Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

SYM Quadlander 300S

Η μαμά τους ήταν μοτοσικλέτα, ο μπαμπάς τους αυτοκίνητο και τα βάφτισε τρελός παπάς !!!!

SYM Quadlander 300S

Δημοσίευσηαπό rum » 07 Φεβ 2008, 15:15

Παιδιά ξέρει κανείς τίποτα για το SYM Quadlander 300S???
Άβαταρ μέλους
rum
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: 04 Οκτ 2005, 16:41
Τοποθεσία: Κυψέλη, Αθήνα

SYM Quadlander 300S

Δημοσίευσηαπό basdel » 06 Μάιος 2009, 14:32

Το έχω παραγγείλει, σε λίγες ημέρες θα το έχω. Σε έμπορο που το είδα μου φάνηκε καλό (από άποψη ποιότητας), δεν το έχω οδηγήσει ακόμη. Εντυπώσεις στο επόμενο διαστημα.
Άβαταρ μέλους
basdel
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 02 Μάιος 2009, 08:36
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

SYM Quadlander 300S

Δημοσίευσηαπό xontros » 07 Μάιος 2009, 23:24

Αυτός που άνοιξε το θέμα, είναι απόλυτα ευχαριστημένος και το έχει πάνω από χρόνο... Καλορίζικο και το δικό σου!
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

SYM Quadlander 300S

Δημοσίευσηαπό basdel » 05 Ιουν 2009, 14:39

Μόλις το παρέλαβα, ωραίο φαίνεται, μου είναι λίγο δύσκολο στην οδήγηση, (συνηθισμένος να στρίβω με το σώμα-λόγω μοτοσυκλέτας), ακόμη δεν έχω πάρει πινακίδες και δεν το κυκλοφορώ. Δύο ερωτήσεις, αν ξέρει κάποιος:
1.Ποιος ο αέρας που παίρνουν τα λάστιχα; Το προσπέκτους αναφέρει για 3,8 psi, αλλά εγώ βλέπω στους μετρητές των βενζινάδικων να δείχνουν π.χ. 30psi (όπως στο αμάξι μου). Από τη μάνα του είχε 28 psi, είναι σωστό;
2. Το τσοκ για τον αέρα πρέπει να είναι τέρμα δεξιά όταν οδηγούμε; ή πρέπει να το ρυθμίζουμε εκεί που δεν σβήνει; Παρατηρώ ότι τέρμα δεξιά έχει πολύ γκάζι (ή τουλάχιστον έτσι ακούγεται), ενώ μετακινώντας το ρυθμιστή προς την μέση πέφτουν οι στροφές, ενώ αν το μετακινήσω πολύ αριστερά σβήνει. Ποιο είναι το σωστό;
Άβαταρ μέλους
basdel
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 02 Μάιος 2009, 08:36
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

SYM Quadlander 300S

Δημοσίευσηαπό ermis1975 » 05 Ιουν 2009, 19:03

1. 3.8 BAR μήπως!? ή 38psi? Κάνε την απαραίτητη μετατροπή με αυτό και βρές... τι παίζει.
http://www.centauro-owners.com/articles/psibar.html

2. Κανονικά το τσόκ το τραβάς για να έχεις εκκίνηση εύκολη. Αν το έχεις ανοικτό συνέχεια δε θα πηγαίνει γρήγορα! Κανονικά όταν ζεσταθεί πρέπει με κλεισό τσόκ να μη σβήνει! (τουλάχιστον έτσι ηταν στα παλιά ΙΧ).
Άβαταρ μέλους
ermis1975
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 327
Εγγραφή: 18 Μάιος 2008, 10:34

SYM Quadlander 300S

Δημοσίευσηαπό basdel » 08 Ιουν 2009, 13:17

Η πρώτη βόλτα στο χώμα ήτανε εντυπωσιακή, αλλά η συνήθεια οδήγησης από μοτοσυκλέτα δεν με βοηθάει (πλαγιάζω αντί να στρίβω όσο πρέπει το τιμόνι). Η γουρούνα είναι σταθερή, οι αργές σχέσεις πολύ καλές για τα δύσκολα και τα φρένα αρκούντως ικανοποιητικά.
Άβαταρ μέλους
basdel
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 02 Μάιος 2009, 08:36
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

SYM Quadlander 300S

Δημοσίευσηαπό xontros » 09 Ιουν 2009, 22:24

Βάλε όσο αέρα λέει στο βιβλίο του, ποτέ πάνω από 10 PSI!!! Με τους μετρητές των βενζινάδικων όντως υπάρχει πρόβλημα, δεν μετράνε πιέσεις κάτω από 10 PSI αξιόπιστα... Βρές ένα πιεσόμετρο για χαμηλές πιέσεις από γουρουνάδικο - αντιπρόσωπο, ή βρες βουλκανιζατέρ με ψηφιακό πιεσόμετρο.
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

SYM Quadlander 300S

Δημοσίευσηαπό xontros » 09 Ιουν 2009, 22:30

Η ντίζα του τσοκ "πνίγει" (chokes) τον αέρα που πάει στο μοτέρ, ώστε στην εκκίνηση το μίγμα να είναι πιο πλούσιο σε βενζίνη. Επομένως θα πρέπει στην αρχή να το έχεις προς την κατεύθυνση που τραβάει "κάτι", και όταν ζεσταθεί να το κλείνεις. Αν σβύνει μετά αντί να κρατάει ρελαντί, δες μήπως πρέπει να βιδώσεις λίγο τη βίδα του ρελαντί, θα καταλάβεις ποιά είναι κοιτώντας το καρμπυρατέρ γιατί θα σπρώχνει κάτι που το κρατάει ελατήριο. Αλλά καλύτερα να πας στον αντιπρόσωπο...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

SYM Quadlander 300S

Δημοσίευσηαπό manoscolt » 11 Ιουν 2009, 19:40

τι τελικη εχουν αυτα παιδια τα sym 300
Άβαταρ μέλους
manoscolt
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 05 Μάιος 2009, 20:37

SYM Quadlander 300S

Δημοσίευσηαπό basdel » 11 Ιουν 2009, 21:12

Μέχρι 60 την πήγα, αλλά μετά το 80 οι ενδείξεις του κοντερ είναι κόκκινες. 300 κυβικά, 19 άλογα αν δεν κάνω λάθος, χιλιόμετρα θα βγάζει, αλλά σίγουρα η μηχανή δεν φτιάχτηκε για να τρέχει. Τα λαστιχά της είναι καθαρά χωμάτινα. Ακόμη τη συνηθίζω πάντως και δεν δοκίμασα τελική-είναι και στο στρώσιμο.
Άβαταρ μέλους
basdel
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 02 Μάιος 2009, 08:36
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

SYM Quadlander 300S

Δημοσίευσηαπό manoscolt » 13 Ιουν 2009, 18:57

φιλε μου basdel πηρα κΑΙ ΕΓΩ ΤΗΝ SYM 300CC ΣΕ ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΓΑ ΑΜΜΟΥΛΙΑΝΗ-ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ. ΜΕ 50-60ΚΜ ΜΕ ΕΙΠΕ Ο ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΝΑ ΤΟ ΠΗΓΑΙΝΩ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΤΡΩΘΕΙ.ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΟΤΑΝ ΠΗΓΑΙΝΑ 50-60 ΜΕ ΕΚΑΝΕ Η ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΣΑΝ ΝΑ ΣΚΑΕΙ ΞΕΡΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑ?ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΑΝ ΕΧΩ ΒΕΝΖΙΝΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΟΙΚΤΗΣ ΠΟΥ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΔΕΙΧΝΕΙ....
Άβαταρ μέλους
manoscolt
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 05 Μάιος 2009, 20:37

SYM Quadlander 300S

Δημοσίευσηαπό basdel » 14 Ιουν 2009, 08:54

Δείκτης βενζίνης δεν υπάρχει, οπότε υπολογίζει κανείς κατανάλωση μέχρι την ρεζέρβα (πόσα χιλιόμετρα κάνει με κάθε γέμισμα), μηδενίζεις τον χιλιομετρητή με κάθε φουλάρισμα και υπολογίζεις. Βέβαια ανάλογα με το που και πως οδηγάς θα έχεις διαφορά, αλά όχι τεράστια. Εξάλλου έχει 4 λίτρα ρεζέρβα. Θα σε επιστρέψει μέχρι το πλησιέστερο βενζινάδικο. Προσωπικά δεν έχω κάψει ακόμη ούτε ένα τεπόζιτο, διότι περιμένω τις πινακίδες.
Σχετικά με το σκάσιμο το παρατήρησα κι εγώ (μια δυο φορές) αλλά μόνο στο ρελαντί και κρύο, μάλλον άκαφτη βενζίνη είναι, αν δεν έχεις ανοιχτό το τσοκ τότε πιθανόν θα θέλει κάποια ρύθμιση. Πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει ως τώρα;
Άβαταρ μέλους
basdel
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 02 Μάιος 2009, 08:36
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

SYM Quadlander 300S

Δημοσίευσηαπό manoscolt » 14 Ιουν 2009, 15:31

129km εχω κανει στα 1000 νομιζω θελει σερβις μονο στα λαδια ετσι δεν ειναι...και μετα στα 4000κμ κανονικο
Άβαταρ μέλους
manoscolt
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 05 Μάιος 2009, 20:37

Re: SYM Quadlander 300S

Δημοσίευσηαπό basdel » 14 Ιουν 2009, 16:58

manoscolt έγραψε:129km εχω κανει στα 1000 νομιζω θελει σερβις μονο στα λαδια ετσι δεν ειναι...και μετα στα 4000κμ κανονικο

Η πρώτη αλλαγή λαδιών είναι στα 300 χλμ και μετά κάθε χίλια.
Άβαταρ μέλους
basdel
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 02 Μάιος 2009, 08:36
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: SYM Quadlander 300S

Δημοσίευσηαπό basdel » 14 Ιουν 2009, 17:00

Κοίτα στο προσπέκτους, κάπου στις τελευταίες σελίδες αναφέρει αναλυτικά την συντήρηση που χρειάζεται, τι πρέπει να αλλαχτεί και πότε.
Άβαταρ μέλους
basdel
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 02 Μάιος 2009, 08:36
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Επόμενο

Επιστροφή στο Quads

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 11 επισκέπτες