Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

simex και d90

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

simex και d90

Δημοσίευσηαπό XPAJERO » 10 Σεπ 2007, 18:55

ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΣΤΟ D90 ΛΑΣΤΙΧΑ SIMEX 32Χ9.5 ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΘΑ ΚΟΒΩ ΕΥΚΟΛΑ ΙΜΙΑΞΟΝΙΑ( ΠΙΣΩ ΜΠΛΟΚΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟ).ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙ;
Άβαταρ μέλους
XPAJERO
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 10 Σεπ 2007, 18:51

Δημοσίευσηαπό pantg » 10 Σεπ 2007, 20:24

Φίλε xpajero ΝΤΡΟΠΗ σου.

τί όνομα είναι αυτό για έναν οδηγό D90. Επειγόντως μαστίγωμα και πλύσιμο το στόμα με σαπούνι !!!!!!

Σοβαρά τώρα.

Τα SIMEX είναι λάστιχα που γαντζώνουν στις κακοτοπιές και με την μεγαλύτερη διάμετρο, το μεγαλύτερο πλάτος και την αυξημένη αντίσταση που προσφέρουν (για αυτό τα έβαλες άλλωστε υποθέτω) επιβαρύνουν σοβαρά τα ημιαξόνια (αλλά και τα υπόλοιπα εξαρτήματα της μεταδόσεως του αυτοκινήτου σου)

Να ρωτήσω τί κινητήρα και τί κιβώτιο ταχυτήτων και κεντρικό διαφορικό όπως και βήμα σε τελικά διαφορικά (στους άξονες δηλαδή) φοράς?

Αν έχεις κάτι δυνατότερο από τον τετρακύλινδρο βενζίνης των 2.500 κυβικών τότε υπάρχουν πιθανότητες να έχεις παρενέργειες όπως αυτές που φοβάσαι ή τουλάχιστον στραβωμένα ημιαξόνια αν δεν είσαι προσεκτικός και ελαφρύς με το γκάζι ιδίως με μπλοκαρισμένο το πίσω διαφορικό. Να υποθέσω ότι έχει βάλει κάποιο ARB (την γνωστή και πολυμασημένη "τσίχλα")?

Δώσε περισσότερες πληροφορίες και τα λέμε.

Ριξε μια ματιά και εδώ για να δεις πόσο έχει προχωρήσει ο κόσμος
www.kamdiffs.com και πώς λειτουργεί ένα στρατιωτικών προδιαγραφών μπλοκέ (και ναι τους αντιπροσωπεύω στην Ελλάδα, για να μην δημιουργούνται παρεξηγήσεις)

Ημιαξόνια πιό ενισχυμένα θα βρεις σε διάφορες τιμές και εκδόσεις. Θυμίζω όμως πως το ρητό "ό΄τι πληρώνεις παίρνεις" ισχύει σε εξαρτήματα που δέχονται φορτία και πιέσεις, οπότε η αρχική οικονομία απλώς τελικά πολλαπλασιάζει το συνολικό κόστος όταν το λίγο πιό φθηνό θα χαλάσει και αναγκαστικά θα αγοράσεις το ακριβότερο.
Οι λύσεις που προτείνω σε φίλους και πελάτες που θέλουν σωστές και ανθεκτικές λύσεις για έως 300 άλογα βρίσκεται ανάμεσα στην ΚΑΜ και την QUAIFE για ευρωπαϊκής προέλευσης εξαρτήματα.
Θα πρέπει όμως να έχεις και 24άρι διαφορικό πίσω.
Αν το μπλοκέ που φοράς ήδη είναι για ημιαξόνια με 10 "δόντια" τότε θα πρέπει είτε να ζητήσεις να σου στείλουν τους υποδοχείς με τα 24 δόντια (αν φοράς ARB) ή να αλλάξεις το μπλοκέ σου καθώς ενισχυμένα ημιαξόνια με 10 δόντια ναι μεν υπήρχαν παλαιότερα αλλά τώρα είναι από πολύ δύσκολο έως αδύνατο πιά να βρείς εκτός και αν είσαι τυχερός και πέσεις πάνω σε παλαιό στοκ.
Το ίδιο ισχύει και αν έχεις τα σπανιότερα 19 "δόντια" που δεν το πιστεύω καθώς τα ARB έβγαιναν σε 10άρια και 24άρια από όσο ξέρω.

Αν βιάζεσαι ή/και θέλεις περισσότερες τεχνικές πληροφορίες και βαριέσαι να δακτυλογραφείς πάρε τηλέφωνο ή στείλε μου το δικό σου με π.μ.

Χαιρετώ

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 11 Σεπ 2007, 09:54

λεγεται ΕΞ παχερο ο ανθρωπος...

μου αρεσει το 'πολυμασημενη τσιχλα'

φαντασου πως θα εκανες αν ησουν πουλαγες Yugo στις ΗΠΑ ΧΕ

ΧΕ
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 11 Σεπ 2007, 11:06

Γιώργο καλημέρα και πάλι,

Το θέμα με τα μπλοκέ το έχουμε αναλύσει και πιστεύω ότι θα συμφωνήσεις με την λογική του ότι η τεχνολογία αλλά και τα προϊόντα εξελίσονται.

Το ARB όπως και να το κάνουμε αφήνει πολλά περιθώρια βελτίωσης όσον αφορά την αξιοπιστία του συστήματος εμπλοκής του, αλλά και την αντοχή του ή την όρεξή του για ημιαξόνια σε σοβαρές συνθήκες χρήσης.

Οταν πλέον υπάρχουν λύσεις καλύτερες τόσο απο πλευράς αντοχής όσο και συνολικού κόστους δεν βλέπω το λόγο να μην υπάρχει και η ανάλογη ενημέρωση αλλά και διάθεση του προϊόντος όταν επιτέλους αυτό μπορεί να διατεθεί και στον απλό καθημερινό καταναλωτή και όχι μόνο στις στρατιωτικές δυνάμεις για τις οποίες και εξ' αρχής κατασκευάσθηκε αλλά και κυρίως απευθυνόταν.

Ενδεικτικά θα σου πω ότι τα προϊόντα της ΚΑΜ τα παρακαλουθώ και τα έχω δοκιμάσει από το 1994.
Το γιατί δεν είναι ευρέως γνωστά έχει να κάνει με την μικρή ποσότητα παραγωγής τους και κυρίως όσον αφορά το νέο μπλοκέ με το ότι είχαν πρώτα να εξυπηρετήσουν τις παραγγελίες του στρατού της Ισπανιας, της Μεγαλής Βρετανίας και ορισμένων άλλων χωρών.
Να σου αναφέρω επίσης ότι η πλέον πρόσφατη εφαρμογή του ιδίου συστήματος μπλοκέ και ενισχυμένων ημιαξονίων είναι στα Land Cruiser των Ηνωμένων Εθνών τα οποία αυτή τη στιγμή θα πρέπειήδη έχουν αρχίσει να εξοπλίζονται με τα προϊόντα αυτά της ΚΑΜ.

Τα Yugo ήταν φθηνά και προβληματικά οπότε δεν θα τα ακουμπούσα καν.
Ξέρεις τη λόξα που έχω με τα overengineered εξαρτήματα και αυτός είναι και ο βασικός λόγος που εδώ και τόσα χρόνια κόλλησα στα Landies και δεν τα αλλάζω πλέον με τίποτε άλλο (εκτός ίσως από το να προσθέσω στο σταύλο ένα IBEX για παιχνίδι και το καινούργιο RS6 αν ξαναρχίσουν τα οδικά ταξίδια στο εξωτερικό)
Αυτή η λόξα με τα υπέρ του δέοντος ενισχυμένα εξαρτήματα είναι που με έκανε 13 χρόνια τώρα να έχω σχέση και επαφή με την ΚΑΜ.
Το ότι το μπλοκέ της δεν είναι ευρέως γνωστό δεν μειώνει την αξία του.

Το ίδιο ισχύει και με τα QUAIFE μόνο που εκεί μιλάμε για σαφώς πιό ακριβές τιμές και για άλλη τεχνολογία και σχολής μετάδοσης ροπής και όχι κίνησης.

Κάνε μία έρευνα και θα δεις πώς τα QUAIFE σε αυτοκίνητα του trial δώσαν εκπληκτικά αποτελέσματα όταν πρόσφατα αγωνιζόμενος έτρεξε στην Ελλάδα με τέτοιας προέλευσης μπλοκέ. Ακόμη και χωρίς εργάτη και με έναν οδηγό που είχε να τρέξει σε αγώνα πάνω από 10 χρόνια το αυτοκίνητο ήρθε 9ο γενικής.
Να σου θυμίσω ότι όταν το 90άρι του Μοσχου έτρεχε στους ελληνικούς αγώνες πίσω στις δεκαετία του '90 χρησιμοποιούσε QUAIFE.

Ρώτα όμως αν ξέρει κάποιος από τους νεοφώτιστους τα QUAIFE ή τα ΚΑΜ?

Kαλώς ή κακώς οι περισσότεροι ιδιοκτήτες Landies εισπράτουν τις πληροφορίες τους μόνο από τις διαφημίσεις ή από αυτά που διαβάζουν στα περιοδικά ή στις διαδικτυακές σελίδες ευρείας κατανάλωσης.
Τα εξειδικευμένα εξαρτήματα όμως είναι πράγματα που δεν βρίσκονται απαραίτητα εκεί.

Για να παραφράσω την ρήση σου στην Αμερική δεν θα πουλούσα Yugo γιατί δεν πιστεύω σε αυτά. Δεν θα πουλούσα ούτε Toyota γιατί αν και είναι ανθεκτικότερα από τα Yugo δεν τα κατασκευάζουν πλέον όπως παλαιότερα (και να μου επιτρέψεις να το ξέρω αυτό καλά καθώς ξέρεις ότι είχα οικογενειακή αλλά και επαγγελματική ανώτατη διοικητική σχέση με την εταιρεία αυτή) αλλά και επειδή δεν μου αρέσουν τα κοινότυπα πράγματα. Θα επιλέγω όμως να πουλήσω Maybach. Και ας μην πουλάω πολλά κομμάτια. Ξέρω ότι δίνω κάτι σε κάποιον που το αγοράζει συνειδητά και κατόπιν σωστής επιλογής και όχι πλύσεως εγκεφάλου.
(βεβαίως πόσοι ξέρουν τί είναι η Maybach είναι άλλο θέμα.....)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό XPAJERO » 11 Σεπ 2007, 11:46

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΒΑΛΩ SIMEX ΕΦΟΣΟΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΑ ΙΜΙΑΞΟΝΙΑ, ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ 24αρια .
Άβαταρ μέλους
XPAJERO
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 10 Σεπ 2007, 18:51

Δημοσίευσηαπό pantg » 11 Σεπ 2007, 15:48

Φίλε xpajero το θέμα σου δεν είναι σχετικό με την μάρκα του ελαστικού αλλά κυρίως με την διάμετρο, το πλάτος και το είδος του πέλματος.

Αν παραμείνεις στην διάσταση και τον χαρακτήρα πέλματος του ελαστικού που ανέφερες τότε το πρόβλημα με τα ημιαξόνια θα παραμείνει.

Απλώς θα στα σπάσει/στραβώσει κάποια άλλη μάρκα ελαστικού και όχι η SIMEX.

24άρια σε 90άρι είναι λίγο περίεργο. Εχει βάλει πίσω άξονα από Discovery ή τελευταίων ετών παραγωγής RaRo Classic?
Το μπλοκέ σου τί είναι?

Μην ντρέπεσαι να μας πεις λεπτομέρειες για το αυτοκίνητο.
Ετσι και εμάς και εσένα βοηθάς για να λυθεί το θέμα που σε απασχολεί.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό fatman » 11 Σεπ 2007, 16:10

Οπα...
Φιλε ημιαξονιο μπορεις να κοψεις και με πιο ηπιο λαστιχο,ολα εξαρτωνται απο τον τροπο οδηγησης.
Αν φορας 24αρια ημιαξονια εισαι ηδη καλυτερος.
Αν σε μια "λουμπα" αρχισεις να το σπινιαρεις τρελλα,ΜΠΟΡΕΙ επειδη θα πιασει αποτομα προσφυση το λαστιχο(λογω αγριου πελματος?) να την κανεις την ζημια,αλλα ολα αυτα ειναι θεωρητικα,ειναι θεμα στιγμης και της "κακιας" ωρας!
Αυτο μπορει να συμβει και με αλλα λαστιχα αντε με τα Simex να εχεις ενα 10%?? παραπανω ρισκο-αυτα τα πραγματα δεν ειναι μετρησιμα!!
Σαν δαισταση Παντελη μπορω να πω οτι ειναι πολυ καλη και κοντα στα μαμισια 7.50 16.
Αν υπολογισουμε οτι τα Simex δεν ειναι αναγομωση(πιο βαρια δηλαδη) ειναι οκ πιστευω.
Αυτο που πρεπει να σκεφθεις x-pajero ειναι η τρελλη! φθορα τους αν δουλεψουν ασφαλτο και η συμπερηφορα τους(δεν ειναι Radial) οπως μπορει να σε διαβεβαιωσει ο Μαριος με το θηριο 90αρι στις βολτες του off-road.gr!
Γεια σας!!
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό XPAJERO » 11 Σεπ 2007, 16:37

ΤΟ ΜΠΛΟΚΕ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ARB,ΕΝΩ ΤΑ ΕΝΙΣΧΥΜΕΝΑ ΙΜΙΑΞΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΚΑΤΟΧΟ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΕΣ ΓΙΑ ΑΥΤΑ.ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΧΕΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΗΣ OLD MAN EMU ΚΑΙ Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕ TRIAL ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΕΛΠΙΖΩ ΚΑΙ ΣΕ TROPHY.ΤΑ ΕΛΛΑΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΜΠΟΥΝ ΕΙΝΑΙ BF 33X10.5 MT.
Άβαταρ μέλους
XPAJERO
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 10 Σεπ 2007, 18:51

Δημοσίευσηαπό pantg » 11 Σεπ 2007, 17:04

Φίλοι xpajero και fatman γειά,

το πλάτος είναι που με ανησυχεί επίσης και με τις 9.5 ή τις 10.5 ίντσες νομίζω ότι βρισκόμαστε σε πολύ μεγάλες διαστάσεις.

Αν ο πίσω σου άξονας έχει ήδη ενισχυμένα ημιαξόνια και όχι τα εργοστασιακά 24άρια τότε μπορεί να μην έχεις πρόβλημα.

Θα έχεις όμως ΣΙΓΟΥΡΑ πρόβλημα με τα εμπρός ημιαξόνια και τους μπιλιοφόρους. Ακόμη ίσως και χωρίς εμπρός μπλοκέ. Τι χρονιάς είναι το Defender σου?

Αν είσαι προσανατολισμένος στο trial θα πρέπει να έχεις υπόψη σου ότι το κατ' επιλογή 100% μπλοκέ ΔΕΝ είναι η καλύτερη λύση. Τοσο για τον πίσω άξονα όσο κυρίως για τον εμπρός.
Και αν θέλεις να έχεις ένα ικανό "όπλο" το κεντρικό διαφορικό του Defender επιδέχεται βελτιώσεων και όχι απαραίτητα με την αλλαγή του με κεντρικό από Range Rover.

Στο λέω ειδικά για το trial γιατί ΟΛΑ τα κατ' επιλογή 100% μπλοκέ διαφορικά αυξάνουν κάθετα το κύκλο στροφής όταν εμπλακούν στον πίσω άξονα, τον περιορίζουν ακόμη περισσότερο όταν εμπλακεί και το κεντρικό διαφορικό και τον εκμηδενίζουν σχεδόν όταν μπλοκάρεις το εμπρός διαφορικό. Αυτό όμως δεν ισχύει με τα περιορισμένης ολίσθησης.
Φυσικά μπορείς να ακολουθήσεις την πεπατημένη (την πολυμασημένη "τσιχλα") και να κάνεις ο'τι κάνουν όλοι ή να ετοιμάσεις ένα όχημα που θα διαφέρει αλλά θα είναι και καλύτερο.
Τα λέμε εκτενέστερα αν σε ενδιαφέρει.

Να σου θυμίσω επίσης ότι το οποιοδήποτε μπλοκέ δεν υποκαθιστά την διαδρομή της ανάρτησης, ιδίως σε ένα αυτοκίνητο κοντό και με συμπαγείς άξονες.
Αυτό που θέλεις είναι μία ανάρτηση με καλή άρθρωση που όμως να μπορεί να χρησιμοποιείται και αλλού (αν δεν θέλεις το αυτοκίνητο μόνο για αγώνες). Και αν το κόστος είναι περιοριστικός παράγοντας για εσένα τότε οι λύσεις σε λογικά λεφτά ακούνε στο όνομα EVO της Equipe ή της Scorpion.
Για την πρώτη μιλάς με τον Ακη ή τον Σπύρο Καραφωτιά και για την δεύτερη με εμένα.
Σε ακριβότερες λύσεις μιλάς πάλι με την Equipe ή την Scorpion για τις EXTREME ή και την QT για το νέο σετ αναρτήσεων μεγάλων διαδρομών. Και για την τρίτη μιλάς με εμένα για αυτές τις αναρτήσεις.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 11 Σεπ 2007, 17:05

Φίλοι xpajero και fatman γειά,

το πλάτος είναι που με ανησυχεί επίσης και με τις 9.5 ή τις 10.5 ίντσες νομίζω ότι βρισκόμαστε σε πολύ μεγάλες διαστάσεις.

Αν ο πίσω σου άξονας έχει ήδη ενισχυμένα ημιαξόνια και όχι τα εργοστασιακά 24άρια τότε μπορεί να μην έχεις πρόβλημα.

Θα έχεις όμως ΣΙΓΟΥΡΑ πρόβλημα με τα εμπρός ημιαξόνια και τους μπιλιοφόρους. Ακόμη ίσως και χωρίς εμπρός μπλοκέ. Τι χρονιάς είναι το Defender σου?

Αν είσαι προσανατολισμένος στο trial θα πρέπει να έχεις υπόψη σου ότι το κατ' επιλογή 100% μπλοκέ ΔΕΝ είναι η καλύτερη λύση. Τοσο για τον πίσω άξονα όσο κυρίως για τον εμπρός.
Και αν θέλεις να έχεις ένα ικανό "όπλο" το κεντρικό διαφορικό του Defender επιδέχεται βελτιώσεων και όχι απαραίτητα με την αλλαγή του με κεντρικό από Range Rover.

Στο λέω ειδικά για το trial γιατί ΟΛΑ τα κατ' επιλογή 100% μπλοκέ διαφορικά αυξάνουν κάθετα το κύκλο στροφής όταν εμπλακούν στον πίσω άξονα, τον περιορίζουν ακόμη περισσότερο όταν εμπλακεί και το κεντρικό διαφορικό και τον εκμηδενίζουν σχεδόν όταν μπλοκάρεις το εμπρός διαφορικό. Αυτό όμως δεν ισχύει με τα περιορισμένης ολίσθησης.
Φυσικά μπορείς να ακολουθήσεις την πεπατημένη (την πολυμασημένη "τσιχλα") και να κάνεις ο'τι κάνουν όλοι ή να ετοιμάσεις ένα όχημα που θα διαφέρει αλλά θα είναι και καλύτερο.
Τα λέμε εκτενέστερα αν σε ενδιαφέρει.

Να σου θυμίσω επίσης ότι το οποιοδήποτε μπλοκέ δεν υποκαθιστά την διαδρομή της ανάρτησης, ιδίως σε ένα αυτοκίνητο κοντό και με συμπαγείς άξονες.
Αυτό που θέλεις είναι μία ανάρτηση με καλή άρθρωση που όμως να μπορεί να χρησιμοποιείται και αλλού (αν δεν θέλεις το αυτοκίνητο μόνο για αγώνες). Και αν το κόστος είναι περιοριστικός παράγοντας για εσένα τότε οι λύσεις σε λογικά λεφτά ακούνε στο όνομα EVO της Equipe ή της Scorpion.
Για την πρώτη μιλάς με τον Ακη ή τον Σπύρο Καραφωτιά και για την δεύτερη με εμένα.
Σε ακριβότερες λύσεις μιλάς πάλι με την Equipe ή την Scorpion για τις EXTREME ή και την QT για το νέο σετ αναρτήσεων μεγάλων διαδρομών. Και για την τρίτη μιλάς με εμένα για αυτές τις αναρτήσεις.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Freelander » 11 Σεπ 2007, 21:20

pantg έγραψε:πιστεύω ότι θα συμφωνήσεις με την λογική του ότι η τεχνολογία αλλά και τα προϊόντα εξελίσονται
Αναρωτιέμαι πόση σχέση μπορεί να έχει η εξέλιξη της τεχνολογίας με ένα D90;
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 8 επισκέπτες