Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Προσθήκη +2cm στα πισω ελατήρια

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Προσθήκη +2cm στα πισω ελατήρια

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 27 Αύγ 2007, 13:25

Καθοτι μου τι δινει η σουζαριστή σταση του Disco, η οποία γίνεται χειροτερη οταν το φορτώσεις, σκεφτομαι να βαλω δύο προσθηκες απο τεφλον (2cm) στα πισω ελατήρια.

Σκεφτεσται καμμία παρενεργεια (πχ ξεκουμπωμα ελατηρίων, στραβωμα αντιστρεπτικών κλπ κλπ ) ???????
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Προσθήκη +2cm στα πισω ελατήρια

Δημοσίευσηαπό Mike_on_mpi » 27 Αύγ 2007, 14:27

Πολύ ενδιαφέρον... Θα μου άρεσε και μένα κάτι τέτοιο, αλλα δέν ξέρω παρενέργειες και κόστος.

Για τις απορρίες μας, νομίζω οτι θα πρέπει να μας μιλήσει ο Παντελής... Παντελήηη?
Πές μας πάλι και μιά τιμή για ελατήρια (μαμά και +1 inch)!


Ά, Παντελή, άσχετο, αλλα με την ευκαιρία, αποφάσισα (τουλάχιστον προς το παρρόν) να κρατήσω τον 2L κινητήρα μου, μιάς και έχω καταφέρει να καίω μικτά 10,6Lt / 100km και χωρίς πολλές τσιγκουνιές στο πάτημα του γκαζιού γιατί με τον 4,2 και αυτόματο, φοβάμαι οτι θα μπώ μέσα. Απο το Σάββατο μέχρι σήμερα έχω κάνει 465 Km. Είναι πολλά τα χιλιόμετρα που κάνω και θα είναι ακόμα μεγαλύτερη η οικονομική διαφορά που θα προκύψει..

:multi:
_________________

Όπου δέν υπάρχει δρόμος...
Δημιουργείται!!
Άβαταρ μέλους
Mike_on_mpi
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: 19 Μαρ 2007, 16:47

Δημοσίευσηαπό pskoul » 27 Αύγ 2007, 14:31

Δεν νομίζω να έχεις πρόβλημα άλλα γιατί δεν φτιάχνεις και προσθήκες για τις βάσεις των αντιστρεπτικών.
Δες και τα παρακάτω url είναι από disco II άλλα κάνουν και για disco I.

https://www.expeditionexchange.com/kit/
https://www.expeditionexchange.com/disc ... C09134.jpg
https://www.expeditionexchange.com/disc ... C00313.jpg

To site είναι στην Αμερική αλλά τα παραπάνω μπορούν να αγοραστούν από οπουδήποτε θα σου δώσουν το ύψος που θες και το πάνω μπορεί να δουλέψει και ως μικρό dislocation cone.

Παναγιώτης
Άβαταρ μέλους
pskoul
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 11 Φεβ 2005, 17:57

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 27 Αύγ 2007, 15:43

Παίδες γειά,

Εγώ προσωπικά έχω ελατήρια +2 ιντσες και προσθήκες απο κάτω καμμια 15 περίπου πόντους. με βγαλμένες αντιστρεπτικές βέβαια. Οσο ακομα το είχα νορμάλ το δισκο δεν είδα μεγάλη - επικίνδυνη αλλαγή μέ και χωρίς αντιστρεπτικές!!
Οσον αφορά το άν θα βγαίνει το ελατήριο Φυσικά και όχι αφού θα έχεις τα ίδια αμορτισέρ!(Αν βάλεις μεγαλύτερο αμορτισερ θα θέλει λίγο ψάξιμο δες φωτο) Μπορείς πολύ εύκολα να βάλεις αποστάτες σιδερένιους στις βάσεις των αντιστρεπτικών αν δεν θέλεις να τις ακυρώσεις.
Αλλά ξέρω οτι συνήθως κάθεται μπροστά το δισκο και βάζουν μπροστά προσθήκες, μάλλον το έχεις συνέχεια φορτωμένο.

Εάν έχεις λαστιχένιο σύνδεσμο εκεί που πιάνει ο πίσω κεντρικός άξονας στο πίσω διαφορικό να το ελέγχεις τακτικά

ciao
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Re: Προσθήκη +2cm στα πισω ελατήρια

Δημοσίευσηαπό pantg » 27 Αύγ 2007, 15:56

giagoulas έγραψε:Καθοτι μου τι δινει η σουζαριστή σταση του Disco, η οποία γίνεται χειροτερη οταν το φορτώσεις, σκεφτομαι να βαλω δύο προσθηκες απο τεφλον (2cm) στα πισω ελατήρια.

Σκεφτεσται καμμία παρενεργεια (πχ ξεκουμπωμα ελατηρίων, στραβωμα αντιστρεπτικών κλπ κλπ ) ???????


Δημήτρη η σουζαριστή στάση του Disco σου μάλλον οφείλεται σε πεσμένα ελατήρια.
Οπως θα πρέπει να έχεις διαβάσει σε άλλες καταχωρήσεις τα ελατήρια αποτελούν ΕΝΕΡΓΟ εξάρτημα της ανάρτησης των Landies που έχουν τέτοιο τρόπο λειτουργίας και επιβάλλεται η αλλαγή τους τουλάχιστον κάθε δύο φορές που αλλάζονται τα αμορτισέρ, ιδίως αν έχουν τοποθετηθεί εργοστασιακά ή κάποια άλλα φθηνά ελατήρια.

Οι προσθήκες είναι μία φθηνή λύση για την αύξηση του ύψους της ανάρτησης αλλά δεν είναι η καλύτερη.

Οι αντιστρεπτικές θα θέλουν αφαίρεσή τους ή τοποθέτηση σε αποστάτες αν αυξήσεις το ύψος της ανάρτησης πέραν του εργοστασιακού.
Αν όμως με τους αποστάτες απλώς επαναφέρεις το ύψος της ανάρτησης στο εργοστασιακό τότε δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι για αυτές.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 27 Αύγ 2007, 16:01

Στέφανε γειά και πάλι,

για ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ αύξηση ύψους ανάρτησης από και τις +2 ίντσες και επάνω ο πίσω κεντρικός άξονας με τον ελαστικό σύνδεσμο θέλει αντικατάσταση με άλλον κεντρικό άξονα με συμβατικό σταυρό και ακόμη καλύτερα με αυξημένη γωνία λειτουργίας/περιστροφής.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 27 Αύγ 2007, 16:41

Στέφανε όσο το βλέπω, διακρίνω ότι τελικά είναι...αρρωστημένα ψηλό!!!

Πρός Θεσσαλονίκη έρχεσαι καθόλου μ' αυτό να πάμε καμμιά βολτίτσα ή παραμένει μόνο στις Σέρρες;

:D
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό pantg » 27 Αύγ 2007, 16:49

Θανάση δεν χρειάζεται να έρχεται βολτούλα στην Θεσσαλονίκη ο Στέφανος.

Την βλέπει από την θέση οδήγησης του Ιπτάμενου Discoυ και από τις Σέρρες (χιχιχιχιχιχιχιχιχι)

(πληροφορίες αναφέρουν ότι έχει θέα μέχρι και την Καστοριά !!!!!)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 27 Αύγ 2007, 16:51

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

Παντελή, Τα ελατήρια και αμορτισερ αλλάχτηκαν πριν απο 10.000 χλμ με ελατήρια μαμισια και αμορτισερ απο range για να είνα ενα κλιπ πιο σκληρά.

Τα περισσότερα διλιτρα δισκο που εχω δει εχουν μια μικρή κλίση προς τα πίσω ή στην καλύτερη περίπτωση ειναι σε ευθεία (χωρίς κλίση).

Μολις δε τα φορτώσεις σαφέσταστα σουζάρουν ελαφρώς.

Οχι δεν με ενδιαφέρει να το ψηλώσω αλλά θέλω όταν το φορτώνω να μην έχει "σουζαριστεί εμφάνιση". Αυτό σημαίνει ότι ξεφορτωτο , σα γνήσιος αγγλος, θα σηκώνει ελαφρώς τον πισινό του.

Οποτε θα προσανατολιστώ στο να βάλω +2cm προσθήκες και στις βάσεις των αντιστρεπτικών.

Απο οσα είπε ο stafanbalik , τα εργοστασιακά αμπρορτισερ σε πλήρη εκταση δεν "επιτρεπουν" το ξεκούμπωμα στα ελατήρια αρα εκεί δεν υπάρχει θεωρητικά προβλημα. (Απ' ότι θυμάμαι στο νιβα αυτό δεν ισχυειε).

Μήπως καλού κακου ΄να "κατέβαζα" αντιστοιχως τις κάτω βάσεις των πίσω αμορτισερ ?
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 27 Αύγ 2007, 18:23

Θανάση γειά σου,

Το δίσκο ποτέ δεν πάει θεσνίκη, και λόγω αστυνομίας και άλλων λόγων..

Κυρίως προς καστοριά(ολα τα ξέρει πια αυτός ο παντελής) και απο την άλλη πλευρά, ξάνθη, καβάλα, χαλκιδική και σερραι....

Οσον αφορά ελατήρια με εργοστασιακά αμορτισέρ όπως είναι τα δικά σου, μην στεναχωριέσαι δεν υπάρχει περίπτωση να σου βγεί το ελατήριο.



χαιρετώ σας
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό pantg » 27 Αύγ 2007, 18:59

Εκτός και αν μπουν οι επάνω βάσεις των αμορτισέρ που τα κατεβάζουν πιο κάτω, οπότε πρέπει να τοποθετηθούν και οι κώνοι επανατοποθέτησης.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pskoul » 27 Αύγ 2007, 22:06

Παντελή στην αντιπέρα όχθη του ατλαντικού δεν συνιστούν τους κόνους άλλα το να δεσεις το ελάτηριο και απο την πάνω μεριά για να μην βγάινει.

Τελικά τι απο τα δύο είναι προτιμότερο ?

Παναγιώτης
Άβαταρ μέλους
pskoul
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 11 Φεβ 2005, 17:57

Δημοσίευσηαπό pantg » 28 Αύγ 2007, 07:35

Παναγιώτη καλημέρα,

στην άλλη μεριά του Ατλαντικού φτιάχνουν Jeep ενώ στην δική μας φτιάχνουμε Land Rover. (αστειεύομαι)

Το δέσιμο του ελατηρίου γίνεται όταν χρησιμοποιείς ελατήριο το οποίο έχει και την ίδια διαδρομή αλλά απλώς φεύγει από την θέση του λόγω της καμπύλης που ακολουθεί το ένα άκρο (η μία δηλαδή βάση όπου στηρίζεται το ελατήριο) όταν ανοίγει εντελώς η διαδρομή της ανάρτησης ενώ το ελατήριο μένει ευθύ.
Ετσι το δένεις και αναγκαστικά καμπυλώνει και εκείνο.

Αν όμως δέσεις το ένα ελεύθερο άκρο σε ένα ελατήριο το οποίο δεν έχει την ίδια διαδρομή με την ανάρτηση τότε συμβαίνουν δύο πράγματα που δεν βοηθούν.

Πρώτον και ουσιαστικότερο ότι αλλάζεις τα στοιχεία απόδοσης του ελατηρίου αφού το αναγκάζεις να εκταθεί πέραν του φυσιολογικού του σημείου ηρεμίας και τα ελατήρια αυτά είναι φτιαγμένα να συμπιέζονται και όχι να εκτείνοναι (άρα είναι πολύ πιθανόν να τα σπάσεις)

Δεύτερον, περιορίζεις την διαδρομή της αναρτήσεώς σου (την συμπίεσή της από την μία και την έκτασή της από την άλλη) καθώς αν δεν σπάσεις το ελατήριο αυτό αν είναι δεμένο απλώς θα σου μειώσει την διαδρομή (όπως ήδη γράφτηκε πιό πάνω)

Η λύση του δεσίματος του αμορτισέρ θεωρώ ότι είναι "κομπογιαννίτικος" τρόπος στήριξης.
Η σωστή προσέγγιση του θέματος, αν δεν θέλεις να βλέπεις αμορτισέρ να βγαίνει από την θέση του, είναι να χρησιμοποιήσεις αμορτισέρ με coil-overs.

Προσφάτως προτάθηκε, και μάλιστα παράγεται πλέον κανονικά και έχει χρησιμοποιηθεί και σε αγώνες, και η λύση του δευτέρου αμορτισέρ μέσα στο ήδη υπάρχον μέσα σε ειδική θήκη έτσι ώστε να λειτουργεί επικουρικά όταν το βασικό ελατήριο ξεκουμπώνει.
Προσωπικά δεν την έχω δοκιμάσει αυτή τη λύση αλλά το βασικό πλεονέκτημά της για το οποίο και διατείνονται οι κατασκευαστές του, δηλαδή ότι προσφέρει πίεση στον τροχό) είναι από πλευράς φυσικής στην ουσία ανύπαρκτο καθώς το βασικό πρόβλημα είναι ο περιορισμός της διαδρομής της ανάρτησης από τα σημεία στήριξής της και όχι από την διαδρομή του ελατηρίου. Συμπληρωματικά οι μονοκόμματοι άξονες των Land Rovers (γιατί για αυτά τα αυτοκίνητα μιλάμε εδώ) έχουν ήδη πολύ βάρος από μόνοι τους και έτσι λόγω της γήϊνης βαρύτητας ο άξονας ούτως ή άλλως πιέζει τον τροχό προς τα κάτω.
Η λύση αυτή θα είχε βέβαια εξαιρετική αξία στην Σελήνη ή στον Αρη όπου η βαρύτητα είναι σαφώς μικρότερη.
Ψυχολογικά όμως φαίνεται να βοηθάει.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 28 Αύγ 2007, 23:00

Οπότε Στέφανε να υποθέσω ότι ίσως σε πετύχω σε καμμιά "Αλμύρα" ή αμμόλοφους (καθότι μισός Καβαλιώτης, υπάρχει σπίτι στην Τούζλα) ή και Καστοριά καθότι μισός Καστοριανός (εκ Βογατσικού, εκεί βρίσκονται και παππούς/γιαγιά)...

Πρώτα ο Θεός, Π-Σ-Κ θα είμαι πρός Καστοριά...

Αν δω το Disco, θα κάτσω στη σκιά από κάτω του και θα σε περιμένω...(μπορεί να βάλω και το Freebie από κάτω)... :D :D :lol:
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 29 Αύγ 2007, 08:27

Θανάση καλημέρα,

Γενικώς προτιμώ χειμώνα να πηγαίνω καστοριά να βλέπω και κανένα χιονάκι γιατί εδώ δεν έχει προκοπή.
Την κυριακή 9 Σεπτεμβρίου έχουμε αγώνα Trial εδώ στα Σέρρας(ελάτε όσοι είστε κοντά, θα είναι πολύ ωραία), μετά τις δύο επόμενες εβδομάδες έχω εξεταστική οπότε καστοριά θα πάω τέλη Σεπτεμβρίου ή αρχές οκτωβρίου, αν τύχει.. να πιούμε καφεδάκι!!!


Χαιρετώ,
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 22 επισκέπτες