Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

προβλημα με επιλογεα ταχυτητων

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

προβλημα με επιλογεα ταχυτητων

Δημοσίευσηαπό pskoul » 11 Ιουν 2007, 12:35

Αγαπητοί

Παρουσιάζεται το εξής φαινόμενο στον επιλογέα ταχυτήτων μετά από αρκετά χιλιόμετρα στην εθνική (εκεί μου το έχει παρουσιάσει μέχρι στιγμής), γίνεται σκληρός σαν να έχουν χαλάσει τα ελατήρια επαναφοράς αριστερά – δεξιά.
Αν τα αφήσεις και κρυώσει λίγο τότε το πρόβλημα εξαφανίζεται.


Παναγιώτης
Άβαταρ μέλους
pskoul
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 11 Φεβ 2005, 17:57

Δημοσίευσηαπό Freelander » 11 Ιουν 2007, 14:23

Γεια χαρά,
αν βοηθάει, το ρημάδι μου το πάθαινε αυτό μέχρι να αλλάξω τις βαλβολίνες που είχε σε καλύτερης ποιότητας. RedLine MTL ή MT90.
Εκτοτε έστρωσε.

Φυσικά στο ντίσκο μπορεί να φταίνε (και) άλλα πράγματα.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό pskoul » 11 Ιουν 2007, 14:25

Γιώργο

Redline MTL εχω.

Παναγιώτης
Άβαταρ μέλους
pskoul
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 11 Φεβ 2005, 17:57

Δημοσίευσηαπό Freelander » 11 Ιουν 2007, 14:54

Η αλήθεια είναι οτι η MTL μου είχε φανεί λίγο περισσότερο λεπτόρευστη (70w80) απότι χρειαζόταν. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα όταν το αυτοκίνητο ζοριζόταν έντονα π.χ. σε πολύωρη ανάβαση με 1η ταχύτητα, να γρατζουνάει στις αλλαγές ειδικά απο 1η-2α-3η.
Έτσι στην επόμενη ευκαιρία την αραίωσα με MT90 η οποία είναι η ίδια σύνθεση αλλα πιο παχύρευστη (75w90) και έκτοτε σταμάτησε το ζόρι.
Απο την άλλη βέβαια με την MT90 έχω την αίσθηση οτι το κιβώτιο αργεί λίγο να συγχρονίσει στις αλλαγές αλλά το προτιμώ μιας και δεν βλέπω τη δυσκολία που είχε πρίν όταν ζοριζόταν και επιπλέον παρέμεινε βελούδινη η αίσθηση του κιβωτίου.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό pantg » 12 Ιουν 2007, 13:51

Παναγιώτη γειά,

Οταν είχες αλλάξει τα λάδια στο κιβώτιο καθαρίσατε και το φίλτρο του λαδιού του κιβωτίου ταχυτήτων? (αν θυμάμαι καλά το κιβώτιό σου είναι LT77, δηλαδή με την όπισθεν δίπλα στην πρώτη, άρα θα πρέπει να έχει το φίλτρο)

Αν το καθαρίσατε θυμάσαι να βγήκαν μεγάλα κομμάτια μετάλλου ή χοντρά ρινίσματα?

Αν δεν το καθαρίσατε καλό θα είναι να το καθαρίσεις. Αν έχεις αλλάξει τα λάδια πρόσφατα ίσως να μπορείς να τα κρατήσεις (αν δεν έχουν "ανάψει" ή δεν έχουν γεμίσει γρέζια).

Ειναι πολύ πιθανόν αν δεν έχει καθαρισθεί το φίλτρο η δυσκολία αυτή στην εμπλοκή να οφείλεται σε κακή κυκλοφορία του λιπαντικού λόγω φραγής του φίλτρου. Αλήθεια είναι δυσκολία στην διαδρομή του λεβιέ ή δυσκολία στην απεμπλοκή της ταχύτητας και το ανέβασμα/κατέβασμα σε άλλη ταχύτητα?

---------

Μήπως έχεις βάλει κάποιο "ποδιά" εμπρός κάτω από τον προφυλακτήρα ή κάτω από το κιβώτιο ταχυτήτων?
Οι εμπρός ποδιές χωρίς τρύπες δεν βοηθούν ιδιαίτερα στην καλή ψύξη του κιβωτίου και ΙΣΩΣ να οφείλεται το πρόβλημα της πιθανής υπερθέρμανσης και εκεί.
Πάντως ιδίως στην χώρα μας (και στις άλλες χώρες με αυξημένες θερμοκρασίες περιβάλλοντος) καλό είναι να μην ζορίζεται το κιβώτιο με παρατεταμένα ταξίδια σε υψηλές ταχύτητες (και το υψηλές είναι και τα 110 με 120 χαω). Μία στάση 15 με 20 λεπτών ανά 2 ή 3 ώρες ταξιδιού κάνει καλό τόσο στο αυτοκίνητο όσο και τον οδηγό (και τους συνεπιβάτες).

----------------

Υπάρχει μία πιθανότητα να έχουν αρχίσει να παραδίδουν το πνεύμα μία ή και οι δύο πλαστικές "μπαλίτσες" που συγκρατούν τον λεβιέ στη θέση του και του χαρίζουν την, όποια, ακρίβεια έχει.
Αυτό κανονικά έχει σαν αρχικό σύμπτωμα την διεύρυνση της διαδρομής του λεβιέ και μία γενικότερη ασάφεια. Ομως μπορεί με την υπερθέρμανση, η οποία δημιουργείται με την παρατεταμένη χρήση του οχήματος σε υψηλές ταχύτητες σε ανοικτό δρόμο, να υπάρχει διαστολή του πλαστικού και να σκληραίνει. Το θεωρώ λίγο δύσκολο καθώς κανονικά θα πρέπει να συμβαίνει το αντίστροφο (να γίνεται ασαφέστερος και όχι σκληροτερος ο λεβιές στην αίσθησή του) αλλά ως γνωστόν τα Landies έχουν την δική τους προσωπικότητα και μπορεί το δικό σου να "στράβωσε" έτσι και όχι όπως "στραβώνουν" τα περισσότερα.

Αν δεν βαριέσαι και έχεις όρεξη (εργαλεία έχεις το ξέρω) μπορείς να ανοίξεις το κιβώτιο εύκολα από πάνω και να δείς τί γίνεται στις πλαστικές αυτές μπαλίτσες. Αν θέλεις πιό πολλές λεπτομέρειες για την "επέμβαση" πες μου.

Προσωπικά πάντως θα άρχιζα από το καθάρισμα του φίλτρου, αν δεν έχει καθαρισθεί.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pskoul » 12 Ιουν 2007, 13:53

Άσχετο με το πρόβλημα του επιλογέα (αν και με το ταξίδι στην επαρχία ανακάλυψα το πρόβλημα).
Στην επαρχία παίζουν πολύ καλύτερες τιμές τόσο σε εργατικά όσο και σε ανταλλακτικά.
Αναφορικά άλλαξα το γρανάζι του βοηθητικού και μου κόστισε λίγο παραπάνω από ότι μου ζήταγαν εδώ (Αθήνα) για εργατικά μόνο.


Παναγιώτης
Άβαταρ μέλους
pskoul
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 11 Φεβ 2005, 17:57

Δημοσίευσηαπό pantg » 12 Ιουν 2007, 14:05

Παναγιώτη απλώς να γνωρίζεις ότι το γρανάζι αυτό του βοηθητικού σου (με την σχέση 1.4ακάτι) παίζει ΤΡΟΜΕΡΑ σε διακύμανση τιμών.

Μπορείς να το βρείς από 25 λίρες στην Αγγλία (σε ΓΝΗΣΙΟ LAND ROVER εξάρτημα) έως και κάτι λιγότερο από 400 Ευρώ πάλι σε γνήσιο από την Ελληνική αντιπροσωπεία (την τιμή του Ashcroft την ξέρετε όλοι άρα να μην την επαναλαμβάνουμε)

Οσο για τα εργατικά απλώς δεν χρειάζεται να πάς κάπου για να στο αλλάξουν. Μπορείς και μόνο σου να το αντικαταστήσεις. (εκτός και αν έχεις την ατυχία να έχεις μία ορισμένη γενιά των LT230)

Aν σου έχει φαγωθεί το γρανάζι όμως θα πρέπει να έχεις υπόψη σου ότι πλησιάζει μάλλον και η ώρα του πολύσφηνου στον άξονα εξόδου του κιβωτίου ταχυτήτων καθώς η LR στην άπειρη σοφία της έχει κάνει και τα δύο αυτά εξαρτήματα από ιδίας σκληρότητας υλικό.
Κοιτάξατε για φθορά και σε αυτό το πολύσφηνο όταν αλλάξατε το γρανάζι?

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pskoul » 12 Ιουν 2007, 14:06

Παντελή

Το φίλτρο το καθάρισα όταν έκανα αλλαγή και έβαλα τα redline. Δεν είδα ρινίσματα ιδιαίτερα, απλά το φίλτρο ήταν καλυμμένο με με ένα μαύρο φίλμ.

Ποδιά δεν έχω βάλει ακόμα.
Μου έχει παρουσιαστεί δύο φορές μέχρι στιγμής και αυτό στην εθνική Αθηνών – Λαμίας στο ύψος των πρώτων διοδίων. Την πρώτη φορά δεν είχε επαναφορά από τα αριστερά προς τα δεξιά από πρώτη σε νεκρά για παράδειγμα την δεύτερη φορά έκανε το ίδιο και από της δύο κατευθύνσεις σημειωτέων ότι η όπισθεν δουλεύει μια χαρά. Η δυσκολία που έχει είναι ότι πρέπει να ψάξεις να βρείς την ταχύτητα από πέμπτη σε τρίτη για παράδειγμα δεν ξέρεις αν θα βάλεις τρίτη η πρώτη.

Το άνοιγμα το έχω στα σχέδια στα επόμενα σαββατοκύριακα, αν έχεις οδηγίες στείλε μου και θα προσπαθήσω να βγάλω και φωτογραφίες.

Παναγιώτης
Άβαταρ μέλους
pskoul
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 11 Φεβ 2005, 17:57

Δημοσίευσηαπό pskoul » 12 Ιουν 2007, 14:12

Παντελή

Για τα εργατικά μου χρέωσαν 20 ευρώ, έβαλα γνήσιο land rover.
Υπήρχε φθορά και στο πολύσφηνο, απλά ήθελα να μειώσω τον τζόγο και να επιβραδύνω το αναπόφευκτο, αν και αναλόγως πότε θα μου κάτσει η στραβή αντί για ανακατασκευή ή για αλλαγή του κιβωτίου μπορεί να τα κολλήσω και να ξεμπερδεύω με αυτό το θέμα για κάποιο διάστημα.

Πάντως μετά την αλλαγή το κλανκ μειώθηκε στο ελάχιστο και μόνο άν το επιδιώξω.


Παναγιώτης
Άβαταρ μέλους
pskoul
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 11 Φεβ 2005, 17:57

Δημοσίευσηαπό pantg » 12 Ιουν 2007, 14:17

Παναγιώτη γειά και πάλι,

η ασάφεια με κάνει λιγάκι να σκέφτομαι το θέμα των πλαστικών σφαιρών συγκράτησης του λεβιέ.

Ισως και να έχουν πιάσει "μούργα" και να σκληραίνουν. Αν και μπορεί να είναι και θέμα των ελατηρίων (για την ακρίβεια μοιάζουν πιό πολύ με "φουρκέτες") επαναφοράς στην θέση νεκράς.
Το περίεργο φυσικά είναι ότι όταν είναι κρύο λειτουργούν εντάξει.

---------------

Για τις οδηγίες πάρε τηλέφωνο γιατί είναι αρκετά πράγματα. Θα προσπαθήσω να σου στείλω ίσως κάτι σκαναρισμένο.

---------------

Για την ποδιά θα σου έλεγα να ΜΗΝ την βάλεις. Ακόμη και αυτές με τις τρύπες είναι πολύ πιό αναποτελεσματικές από τις ενισχυμένες μπάρες τιμονιού και τα καλύματα διαφορικών. Την εποχή που βγήκαν οι μπάρες προστασίας δεν υπήρχαν τα εξαρτήματα αυτά.
Τώρα με τις ενισχυμένες μπάρες και τα καλύματα προστατεύονται πολύ καλύτερα τόσο το τιμόνι όσο και τα διαφορικά σου.


Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 12 Ιουν 2007, 14:21

pskoul έγραψε:Παντελή

Για τα εργατικά μου χρέωσαν 20 ευρώ, έβαλα γνήσιο land rover.
Υπήρχε φθορά και στο πολύσφηνο, απλά ήθελα να μειώσω τον τζόγο και να επιβραδύνω το αναπόφευκτο, αν και αναλόγως πότε θα μου κάτσει η στραβή αντί για ανακατασκευή ή για αλλαγή του κιβωτίου μπορεί να τα κολλήσω και να ξεμπερδεύω με αυτό το θέμα για κάποιο διάστημα.

Πάντως μετά την αλλαγή το κλανκ μειώθηκε στο ελάχιστο και μόνο άν το επιδιώξω.


Παναγιώτης



Παναγιώτη τα εργατικά είναι λογικότατα θα έλεγα.
Για το κόλλημα του άξονα με το γρανάζι θα πρότεινα να το κάνετε ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ έτσι ώστε να μπορείτε στο μέλλον να καταργήσετε/σπάσετε/ξεκολλήσετε την κόλληση. Αλλιώς θα είναι εξαιρετικά δύσκολο να ξεχωρίσετε το κιβώτιο ταχυτήτων από το κεντρικό διαφορικό.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pskoul » 12 Ιουν 2007, 14:24

Παντελή

Ουτέ chat να κάναμε :)

ίσως να μήν του αρέσει να πηγαίνει βόρεια, σε ένα άλλο ταξίδι πρόσφατα στην δυτική Ελλάδα δεν το παρουσίασε.
Είδα και άλλο camel disco γυαλισμένο χωρίς μπάρες, σχάρες κτλ στον δρόμο.

Παναγιώτης
Άβαταρ μέλους
pskoul
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 11 Φεβ 2005, 17:57

Δημοσίευσηαπό pskoul » 12 Ιουν 2007, 14:29

Παντελή

Το κόλλημα είναι δική μου ιδέα σε όσους μηχανικούς το έχω πεί, δεν το συνιστούν. Το σκέφτομαι πάντως και θα δω αν και πώς θα το κάνω.

Όσον αφορά τα εργατικά μου ζήτησαν μέχρι και τα 150 ευρώ εις τας Αθήνας.

Παναγιώτης
Άβαταρ μέλους
pskoul
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 11 Φεβ 2005, 17:57

Δημοσίευσηαπό pskoul » 12 Ιουν 2007, 14:30

Να μην αναφέρω τη μου ζήταγαν για το ανταλάκτικό.

Παναγιώτης
Άβαταρ μέλους
pskoul
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 11 Φεβ 2005, 17:57

Δημοσίευσηαπό pantg » 12 Ιουν 2007, 15:10

Παναγιώτη το κόστος του εργοστασιακού γνησίου ανταλλακτικού από το επίσημο δίκτυο είναι εξαιρετικά υψηλό και ΔΕΝ οφείλεται σε αισχροκέρδεια από πλευράς των τελικών πωλητών/διαθετών.

Απλώς η Land Rover το χρεώνει πολύ ακριβά εξ'αρχής και με την πρόσθεση του κέρδους της αντιπροσωπείας και του λιανοπωλητή αυξάνεται στο επίπεδο του παραλόγου.

Με την πλήρη κατάργηση όμως του κεντρικού διαφορικού με το βήμα του δικού σου Discovery τα ανταλλακτικά αυτή τη στιγμή βρίσκονται μερικές φορές και σε προσφορά σαν new old stock. Eτσι είναι πολύ πιθανόν και ο προμηθευτής σου στην επαρχία να βρήκε ένα δύο κομμάτια (όπως στις 25 λίρες που σου είπα πριν)

Χαιρετώ
pantg
 

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες