Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Aπόλεια ψυκτικού υγρού.

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Aπόλεια ψυκτικού υγρού.

Δημοσίευσηαπό Mike_on_mpi » 15 Μάιος 2007, 14:56

Απο πού μπορεί να χάνει, χωρίς να φένεται να χάνει?
Ποιό συγγεκριμένα, μου κατεβαίνει η στάθμη χαμηλά και δέν βλέπω να χάνει απο πουθενά...
Άβαταρ μέλους
Mike_on_mpi
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: 19 Μαρ 2007, 16:47

Aπόλεια ψυκτικού υγρού.

Δημοσίευσηαπό vagelis » 15 Μάιος 2007, 14:59

Για δες στο καρτερ μηπως εχει νερο,αν ναι μαλλον φλαντζα.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Aπόλεια ψυκτικού υγρού.

Δημοσίευσηαπό Mike_on_mpi » 15 Μάιος 2007, 15:06

Για καλή μου τύχη, δέν έχει νερό το κάρτερ, ούτε απο την εξαγωγή των καυσαερίων έχω απόλεια.
_________________

Όπου δέν υπάρχει δρόμος...
Δημιουργείται!!
Άβαταρ μέλους
Mike_on_mpi
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: 19 Μαρ 2007, 16:47

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 15 Μάιος 2007, 15:53

Τι υγρό έχεις?
Έλεγξε τα κολάρα που είναι διάσπαρτα γύρω απο το μοτέρ που μεταφέρουν το νερό μπάς και είναι κανένα σκασμένο και χάνει απο κεί


χαιρετώ
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 15 Μάιος 2007, 15:54

Αμα έχεις κόκκινο ή πράσινο θα φαίνεται στα κολάρα άν έχεις διαρροή
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 15 Μάιος 2007, 15:57

Πριν φτάσεις να ελέγχεις λάδια κλπ, πρέπει ν' αποκλείσεις τα εύκολα.

Κάνε μιά διαδρομή και σταμάτα με ζεστό κινητήρα και ψάξε για διαρροή από τρόμπα νερού (όταν πλησιάζει να παραδώσει το πνεύμα αρχίζει να χάνει σιγά σιγά από την τρύπα που έχει από κάτω ανάμεσα στις δύο τσιμούχες-ρουλεμάν του άξονα).

Επίσης πιάσε όλα τα κολλάρα και κούνα τα ελαφρά κοντά στους κολιέδες να δείς αν κάποια ένωση έχει λασκάρει και χάνει σιγά-σιγά. Έλεγξε επίσης το δοχείο διαστολής για κρακ

Αν αποκλείσεις όλα αυτά, ελέγχεις και τα λάδια πάνω στην τάπα αν έχουν περάσει νερά...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό fatman » 15 Μάιος 2007, 16:45

Αν τρεχει απο την τρομπα θα σταζει πανω στον αξονα,εκει που σταζει συνηθως και η τρομπα του υδραυλικου τιμονιου(το ενα δινει κινηση στο αλλο..)
Μυρισε! καλα το χωρο της μηχανης οταν παρκαρεις,το αντυψυκτικο εχει χαρακτηρηστικη μυρωδια - αν μυριζει καπου θα ψιλοχανει.
Ακολουθησε τα κολαρα του καλοριφερ,δες πανω απο την εξαγωγη,δες κατω απο το airflow meter,εκει χανουν συνηθως και καταργουν την διοδο νερου εκει,τραβας σωληνακι απο πανω αριστερα στο ψυγειο(κοντα στην ταπα,που και αυτη χαλαει),εως πανω στο θερμοστατη.
Αν χανει το ψυγειο,συνηθως σου λερωνει ελαφρως το σασι,αν δεις μεσα στο θολο του οδηγου μπροστα-μπροστα,μην μπερδευτεις με διαροες τιμονιου στο ιδιο σημειο.
Αν δεν βρισκεις αδειο εντελως το δοχειο,αλλα 1-2 εκατοστα κατω απο το max,μην πολυσκοτιζεσαι - αρκει βεβαια να συμληρωνεις..
Σημειο που μπορει να σε πουλησει,ειναι το μεγαλο κολλαρο που εχει το θερμοστατη μεσα - πισω απο το αλτενεητορ,ταλαντωνεται και ραγιζει-κοβεται,βεββαια αν σου τυχει,το κοβεις και το βαζεις πιο μεσα χωρις θερμοστατη και συνεχιζεις.
Δοκιμαζε το καλοριφερ στο ζεστο για να ξερεις αν αδειαζει το ψυγειακι,που σημαινει οτι παιρνει αερα το κυκλωμα σου.
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό fatman » 15 Μάιος 2007, 16:48

Ο pantg ξερει τι ταπα ταιριαζει αντι αυτης της πλαστικης πανω στο ψυγειο,να μας πει αμεσα να παρουμε καμια αντ/κη μαζι.
Παντεληηηη..
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό pantg » 15 Μάιος 2007, 17:25

Κορίτσια η τάπα αυτή πάνω στο ψυγείο έχει σπείρωμα αγγλικό και μπορειτε να βρείτε εύκολα κάτι σχετικό σε κατάστημα που πουλάει υδραυλικά και σιδερικά είδη.

Για τους σκληροπυρηνικούς υπάρχει και αυτή που φτιάχνει η Zeus αλλά δεν νομίζω ότι αξίζει την ταλαιπωρία και τα χρήματα.

Μία απλή από εκεί που είπαμε και ένας ελαστικός δακτύλιος και είμαστε μιά χαρά.

----------

Φίλε Μιχάλη,

η κατανάλωση νερού αν είναι λίγη μπορεί να οφείλεται και σε τάπα του δοχείου συστολής/διαστολής που έχει μείνει ανοικτή.
Οι τάπες αυτές κολλάνε πολύ συχνά.
Αν κολλήσουν ανοικτές τότε το υγρό φτάνει εύκολα σε σημείο βρασμού και εξατμίζεται.
Αν κολλήσουν κλειστές τότε το υγρό φτάνει σε μεγαλύτερη πίεση από όσο πρέπει και αρκετές φορές υποχωρεί το δοχείο (το ράγισμα που ανέφερε και ο Μανώλης)

Τα υπόλοιπα στα έγραψαν ήδη οπότε έχει δουλειά για σήμερα το απόγευμα.

Οπως και να είναι ΚΑΙ στα Disco αξίζει να τοποθετείται ένας αισθητήρας στάθμης ψυκτικού υγρού μηχανής.

Προτάσεις και λύσεις υπάρχουν. Ρίξε μιά ματιά στην καταχώρηση "μιά ενδιαφέρουσα συσκευή" (ή κάτι παρόμοιο) που είχε βάλει ο firelord.
Εκτός από την συσκευή αυτή υπάρχει η πιθανότητα να ταιριάζει και το κιτ αισθητήρα στάθμης νερού για τα Freelander. Eίναι μιά σαφώς φθηνότερη πρόταση και το ψάχνω αυτή τη στιγμή για το κατά πόσο μπορούμε να το βάλουμε σε Discovery.

------

Αλήθεια το πρωί όταν παίρνει εμπρός μήπως βγάζει άσπρα καυσαέρια από την εξάτμιση για πολύ λίγο χρόνο? Ασε το μιά δυό μέρες ακίνητο, βάλε κάποιον να ξεκινήσει το μοτέρ και κάτσε πίσω στην εξάτμιση να δεις.
Αν σου βγάζει άσπρο καπνό τότε ίσως να έχεις καποιο πρόβλημα με ρήγμα ή φλάντζα αλλά να μην είναι ακόμη μεγάλο. (φτου να φαω τη γλώσσα μου ελπίζω να μην είναι κάτι τέτοιο)


Xαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Mike_on_mpi » 16 Μάιος 2007, 09:22

Κύριοι καλημέρα και σας ευχαριστώ που ανταποκριθήκατε αμέσως και για τις πολύτιμες συμβουλές σας.

stefanbalik έγραψε:Τι υγρό έχεις?
Έλεγξε τα κολάρα που είναι διάσπαρτα γύρω απο το μοτέρ που μεταφέρουν το νερό μπάς και είναι κανένα σκασμένο και χάνει απο κεί

_______

Αμα έχεις κόκκινο ή πράσινο θα φαίνεται στα κολάρα άν έχεις διαρροή



stefanbalik, έχω πράσσινο υγρό και πρόσφατα αλλαγμένο.

fatman έγραψε: Αν τρεχει απο την τρομπα θα σταζει πανω στον αξονα,εκει που σταζει συνηθως και η τρομπα του υδραυλικου τιμονιου(το ενα δινει κινηση στο αλλο..)
Μυρισε! καλα το χωρο της μηχανης οταν παρκαρεις,το αντυψυκτικο εχει χαρακτηρηστικη μυρωδια - αν μυριζει καπου θα ψιλοχανει.
Ακολουθησε τα κολαρα του καλοριφερ,δες πανω απο την εξαγωγη,δες κατω απο το airflow meter,εκει χανουν συνηθως και καταργουν την διοδο νερου εκει,τραβας σωληνακι απο πανω αριστερα στο ψυγειο(κοντα στην ταπα,που και αυτη χαλαει),εως πανω στο θερμοστατη.
Αν χανει το ψυγειο,συνηθως σου λερωνει ελαφρως το σασι,αν δεις μεσα στο θολο του οδηγου μπροστα-μπροστα,μην μπερδευτεις με διαροες τιμονιου στο ιδιο σημειο.
Αν δεν βρισκεις αδειο εντελως το δοχειο,αλλα 1-2 εκατοστα κατω απο το max,μην πολυσκοτιζεσαι - αρκει βεβαια να συμληρωνεις..
Σημειο που μπορει να σε πουλησει,ειναι το μεγαλο κολλαρο που εχει το θερμοστατη μεσα - πισω απο το αλτενεητορ,ταλαντωνεται και ραγιζει-κοβεται,βεββαια αν σου τυχει,το κοβεις και το βαζεις πιο μεσα χωρις θερμοστατη και συνεχιζεις.
Δοκιμαζε το καλοριφερ στο ζεστο για να ξερεις αν αδειαζει το ψυγειακι,που σημαινει οτι παιρνει αερα το κυκλωμα σου.


Fatman, θα τα κοιτάξω όλα ένα - ένα με προσοχή. Ελπίζω να είναι κάτι απο αυτά.
Δέν έχει τόση διαρροή ωστε να μου δημιουργεί ιδιαίτερο πρόβλημα, απλά, "κάθεται" 3 δάχτυλα κάτω απο το "min".

Καλό το κόλπο με το καλοριφέρ!

___________


Παντελή, πρέπει να κοιτάξω την τάπα του δοχείου μου... Απο το '94 δουλεύει συνεχώς...
Για τον αισθητήρα στάθμης νερού, δέν ξέρω άν αξίζει τον κόπο, αλλα θα ρίξω μιά ματιά. Άσπρο καπνό δέν έχω δεί και δέν ξέρω άν βγάζει. Πάντος, να μείνει το αυτοκίνητο ακίνητο για 2 μέρες, είναι απίθανο γιατί είναι το μοναδικό μέσο μεταφοράς που διαθέτω και οι αποστάσεις που κάνω καθημερινά είναι μεγάλες (απο 80 με 160 Km ημερισίως)...


Έχω πολύ δουλειά σήμερα το απόγευμα...!
_________________

Όπου δέν υπάρχει δρόμος...
Δημιουργείται!!
Άβαταρ μέλους
Mike_on_mpi
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: 19 Μαρ 2007, 16:47

Δημοσίευσηαπό rodi » 17 Μάιος 2007, 19:09

τελικα βρηκαμε απο που αδειαζει ο ιπποποταμος ?
Άβαταρ μέλους
rodi
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2005, 09:34
Τοποθεσία: rodos

Δημοσίευσηαπό vagelis » 18 Μάιος 2007, 07:18

rodi έγραψε:τελικα βρηκαμε απο που αδειαζει ο ιπποποταμος ?



Δεν ειναι ιπποποταμος,ειναι καμηλα.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό fatman » 18 Μάιος 2007, 08:17

Δεν ειναι βοας,δεν ειναι κροταλιας,ειναι ....
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό Mike_on_mpi » 18 Μάιος 2007, 08:28

Καλημέρα,

Δέν άδειασα να δώ απο πού αδειάζει... η καμηλίτσα μου!!!

Μάλλον θα το κάνω το Σαββατοκύριακο, άν αδειάσω, αλλοιώς, θα αδειάσει αυτό. :kermit:
Άβαταρ μέλους
Mike_on_mpi
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: 19 Μαρ 2007, 16:47

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 18 Μάιος 2007, 09:00

Mike_on_mpi έγραψε:Καλημέρα,

Δέν άδειασα να δώ απο πού αδειάζει... η καμηλίτσα μου!!!

Μάλλον θα το κάνω το Σαββατοκύριακο, άν αδειάσω, αλλοιώς, θα αδειάσει αυτό. :kermit:


έλα στον Κόλλια να στο φτιάξουμε στο πίτς φιτίλ...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 9 επισκέπτες