Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αγορά μεταχειρισμένου freelander

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Αγορά μεταχειρισμένου freelander

Δημοσίευσηαπό rokko74 » 02 Μάιος 2007, 12:31

Καλησπέρα σε όλους τους φίλους & φίλες του forum.
Καινούριος στο forum αλλά και στο χώρο του 4χ4.

Συγχαρητήρια για το site σας. Πραγματικά είναι πολύ καλό!!!!

Εδώ και 6 μήνες χαζεύω στον δρόμο & σε ντοκυμαντέρ το freelander (από 2000 μοντέλο έως και 2006).

Είμαι έτοιμος να αγοράσω ένα για τους εξής λόγους:

1. Γυναίκα, παιδί, σκυλί και βοουρρρρ σε παραλίες ερημικές, βοουυυρρρρ στους βοσκούς στα βουνά
2. Να πηγαίνω ταξίδια, ταξίδια, ταξίδια
3. Δεν έχω τα λεφτά ή μάλλον δεν θέλω να δώσω τα τρελλά λεφτά για ένα suv που θα καίει τον άπακο
4. Μου αρέσει πάρα πολύ το σχέδιο του, η μαγκιά που βγάζει και η σπανιότητα του.

Από εσάς που γνωρίζετε πολλά περισσότερα από εμένα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο θα ήθελα να με βοηθήσετε στα εξής (ένα έχετε βέβαια την ευγενική καλοσύνη......σλουρπ σλουρπ):

Ποιου έτους μοντέλο freelander με συμβουλεύετε να πάρω & γιατί?

Τα κόστη συντήρησης σε τι πλαίσια είναι?

Τι πρέπει να προσέξω στην μάντρα που θα το βρω και τι πρέπει να ζητήσω στον ιδιώτη αν το βρω

Υπάρχουν κάποια στάνταρ προβλήματα που πρέπει να γνωρίζω?

Καλύπτει τους λόγους που θέλω να το πάρω?


Έχω να δώσω από 18.000€ έως 20.000€ και λέω να το πάρω μόλις τελειώσει το καλοκαιράκι...

Σας ευχαριστώ όλους εκ των προτέρων για τις συμβουλές σας.
Αν και είμαι σίγουρος ότι η συζήτηση θα βγάλει και άλλες απορίες μου


:)
Άβαταρ μέλους
rokko74
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 158
Εγγραφή: 02 Μάιος 2007, 12:03
Τοποθεσία: Γαλάτσι

Δημοσίευσηαπό Freelander » 02 Μάιος 2007, 14:14

Γειά σου φίλε μου.
Συμφωνώ για το αμάξωμα του φριλάντερ, είναι πράγματι όμορφο και ξεχωριστό όσο για τους χώρους νομίζω σε καλύπτει πλήρως.
Θα ήθελα όμως να επισημάνω μερικά πράγματα.

Είναι στην πλειοψηφία τους αρκετά αναξιόπιστα αυτοκίνητα πράγμα που σημαίνει οτι αν το παίρνεις με σκοπό να μην επισκέφτεσαι συχνά συνεργεία και να μην ασχολείσαι προσωπικά μαζί του τότε ίσως βρεθείς προ εκπλήξεων!
Οι στάνταρ ζημιές του αφορούν τόσο τον 1800άρη κινητήρα: φλάντζα, κυλινδροκεφαλή και εμβολοχιτώνια, όσο και σε μετάδοση: τo μεσαίο διαφορικό δεν επισκευάζεται και συχνά κολλάει καταστρέφοντας τα υπόλοιπα δύο μπρός και πίσω (αουτς)
Σημείωσε πως έχω αντικαταστήσει και επισκευάσει όλα τα παραπάνω.

Tα υπόλοιπα αποτελούν πταίσματα και αφορούν γκαντζετάκια όπως αντλία συμπλέκτη, γρύλος πίσω τζαμιού και μηχανισμό ηλεκτρικής ηλιοροφής (αν έχει).

Η κατανάλωση δεν κινείται σε πολύ χαμηλά επίπεδα, θα έλεγα αντίστοιχα με αυτά ενός τετρακίνητου 2000cc απλά έχεις χαμηλότερα ασφάλιστρα και τέλη κυκλοφορίας.

Σε γενικές γραμμές όσο δουλεύει καλά είναι απόλαυση στο δρόμο και πάει απίστευτα καλά εκτός δρόμου για την κατηγορία του.
Όταν όμως χαλάει θα τραβάς τα μαλλιά σου δεδομένου οτι θα είσαι εκτός εγγύησης και τα συνεργεία LR στη χώρα μας είναι ρώσικη ρουλέτα.
Αν επιμένεις και αν το αποφασίσεις τότε μακρυά απο μάντρες και αρπακτικά, μόνο απο ιδιώτη και μόνο με σχολαστικό έλεγχο. (σκέψου με αυτά που σου ανέφερα για ποιό λόγο το πουλάει ο προηγούμενος).
Τα 18-20 χιλ ευρώ θεωρώ είναι πολλά. Πλέον με 15-16 χιλ βρίσκεις αυτοκίνητα 3-5 ετών (σαν το δικό μου δηλαδή) είναι σημαντικό όμως να ξέρεις με τί έχεις να κάνεις.

Αν ψάξεις λιγάκι σε αυτό αλλά και σε άλλα φόρουμ θα διαβάσεις τα χειρότερα σχόλια, νομίζω όμως οτι είναι καλύτερα να ξέρεις τώρα παρά να μάθεις μετά.
Ότι θέλεις εδώ είμαστε.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό pantg » 02 Μάιος 2007, 14:42

Γειά σου rokko74,

ο Γιώργος τα κάλυψε όλα.

Το μόνο που έχω να συμπληρώσω/προτείνω και αν φυσικά θέλεις να παραμείνεις στα Land Rovers είναι ότι στα χρήματα που αναφέρεις μπορείς να βρεις και Discovery Mpi, έως και V8 σε πολύ καλή κατάσταση και μάλιστα ίσως και φθηνότερα από το ποσό αυτό.

Το Disco έχει καλύτερους χώρους, ειναι πιό στοιβαρό σαν αμάξωμα, έχει ελαφρώς χειρότερες επιδόσεις στο δρόμο αλλά καλύτερες επιδόσεις και αίσθηση εκτός δρόμου και από πλευράς αξιοπιστίας είναι νομίζω κοινά αποδεκτό ότι είναι σε καλύτερη θέση από το Freelander.

To θέμα του πού να αγοράσεις είναι πολύ ευαίσθητο καθώς ναι μεν από έμπορο μπορεί να το πληρώσεις ακριβότερα αλλά ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ το αγοράζεις πλέον με εγγύηση (προσοχή στο ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ).
Η αγορά από ιδιώτη ΔΕΝ παρέχει νομικά εγγύηση εκτός και αν μπορέσεις να αποδείξεις ότι σκοπίμως σου έκρυψαν πληροφορίες που έχουν σχέση με την κατάσταση του οχήματος ή σε παραπλάνησαν (κοινώς πιάσε το αυγό και κούρεφ'το)

Φυσικά ανάμεσα στο Discovery και το Freelander υπάρχουν οπτικές και αισθητικές διαφορές οπότε αν σου αρέσει εξωτερικά περισσότερο το Freeby δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο εκτός από το να σεβασθούμε τις προτιμήσεις σου.

Πάντως αν θέλεις Landy με χώρους και κατάλληλο για εκδρομές νομίζω ότι ένα Discovery Mpi θα σας καλύψει απολύτως.

Αλήθεια σου είπα ότι έχει και πολλούς χώρους και ταξιδεύει υπέροχα?

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό rokko74 » 02 Μάιος 2007, 14:57

Φίλε Freelander σε ευχαριστώ για την άμεση και κατατοπιστικότατη απάντηση σου.

Έαν έχεις λίγο χρόνο θα ήθελα να συζητήσουμε κάποιες απορίες μου σχετικά με τα όσα ανέφερες...:)

Το πρώτο στάδιο ζημιών που ανέφερες μπορώ να πω ότι με τρομοκράτησαν.
Ναί είναι αλήθεια ότι δεν είμαι ο τύπος του συνεργείου χωρίς αυτό να σημαίνει ότι ονειροβατώ πιστεύωντας ότι θα αγοράσω ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο και δεν θα χρειαστεί να πηγαίνω στο συνεργείο... Βέβαια από της φθορές ενός μεταχειρισμένου έως τα αρκετά σοβαρά προβλήματα & την δύσκολη επισκευή τους που αναφέρεις υπάρχει μεγάλη διαφορά.
Το πρώτο που κατάλαβα διαβάζοντας το forum σας είναι ότι για να έχεις την απόλαυση ενός land rover πρέπει να έχεις και το μεράκι του να ασχολείσαι με το αυτοκίνητο σου. Κάτι σαν τις παλιές BMW μηχανές ένα πράγμα...

Τις ζημιές που αναφέρεις τις βγάζουν όλα τα μοντέλα freelander? Μήπως από κάποιο έτος και μετά διόρθωσαν κάτι τις??
Εάν προκύψουν αυτές οι βλάβες που αναφέρεις είναι μία & έξω ή μπορεί να στις ξαναβγάλει αφού τις επισκευάσεις?
Εάν είναι μία & έξω, υπάρχουν τρόποι να καταλάβω εάν έχουν προηγηθεί στο χ μεταχειρισμένο που θα βρω?
Αλήθεια....για τι κόστη μιλάμε??? Κόστη επισκευών?

Του 2004 μοντέλα εγώ πάντως τα βρίσκω από 19 εώς 20 χιλίαδες.

Το ποιό τρομακτικό από όλα είναι το κομμάτι που λες για τα συνεργεία φαντάσματα. Αυτό φίλε με τρομάζει γιατί δεν έχω την παραμικρή ιδέα από επισκευές και τα λοιπά οπότε θα είμαι έρμαιο στα δόντια τους....
Άβαταρ μέλους
rokko74
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 158
Εγγραφή: 02 Μάιος 2007, 12:03
Τοποθεσία: Γαλάτσι

Δημοσίευσηαπό rokko74 » 02 Μάιος 2007, 15:11

Φίλε pantg σε ευχαριστώ για τις συμβουλές σου.

Δυστυχώς τα discovery που έχω βρει είναι αρκετά μεγάλα σε ηλικία, χιλιόμετρα και πανώ απ' όλα σε κυβικά. Επίσης όσο ποιό καινούρια σε χρονολογία είναι αλλό τόσο και ποιό ακριβά είναι.

Εγώ πάνω από 2000 cc δεν θέλω να φτάσω για τους γνωστούς λόγους που όλοι ξέρουμε (βενζίνη, ασφάλεια, τέλη κτλ).

Επίσης επειδή για εμένα θα είναι το "καινούριο" μου αυτοκίνητο δεν θέλω να είναι πάνω από 3-5 έτη και γεμάτο αναμνήσεις αλλουνού..χα χα χα
Πως να το κάνουμε, θέλω να το γεμίσω εγώ αναμνήσεις & γρατσουνιές χα χα α

Άσε που το freelander κατά την γνώμη μου είναι ποιο όμορφο από το disco.... (γούστα είναι αυτά)...χα χα χα


thanks anyway :o
Άβαταρ μέλους
rokko74
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 158
Εγγραφή: 02 Μάιος 2007, 12:03
Τοποθεσία: Γαλάτσι

Δημοσίευσηαπό Freelander » 02 Μάιος 2007, 15:51

Δεν θέλω να σε στεναχωρώ αλλά πρέπει να σου πω οτι λίγα πράγματα έχει κάνει η LandRover σχετικά με τη βελτίωση των προβλημάτων που ανέφερα.

Η μετάδοση βελτιώθηκε ελαφρώς στα αυτοκίνητα κατασκευής μετά τα μέσα του 2001. Ουσιαστικά αυτό που βελτιώθηκε είναι τα ρουλεμάν και κυρίως το “γρανάζωμα” στα διαφορικά εμπρός και πίσω έτσι ώστε να καταπονείται λιγότερο το μεσαίο και να μην δημιουργείται η αλυσιδωτή αντίδραση ζημιών.

Ο κινητήρας είναι μεγάλος καϋμός.
Πρίν 2 χρόνια λανσαρίστηκε ένα σετ αναβάθμισης του κινητήρα που περιλαμβάνει αρκετά πράγματα που βελτιώνουν το κύκλωμα ψύξης ενώ στις αρχές του 2006 έκανε την εμφάνιση της η περίφημη καινούργια μεταλλική φλάντζα.

Η εταιρία ισχυρίζεται οτι αν ο κινητήρας δεν έχει υποστεί σημαντική ζημιά και αν βελτιωθεί ευλαβικά με όλα τα παραπάνω, το πρόβλημα δεν εμφανίζεται. Ζήσε Μάη μου δηλαδή.
Φυσικά ο χρόνος θα δείξει, όμως θεώρησε δεδομένο οτι τα παλιότερα από το 2004 μοντέλα και αυτά που δεν έχουν βελτιωθεί όπως πρέπει εμφανίζουν πάντα το πρόβλημα.
Τα κόστη ανταλλακτικών ξεκινάνε για τη μετάδοση από 600 ευρώ για μεσαίο ή πίσω διαφορικό ενώ διπλασιάζεται για το αντίστοιχο διαφορικό εμπρός.

Για τον κινητήρα υπάρχει η περίπτωση επισκευής του όπως πρέπει με κόστος γύρω στα 1500ευρά όπως και η πλήρης αντικατάσταση του με τα διπλάσια.

Ευτυχώς ποικιλία και διαθεσιμότητα ανταλλακτικών υπάρχει μεγάλη ειδικά μέσω ιντερνετ.
Η Αγγλία είναι σχετικά κοντά και τα ανταλλακτικά ακόμα και τα πιό βαριά έρχονται σε λίγες μέρες πόρτα πόρτα.

Όσο για τα συνεργεία.. η κατάσταση είναι όπως σου είπα.
Προσωπικά εμπιστεύομαι περισσότερο το μεράκι μερικών μή εξουσιοδοτημένων καθώς τα επίσημα είτε είναι για κλάματα είτε απευθύνονται στον έλληνα κροίσο με νησί..
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 02 Μάιος 2007, 15:55

rokko74 έγραψε:Άσε που το freelander κατά την γνώμη μου είναι ποιο όμορφο από το disco.... (γούστα είναι αυτά)...χα χα χα

thanks anyway :o


Οπα, βόμβα μεγατόνων στην ενότητα των Landroverαδων!!!

Φίλε rokko74, είναι όμως και η φριχτή πραγματικότητα...σίγουρα το Disco είναι πιο ικανό (εκτός) αυτοκίνητο και πιο αξιόπιστο (έτσι λένε τουλάχιστον) αλλά σε εμφάνιση τα Freebia δεν παίζονται (ειδικά αυτά μετά από το 2004 που κοιτάς).

Πέρα από την πλάκα, το μόνο που έχω να σου πω από τη μεριά μου και βάσει της ταπεινής μου εμπειρίας, είναι ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα που θα αντιμετωπίσεις, είναι η υποστήριξη. Το δίκτυο της Land Rover, είναι προβληματικό κατά κοινή ομολογία. Όσο για το ίδιο το αυτοκίνητο, πρώτα διάβασε καλά τις παραθέσεις στην ενότητα, ρίξε μια ματιά και στα ξένα sites και αν κολλήσεις το μικρόβιο αγόρασέ το. Εγώ όσο δε μου βγάζει προβλήματα (που να μην τα προκαλώ εγώ :wink: ) δηλώνω ευχαριστημένος. Πρός το παρών...

Και εμπιστεύσου αυτά που σου είπαν οι προλαλήσαντες. Ο "guru" των LR και ο "γιατρός" των Freelander...


:) :wink:


(Δε πιστεύω να σας πειράζει Παντελή και Γιώργο-πάντα λόγω γνώσεων)
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό rokko74 » 02 Μάιος 2007, 16:11

Freelander έγραψε:είτε απευθύνονται στον έλληνα κροίσο με νησί..


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
rokko74
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 158
Εγγραφή: 02 Μάιος 2007, 12:03
Τοποθεσία: Γαλάτσι

Δημοσίευσηαπό rokko74 » 02 Μάιος 2007, 16:14

GALILAIOS έγραψε:Όσο για το ίδιο το αυτοκίνητο, πρώτα διάβασε καλά τις παραθέσεις στην ενότητα


Φίλε Γαλιλαίο σε ποια ενότητα αναφέρεσαι?
Άβαταρ μέλους
rokko74
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 158
Εγγραφή: 02 Μάιος 2007, 12:03
Τοποθεσία: Γαλάτσι

Δημοσίευσηαπό pantg » 02 Μάιος 2007, 16:15

Φίλε rocco γειά και πάλι,

περί ορέξεως κολοκυθόπιττα οπότε αφού δεν σου αρέσει δεν υπάρχει λόγος να συνεχίζουμε με το Disco.

Tώρα όσον αφορά το Freelander.

ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ότι από το μοντέλο 2002 και μετά τα πράγματα έφτιαξαν αρκετά όσον αφορά το κεντρικό διαφορικό συνεκτικής σύζευξης.
Mιά και αναφέρθηκε το συγκεκριμένο εξάρτημα να πούμε ότι το διαφορικό αυτό ΕΠΙΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ.
ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ επίσης ότι υπήρξαν αλλαγές και βελτιώσεις αναφορικά με το θέμα των υπερθερμάνσεων. Ο Γιώργος όμως (και σίγουρα και ο Στέλιος όταν διαβάσει το θέμα αυτό) θα σου πουν ότι το πρόβλημα παραμένει.
Και έτσι είναι βέβαια.
ΥΠΑΡΧΕΙ ένα κιτ προειδοποίησης για χαμηλή στάθμη ψυκτικού υγρού. Αυτό μπορεί να έχει κάποια θετικά αποτελέσματα έτσι ώστε να μην "ψήσεις" το μοτέρ σου από χαμηλή στάθμη ψυκτικού και ενώ ο δείκτης θερμοκρασίας θα δείχνει ότι όλα είναι εντάξει (ένα από τα γνωστά προβλήματα/κατάρες των Freebies)

Το πρόβλημα της μετάδοσης μπορείς να το ελέγξεις με το να σηκώσεις τον ένα πίσω τροχό και με ταχύτητα στο κιβώτιο, σβηστό τον κινητήρα και ελεύθερο το χειρόφρενο να προσπαθήσεις να γυρίσεις τον τρόχο (υπάρχει και η έκδοση όπου προσπαθείς να γυρίσεις τον κεντρικό άξονα με έναν λοστό ανάμεσα από τους σταυρούς αλλά γιατί να ζορίζεις τους σταυρούς?)
Αν δεν γυρίζει με τίποτα σου έχει μπλοκάρει το κεντρικό. Αν γυρίζεις με πολύ δυσκολία και κάνει "σκαλοπατάκια" τότε ετοιμάζεται να μπλοκάρει.
Αν γυρίζει με αντίσταση (αλήθεια Γιώργο μετρήθηκε τελικά με ροπόκλειδο η αντίσταση αυτή?) τότε είναι εντάξει.

Πάρε το αυτοκίνητο και κάνε μία παρατεταμένη στροφή προς μία κατεύθυνση προς τα εμπρός και μετά το ίδιο με όπισθεν (αφού πας και λίγο ίσια ανάμεσα στις δύο αυτές χορευτικές φιγούρες)
Αν ακούσεις ύποπτους θορύβους (μεταλλικούς και υψίσυχνους) κάτι δεν πάει πολύ καλά.
Ρίξε επίσης μία ματιά στις βάσεις των διαφορικών και του κιβωτίου ταχυτήτων καθώς πολλές φορές αποκτούν τζόγους ή και χαλάνε όταν υπάρχει κολλημένο ή προβληματικό διαφορικό συνεκτικής σύζευξης (VCU)

O Γιώργος και ο Στέλιος μας έχουν ενημερώσει επίσης για κάποιο πρόβλημα αναφορικά με ραγίσματα στην πίσω περιοχή του αυτοφερόμενου πλαισίου του αυτοκινήτου. Σίγουρα θα μπορούν να σου δώσουν περισσότερες πληροφορίες ή αν θέλεις ρίξε μιά ματιά στο διαφωτιστικότατο θέμα που έχουν αναρτήσει στο φόρουμ με το πώς επισκεύασαν τα δικά τους αυτοκίνητα. Η ζημιά αυτή δημιουργεί και ηχητικά συμπτώματα (γκουπ γκουπ από την πίσω ανάρτηση, αν θυμάμαι καλά)

Ριξε μία πολύ καλή ματιά στο ψυκτικό υγρό και στα λάδια.
Αν δεις δείγματα του ενός μέσα στο άλλο φύγε γρήγορα.
Φύγε επίσης γρήγορα από όποιο αυτοκίνητο δεις να έχεις μούργα μέσα στο δοχείο συστολής/διαστολής και έχει πορτοκαλί υγρό.
Αν αυτοκίνητο της γενιάς που σε ενδιαφέρει (μετά το 2002) έχει πράσινο ή μπλέ ψυκτικό υγρό επίσης φύγε μακριά. Αυτό σημαίνει ότι δεν κάνει τα σερβις του σωστά και όπως πρέπει ή ότι ο μάστορας που το δουλεύει δεν ξέρει ή δεν θέλει (γιατί συμβαίνει και αυτό) να το φτιάξει σωστά ελπίζοντας ότι θα βγάλει σύντομα τις γνωστές βλάβες στον κινητήρα (που οφείλονται κατά πολύ μεγάλο ποσοστό και στο είδος ψυκτικού που χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο και σε μη σωστή τήρηση των προβλεπομένων διαδικασιών)

Αυτά τα μερικά για πολύ σύντομα.

Πάντως με βάση αυτά που έγραψες θα σου έλεγα να μην επιμείνεις και πολύ στο Freelander σαν επιλογή για αυτοκίνητο για τις ανάγκες σου.

Αν το αγοράσεις κάνε το ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΑ και μόνο αν θέλεις να ασχοληθείς και εσύ μαζί του. Για τα συνεργεία όντως πρέπει να είσαι προσεκτικός όπως και με τις πηγές των ανταλλακτικών σου.

Αν θέλεις να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο από μπελάδες και σκοτούρες ΙΣΩΣ η λύση από την Ανατολή να είναι καλύτερη σε σύγκριση με το Freeby.

Xαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό rokko74 » 02 Μάιος 2007, 17:14

Πω πω φίλε με κούφανες!!!!! :shock: :shock: Μπράβο γνώσεις!!!!!! :shock: :shock:
Αλήθεια γιατί δεν ανοίγεις κάποιο συνεργείο αφού έχεις τέτοιες γνώσεις & αγάπη για τα land's???

Σε καραευχαριστώ για της πολλές χρήσιμες πληροφορίες που μου έδωσες. Πραγματικά θα τις κάνω print και αν τελικά το αποφασίσω θα το ξεψαχνίσω όπου το βρίσκω :lol: :lol: :lol: Βλέπω να με κυνηγάνε οι μαντράδες :lol: :lol:

Στο τέλος με στεναχώρησες λιγάκι όμως :cry: :cry: :cry: :cry:

Δηλαδή Freelander >2003 συνεπάγεται συχνές (δεν μιλάω για φυσιολογικές φθορές) επισκέψεις σε συνεργεία?
Αν εξαιρέσουμε το πρόβλημα με το διαφορικό που πάνω κάτω η λύση υπάρχει καταλήγετε κι εσύ και τα άλλα παιδιά ότι είναι ένα αυτοκίνητο προβληματικό? :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Το σενάριο να βρω ένα του 2004 και να μη μου βγάλει μεγάλα μηχανικά προβλήματα δεν παίζει με τίποτα??? ή καλύτερα να παίξω lotto???

Σας ευχαριστώ όλους πάντως για τις πολύ χρήσιμες πληροφορίες...
Θα το παλέψω πάντως όσο μπορώ γιατί μου αρέσει πάρα πολύ το αμάξι και έχει τα ιδανικά χαρακτηριστικά για 'μένα...Σε αυτή την ζωή τελικά όλα τα ωραία είναι απαγορευμένα....

υ.γ.
Γι'αυτό δεν βλέπω σχεδόν ποτέ freelander στο δρόμο? Είναι όλα στα συνεργεία? :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
rokko74
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 158
Εγγραφή: 02 Μάιος 2007, 12:03
Τοποθεσία: Γαλάτσι

Δημοσίευσηαπό rodi » 02 Μάιος 2007, 18:00

φιλε μου αν εχεις 16 χιλιαρικα καλυτερα να αγορασεις ενα rav , να κανεις την δουλεια σου και να μην εχεις να τρεχεις στο φορουμ καθε μερα μπας και βγηκε καμια πατεντα για να μην καψεις φλαντζα , δισκους κτλ κτλ κτλ .
εγω εχω ενα ιπποποταμο κοντα τεσσερα χρονια και παρολο που εχει παθει πολυ λιγες ζημιες , πραγματικα καθε φορα που παθαινει κατι νιωθω πολυ θυμωμενος κι εξαπατημενος , μη ρωτας γιατι .
αποτελεσμα ? μολις περασει το καλοκαιρι θα αγορασω μια Χ3 και τον ιπποποταμο μονο για βολτες τα Σαββατοκυριακα και σε ελεγχομενο περιβαλλον .
αμαν πια ! καθε βολτα και τσεκαρισμα σε δεκα σημεια λες και θα πιλοταρω κανενα ελικοπτερο ...
Άβαταρ μέλους
rodi
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2005, 09:34
Τοποθεσία: rodos

Δημοσίευσηαπό pantg » 02 Μάιος 2007, 18:48

Γειά σου φίλε rodi,

o μόνος λόγος που δεν σου λέω να προτιμήσεις το FR2 αντί για την X3 είναι γιατί ΣΙΓΟΥΡΑ το εξουσιοδοτημένο της BMW στην Ρόδο είναι ΚΛΑΣΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟ από το εξουσιοδοτημένο της LR (ναι υπάρχει αλλά καλό είναι να μην ξαναμπείς όπως σίγουρα ξέρεις καλύτερα από εμένα)

Για αυτό λοιπόν με 'γειές την Χ3 (και το λέω με βαριά καρδιά αλλά τα σύκα είναι σύκα και η σκάφη σκάφη)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 02 Μάιος 2007, 19:01

Φίλε rocco,

ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Οι όποιες γνώσεις είναι αποτέλεσμα ωρών διαβάσματος, ερεύνας και πειραματισμών είτε προσωπικών είτε φίλων, συναδέλφων και μελών του φόρουμ ή του συλλόγου.
Και τίποτα σχεδόν από αυτά δεν θα υπήρχε αν δεν μοιραζόμασταν όλοι οι ιδιοκτήτες των Landies αυτά που ξέρουμε και έχουμε ζήσει με τα "ρημάδια" μας.

Δεν έχεις πέσει και πολύ έξω καθώς εδώ και καιρό έχω κάνει το hobby και την αγάπη μου για τα Landies και δουλειά.
Παραμένει όμως ΠΡΩΤΑ απ' όλα αγάπη για το αντικείμενο και μετά τρόπος για να καλύπτονται οι ώρες απασχόλησης για το θέμα αυτό.

--------

Η γενικότερη εντύπωση που έχει δημιουργηθεί είναι ότι τα αυτοκίνητα πριν το 2002 είναι πιό επιρρεπή σε προβλήματα. Αυτά από το 2002 έως το 2004 είναι καλύτερα.
Τα αυτοκίνητα μετά το facelift του 2004 είναι ακόμη καλύτερα (και πάλι σύμφωνα με αυτά που λένε οι ιδιοκτήτες αλλά και τα ΣΩΣΤΑ συνεργεία)
Ομως δεν ξέρουμε αν αυτό έχει να κάνει με το ότι τα αυτοκίνητα αυτά είναι απλώς πιό νέα σε ηλικία και έχουν λιγότερα χιλιόμετρα.

Πάντως οι αλλαγές και ενισχύσεις στο σύστημα μετάδοσης δείχνουν να έχουν δώσει σωστά αποτελέσματα.
Για τον κινητήρα, όπως είπε πολύ σωστά και ο Γιώργος, είναι άλλη ιστορία καθώς και τα πιό καινούργια έχουν τις γνωστές δυσάρεστες τάσεις.
---------

Απο εμένα πάντως ΜΗΝ περιμένεις να σου πω με την καρδιά μου να αγοράσεις ένα Freelander.

Eδώ και χρόνια λέω όχι σε όποιον το σκέφτεται (όπως και για τα RaRo P38A) και δεν σε μισώ τόσο όσο να αλλάξω τώρα (αστειεύομαι για το "μισώ" αλλά σοβαρά μόνο σε άνθρωπο που δεν θα ήθελα το καλό του θα συνιστούσα αυτά τα δύο Landies εκτός και αν τα αγοράσει συνειδητοποιημένα για το τί τον περιμένει.)

Aν όμως το αγοράσεις να είσαι σίγουρος ότι στο φόρουμ αυτό αλλά και σχεδόν από όλους τους συναδέλφους με Landies θα βρεις συμπαράσταση και βοήθεια αν την χρειαστείς (και εύχομαι να μην την χρειαστείς ποτέ)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό ollram » 02 Μάιος 2007, 21:48

:D Πόσο μ' αρέσουν αυτές οι συζητήσεις!!! :)
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 12 επισκέπτες

cron