Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

DISCOVERY 2.0 mpi

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

DISCOVERY 2.0 mpi

Δημοσίευσηαπό KostasP » 20 Φεβ 2007, 21:56

ΜΟΛΙΣ ΑΠΕΚΤΗΣΑ ΕΝΑ DISCOVERY I 2.0 mpi.
ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΜΑΝΤΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΤΕΛΟ 11/95 ΜΕ 156.000 χλμ
ΚΑΙ ΚΟΣΤΙΣΕ 12.500 ΕΥΡΩ. ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΣΤΟ ΑΝ ΕΚΑΝΑ ΚΑΛΗ ΑΓΟΡΑ Η ΟΧΙ. ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΣΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ. ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΩ ΚΑΙ ΦΩΤΟ.
ΚΑΛΩΣ ΜΕ ΔΕΧΤΗΚΑΤΕ!!!
Άβαταρ μέλους
KostasP
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 08 Φεβ 2007, 04:46

DISCOVERY 2.0 mpi

Δημοσίευσηαπό firelord » 20 Φεβ 2007, 22:04

εξαιρετικο φαινεται!!!

καλωσηλθες οεο και ΚΑΛΑ ΧΩΜΑΤΑ!!!

ΥΓ πουλας το Α μπαρ και τα προβολια? χαχα
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό KostasP » 20 Φεβ 2007, 22:10

ΦΙΛΕ firelord,
ΕΔΩ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΑΝ ΘΑ ΚΟΙΜΑΜΑΙ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ Η ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ!!!
Άβαταρ μέλους
KostasP
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 08 Φεβ 2007, 04:46

Δημοσίευσηαπό firelord » 20 Φεβ 2007, 22:17

ωπ σωστον

ΥΓ ειναι ευκολο να κοιμασαι τουδε και στο εξης στο μπι

αγορασε και δευτερο και θα σε στειλει εκει η συζυξ χαχα

ενιχαου και παλι καλωσηλθες στην τρελη λανδροβερικη οικογενεια!

και ξαναμανα ΥΓ 2 να του πιεις το αιμα εκτος, ειναι μεγαλη μαζοχα
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 21 Φεβ 2007, 07:41

Κώστα με 'γειές και καλοτάξιδο.

Στα χρήματα αυτά είναι ελάχιστα (να μην γίνω υπερβολικός και πω ότι δεν υπάρχουν άλλα) τα αυτοκίνητα που μπορούν να σου προσφέρουν, τους χώρους, την άνεση και τις ικανότητες, κυρίως εκτός δρόμου, ενός Mpi.

To αν είναι καλή αγορά μόνο εσύ μπορείς να το αποφασίσεις στο βάθος χρόνου.

Ελπίζουμε το αυτοκίνητο να μην σου βγάλει προβλήματα και αν το προσέχεις σίγουρα θα αντέξει περισσότερο.

Καλό θα είναι να αλλάζεις ΣΥΧΝΑ τα λάδια στον κινητήρα και στο σύστημα μετάδοσης, πρόσεξε να μην τερματίζεις το τιμόνι σου για πολύ ώρα (πάνω από 5 δευτερόλεπτα, να μην το στρίβεις με το αυτοκίνητο εντελώς σταματημένο (ας κινείται εστω και ελάχιστα).
Αν δεν έχει αλλάξει ποτέ ελατήρια καλό θα είναι να τα αλλάξεις (και όχι μόνο αμορτισέρ)
Μην το ψηλώσεις πάνω από 1 με 1.5 ίντσα γιατί θα χρειαστούν και άλλα πράγματα μετά αλλαγή για να επανέλθει σε σωστή κατάσταση για να μην σου βγάλει ζημιές ή να επαναφέρεις την γεωμετρία του συστήματος διευθύνσεως.

Καθάριζέ το καλά από κάτω και γύρω από τις περιοχές των θόλων των τροχών. Από επάνω άσε το όσο βρώμικο θέλεις (έτσι δεν θα γίνεται και στόχος κακού ματιού ή βανδαλισμών)

Μην μεγαλώσεις επίσης την διάσταση στα λάστιχά του. Ασε τους παπουτσομένους γάτους να καίνε παραπάνω καύσιμα, να πηγαίνουν πιό αργά και να χαλάνε τα ρουλεμάν των τροχών τους. Φυσικά στην ψιλή έρημο της Σαχάρας ή στις λάσπες την Ινδονησίας θα χρειαζόσουν κάτι φαρδύτερο.... (λέμε τώρα. Και με τα κανονικά στην κατάλληλη πίεση πας μιά χαρά)

Γενικότερα κράτα το, τουλάχιστον στην αρχή, όπως είναι και μετά αφού δεις τι θέλεις πραγματικά να κάνεις, μπορείς να φτιάξεις αυτά που χρειάζονται πραγματικά σε εσένα και στην χρήση που πρόκειται να έχει στην πράξη το αυτοκίνητο.

Οσο για την σύζυγο ειδοποίησέ την ότι μαζί με το αυτοκίνητο αυτό απέκτησες και ερωμένη. Ας το χωνέψει από τώρα για να μην βρεθεί προ εκπλήξεων στο μέλλον (έτσι δεν θα μπορεί να σε κατηγορήσει ότι έγινε κρυφά από εκείνη)

Το bullbar δώσε το στον Firelord. Eτσι ή αλλιώς είναι άχρηστο σαν πραγματική προστασία και το μόνο που μπορεί να σου κάνει είναι να μεταμορφώσει ένα μικρό ατύχημα σε χοντρή φαναρτζοδουλειά (όπου και αν ακουμπήσεις <χτυπάμε ξύλο, κουνιώμαστε από την θέση μας, δαγκώνουμε την γλώσσα μας> το μικρό τοπικό χτύπημα θα μεταφερθεί στο καπώ, την μάσκα και ίσως και στις βάσεις του σασσί)

Τους προβολείς κράτησέ τους γιατί τα φώτα ούτως ή άλλως είναι από τα ασθενέστερα σημεία του Disco (υπάρχουν λύσεις αλλά μην αρχίζεις ακόμη τις αλλαγές)

Αν θέλεις περισσότερες πληροφορίες εδώ είμαστε.

Χαιρετώ και πάλι καλοτάξιδο.
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 21 Φεβ 2007, 10:20

δουλεια δεν ειχε ο διαλος...
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό disco » 21 Φεβ 2007, 10:35

pantg έγραψε:Κώστα με 'γειές και καλοτάξιδο.

Οσο για την σύζυγο ειδοποίησέ την ότι μαζί με το αυτοκίνητο αυτό απέκτησες και ερωμένη. Ας το χωνέψει από τώρα

Χαιρετώ και πάλι καλοτάξιδο.



Στο χωριο μου το λέμε γκόμενα!

Με 'γειές, με 'γειές. :D
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό Captaindim » 21 Φεβ 2007, 11:08

Καλορίζικη και καλοτάξιδη να είναι η τετρακουνα
Καλώς ήλθες στην παρέα , καλές λάσπες.

Α εχθές αγόρασα και εγώ ένα DISCOVERY mod. 11/95 0 χιλ. με 25 μόνο ευρω :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Captaindim
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 140
Εγγραφή: 17 Οκτ 2006, 10:36

Δημοσίευσηαπό freeandrew » 21 Φεβ 2007, 11:31

KostasP ειναι πολυ όμορφο. Το ειχα δει στο www.car.gr πριν απο λίγες μέρες και μου έτρεχαν τα σαλια......Καλοτάξιδο. Τα 12.500 ευρώ είναι πολύ καλή τιμή.
Άβαταρ μέλους
freeandrew
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: 05 Ιουν 2006, 23:24

Δημοσίευσηαπό KostasP » 21 Φεβ 2007, 17:14

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΕΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΟΝ (pantg) ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΡΩΤΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΤΟΥ. ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΤΡΙΨΙΜΟ ΚΑΙ ΒΑΨΙΜΟ ΤΟΥ ΣΑΣΙ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΚΟΥΡΙΑΣΜΕΝΟ. ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΙ ΕΝΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΒΑΨΙΜΟ ΔΙΟΤΙ ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΣΚΑΕΙ ΤΟ ΒΕΡΝΙΚΙ ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΣΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΕΝΑ "ΔΕΡΜΑΤΙΝΟ ΣΑΛΟΝΑΚΙ". ΑΥΤΟ ΒΕΒΑΙΑ ΑΡΚΕΤΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΣΑΝ ΔΩΡΟ ΣΤΟΝ ΕΥΑΥΤΟ ΜΟΥ. ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΜΙΑ ΓΚΟΜΕΝΑ. ΗΔΗ ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΑ ΕΞΟΔΑ!
Άβαταρ μέλους
KostasP
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 08 Φεβ 2007, 04:46

Δημοσίευσηαπό pantg » 21 Φεβ 2007, 18:59

Kώστα γειά,

αν δεν ζεις δίπλα στην θάλασσα (ο υπογράφων ζει στα λιγότερο από 5 μέτρα από το κύμα του Ευβοϊκού και γνωρίζει καλά αυτό που θα διαβάσεις) μην μπεις στον μπελά του τριψίματος.

Πλύνε πολύ καλά το αυτοκίνητο από κάτω για να καθαρίσει εντελώς.
Δώσε ιδιαίτερη προσοχή στα σημεία που βρίσκεται το αμάξωμα πολύ κοντά στο σασσί.
Δώσε επίσης ιδιαίτερη σημασία στο χώρο που ουσιαστικά είναι κρυμένος από τον πίσω προφυλακτήρα.

Αφού το πλύνεις καλά (με ζεστό νερό ακόμη καλύτερα) άφησέ το να στεγνώσει (αυτή την εποχή λίγο δύσκολο λόγω αυξημένης υγρασίας)

Αφού γίνει αυτό (στεγνώσει καλά) αν θέλεις ψέκασέ το με ένα καλό αδρανοποιητικό σκουριάς (αν σε ενδιαφέρει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα από πλευράς μακρόχρονης προστασίας)

Ασε το να τραβήξει καλά και μετά ψέκασέ το άλλη μία φορά με το ίδιο αδρανοποιητικό.

Αφού στεγνώσει καλά και το δεύτερο χέρι μπορείς να ψεκάσεις το σασσί (και μερικά σημεία του αμαξώματος που "κοιτούν" προς τον δρόμο με το ειδικό μαύρο χρώμα για σασσί αυτοκινήτων.

Αν θέλεις πολύ καλής ποιότητας υλικό μπορώ να σου συστήσω (το χρησιμοποιώ στα αυτοκίνητά μου) αυτό της WURTH. Καλό αλλά ακριβό. Αν έχεις πιστόλι αέρος συμφέρει να πάρεις το μεγάλο δοχείο και να το ψεκάσεις έτσι. Αν το πας με δοχεία αεροζόλ θα σου πάει ο κούκος αηδόνι και δεν συμφέρει.
Φτηνά και σχετικά καλά χρώματα βαφής σασσί υπάρχουν σε αρκετά χρωματοπωλεία οπότε έχεις φυσικά και άλλες επιλογές. Απλώς της WURTH είναι από τα καλύτερα που μπορείς να βρεις για την συγκεκριμένη αυτή δουλειά στην Ελλάδα.
Αν θέλεις να φέρεις τα υλικά από το εξωτερικό υπάρχει και το POR15.

Για διαφορετικού είδους αντισκωριακή προστασία υπάρχουν και άλλες λύσεις. Για βάψιμο σασσί όμως εδώ στην Ελλάδα και από εσένα τον ίδιο θεωρώ ότι αυτές είναι οι πιό εύκολες και προσιτές λύσεις.

Για τέτοιου είδους υλικά από το εξωτερικό έχω να σου προτείνω διάφορα αλλά τα θεωρώ υπερβολικά για την χώρα μας και νομίζω ότι θα είναι πεταμένα λεφτά.

Αν θέλεις να κάνεις καλή δουλειά θα πρέπει να βγάλεις τον πίσω προφυλακτήρα καθώς το σημείο αυτό είναι στην κυριολεξία παγίδα λάσπης και βρωμιάς και δεν παρέχει πρόσβαση για σωστό καθαρισμό ακόμη και με ζεστό νερό με πίεση.

Tα πιό πάνω θα σου προστατεύσουν το σασσί και το κάτω τμήμα του αμαξώματος αρκετά καλά και για αρκετά χρόνια.
Αν βαριέσαι όλη αυτή τη διαδικασία συχνά πλυσίματα (από κάτω πρέπει να είναι καθαρό, από επάνω άσε το βρώμικο όπως είπαμε ήδη) και "λούσιμο" με μείγμα πετρελαίου και λαδιού θα σου κάνει πολύ καλή δουλειά με μικρότερο κόστος και μεγαλύτερη ευκολία (ιδίως αν έχεις γνωστό βενζινά με τα κατάλληλα εργαλεία για να σου ψεκάζει το μείγμα πετρελαίου/λαδιού)

Χαιρετώ (και ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια)
pantg
 

Δημοσίευσηαπό KostasP » 21 Φεβ 2007, 19:37

ΓΙΑ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΠΑΝΤΕΛΗ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΤΑΤΟΠΙΣΤΙΚΟΣ. Η ΣΚΟΥΡΙΑ ΣΤΟ ΣΑΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΟΠΩΣ ΣΩΣΤΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΕΛΘΕΙ ΑΠΟ ΘΑΛΑΣΣΙΝΟ ΝΕΡΟ ΔΙΟΤΙ Ο ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΕΙΧΕ ΤΑΧΥΠΛΟΟ ΟΠΩΣ ΕΜΑΘΑ ΣΕ ΜΕΤΑΓΕΝΕΣΤΕΡΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥ. ΒΛΕΠΕΙΣ "ΞΕΧΑΣΕ" ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΕΙ.
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΣΟΒΑΡΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΣΟΥ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΕΠΙΛΥΣΩ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
Άβαταρ μέλους
KostasP
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 08 Φεβ 2007, 04:46

Δημοσίευσηαπό disco » 21 Φεβ 2007, 19:40

Φιλε Κώστα, να συντηρείς το αυτοκίνητο σου σε κάποιον που είναι καλός γνωστης της συγκεκριμένης ράτσας, διότι τα L.R. δεν είναι ένα παράξενο αυτοκίνητο, είναι απλά ένα ακόμα αυτοκίνητο.

Η κάθε ράτσα θέλει (και έχει) τα δικά της.

Αν δεν υπάρχει τέτοιος στα μέρη σου, να είσαι συντονισμένος εδώ και όλοι θα βοηθήσουμε, να είσαι σίγουρος.

Η συντριπτική πλεοψηφία εδώ, έχει Δισκο ΜΠΙ. Απλά εκμεταλλεύσου την κατάσταση.

Λίγο πολύ τα έχουμε περάσει όλοι (και εγώ).

Έτσι θα εξοικονομήσεις χρόνο και προπαντός, κάμποσο χρήμα .

Ροτόντας πας στην Πόλη (στο βουνό).
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό KostasP » 21 Φεβ 2007, 19:41

Συγγνώμη για τα κεφαλαία από εδώ και πέρα θα γράφω με μικρά. Ευχαριστώ για την επισήμανση Δημήτριε.
Άβαταρ μέλους
KostasP
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 08 Φεβ 2007, 04:46

Δημοσίευσηαπό pantg » 21 Φεβ 2007, 20:23

Κώστα γειά και πάλι,

αν υπάρχει τέτοιο θέμα (επαφής του αυτοκινήτου με αλατόνερο, άμμο θαλάσσης) τότε κάνε γρήγορα και πολύ προσεκτικά το καθάρισμα με το ζεστό νερό όπως επίσης και την αφαίρεση του πίσω προφυλακτήρα για σωστό καθαρισμό της περιοχής.

Επίσης σήκωσε το χαλάκι του χώρου φόρτωσης (πρέπει να ξεβιδώσεις το πλαστικό που το κρατάει σταθερό κοντά στην τσιμούχα της πόρτας) και το ηχομονωτικό και δες την κατάσταση της λαμαρίνας στο δάπεδο.

Προβλήματα από ηλεκτρολυτική διάβρωση ή ψώριασμα του αλουμινίου στα σημεία επαφής του με την λαμαρίνα του αμαξώματος μπορείς να βρείς στο αμάξωμα στην περιοχή της βάσης των εμπρός θυρών και των κλειδαριών των πίσω θυρών, στο σημείο που εφαρμόζει ο ουρανός στις πίσω κολώνες της πίσω 5ης πόρτας, στα σημεία που μπαίνουν τα πλαίσια των παραθύρων στο κέλυφος των πλαϊνών θυρών, στις βάσεις των πίσω λασπωτήρων εκεί που καμμιά φορά ακουμπούν επάνω στο εξωτερικό φτερό.
Επίσης προσοχή θέλουν τα λαμαρινένια τμήματα στα μαρσπιέ (κάτω από τα πλαστικά μαύρα που φαίνονται απέξω) καθώς και στις βάσεις των εσωτερικών θόλων των εμπρός φτερών αλλά και στην περίμετρο της τσιμούχας ή της κόλλας που συγκρατεί τον ανεμοθώρακα (μπαρ-μπριζ) αλλά και στις τσιμούχες των πλαϊνών πίσω παραθύρων επάνω στον ουρανό.

Δες τα προσεκτικά αυτά τα σημεία αφού αποκαλύφθηκε η στενή επαφή του αυτοκινήτου με τα αλάτια της θάλασσας.

Επίσης κάνε έναν καλό έλεγχο και στα πιστονάκια των πίσω δαγκανών των φρένων σου. Αν έμπαινε συχνά με τις πίσω ρόδες στην θάλασσα ίσως να έχει αρχίσει να ξεφλουδίζει η επιχρωμίωση τους.

Το εγχειρίδιο συνεργείο (service manual) υπάρχει και μπορείς να το έχεις εύκολα. Βοηθά τόσο εσένα στο να κατανοήσεις πώς λειτουργεί το αυτοκίνητο όσο και τον μηχανικό σου αν δεν το έχει ή δεν γνωρίζει το αυτοκίνητο.
Καλό όμως είναι, όπως είπε και ο Νίκος (disco) να αφήνεις τα πράγματα που θέλουν μάστορα με γνώση στα κατάλληλα χέρια (ο discoman σίγουρα θα συμφωνήσει σε αυτό τελικά)

Αν θέλεις να τα πούμε διεξοδικότερα κάνε μου ένα τηλέφωνο στο 22950 37637 ή στο 6944 579911.

(όταν θα έχεις χρόνο ρίξε και μια ματιά εδώ
http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-5806.html
για να έχεις πλήρη άποψη)

Χαιρετώ
pantg
 

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης