Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ποιός μαστορεύει το Land Rover του;

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Ποιός μαστορεύει το Land Rover του;

Δημοσίευσηαπό dimitrios » 15 Φεβ 2007, 21:48

Τα λερώνετε τα χέρια σας καθόλου; τι δουλειές κάνετε; για ποιόν λόγο ασχολείστε;(αν).Για πείτε.
BE NICE, IT'S NICE TO BE NICE!!
dimitrios
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 431
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 08:17
Τοποθεσία: Αγιος Δημητρης

Ποιός μαστορεύει το Land Rover του;

Δημοσίευσηαπό MUDDY_DISCO » 15 Φεβ 2007, 23:34

ΑΠΟ ΧΟΜΠΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟ!! ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΙΜΩΣ ΜΑΥΡΑ
Άβαταρ μέλους
MUDDY_DISCO
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: 03 Σεπ 2006, 22:41

Ποιός μαστορεύει το Land Rover του;

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 15 Φεβ 2007, 23:47

Μπαααα! Δε βάζω χέρι. Μόνο αλλάζω κανένα μπουζί, φίλτρο βενζίνης, φίλτρο λαδιού, τακάκια. Συμπληρώνω κανένα υγρό φρένων, συμπλέκτη, ψυγείου, καθαριστήρων, τιμονιού. Αλλάζω κανένα λαδάκι, καμμιά βαλβονιλούλα. Γρασάρω άμα λάχει να’ούμε τους σταυρούς, και μπορεί να ρυθμίσω η να αλλάξω πίσω τις σιαγώνες. Το χειρόφρενο το ρυθμίζω μόνο άμα θέλει. Μπορεί να λαδώσω κανένα μεντεσέ και καμμιά ντίζα. Τα καρμπυρατέρ μόνο δυο φορές τα έχω καθαρίσει. Και για να περνάει η ώρα μου, κάθε δυό χρόνια αλλάζω παραφλού, και υγρά φρένων και συμπλέκτη. Και το πλένω καλά από κάτω άμα λασπωθεί. Από πάνω το πλένει πότε πότε ο Θεός. Γενικώς δεν ασχολούμαι γιατί δεν μου αρέσει η μουντζούρα, δεν είμαι ψείρας και είμαι άνθρωπος του γραφείου. Απορώ πως μερικοί ασχολούνται τόσο με το αμάξι τους. Τι είναι, το παιδί τους?
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 16 Φεβ 2007, 08:33

Φίλοι μου, εγώ προσωπικά δεν αντέχω πιά να πηγαίνω κανένα αυτοκίνητο-μοτοσυκλέτα σε μάστορα (δεν γιατρεύεται). Δεν έχω πολύ ελεύθερο χρόνο, αλλά αν κάνω την αρχή μετά βρίσκω. Έχω την τύχη (και πρόληψη ήταν βέβαια) να έχω κλειστό γκαράζ με ράμπα, οπότε κόβω από τον ύπνο, κόβω από το φαγητό, κόβω από εδώ -κόβω από εκεί και τελικά βρίσκω το χρόνο και το φτιάχνω...

Πολύ σωστά λοιπόν και απαραίτητα όλα αυτά του φίλου Δράκου, να προχωρήσω ένα βήμα παραπέρα και να σημειώσω μερικά σημαντικά (και επανέρχομαι):

οπωσδήποτε αλλαγή λαδιών από εμάς, ιδίως σε κιβώτια-βοηθητικά, swivels, καθάρισμα εξαερισμών, ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ καθάρισμα φίλτρων κιβωτίων (LT77), ώστε να μπαίνουν σωστές ποσότητες-ποιότητες λιπαντικών και να ξέρουμε και τι μας γίνεται γενικά.

Επίσης ότι το χειρόφρενο πρέπει -αν αρχίσει να κολλάει (υγρασία, λάσπες και κρύα τώρα γάρ) - ν΄ανοιχτεί να καθαριστεί-γρασσαριστεί το εμβολάκι του γιατί αν κολλήσει μπορεί να είναι άσχημο (δεν ξεκολλάει με τίποτε)...

Επίσης, καλό είναι, εκτός των σταυρών που πρέπει να γρασσάρονται-ελέγχονται κανονικά. να έλεγχουμε και τους τζόγους από τα ρουλεμαν του βοηθητικού εμπρός-πίσω. Το εμπρός υποφέρει περισσότερο και μετά από κάποια χλμ αποκτά σίγουρα τζόγο. Τα δύο ρουλεμαν αλλάζουν χωρίς να κατέβει το βοηθητικό πάρα πολύ ωραία (παρότι οι μηχανικοί το αγνοούν)...

Επίσης όταν αλλάζουμε τακάκια καλό είναι να ελέγχουμε τους ρότορες γιατί οξυδώνονται-ξεφτίζουν και καλό είναι να τους αλλάζουμε πρίν αρχίσουν οι διαρροές...

Επίσης εύκολη δουλειά που πρέπει να γίνεται περιοδικά είναι ο έλεγχος των ρουλεμάν τροχών, όπως και της προφόρτισης των εμπρός άκρων (swivel)...

Εύκολοι επίσης ετήσιοι έλεγχοι είναι να βγούν οι ιμάντες και αν ελεχθούν δυναμό τρόμπα νερού - τιμονιού για ομαλή λειτουργία, όπως και ο περιοδικός καθαρισμός του εσωτερικού φίλτρου της τρόμπας βενζίνης.

Επειδή ακριβώς τα Land Rover μας είναι εξαιρετικά αξιόπιστα και διανύουν πολλά δύσκολα χλμ σε βάθος χρόνου, πρέπει οπωσδήποτε να ασχολούμαστε λίγο με την πρόληψη-συντήρηση των οχημάτων για να προστατευόμαστε από απρόβλεπτες περιπέτειες στα βουνά.

Μην συνεχίσω και ζαλίσω και αγχώσω αυτούς που δεν λερώνουν τα χέρια τους αλλά οφείλω να ομολογήσω ότι γενικά το Land Rover είναι η χαρά του ερασιτέχνη μάστορα. Μπορείς να βρείς ότι πληροφορία θέλεις στο διαδίκτυο και αν πιάνουν λίγο τα χέρια σου και έχεις τον απαραίτητο χώρο θα έχεις πάντα κάτι να κάνεις τις κρύες νύχτες του χειμώνα.

Εγώ προσωπικά έχω κόψει το συνεργείο χρόνια τώρα...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 16 Φεβ 2007, 09:20

Παιδιά καλημέρα σας,

όπως και σείς
και γώ ασχολούμαι λίγο όπως για παράδειγμα,
βγάζω βάζω ψυγείο, τεπόζιτο, κεντρικούς άξονες, κόντρες, ελατηριάκια - αμορτισέρ, λάδια ξύδια νερά βαλβολίνες, καθίσματα, κολάρα, φώτα, κόβω - ράβω ότι κόβεται με τροχό τρυπιέται με τρυπάνι και κολλιέται με ηλεκτροκόληση - αργκόν.
Επίσης, αλλάζουμε τζάμια και τους μηχανισμούς τους, τα κάνουμε και φιμέ,
το σηκώνουμε, το κατεβάζουμε ανάλογα με το πού είναι να παει το δισκο.
και άλλα που τώρα τα ξέχασα.

Επειδή κανένα σχεδόν συνεργείο δεν ¨¨αγαπάει¨ το αυτοκίνητό σου όσο εσύ(υπάρχουν εξαιρέσεις) και όταν βλέπεις να μην κάνουν τα αυτονόητα, τα πράγματα που μπορείς να κάνεις εσύ τα κάνεις.
Βέβαια το ζόρι είναι ο χρόνος. Εμ γιαυτό δεν μπορείς να κάνεις και πολλά.
Εγώ κυρίως αργά το βράδυ όταν είμαι free ασχολούμαι με το δισκο στο γκαράζ με φώτα.


Αυτά

Χαιρετώ και καλημέρα.
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό alp » 16 Φεβ 2007, 10:26

Τι εννοείτε?

παίρνουν λάδια το αυτοκίνητα????????

ωχ
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό disco » 16 Φεβ 2007, 10:51

Επειδή δηλώνω τεμπέλης, στην αρχή έκανα μια δυνατή συντήρηση, και μερικές αλλαγές σε πράγματα που με ξένιζαν.

Μερικοί έλεγχοι σε ύποπτα σημεία, που μπορεί αργότερα να βγάλουν διαφορα προβλήματα.

Στην αρχή βασανιστικά, επειδή ο τεχνικός που του είχε βάλει χέρι, δεν ήξερε από Εγγλέζες, ούτε και εγώ, μαθαίνω όμως εύκολα και ρωτώντας (κυριος το σερβις μανουαλ) πας στην Πόλη. (μάλλον στο βουνό :D )

Επιλέγω ΠAΝΤΑ ακριβά λαδόξυδα, τα οποια σπανια χρειάζονται αλλαγή (ναι υπάρχουν τέτοια), εκτος από τα ζουμιά του σαζμάν, εκεί κάθε 5,000klm.

Γράσσο αεροναυπηγικού τύπου.

Πάντα γνήσια ανταλλακτικά, η και καλύτερα (αν υπάρχουν)

Τώρα αν έχεις καβάντζα σπεαρ, κανένα σαζμάν, κεντρικό διαφορικό, κινητήρα, ετοιμοπόλεμα για κάθε ενδεχόμενο, δεν είναι κακό. (έχω 8) )
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 16 Φεβ 2007, 12:31

disco έγραψε:Επιλέγω ΠAΝΤΑ ακριβά λαδόξυδα, τα οποια σπανια χρειάζονται αλλαγή (ναι υπάρχουν τέτοια), εκτος από τα ζουμιά του σαζμάν, εκεί κάθε 5,000klm.


Aγαπητέ Disco,

κάνω ακριβώς το αντίθετο,

καλά και φτηνά ορυκτέλαια βαλβολίνες, με συχνές αλλαγές (βασικό ιδίως για βαλβολίνες αν περνάτε νερά και χιόνια), και το καλύτερο για το κιβώτιο REDLINE ΜΤL τα έχουμε ήδη πεί, το οποίο αντέχει άνετα 1 χρόνο ή 20.000 χλμ και είναι μακράν το απόλυτο λιπαντικό για το κιβώτιον μας.

disco έγραψε:Τώρα αν έχεις καβάντζα σπεαρ, κανένα σαζμάν, κεντρικό διαφορικό, κινητήρα, ετοιμοπόλεμα για κάθε ενδεχόμενο, δεν είναι κακό.


Αν σέβεσαι το όχημα και το βάρος του (προς θεού δεν υποχωρούμε μποροστά σε κανένα εμπόδιο ή δυσκολία) τότε νομίζω δεν χρειάζεται να έχεις spare κιβώτια κλπ.

Eχω 300.000+ χλμ στα δυό μου LR και τα κιβώτια είναι σαν καινούρια (φτου). Ξέρω άλλους που αλλάζουν κάθε 70-100.

Βασικό ο σεβασμός, το λιπαντικό και η προθέρμανση κιβωτίου όταν κάνει κρύο.

Ο καιρός θα δείξει βέβαια όλα κάποτε χαλάνε (και δεν ήταν και πρώτο χέρι κανένα από τα δικά μου)
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό Freelander » 16 Φεβ 2007, 13:08

Εγώ κάνω τα εξής:
Συχνές αλλαγές λαδιών, νερών και φίλτρων κινητήρα με λάδια σχετικά φτηνά ημισυνθετικά.
Αυτά για να μην αλλάζω συχνά ολόκληρο τον κινητήρα.

Σήκωμα σε ράμπα για έλεγχο των αποκάτω και της στάθμης των διαφορικών
και συχνές αλλαγές βαλβολίνης σε διαφορικά & σασμάν πάντα με συνθετικές Redline.
Αυτά για να μην αλλάζουμε συχνά ολόκληρα τα διαφορικά.

Επίσης αλλαγές σε φρένα, δίσκους, τακάκια, ζουμιά, φίλτρα, και ότι υποτίθεται οτι θα πρέπει να κάνουν στα συνεργεία όταν πάς για σέρβις.
Πλύσιμο μόνο απο κάτω και λαδοπετρελαίωμα για να μη κολλάει η λάσπη και να μην τρίζει το σύμπαν.
Γενικά υπάρχουν τα μάνιουαλ και μια μεταλλική ντουλάπα γεμάτη λάδια-βαλβολίνες και εργαλεία, που απλά περιμένουν την σωστή ώρα και τη σωστή διάθεση.
Χώρος δεν υπάρχει αλλα τα εξοχικά και οι φίλοι γιαυτό είναι.

Στο συνεργείο πάει πλέον μόνο σηκωτό...
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 16 Φεβ 2007, 13:34

Τα μαστόρια πάντως θα έπρεπε να κάνουμε σύλλογο, να βρούμε και χώρο, να μαζευόμαστε και να παραδίδουμε σεμινάρια, ο καθένας στον τομέα του...

Με την μπύρα μας τα εργαλεία μας και τα ανταλλακτικά μας...

Πόσοι είμαστε.

Καμμιά οικονομοτεχνική μελέτη?

Καμμιά παλιά αποθήκη ?
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό fatman » 16 Φεβ 2007, 15:34

Δεν μπορω να γραψω πολλα,γιατι φτιαχνω το Disco μου.
Το κακο ειναι οτι αν και οταν παω το αμαξι σε μαστορα,θελω μια εβδομαδα μαζεματα - ειμαι στη 2η μερα σημερα...
Δυστυχως καποιες εργασιες δεν μπορω-προλαβαινω να τις κανω μονος μου,οποτε εκτος απο ΠΟΛΛΑ λεφτα πληρωνω και το παραπανω τιμημα,αλλα δεν μου παει να το αφησω χυμα,οχι οτι θα ειχε κανενα λειτουργικο προβλημα αλλα..
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό alekosf » 16 Φεβ 2007, 16:03

Τι ΄ναι αυτά που λέτε ρε παιδιά... εγώ ξέρω πως για να λειτουργήσει ένα αυτοκίνητο χρειάζεται αυτό να έχει βενζίνη κι εσύ το....... κλειδί!!! χα χα χα χα
ΑΛΕΚΟΣ - ΓΕΡΑΚΑΣ - ΑΘΗΝΑ
Άβαταρ μέλους
alekosf
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 16:19
Τοποθεσία: Γερακας- Αθηνα

Δημοσίευσηαπό disco » 16 Φεβ 2007, 16:17

ekarpod έγραψε:
Aγαπητέ Disco,

κάνω ακριβώς το αντίθετο,




Δεν θέλω να συζητήσω πιο είναι το καλύτερο.

Ο κάθε ένας κάνει ότι γουστάρει.

Πάντως μην νομίζεις ότι βάζοντας φτηνά ζουμιά δεν σου έρχεται στο τέλος ακριβότερα.

Και αν λύσουμε τους κινητήρες και κάνουμε μια μέτρηση στης φθορές θα διαπιστώσεις ότι δεν είναι έτσι.
Αυτό το βλέπω τα τελευταία 39 χρονια που κάνω αυτήν την δουλειά, και ειδικά στους εξειδικευμένους κινητήρες, κιβώτια, και τα λοιπά.

Μου φτάνει που όλη μέρα, κάθε μέρα, φτιάχνω ολονών τα ρημάδια, να φτιάχνω και το δικό μου?

Όοοοοχι, θα με πηγαίνει στο βουνό και θα πει και ένα τραγούδι. 8)
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 16 Φεβ 2007, 17:06

disco έγραψε:
Πάντως μην νομίζεις ότι βάζοντας φτηνά ζουμιά δεν σου έρχεται στο τέλος ακριβότερα.

Και αν λύσουμε τους κινητήρες και κάνουμε μια μέτρηση στης φθορές θα διαπιστώσεις ότι δεν είναι έτσι.
Αυτό το βλέπω τα τελευταία 39 χρονια που κάνω αυτήν την δουλειά, και ειδικά στους εξειδικευμένους κινητήρες, κιβώτια, και τα λοιπά.


Όχι και εξειδικευμένα τα LAND ROVER μας.

Φορτηγά, γεωργικοί ελκυστήρες ή κάτι παρόμοιο θα συμφωνούσα...

Τέλος πάντων, πέρα από αστεία ειδικά τα V8 αν βάλεις λεπτόρευστο συνθετικό λάδι, χτυπάνε τα υδραυλικά ωστήρια στο ρελαντί γιατί προφανώς αδυνατούν να κρατήσουν την κατάλληλη πίεση...

Έτσι ξεκίνησα και εγώ όταν το πρωτοπήρα, έβαλα συνθετικά Μobil1 λέω το καλύτερο για το V8 μου και άρχισε να χτυπάει. Ρωτάω τον πατέρα μου (μηχανικός Scania από το 65...) μου λέει παιδί μου όταν βγήκε αυτός ο κινητήρας τα λάδια δεν ήταν καν πολλαπλού ιξώδους. Βάλε ορυκτέλαιο να δείς. Και είδα...

Επίσης όταν έλυσα τα καπάκια-ωστήρια του Disco που ήταν μέσα στο κάρβουνο από έλλειψη αλλαγών του προηγούμενου ιδιοκτήτη, ετοιμάστηκα για αλλαγή των πάντων. Οταν τα καθάρισα και τα παρατήρησα προσεκτικά είδα ότι μάγουλα, κοκοράκια κλπ ήταν σαν καινούρια παρότι η λίπανση και η απαγωγή θερμότητας ήταν προβληματική.

Για αυτό και γώ για τα τρακτέρ μας προτείνω ορυκτέλαια και συχνές αλλαγές, για τα ΜΠΙ δεν ξέρω, ανάλογα τον τρόπο οδήγησης...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 16 Φεβ 2007, 17:11

ekarpod έγραψε:Τα μαστόρια πάντως θα έπρεπε να κάνουμε σύλλογο, να βρούμε και χώρο, να μαζευόμαστε και να παραδίδουμε σεμινάρια, ο καθένας στον τομέα του...

Με την μπύρα μας τα εργαλεία μας και τα ανταλλακτικά μας...

Πόσοι είμαστε.

Καμμιά οικονομοτεχνική μελέτη?

Καμμιά παλιά αποθήκη ?
Έχει κάτι παρατημένα τολλ, στο παλιό στρατόπεδο της Μαλακάσας, να γλύφεις και τα δάχτυλα σου. Αλλά πρώτον δεν ξέρω αν τα δίνουν και δεύτερο για σένα πέφτει κάπως μακρυά.
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 5 επισκέπτες