Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Kia Sportage II

Kia Sportage II

Δημοσίευσηαπό extrax » 24 Νοέμ 2006, 20:06

Ειδα οτι δεν υπηρχε καποιο θεμα σχετικα με το καινουριο sportage και μια και θελω να πω καποια πρωτα σχολια ειπα να ανοιξω ενα νεο τοπικ.

Λοιπον αγορασα το 2.0 και εχει ακομα 400 χλμ.
Πρωτες εντυπωσεις
Στην ασφαλτο εχει πολυ καλη ποιοτητα κυλισης,γενικα μια πολυ ωραια αισθηση στην οδηγηση και μεγαλους χωρους εκτος απο τον χωρο αποσκευων.Ακομα για κινητηρα δεν μπορω να πω αφου το στρωνω και δεν ξεπερναω τις 3500 σαλ......
Σε χωματοδρομο η ιδια αισθηση συνεχιζεται και προσωπικα με ικανοποιησε.
Με τις τελευταιες βροχες ειπα να το λασπωσω και λιγο και ακολουθησα μια διαδρομη μικρη ( Απο πλαγιαρι για Περαια στον δρομο που ειναι το ρανταρ για οσους ειναι απο Θεσσαλονικη).

Λοιπον ξεκιναω λεγοντας οτι ειμαι απειρος σε off-road με μικρη εμπειρια σε Feroza πριν 7 χρονια αλλα εκει πατουσα στο μπλοκε στο μικρο βαρος και φυσικα στα κοντα. Ξερω τι αγορασα (suv) και επισης δεν πιεσα τον κινητηρα πανω απο τις 3500.
Στην αρχη ειχα μια αμφιβολια-ανησυχια. Το αυτ/το εν τελη δεν δυσκολευτηκε αλλα εγω σε ενα-δυο περιπτωσεις δυσκολευτηκα. Κατ αρχην προσπαθησα να αποφυγω τα λουκια που υπηρχαν αλλα στα στενα κομματια εμπαινα μεσα αναγκαστικα. Δεν ξερω αν εκανα καλα, ετσι το σκεφτηκα. Επισης σε ενα σημειο ειχε κλιση και με επαιρνε προς το χωραφι διπλα και ευτυχως υπηρχαν τα λουκια που με εστειλαν ξανα μεσα στο δρομο. Ισως επρεπε να μεινω μεσα στα λουκια.
Οσο για το αυτ/το βρηκα μειονεκτημα την σχετικα μακρια 1η και το οτι κλειδωνει μονο μεχρι τα 40 χαω.
Τελος ενα μειον ηταν τα ασφαλτινα λαστιχα που μπουκωσαν γρηγορα και στην ουσια δεν ειχα προσφυση και γι αυτο δεν ακουγε εκει που ειχε κλιση ο δρομος.
Μαλλον πρεπει να αλλαξω με Α/Τ.

Αυτα για την ωρα και συγνωμη αν σας κουρασα με μεγαλο post.

ΥΓ Αν βαλω το χειμωνα Α/Τ λαστιχα και αντι για 235/60/16 παω σε 235/65/16 για να παρω λιγο υψος που χανω και που κερδιζω?? Και σαν Α/Τ αντι για αυτα που φοραει και σαν αλλαγη διαστασης
Άβαταρ μέλους
extrax
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 31 Οκτ 2006, 08:33
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Δημοσίευσηαπό vayero4_4 » 24 Νοέμ 2006, 21:11

Αν ειναι να αλλαζεις λαστιχα χειμωνα - καλοκαιρι ΚΑΙ (πολυ σημαντικο και) εχεις σκοπο να πας σε λασπες και χιονια συχνα (και οχι μια φορα τωρα και μια στο επομενο μουντιαλ), τοτε παρε Μ/Τ. Τα Α/Τ ειναι πολυ μετρια λυση, θα στομωνουν και αυτα σε παχια λασπη και στα χιονια, και ο μονος λογος να τα βαλεις ειναι για να τα εχεις ολο το χρονο και να μη χανεις και πολυ σε ταχυτητα.

Με Α/Τ και μεγαλυτερη διασταση κερδιζεις:
    - λιιιιγο καλυτερη συμπεριφορα στα δυσκολα
    - πιο σκληρο λαστιχο απο τα ασφαλτινα, δε φοβασαι απο πετρες
    - πιο "πολυ" λαστιχο, δεν κοπαναει πολυ στο τραχαλο

Χανεις:
    - τελικη ταχυτητα, δεν πανε οσο τα ασφαλτινα
    - επιτχαχυνσεις (πιο μεγαλο λαστιχο, πιο μεγαλη περιμετρος)
    - καταναλωση (πιο βαρυ λαστιχο λογω ενισχυσης)
    - πιο θορυβωδη σε μεγαλες ταχυτητες


Με Μ/Τ τωρα, ολα τα απο πανω εις διπλουν και τριπλουν :P :P :P ΑΛΛΑ (ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ), για τα 20 μετρα που θα τα χρειαστεις, μονο αυτα θα σε βγαλουν ασπροπροσωπο... Εγω εκανα αυτο που σκεφτεσαι αλλα με Μ/Τ, τα αλλαζα χειμωνα - καλοκαιρι με τα μαμισια (ασφαλτινα), μεχρι που τα μαμισια διαλυθηκαν και τα πεταξα. Του χρονου που θα αλλαξω λαστιχα, παλι ΜΤ θα βαλω, παρα τα οσα μεινοεκτηματα τους δεν το σκεφτομαι καθολου.
Kia Sorento 2.5 CRDi - BFG M/T 245/75R16 :l33t:
Άβαταρ μέλους
vayero4_4
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 309
Εγγραφή: 14 Οκτ 2004, 18:56
Τοποθεσία: Ιωάννινα

Δημοσίευσηαπό notis » 25 Νοέμ 2006, 09:34

η δικια μου γνωμη ειναι το αφησεις ετσι πως ειναι διοτι το αμαξι εχει πολυ καλη συμπεριφορα εντος δρομου και οτιδηποτε κανεις ως προς τα λαστιχα θα το χαλασεις και αυτο που θα παρεις δεν θα ειναι ικανοποιητικο για εκτος δρομου,
τωρα οσο αφορα τα λαστιχα τα Μ/Τ ειναι η καλυτερη επιλογη , εγς τα φοραω 5 χρονια τωρα.
Άβαταρ μέλους
notis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 168
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2006, 10:43

Δημοσίευσηαπό extrax » 25 Νοέμ 2006, 18:19

Thks για τις απαντησεις 8)
@vayero4_4 κατατοπιστικοτατος :wink:

Δλδ αν παρω μια τετραδα Μ/Τ 235/65/16 για 4 μηνες Δεκεμβριο-Μαρτιο που εχει αρκετες λασπες και χιονια θα χαλασω τοσο πολυ το αυτ/το εντος δρομου???

Νοτη οταν λες οτι δεν θα δω τοση βελτιωση εκτος? Τωρα τα ασφαλτινα μπουκωσαν στα πρωτα 500 μετρα λασποδρομου. Με Μ/Τ παλι τα ιδια θα εχω?

Οσο για χρηση εχω σκοπο οταν εχω ελευθερο χρονο απο δουλεια να πηγαινω εστω και συντομες διαδρομες ή αργοτερα και καμια εκδρομη με τους υπολοιπους του φορουμ απο Β.Ε. Δλδ θα ελεγα μια εστω και μικρη διαδρομη καθε 2-3 βδομαδες
Άβαταρ μέλους
extrax
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 31 Οκτ 2006, 08:33
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Δημοσίευσηαπό vayero4_4 » 26 Νοέμ 2006, 08:58

Με μια 4αδα ΜΤ για 4 μηνες το χρονο και τους υπολοιπους μηνες καλη φυλαξη σε κανα υπογειο με λιγο υγρασια, θα εχεις τον καλυτερο συνδυασμο για το αυτοκινητο σου. Απλα αυτους τους μηνες θα προσεχεις στην ασφαλτο, δεν θα τρεχεις οσο πριν, δεν θα στριβεις οπως πριν κλπ κλπ. Μη φανταζεσαι ομως τπτ τραγικες διαφορες, απλα λιγο προσοχη παραπανω.

Δεν ξερω τι εννοει ο φιλος Notis, φανταζομαι ομως πως αυτο που θελει να σου πει ειναι πως το αμαξι σου ειναι για "light" χρησεις, οποτε δεν κερδιζεις και πολλα αλλαζοντας μονο τα λαστιχα, καθοτι ολα τα υπολοιπα (κιβωτια, τετρακινηση, αναρτησεις, πλαισιο) ειναι προορισμενα για πιο ελαφριες χρησεις. Εχει δικιο αν ειναι ετσι, ωστοσο η δικη μου εμπειρια ειναι πως η πλειονοτητα των εκδρομων εχει απλα δυσκολο εδαφος απο την αποψη της προσφυσης και οχι σκαρφαλωματα σαν τα κατσικια (δεν θελουμε ολοι δα να σπασουμε τα αμαξια μας), οποτε εκει μια 4αδα καλα λαστιχα κανουν το 90% της απαντησης στο διλημα "περναω - δεν περναω".

Δεν θα σου ελεγα κι εγω να παρεις ΜΤ παντως, αν δεν ελεγες οτι θα τα αλλαζεις χειμωνα - καλοκαιρι, για μονιμη χρηση στο αυτοκινητο σου μπορει να ειναι ταλαιπωρια. Απο την αλλη ειναι δωρον-αδωρο να αλλαζεις τα ασφαλτινα με ΑΤ.
Kia Sorento 2.5 CRDi - BFG M/T 245/75R16 :l33t:
Άβαταρ μέλους
vayero4_4
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 309
Εγγραφή: 14 Οκτ 2004, 18:56
Τοποθεσία: Ιωάννινα

Δημοσίευσηαπό extrax » 26 Νοέμ 2006, 11:41

Ωραια λοιπον λεω να βαλω M/T και να τα αλλαζω μονο το χειμωνα 4 μηνες.

Το οτι εχω suv με μικρες εκτος δρομου δυνατοτητες το ξερω και οι βολτες που θελω να κανω εκτος δεν ειναι εκτος δρομου τελειως αλλα σε χαραγμενους χωματοδρομους και μονοπατια που λογικα δεν θα εχει ιδιαιτερο προβλημα. Οποτε με αυτη τη χρηση πιστευω οτι μια τετραδα Μ/Τ ειναι κατι που μπορω να βελτιωσω στο αυτ/το για τις εκτος δρομου βολτες χωρις να εχω την ψευδαισθηση οτι εχει γινει πραγματικο 4x4!!
Αληθεια σε εκδρομες που κανετε χρησιμοποιειτε συχνα τα κοντα?
Και τοτε τα suv που ειναι μαζι σας τι κανουν?

Επισης βλεπω οτι η 1η ειναι μακρια σχετικα και αναρωτιομουν αν ξερει κανενας αν αξιζει να αλλαξω με ενα πιο κοντο γραναζι το γραναζι της, ωστε να αντιστοιχει σε μια 2α απο κοντο κιβωτιο.

Να συνεχισω και με τις εντυπωσεις του αυτ/του...
Εκανα και το πρωτο ταξιδι και μ'αρεσει ολοενα και περισσοτερο στο δρομο το sportage.Επισης ειδα και καταναλωση.
Σε ταξιδι με 120-140 εχω μεση καταναλωση 10,5 λιτρ/ 100 χλμ
Σε μικτη χρηση εντος-εκτος εχω μεση 13 λτ / 100 χλμ
Μια φορα επεσα σε μποτιλιαρισμα μεσα στην πολη και εφτασε η μεση στα 20 λτ / 100 χλμ
Άβαταρ μέλους
extrax
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 31 Οκτ 2006, 08:33
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Δημοσίευσηαπό notis » 26 Νοέμ 2006, 14:05

ayto enooysa apla lew oti to amaxsi ayto epeidh to exw odhghsei eixa entypvsiastei apthn symperifora toy ston dromo, kai allazontas lastixa apla tha xasei pio polla entos para ayta poy tha parei ektos, katalabainetai ti ennow , twra oso afora emmena twra tha htan eidh foremena ta M/T
Άβαταρ μέλους
notis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 168
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2006, 10:43

Δημοσίευσηαπό fokion » 27 Νοέμ 2006, 09:25

extrax έγραψε:Αληθεια σε εκδρομες που κανετε χρησιμοποιειτε συχνα τα κοντα?
Και τοτε τα suv που ειναι μαζι σας τι κανουν?



Προσωπικά παντα σχεδον για διαφορους λογους
1. ηδη να τα εχω οταν τα χρειαστω καινα μην χανω την φορα μου σταματοντας. οι ταχυτητες ειναι μικρες οποτε τα 40-50 που απαιτηθουν τα βγαζω ανετα και με 4-5η κοντη
2. ξεχναω το φρενο
3. το αμαξι εχει πλεον δυναμη, πατας γκαζι και φευγει
4.ξεχναω το πατιναρισμα του συμπλεκτη. Με πρωτη αργη πας τοσο σιγα σα να περπατας χωρις να πατιναρεις πλεον το συμπλεκτη. Ο συμπλεκτης μου δεν ειναι και για πολλες αγριαδες :D :D :D
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό notis » 27 Νοέμ 2006, 09:33

fokion έγραψε:
extrax έγραψε:Αληθεια σε εκδρομες που κανετε χρησιμοποιειτε συχνα τα κοντα?
Και τοτε τα suv που ειναι μαζι σας τι κανουν?



Προσωπικά παντα σχεδον για διαφορους λογους
1. ηδη να τα εχω οταν τα χρειαστω καινα μην χανω την φορα μου σταματοντας. οι ταχυτητες ειναι μικρες οποτε τα 40-50 που απαιτηθουν τα βγαζω ανετα και με 4-5η κοντη
2. ξεχναω το φρενο
3. το αμαξι εχει πλεον δυναμη, πατας γκαζι και φευγει
4.ξεχναω το πατιναρισμα του συμπλεκτη. Με πρωτη αργη πας τοσο σιγα σα να περπατας χωρις να πατιναρεις πλεον το συμπλεκτη. Ο συμπλεκτης μου δεν ειναι και για πολλες αγριαδες :D :D :D

ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΜΠΛΑΚΤΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ :P
Άβαταρ μέλους
notis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 168
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2006, 10:43

Δημοσίευσηαπό mato » 27 Νοέμ 2006, 10:35

καλημέρα κι από μένα

extrax μια και είσαι από Θεσσαλονίκη ρίξε μια ματιά στην ενότητα "Βόρεια Ελλάδα" και όπως λες ίσως βρεθούμε καμμιά φορά σε βόλτα να δεις τι παίζεται με τα suv της παρέας.
xtrail, terios, maverick, ακόμα και ignis γενικά πάνε μια χαρά σε διαδρομές που περιγράφεις, όλα με ΑΤ, υποθέτω ότι και το sportage II θα τα καταφέρνει αντίστοιχα.

Για τα λάστιχα, πιστεύω κι εγώ ότι η καλύτερη επιλογή είναι δυό σετ.
Αν έχεις χώρο και όρεξη (ή λαστιχά γείτονα, όπως εγώ) αξίζει τον κόπο, ακόμα και με αλλαγές κάθε ΣΚ ή σε κάθε εκδρομή.
Αλλά βέβαια η διάσταση 235/65/16 είναι περίεργη, δεν ξέρω αν υπάρχει σε mud (νομίζω υπάρχουν 235/70/16).
Αν βρεις σε αναγομωμένα και σε ενδιαφέρει αυτή η περίπτωση, τώρα πια υπάρχουν mud (καινούργια, αναγόμωση) ακόμα και με 50€ έκαστο, οπότε το κόστος είναι χαμηλό.

Γενικά:

Για να έχεις κάνει ήδη 500μ. πριν γεμίσουν τα τακούνια (όπως περιγράφεις) μάλλον δεν χρειάζεσαι mud. Εκεί το τακούνι γεμίζει στα 5 μ., μπορεί και στο πρώτο μέτρο. Όλα τα λάστιχα μπουκώνουν, τα mud έχουν τέτοια χάραξη ακριβώς για να πετάνε τη λάσπη με την επόμενη περιστροφή. Όλα τα λάστιχα (ακόμα σε σχετικά καλή κατάσταση) καθαρίζουν, αν βρεις μέρος με πρόσφυση και πας μερικά μέτρα με γκάζια και σπινιαρίσματα.
Γενικά δεν μπορείς να αποφύγεις τα λούκια, κάποια στιγμή θα σε τραβήξουν μέσα, οπότε πιά είναι θέμα φόρας (εδώ παίζουν ρόλο τα αργά) και ύψους το να μην κολλήσεις. Αν κρίνεις ότι έχεις αρκετό ύψος (σχετικά ρηχό λούκι δηλαδή) μπαίνεις στο λούκι (με την φόρα που εκτιμάς) και σε πάει αυτό. Βέβαια πρέπει να ξέρεις ότι άπαξ και μπεις έστω και σε λίγο βαθύτερο λούκι, δεν βγαίνεις απ’ όπου θες εσύ. Τα τοιχώματα δεν ξεπερνιούνται εύκολα, πρέπει να βρεις κατάλληλο μέρος να βγούνε και οι δύο μπροστινοί τροχοί, αλλιώς στρίβεις μεν το τιμόνι αλλά πας ευθεία..


Όλα αυτά μπορεί να τα ξέρεις βέβαια, με έπιασε φλυαρία, συγγνώμη αν σας κούρασα πρωί πρωί.
Άβαταρ μέλους
mato
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 24 Μαρ 2004, 23:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό fokion » 27 Νοέμ 2006, 11:03

To τι εννοει ο καθενας μας τελικα εστω και χωματοδρομο ειναι λιγο φλου :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Τι θελω να πω... ΟΛΑ περνανε απο ΠΑΝΤΟΥ, αυτο πια το εχουμε δει ολοι μας απο διαφορα γεγονοτα....
Πιο συνηθισμενο ειναι να νομιζει ο οδηγος οτι δε μπορει να περασει παρα το..... αυτοκινητο :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Για τα mud για το συγκεκριμενο αυτοκινητο εχω μερικες επιφυλλάξεις που μπορει βεβαια να κανω και λαθος..

1. με τα mud λογικα θα πας πιο μακρυα.. οταν κολήσεις ΕΚΕΙ το αυτοκινητο θα μπορει να ανταποκριθει πλεον???? η λογικη "αφου εφτασα ως εδω μπορω να κανω και πισω ΔΕΝ ειναι εφικτη παντα...
2. Τη παραπανισια προσφυση στα δυσκολα που θα εχεις με τα mud τα υπολοιπα μηχανικα μερη μπορουν να την αντεξουν??? για ποσο???
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό mato » 27 Νοέμ 2006, 11:34

fokion έγραψε:To τι εννοει ο καθενας μας τελικα εστω και χωματοδρομο ειναι λιγο φλου :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Τι θελω να πω... ΟΛΑ περνανε απο ΠΑΝΤΟΥ, αυτο πια το εχουμε δει ολοι μας απο διαφορα γεγονοτα....
Πιο συνηθισμενο ειναι να νομιζει ο οδηγος οτι δε μπορει να περασει παρα το..... αυτοκινητο :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Για τα mud για το συγκεκριμενο αυτοκινητο εχω μερικες επιφυλλάξεις που μπορει βεβαια να κανω και λαθος..

1. με τα mud λογικα θα πας πιο μακρυα.. οταν κολήσεις ΕΚΕΙ το αυτοκινητο θα μπορει να ανταποκριθει πλεον???? η λογικη "αφου εφτασα ως εδω μπορω να κανω και πισω ΔΕΝ ειναι εφικτη παντα...
2. Τη παραπανισια προσφυση στα δυσκολα που θα εχεις με τα mud τα υπολοιπα μηχανικα μερη μπορουν να την αντεξουν??? για ποσο???


σωστός
μόνο μια παρατήρηση ... το "όλα περνάνε από παντού" μπορεί κάλλιστα να γίνει και "κανένα δεν περνάει πουθενά"... :D
Άβαταρ μέλους
mato
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 24 Μαρ 2004, 23:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό extrax » 27 Νοέμ 2006, 11:44

@mato Εχω δει την ενοτητα και σιγουρα θα βρεθουμε σε βολτα 8)
Οσο για τις συμβουλες ειναι χρησιμες μια και δεν εχω μεγαλη εμπειρια εκτος δρομου απλα επειδη καποια πραγματα τα διαπιστωσα και γω (αν και με μονο 700 χλμ στο οδομετρο) γιαυτο ψαχνω για λαστιχα και λιγο πιο αγρια και λιγο πιο ψηλα μια και τα 19.5 εκ. ειναι μικρη αποσταση απο το εδαφος, αλλα σιγουρα θα αλλαζω ή καθε χειμωνα ή καθε εκδρομη οπως λες


@fokion ''Πιο συνηθισμενο ειναι να νομιζει ο οδηγος οτι δε μπορει να περασει παρα το..... αυτοκινητο'' Aκριβως αυτο πιστευω και γω.
Δεν εχω σκοπο παντως να παω στα 'βαθια' και σιγορα θα προσπαθω το δυνατον να ειμαι με παρεα :P
Άβαταρ μέλους
extrax
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 31 Οκτ 2006, 08:33
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Δημοσίευσηαπό apoazo » 29 Νοέμ 2006, 10:27

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
ΕΙΜΑΙΑ Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΑΠΟ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ.ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΝΑ SPORTAGE II ΑΠΟ 19/10/2006.ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΠΟΤΕ ΑΛΛΟ 4WD ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ.ΤΟ ΠΗΡΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΑΥΤ/ΤΟ ΔΙΟΤΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΕΚΔΡΟΜΟΥΛΕΣ ΟΛΟ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΕ ΒΟΥΝΑ.ΦΙΛΕ extrax ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ ΤΟ ΑΥΤ/ΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΟΥ.ΕΓΩ ΤΟ ΠΗΡΑ ΑΡΚΕΤΑ ΦΤΗΝΑ.ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ 2 ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΑΠΟΝΟ.ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΤΡΕΜΟΥΛΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ 120km, ΤΟ ΠΟΙΟ ΤΟ ΨΑΧΝΩ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ ΤΟ ΕΞΗΣ. ΟΤΑΝ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΟΙ ΣΤΡΟΦΕΣ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΠΕΦΤΟΥΝ ΑΡΓΑ?
Άβαταρ μέλους
apoazo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: 29 Νοέμ 2006, 10:17

Δημοσίευσηαπό kozagio » 29 Νοέμ 2006, 12:16

φιλε apoazo καλως ηρθες και μεγεια το οχημα.... για το τρεμουλο μαλον κατα 99% ειναι απο ζυγοσταθμιση το ιδιο μου εκανε και εμενα το sorento και με μια προσεκτικη ζυγοσταθμιση εξαφανιστικε το τρεμουλο αλωστε τα λαστιχα που φορανε τα ΚΙΑ μαλον μπαλονοφερνουν λιγο... τωρα για το θεμα των στροφων πιο αρμοδιος ειναι ο extrax που το εχει το αυτοκινητο αλλα η αποψη ειναι οτι αυτο μπορει να συμβαινει επειδη εχει βαρυ σφονδυλο για να αποθηκευει ροπη
Άβαταρ μέλους
kozagio
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 16 Οκτ 2006, 08:20
Τοποθεσία: NEA MAKRH ATTIKH

Επόμενο

Επιστροφή στο Kia & Hyundai

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες