Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Vitara καψιμο φλαντζας και καπάκι μηχανής

Vitara καψιμο φλαντζας και καπάκι μηχανής

Δημοσίευσηαπό dacapo » 22 Νοέμ 2006, 17:41

Το εξουσιοδοτημενο Service της Σουζουκι (Τουντας-Ψωφιμης ΕΠΕ στην Κλεισθένους Γερακα) διέγνωσε καψιμο φλαντζας και καπάκι μηχανής. Να τους πιστέψω ? Η να το κάνω θεμα στην Αντιπροσωπεία και οτι βγει¨?

Μετά απο ταξίδι 500 χλμ στην Πελοπονησο με αρκετά off-road, οπου κανένα προβλημα δεν παρουσιάστηκε, ουτε check engine ουτε ανεβηκε θερμοκρασία, ξαφνικά ανεβαζε στροφές ο κινητηράς χωρίς να πατάς γκάζι.
Διαγνωση αντιπροσωπείας: Η μηχανή ανέβασε θερμοκρασία, δεν υπηρχε αρκετό νερό στο ψυγείο και εκαψε φλαντζα και καπάκι μηχανής.
Κόστος 1700 Ευρώ.

Ενω είναι γνωστο το προβλημα απο οτι καταλαβαινω με θερμοστατη και ψυγείο στα Βιταρα, η αντιπροσωπεία την παπια και τους δινουμε ενα καρο λεφτά στα σερβις...
Άβαταρ μέλους
dacapo
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 22 Νοέμ 2006, 17:01

Δημοσίευσηαπό RaNtApLaN » 23 Νοέμ 2006, 03:44

Ο θερμοστάτης δεν έχει πρόβλημα,το ψυγείο είναι που το έχει από το υλικό που είναι φτιαγμένο το οποίο αντιδρά με τα υγρά,προκαλεί οξύδωση και φράζει τις κυψέλες με την πάροδο του χρόνου,εώς ότου τρυπίσει,αδειάζει τα υγρά και τις συνέπειες από κει και πέρα τις γνωρίζεις...

Ρίξε και μιά ματιά σ'αυτό το άρθρο είναι ενδιαφέρον.
http://www.to4x4.gr/html/site/forum/viewtopic.php?t=2224

Καλή δύναμη!!!
Άβαταρ μέλους
RaNtApLaN
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 151
Εγγραφή: 18 Απρ 2006, 18:18
Τοποθεσία: Ηράκλειο,Κρήτη

Δημοσίευσηαπό GRANDVITARAKIAS2.0 » 23 Νοέμ 2006, 16:13

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΑΡΑΘΕΤΕΙΣ ΣΤΟ LINK :alright: :alright: .
ΝΑ ΠΩ ΚΑΙ ΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ? ΛΙΓΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ.

:alright:
ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΗΦΟΡΑ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΚΑΤΗΦΟΡΑ.
ΠΡΟΣΕΧΕ !!!
Άβαταρ μέλους
GRANDVITARAKIAS2.0
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: 03 Φεβ 2005, 15:20
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ,ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Dimis4X4 » 23 Νοέμ 2006, 18:13

Φίλε Rantaplan μήπως ξέρεις αν το πρόβλημα με το ψυγείο εχει παραμείνει και στα νέα GV ή εχει διορθωθει ????
Γιατι αν υφισταται ακομα να το εχουμε ΟΛΟΙ στα υπόψη και να βάζουμε και κανενα υγρο ηλεκτρολυτη που και που...
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Δεν υπάρχει δεν μπορώ..... Μόνο δεν θέλω....

Μια μέρα χωρίς χαμόγελο είναι μια χαμένη μέρα !!!
Άβαταρ μέλους
Dimis4X4
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: 15 Φεβ 2006, 03:19
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό RaNtApLaN » 23 Νοέμ 2006, 20:29

Φίλε μου Dimis4X4,δεν γνωρίζω αν κάτι έχει αλλάξει και τί ακριβώς για το GV2006.Αλλά και κάτι να έχει αλλάξει,"φύλλαγε τα ρούχα σου,για να έχεις τα μισά"!!
'Ενας έλενχος - συντήρηση του κυκλώματος ψύξης,πιστεύω ότι θα αποβεί σωτήρια,για την αποφυγή παρόμοιων προβλημάτων με του φίλου dacapo.
Άβαταρ μέλους
RaNtApLaN
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 151
Εγγραφή: 18 Απρ 2006, 18:18
Τοποθεσία: Ηράκλειο,Κρήτη

Δημοσίευσηαπό dacapo » 01 Δεκ 2006, 11:08

Efxaristw gia tin antapokrisi sas paidia.
To mali pige 1400 telika meta apo pazaria, alaxtike kapaki, flantza, valvides rectifie. To psygeio itan edaxei den allagtike.

Malon tin epatha logw mikris posotitas neroy sto psygeio kai o deiktis tis thermokrasias den mporouse na deiksei swsta kai den to pira xambari..
Άβαταρ μέλους
dacapo
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 22 Νοέμ 2006, 17:01

Δημοσίευσηαπό harijohn » 01 Δεκ 2006, 16:34

Το πρόβλημα το έχουν όλα τα vitara και το καινούριο για να μην έχετε πρόβλημα θέλει κάθε 2 χρόνια αλλαγή αντιψυκτικού και κάθε χρόνο υγρό protec στο κύκλωμα του ψυγείου.
Άβαταρ μέλους
harijohn
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 95
Εγγραφή: 23 Δεκ 2005, 21:32
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό grandjohn » 01 Δεκ 2006, 17:26

[quote="RaNtApLaN"]Ο θερμοστάτης δεν έχει πρόβλημα,το ψυγείο είναι που το έχει από το υλικό που είναι φτιαγμένο το οποίο αντιδρά με τα υγρά,προκαλεί οξύδωση και φράζει τις κυψέλες με την πάροδο του χρόνου,εώς ότου τρυπίσει,αδειάζει τα υγρά και τις συνέπειες από κει και πέρα τις γνωρίζεις...

Αυτό λέω και εγώ ότι είναι το πρόβλημα , συν τον δείκτη θερμοκρασίας ο οποίος λόγω λανθασμένης ένδειξης, μπορεί να δείχνει ότι η θερμοκρασία είναι κάπου στην μέση, αλλά στην πραγματικότητα να είναι πολύ παραπάνω , οπότε μόλις το δεις εσύ να κοκκινίζει να είναι ήδη πολύ αργά.
Ένας φίλος που δουλεύει στην Suzuki μου είχε πει όταν πάτησα τα 100.000 χλμ ότι πρέπει να κάνω καθαρισμό του ψυγείου στο Vitara που είχα, και έτσι έκανα.
Οπότε το γνωρίζουν αλλά δεν το λένε, δυστυχώς για τους ευνόητους λόγους.
Καμία 15αρια κυψέλες ήταν βουλωμένες , και εγώ δεν είχα πάρει χαμπάρι τίποτα γιατί ο δείκτης θερμοκρασίας τα έδειχνε όλα φυσιολογικά.
Και ευτυχώς που το πιασα στην αρχή και δεν είχε δημιουργήσει πρόβλημα.

Εγώ η τακτική που λέω να ακολουθήσω στο καινούργιο gv είναι :
μία φορά τον χρόνο αλλαγή νερού στο ψυγείο , αλλαγή θερμοστάτη πραγματικά στην ώρα του και όχι δεν βαριέσαι , και σε κάποια χιλιάδες χιλιόμετρα (δεν ξέρω πόσα θα ρωτήσω) , καθαρισμός ψυγείου.
Και ο θεός μαζί μας..
Άβαταρ μέλους
grandjohn
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 30 Ιουν 2006, 20:56
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό xontros » 02 Δεκ 2006, 00:16

Ίσως τελικά ήμουν τυχερός που τρύπησε το ψυγείο στις 120.000 και πήγε στα σκουπίδια, αν και λένε ότι τα 8βάλβιδα 1.6 δεν έχουν τέτοιο πρόβλημα. Πρέπει να ήταν επίσης βουλωμένο, γιατί με το που μπήκε το καινούργιο (με χάλκινο πλαίσιο ώστε να είναι επισκευάσιμο...) το αυτοκίνητο βρήκε κάτι χαμένα πουλάρια!!! Μιλάμε για αισθητή διαφορά, ο μηχανικός είπε ότι ίσως να ζοριζόταν η τρόμπα νερού και γι'αυτό τα πουλάρια την είχαν κάνει με ελαφρά πηδηματάκια...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό macedonas » 02 Δεκ 2006, 12:02

Με το χαλκό τώρα δε θα έχει πρόβλημε ηλεκτρόλησης;
Άβαταρ μέλους
macedonas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 592
Εγγραφή: 08 Μάιος 2005, 08:37
Τοποθεσία: Πολύκαστρο

Δημοσίευσηαπό kozagio » 02 Δεκ 2006, 12:12

το προβλημα που εχετε το εχουν και αλλα αυτοκινητα που εχουν ελαφρα κραματα στους κινητηρες . ο χαλκος δεν λυνει το προβλημα της ηλεκτρολησης. καλο θα ηταν να αλλαζετε το παραφλου καθε δυο χρονια. υπαρχει και κατι αλλο . αν μπορειτε βαλτε καπου στο κυκλωμα ψηξης ενα ανοδιο μαγνησιου και αυτο κραταει το κυκλωμα καθαρο
Άβαταρ μέλους
kozagio
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 16 Οκτ 2006, 08:20
Τοποθεσία: NEA MAKRH ATTIKH

Δημοσίευσηαπό macedonas » 02 Δεκ 2006, 12:21

Kάτι σαν και αυτό που βάζουν στα κυκλώματα καλοριφέρ που έχουν χαλκοσωλήνες;
Άβαταρ μέλους
macedonas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 592
Εγγραφή: 08 Μάιος 2005, 08:37
Τοποθεσία: Πολύκαστρο

Δημοσίευσηαπό Dimis4X4 » 02 Δεκ 2006, 16:46

Απορίες...

1η) Με το παραφλου................ ειμαστε ησυχοι ή παλι πρεπει να το έχουμε στο νου μας (το ψυγείο)

2η) Με το ανοδιο μαγνησιου..... ειμαστε ησυχοι ή παλι πρεπει να το έχουμε στο νου μας (το ψυγείο)

3η) Το Ανοδιο μαγνησιου που το βρίσκουμε και
4η) Που το βαζουμε στο μηχανη του αυτοκινητου...

Ευχαριστω εκ των προτερων για οποιον εχει τις γνώσεις και την διαθεση για απαντησει....
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Δεν υπάρχει δεν μπορώ..... Μόνο δεν θέλω....

Μια μέρα χωρίς χαμόγελο είναι μια χαμένη μέρα !!!
Άβαταρ μέλους
Dimis4X4
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: 15 Φεβ 2006, 03:19
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό kozagio » 02 Δεκ 2006, 17:17

macedonas έγραψε:Kάτι σαν και αυτό που βάζουν στα κυκλώματα καλοριφέρ που έχουν χαλκοσωλήνες;


ακριβως αυτο
Άβαταρ μέλους
kozagio
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 16 Οκτ 2006, 08:20
Τοποθεσία: NEA MAKRH ATTIKH

Δημοσίευσηαπό kozagio » 02 Δεκ 2006, 17:33

Dimis4X4 έγραψε:Απορίες...

1η) Με το παραφλου................ ειμαστε ησυχοι ή παλι πρεπει να το έχουμε στο νου μας (το ψυγείο)

2η) Με το ανοδιο μαγνησιου..... ειμαστε ησυχοι ή παλι πρεπει να το έχουμε στο νου μας (το ψυγείο)

3η) Το Ανοδιο μαγνησιου που το βρίσκουμε και
4η) Που το βαζουμε στο μηχανη του αυτοκινητου...

Ευχαριστω εκ των προτερων για οποιον εχει τις γνώσεις και την διαθεση για απαντησει....


1 αναλογα την ποιοτητα του παραφλου πχ το παραφλου τησ elf εχει 10 ευρω το λιτρο...

2 η λειτουργια του ανοδιου ειναι να κρατα το κυκλωμα καθαρο και να γινεται ηλεκτροληση στο ανοδιο αυτο σημαινει οτι πρεπει ν αλαζεισ το ανοδιο οποτε τρωγετε . και ποτε τρωγετε θα ρωτησεις? αυτο πρεπει να το ελενχεις καθε εξαμηνο περιπου

3 σε μαγαζια με υδραυλικα

4 το παρεμβαλεις σε οποιο κολαρο νερου σε βολευει (καλυτερα στην επιστροφη)
Άβαταρ μέλους
kozagio
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 16 Οκτ 2006, 08:20
Τοποθεσία: NEA MAKRH ATTIKH

Επόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης