Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

terrano 2

terrano 2

Δημοσίευσηαπό tsek » 22 Νοέμ 2006, 10:53

Καλη μερα.
Εχω προβλημα με τερανο ,τρεμει το αμαξωμα απο 110-130χιλ.
Καινουρια λαστιχα και ζαντες
Ζυγισμενος πισω κεντρικος , καινουργοι σταυροι
Άβαταρ μέλους
tsek
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2006, 20:40

terrano 2

Δημοσίευσηαπό rav4cat » 22 Νοέμ 2006, 12:57

Μήπως ευθύνονται τα ζαντολάστιχα; Εγώ αυτά θα έψαχνα πρώτα.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΩΘΗΚΑ!!!
TOYOTA RV4 D-4D 2006
Άβαταρ μέλους
rav4cat
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 28 Φεβ 2006, 08:17
Τοποθεσία: Κατερίνη

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 22 Νοέμ 2006, 13:04

Μήπως το έχωσες σε λάσπες - λασπόνερα και δεν έπλυνες ΚΑΛΑ τις ζάντες και από την μέσα μεριά ; Ακριβώς σ'αυτές τις ταχύτητες το έπαθα και εγώ δυο - τρεις φορές .
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Δημοσίευσηαπό tsek » 22 Νοέμ 2006, 13:20

Ενα μηνα το εχω ,δεν εχει πατησει χωμα
Άβαταρ μέλους
tsek
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2006, 20:40

Δημοσίευσηαπό tedos » 22 Νοέμ 2006, 13:28

Σου εστειλα πμ.
Αν δεν υπαρχει προβλημα με ζαντολαστιχα, εχεις πειραξει αναρτηση?
Εγινε καλα to ζυγισμα του πισω αξονα? Που, απο ποιον? Γιατι χρειαστηκε κατι τετοιο? Τρακαρισμενο?
Τα ζαντολαστιχα ειναι ιδια διασταση η αλλαξες το offset?
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό sef » 24 Νοέμ 2006, 12:09

To τρεμουλο το κανει με πισω κινηση ή με το 4χ4 ?
Εχεις κουρδισει τις ραβδους στρεψεις για να το ψηλωσεις μπροστα?
Η ζώνη σώζει ζωές !!!
Άβαταρ μέλους
sef
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 18:26

Δημοσίευσηαπό tsek » 29 Νοέμ 2006, 13:31

Και τριτη ζυγοσ/ση σε 1 μηνα.
Το τρεμουλο αρχιζει στα 70-80 χιλ. με 4χ4 γρηγορο ,επιταχηνοντας γρηγορα.
Πισοκινητο το καταλαβαινεις απο 110-130 με σταθερο γκαζι και καλο οδοστρομα.
Κουρδισμα δεν εχω κανει.
Πισω υμιαξονια εχουν βγει και τσεκαριστει σε τορνο , αλαξα και ρουλεμαν.
Άβαταρ μέλους
tsek
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2006, 20:40

Δημοσίευσηαπό sef » 29 Νοέμ 2006, 14:00

tsek έγραψε:Και τριτη ζυγοσ/ση σε 1 μηνα.
Το τρεμουλο αρχιζει στα 70-80 χιλ. με 4χ4 γρηγορο ,επιταχηνοντας γρηγορα.
Πισοκινητο το καταλαβαινεις απο 110-130 με σταθερο γκαζι και καλο οδοστρομα.
Κουρδισμα δεν εχω κανει.
Πισω υμιαξονια εχουν βγει και τσεκαριστει σε τορνο , αλαξα και ρουλεμαν.


Δηλαδη τα ψαλιδια σου ειναι παραλληλα με το εδαφος ? (ετσι πρεπει να ειναι αφου δεν εχεις κανει κουρδισμα).
Πισοκινητο οταν ειναι τρεμει το μπροστινο ή το πισω μερος?
Η ζώνη σώζει ζωές !!!
Άβαταρ μέλους
sef
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 18:26

Δημοσίευσηαπό tsek » 29 Νοέμ 2006, 15:14

Για να καταλαβω.Το υμιαξονιο πρεπει να ειναι παραληλο με το εδαφος.
Γιατι το πανω ψαλιδι ειναι υπο γωνια , το κατω ετσι οπως το βλεπω δεν καταλαβαινω.Το υμιαξονιο ειναι υπο γωνια [τα αμορτισερ ειναι monroe]
Άβαταρ μέλους
tsek
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2006, 20:40

Δημοσίευσηαπό sef » 01 Δεκ 2006, 12:10

το κατω ψαλιδι πρεπει να ειναι παραληλο με το εδαφος.
Δες στρατιωτικα-πυροσβεστικα οχηματα Τερρανο.
Τελευταία επεξεργασία από sef και 01 Δεκ 2006, 12:51, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Η ζώνη σώζει ζωές !!!
Άβαταρ μέλους
sef
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 18:26

Δημοσίευσηαπό michailbm » 01 Δεκ 2006, 12:26

sef έγραψε:το κατω ημιαξονιο πρεπει να ειναι παραληλο με το εδαφος.
Δες στρατιωτικα-πυροσβεστικα οχηματα Τερρανο.

Καλο .......... εχει 2 ημιαξονια ..... ενα πανω κι ενα κατω!!!!!
:D :D :D :D
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό sef » 01 Δεκ 2006, 12:53

michailbm έγραψε:
sef έγραψε:το κατω ημιαξονιο πρεπει να ειναι παραληλο με το εδαφος.
Δες στρατιωτικα-πυροσβεστικα οχηματα Τερρανο.

Καλο .......... εχει 2 ημιαξονια ..... ενα πανω κι ενα κατω!!!!!
:D :D :D :D


ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ καλα μην βαρατε :oops: Ψαλιδιιιιιιιιιιιιιιι ηθελα να πω :P
Η ζώνη σώζει ζωές !!!
Άβαταρ μέλους
sef
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 18:26

Δημοσίευσηαπό tsek » 04 Δεκ 2006, 11:08

Βαση manual το 'H' πρεπει να ειναι 31mm.
Το δικο, μου 'Η' ειναι 55mm.
Άβαταρ μέλους
tsek
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2006, 20:40

Δημοσίευσηαπό savourdaman » 05 Δεκ 2006, 16:57

Φιλε tsek διαβασα για manual? :shock:Μηπως μπορεις να μου το αντιγραψεις?Εχω φαει τον κοσμο και δεν το εχω βρει :evil: :evil: Τωρα οσον αφορα το προβλημα σου δεν ξερω τι να υποθεσω αν τροχοι και αξονες ειναι οκ :cry: :cry:
Πριν με ελεγαν συντροφο
μετα Αγγλο Ψυχασθενη
και τωρα....ΙΝΔΟ ΦΑΚΙΡΙ
Άβαταρ μέλους
savourdaman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 335
Εγγραφή: 28 Ιαν 2004, 16:21
Τοποθεσία: Ν.Κοσμος ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό tsek » 06 Δεκ 2006, 16:59

Το manoual το πηρα απο αγγλια με cd.
Ειναι για 2700 και 3000 disel περιπου 800 -1000 σελιδες.
Ηλεκτρονικα δεν μπορω να στο στειλω ,ειναι κλειδωμενο.
Αν σε ενδιαφερει κατι ,μπορω να σου δανησω το cd και να τυπωσεις.
Εχω διπλα dach[super φωτοτυπαδικο].
Άβαταρ μέλους
tsek
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2006, 20:40

Επόμενο

Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 0 επισκέπτες