Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

DRZ 400S ENIΣXYΣH ANAPTHΣEΩN???

Honda - Yamaha - Suzuki - Kawasaki

DRZ 400S ENIΣXYΣH ANAPTHΣEΩN???

Δημοσίευσηαπό XRxos » 01 Νοέμ 2006, 10:42

Eχω αγοράσει πρόσφατα ενα DRZ400S. Oδηγώντας το στο βουνο σε φιδίσια μονοπάτια και μικρές φουρκέτες, νιώθω "να φευγει" το μπροστινό στην εξοδο της στροφής. Eπίσης νιώθω να μην ισσοροπεί σε πολύ μικρές ταχύτητες και να έχει την τάση να με ρίξει.
Tι μπορεί να φταιει? Aλλοι μου λένε για αλλαγή μπροστινών και πίσω ελατηρίου, άλλοι για λάδια. Eχω μπερδευτεί!!!
Mπορώ να σετάρω με συγκεκριμένα κλικ την απόσβεση και την συμπίεση των αναρτήσεων?
Φαντάζομαι οτι και το βάρος παίζει σοβαρό ρόλο!!!
Mήπως το μηχανάκι δεν είναι για τέτοια χρήση? :shock: :( :roll:

Zητώ τη γνώμη σας :)
Άβαταρ μέλους
XRxos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 19 Μάιος 2006, 13:05
Τοποθεσία: Peristeri, Athina

DRZ 400S ENIΣXYΣH ANAPTHΣEΩN???

Δημοσίευσηαπό disco » 01 Νοέμ 2006, 11:03

VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό XRxos » 01 Νοέμ 2006, 11:25

Σε ευχαριστώ DISCO,

το site με τις αναρτήσεις, θα μου φανεί χρήσιμο!!!
:wink:
Άβαταρ μέλους
XRxos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 19 Μάιος 2006, 13:05
Τοποθεσία: Peristeri, Athina

Δημοσίευσηαπό markd » 01 Νοέμ 2006, 14:13

Για ρώτα και τον alexkal!!!
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Re: DRZ 400S ENIΣXYΣH ANAPTHΣEΩN???

Δημοσίευσηαπό iatrodikastis » 01 Νοέμ 2006, 22:02

XRxos έγραψε:Eχω αγοράσει πρόσφατα ενα DRZ400S. Oδηγώντας το στο βουνο σε φιδίσια μονοπάτια και μικρές φουρκέτες, νιώθω "να φευγει" το μπροστινό στην εξοδο της στροφής. Eπίσης νιώθω να μην ισσοροπεί σε πολύ μικρές ταχύτητες και να έχει την τάση να με ρίξει.
Tι μπορεί να φταιει? Aλλοι μου λένε για αλλαγή μπροστινών και πίσω ελατηρίου, άλλοι για λάδια. Eχω μπερδευτεί!!!
Mπορώ να σετάρω με συγκεκριμένα κλικ την απόσβεση και την συμπίεση των αναρτήσεων?
Φαντάζομαι οτι και το βάρος παίζει σοβαρό ρόλο!!!
Mήπως το μηχανάκι δεν είναι για τέτοια χρήση? :shock: :( :roll:

Zητώ τη γνώμη σας :)

Το συγκεκριμένο μηχανάκι το έχω 4χρόνια.Ακριβώς αυτά που λες μ'έκαναν να ψάχνομαι για κάτι άλλο.Οτι και να κάνεις το μηχανάκι είναι για συγκεκριμένη χρήση.
Τουριστικό enduro.
To μεγαλύτερο πρόβλημα είναι το βάρος του και κατα δεύτερο λόγω η ιπποδύναμη.Οι αλλαγή ελατηρίων δεν λύνει τα παραπάνω προβλήματα.
Λόγω του ότι αυτά τα προβλήματα δεν ισχύουν στην πόλη το κράτησα για τις μετακινήσεις μου και το χρησιμοποιώ γι'αυτό που είναι φτιαγμένο ON-OFF.Για το βουνό αγόρασα ένα KTM EXC 200 που είναι ελαφρύ,δυνατό με αναρτησάρες και το βασικότερο δεν σε σκοτώνει.
Άβαταρ μέλους
iatrodikastis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3389
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2005, 16:52
Τοποθεσία: n.smirni

Re: DRZ 400S ENIΣXYΣH ANAPTHΣEΩN???

Δημοσίευσηαπό drMel » 01 Νοέμ 2006, 22:15

XRxos έγραψε:Eχω αγοράσει πρόσφατα ενα DRZ400S. Oδηγώντας το στο βουνο σε φιδίσια μονοπάτια και μικρές φουρκέτες, νιώθω "να φευγει" το μπροστινό στην εξοδο της στροφής. Eπίσης νιώθω να μην ισσοροπεί σε πολύ μικρές ταχύτητες και να έχει την τάση να με ρίξει.
Tι μπορεί να φταιει? Aλλοι μου λένε για αλλαγή μπροστινών και πίσω ελατηρίου, άλλοι για λάδια. Eχω μπερδευτεί!!!
Mπορώ να σετάρω με συγκεκριμένα κλικ την απόσβεση και την συμπίεση των αναρτήσεων?
Φαντάζομαι οτι και το βάρος παίζει σοβαρό ρόλο!!!
Mήπως το μηχανάκι δεν είναι για τέτοια χρήση? :shock: :( :roll:

Zητώ τη γνώμη σας :)

μήπως να κοίταζες λίγο τα λαστιχά σου??
drMel
 

Re: DRZ 400S ENIΣXYΣH ANAPTHΣEΩN???

Δημοσίευσηαπό axelkal » 02 Νοέμ 2006, 18:33

Eχω αγοράσει πρόσφατα ενα DRZ400S. Oδηγώντας το στο βουνο σε φιδίσια μονοπάτια και μικρές φουρκέτες, νιώθω "να φευγει" το μπροστινό στην εξοδο της στροφής. Eπίσης νιώθω να μην ισσοροπεί σε πολύ μικρές ταχύτητες και να έχει την τάση να με ρίξει.
Tι μπορεί να φταιει? Aλλοι μου λένε για αλλαγή μπροστινών και πίσω ελατηρίου, άλλοι για λάδια. Eχω μπερδευτεί!!!
Mπορώ να σετάρω με συγκεκριμένα κλικ την απόσβεση και την συμπίεση των αναρτήσεων?
Φαντάζομαι οτι και το βάρος παίζει σοβαρό ρόλο!!!
Mήπως το μηχανάκι δεν είναι για τέτοια χρήση?

Zητώ τη γνώμη σας


Αν & αργοπορημένα γειά χαρά .

Κατ΄αρχάς τι χρονολογίας είναι & πόσα κιλά είσαι .
Το πήρες καινούργιο ή μεταχειρισμένο & αν ναι με
πόσα χλμ. ;;

Σίγουρα το DRZ S δεν είναι για σκληροπυρινικά κόλπα ,
χωρίς αυτό να σημαίνει πως δε μπορεί να σε γεμίσει χαρά .
Το άλλο με το λάστιχο δεν παίζει - sory drMel - γιατί σε αυτή
τη περίπτωση θα έδιωχνε στην είσοδο ή στην κορυφή της
στροφής.

Αν είναι μοντέλο από 2004 & μετά οι αναρτήσεις του είναι
ίδιες με του DRZ E πράγμα που σημαίνει πως με τη σωστή
ρύθμιση γίνονται αξιοπρεπέστατες για παιγνίδι & με τη
προυπόθεση να είσαι κατω από 90 kg .
Το μόνο τους μειονέκτιμα είναι οι αργές τους αποσβέσεις
αλλά & αυτό διορθώνεται .
Περιμένω τις απαντήσεις σου & συνεχίζουμε ..

VAYA CON DIOS
"IN MUD WE TRUST"

"TEAM 100+"
Άβαταρ μέλους
axelkal
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 900
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 08:04
Τοποθεσία: kantza-pallini

Δημοσίευσηαπό XRxos » 02 Νοέμ 2006, 21:37

Axelkal,

To DRZ είναι μοντέλο 2004, μεταχειρισμένο, με 14500 km.
Eγώ φτάνω μετα βίας τα 73 kg (βάλε 77-78 kg με τον εξοπλισμό).

Διαβάζοντας αυτά που γράφεις, προσανατολίζομαι για λάθος ρυθμίσεις στις αναρτήσεις μου.
Aν το συνδιάσω με τα MT-21 PIRELLI που φοράει, τότε κατα μεγάλο ποσοστό να ευθύνονται αυτά για την ασάφεια και την ανισορροπεια που σου περιγράφω.

Eυχαριστώ για το ενδιαφέρον, περιμένω νέα!!!
Άβαταρ μέλους
XRxos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 19 Μάιος 2006, 13:05
Τοποθεσία: Peristeri, Athina

Δημοσίευσηαπό axelkal » 02 Νοέμ 2006, 21:45

Σου εχω στείλει pm με το τηλ. μου .
Πάπε με αύριο να τα πούμε .

VAYA CON DIOS
"IN MUD WE TRUST"

"TEAM 100+"
Άβαταρ μέλους
axelkal
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 900
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 08:04
Τοποθεσία: kantza-pallini

Δημοσίευσηαπό disco » 03 Νοέμ 2006, 10:32

Φίλος βρήκε στο ε-μπει ένα πιρούνι καυαμπα 48mm με 350 εύρα. Το ταιριάξαμε πάνω. Το μηχανάκι συμπεριφέρεται υποδειγματικά. Aξιζε τον κόπο. Σου δίνει την αίσθηση από βαρη 125.!!!
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό axelkal » 18 Νοέμ 2006, 19:29

ΧRxe . Τι χαμπάρια ;;
Εβγαλες καμιά άκρη , με τις ρυθμίσεις ;
Για πές μας!

VAYA CON DIOS
"IN MUD WE TRUST"

"TEAM 100+"
Άβαταρ μέλους
axelkal
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 900
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 08:04
Τοποθεσία: kantza-pallini

Δημοσίευσηαπό XRxos » 20 Νοέμ 2006, 13:37

axelkal έγραψε:ΧRxe . Τι χαμπάρια ;;
Εβγαλες καμιά άκρη , με τις ρυθμίσεις ;
Για πές μας!

VAYA CON DIOS


Tο Σάβατο, τελικά έψαξα και βρήκα τις σημειώσεις για το SAG. Pύθμισα από την αρχή, αποσβέσεις συμπίεσης και επαναφοράς, εμπρός και πίσω και όλα πήγαν καλά.
Tην Kυριακή έλιωσα στις πίστες στην Πάρνηθα παιζοντας με τα κλικ και τελικά έφερα το DRZ σε λογαριασμό. (Kουράστηκα, αλλά έμαθα πολλά)
Όλα αυτά, μαζί με κάποια οδηγικά λάθη που έκανα, ήταν πιστέυω η αιτία του κακού.
Σε ευχαριστώ και πάλι για τις πολύτιμες συμβουλές σου.

YΓ: Στις 2-3 Δεκεμβρίου παραλληλα με το 2μερο ENDURO, ξέρεις άν γίνεται κάποιο Trail Ride?
Άβαταρ μέλους
XRxos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 19 Μάιος 2006, 13:05
Τοποθεσία: Peristeri, Athina


Επιστροφή στο Ιάπωνες!

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες