Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Freelander Lift Kit

Freelander Lift Kit

Δημοσίευσηαπό stankdank » 04 Οκτ 2006, 14:47

www.straight-up-lifts.com

Πολύ εύκολη τοποθέτηση. ΔΕΝ απαιτεί την αφαίρεση των γονάτων της ανάρτησης ΟΥΤΕ την τροποποίηση των στηριγμάτων της γραμμής των πίσω φρένων ΟΥΤΕ το κόψιμο των εσωτερικών τμημάτων του αμαξώματος!



Για την τοποθέτηση του συγκεκριμένου κιτ δεν απαιτείται καν η αφαίρεση των πίσω τροχών του οχήματος. Απλώς ανασηκώστε το όχημα, αφαιρέστε τα παξιμάδια στερέωσης των γονάτων ανάρτησης και τοποθετήστε το κιτ.


Nycast®
Διαθέτει αποστατικά ενδοασφάλισης, τα οποία προσαρμόζονται στις επάνω βάσεις στερέωσης των γονάτων ανάρτησης.
Άβαταρ μέλους
stankdank
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 26 Αύγ 2006, 23:26

Re: Freelander Lift Kit

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 04 Οκτ 2006, 19:39

stankdank έγραψε:www.straight-up-lifts.com

Πολύ εύκολη τοποθέτηση. ΔΕΝ απαιτεί την αφαίρεση των γονάτων της ανάρτησης ΟΥΤΕ την τροποποίηση των στηριγμάτων της γραμμής των πίσω φρένων ΟΥΤΕ το κόψιμο των εσωτερικών τμημάτων του αμαξώματος!



Για την τοποθέτηση του συγκεκριμένου κιτ δεν απαιτείται καν η αφαίρεση των πίσω τροχών του οχήματος. Απλώς ανασηκώστε το όχημα, αφαιρέστε τα παξιμάδια στερέωσης των γονάτων ανάρτησης και τοποθετήστε το κιτ.


Nycast®
Διαθέτει αποστατικά ενδοασφάλισης, τα οποία προσαρμόζονται στις επάνω βάσεις στερέωσης των γονάτων ανάρτησης.





Επειδή στο μέλλον (όταν έρθει η ώρα για αλλαγή ελαστικών ας πούμε...) "ψήνομαι" για ανύψωση του Freebie, μπορείτε να μου εξηγήσετε τι ακριβώς σημαίνουν όλα αυτά και τι θα κέρδιζα συγκεκριμένα στο Freelander; Δλδ, ρεαλιστικά αξίζει και με τι ρίσκο (αν υπάρχει) ή απλά είναι για να το βλέπουν οι μπόμπιρες στο δρόμο και να λένε "ααα, τι μεγάλο!" ;. Το αμάξι χρησιμοποιείται (επιτέλους μετά την αγορά του γουρουνιού) εκτός πόλης, σε εκδρομές κτλ κτλ. Βγαίνει εκτός δρόμου ειδικά χειμώνα, λάσπες, χιόνια κτλ κτλ.

Πάντως είναι αλήθεια ότι το Freebie έχει μικρή απόσταση από το έδαφος ή είναι ιδεά μου...

Διάβασα τις παραθέσεις και σε σχετικά post, όμως δε βγάζω άκρη τελικά.
Υπόψιν ότι πρίν λίγο καιρό δεν ήξερα τι είναι οι αποστάτες όποτε "σιγά-σιγά".
Ευχαριστώ!

:roll: :roll: :) :wink:
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό pantg » 06 Οκτ 2006, 14:44

Φίλoi Galilaios και stankdank γειά,

Ιδίως με το Freelander θα πρότεινα να είσαστε πολύ επιφυλακτικοί με αλλαγές στις διαστάσεις των ελαστικών πέραν των εγκεκριμένων από το εργοστάσιο.

Ειναι γνωστά τα προβλήματα που προκαλούνται στο κεντρικό διαφορικό πρώτα και μετά και στα υπόλοιπα υποσυστήματα της μεταδόσεως και το σύνολο των προβλημάτων αυτών οφείλεται στην διαφορά κύλησης των εμπρός από τους πίσω τροχούς.
Τα μεγαλύτερα λάστιχα μπορεί να μην μεταβάλουν τον λόγο της διαφοράς που υπάρχει από σχεδιασμού του συστήματος μετάδοσης (έτσι ώστε να συμπεριφέρεται περισσότερο σαν προσθιοκίνητο) αλλά σίγουρα τα μεγαλύτερα σε πλάτος και σε διάμετρο λάστιχα επιβαρύνουν ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ τα φορτία που δέχονται τα ήδη ζορισμένα εξαρτήματα της μετάδοσης.

Αν θέλετε να σηκώσετε το αυτοκίνητο κάντε το (και εκεί προσωπικά δεν συμφωνώ) αλλά τουλάχιστον για την υγεία του οχήματος και τελικά της τσέπης σας ξανασκεφθείτε το θέμα της μεγαλύτερης διάστασης ελαστικών (διάμετρο ή πλάτος)

Καλύτερα αντί να το σηκώσετε ή να μεγαλώσετε την διάμετρο των ελαστικών να επενδύσετε σε ποδιές που προστατεύουν τα μηχανικά και το αμάξωμα, και όχι μόνο δεν χαλάνε την συμπεριφορά του όχηματος αλλά μερικές φορές λειτουργούν θετικά καθώς το όσο βάρος προσθέτουν μπαίνει πιό κάτω από το κέντρο βάρους του οχήματος κάνοντάς το στην πραγματικότητα ακόμη πιό σταθερό.

Τα κιτ αύξησης ύψους και τα μεγάλα λάστιχα σίγουρα είναι πιό εντυπωσιακά αλλά η σωστή προστασία του οχήματος έχει πάντα πιό ουσιαστικά αποτελέσματα και σίγουρα λιγότερα μειονεκτήματα.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 06 Οκτ 2006, 17:02

Φίλε Παντελή καλησπέρα.

Αυτό ακριβώς περίμενα ν' ακούσω! Είχα "μελετήσει" λίγο τα Camel Freebies τα οποία δεν είχαν ανυψωθεί στο ελάχιστο, παρά είχαν αυτά που κι εσύ προτείνεις, προστασία στα "δύσκολα¨σημεία. Εξάλλου δεν πρόκειτε ποτέ να κάνω κάτι extreme με το Freebie, κι αν όμως ποτέ συμβεί, προτιμώ να συρθεί στις ήδη πληρωμένες ποδιές αντί να πληρώνω μετά τα αποτελέσματα μιας ατυχούς μηχανικά-επιτυχημένης αισθητικά (ΜΟΝΟ) επέμβασης...Δε με νοιάζει τόσο η εμφάνιση όσο η ουσία.

Ευχαριστώ ως συνήθως...!
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό pantg » 06 Οκτ 2006, 18:31

Kάτι σαν και αυτό για εμπρός (αλλά σε επίπεδο φύλλο αλουμινίου 5 χιλ) ?
Για το πίσω διαφορικό και την εξάτμιση ετοιμάζεται επίσης κάτι, όπως και για τα μαρσπιέ. Μαζί με την εσωτερική βάση για εργάτη εμπρός.

Χαιρετώ
pantg
 


Επιστροφή στο Freelander

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 13 επισκέπτες