Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΒΟΛΤΑ ΣΤΗΝ ΛΙΜΝΗ ΣΜΟΚΟΒΟΥ

Θέλετε να ρωτήσετε ή να μοιραστείτε κάτι που είναι άσχετο με τις μοτοσυκλέτες και τα τετρακίνητα; Στείλτε το εδώ!

ΒΟΛΤΑ ΣΤΗΝ ΛΙΜΝΗ ΣΜΟΚΟΒΟΥ

Δημοσίευσηαπό airclub » 19 Ιούλ 2006, 00:41

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
airclub
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 30 Ιαν 2006, 09:45
Τοποθεσία: palamas karditsa

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 19 Ιούλ 2006, 01:27

Δεν ιδρώνει το αυτάκι του από τέτοια, τι να καταλάβει;

Ίσα ίσα για να δροσιστεί είναι αυτό...

Αλήθεια, αυτή η λίμνη που βρίσκεται; Μεγάλη-μικρή-φυσική-τεχνητή κτλ κτλ;

Καλημέρα
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό ollram » 19 Ιούλ 2006, 08:13

Τρομερή φύση και καλό τεστ για τον κίτρινο δράκο σου!
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18

Δημοσίευσηαπό pantg » 19 Ιούλ 2006, 12:50

Γειά σου Γιώργο με τα ωραία σου !!!!

Του έβρεξες τα παπουτσάκια του ε????

(μην ξεχάσεις, όποτε μπαίνουμε σε αρκετά νερά (δηλαδή να καλύπτονται οι άξονες) ΠΑΝΤΑ να κάνεις έλεγχο στις βαλβολίνες των διαφορικών και των άκρων, δηλαδή και στις ασημένιες μπάλες μέσα.
Ακόμη και αν έχεις βάλει μακρύτερα σωληνάκια πάντα υπάρχει η πιθανότητα να τραβήξουν μέσα τους νερά οι άξονες, να οξειδωθούν οι βαλβολίνες και μετά άντε τρέχα για επισκευές και αντικαταστάσεις.
Ενας έλεγχος για νερά επιβάλεται πάντα. Ξέρω δεν είναι ευκολο αλλά αξίζει την ταλαιπωρία

Ο παθώς, μαθώς (καθώς έτσι χάλασα τον εμπρός άξονα της 93άρας καμήλας το 1996 στον Καρπενησιώτη μετά την διαδικασία επιλογής του, νικηφόρου ε?, πληρώματος για το Trophy εκείνης της χρονιάς.
Μετά από κάτι ώρες μέσα στον Καρπενησιώτη με το νερό μέχρι το ύψος των γονάτων μου μέσα στο αυτοκίνητο (τραβούσα τα 110 V8 που οδηγούσαν οι προς επιλογή διαγωνιζόμενοι και είχαν μείνει από ηλεκτρικά)
μπήκε νερό μέσα στον άξονα και κατά την επιστροφή στην Αθήνα, στην Εθνική Αθηνών - Πατρών λίγο πριν το Ξυλόκαστρο ακούστηκε το "ΣΚΡΙΤΣ" και "ΓΚΡΟΥΚ ΓΚΡΟΥΚ" μέχρι να σταματήσω και ο άξονας (ημιαξόνια, άκρα, πλύμνες, διαφορικό) μας είπε "γειά".
Από τότε πάντα έλεγχος τους εξαερωτήρες και φυσικά πάντα έλεγχος στις βαλβολίνες μετά από βαθειά παρατεταμένα περάσματα.

Ιδίως τις ζεστές ημέρες (τότε ήταν χειμώνας) αυτό θα έλεγα οτι επιβάλλεται.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό airclub » 20 Ιούλ 2006, 01:24

Για σας
Η λίμνη είναι τεχνητή και είναι μόλις 4 χρονών και είναι αρκετά μεγάλη όπως και η λίμνη πλαστήρα είναι στα σύνορα με φθιωτηδα σε ύψους 300 μέτρα κοντά στα λουτρά Σμοκοβου .
Βρήκα κάτι διαδρομές τέλειες παιδιά αν θέλετε μπορούμε να πάμε και στις 2 λίμνες
ΥΓ
Γεια σου Παντελη τίποτα δεν έκανα από αυτά
Άβαταρ μέλους
airclub
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 30 Ιαν 2006, 09:45
Τοποθεσία: palamas karditsa

Δημοσίευσηαπό spartacus » 20 Ιούλ 2006, 10:42

Pantel-president
ri3e ena enhmerwtiko post gia to pws ginetai o elegxos pou anafereis - home made...

danke
Land rovers dont get stuck,they simply get temporarily delayed!
Morgan +8 (with lucas electrics!)
Porsche 930/911 03/1975 (die erste turbo)
TVR Griffith
Άβαταρ μέλους
spartacus
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 03 Μαρ 2005, 02:18
Τοποθεσία: Aachen

Δημοσίευσηαπό airclub » 20 Ιούλ 2006, 12:45

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
airclub
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 30 Ιαν 2006, 09:45
Τοποθεσία: palamas karditsa

Δημοσίευσηαπό pantg » 20 Ιούλ 2006, 13:46

Γιώργο γειά,

σαφώς και δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι από αυτά (τους ελέγχους) καθώς από ότι φαίνεται από τις φωτογραφίες με βία απλώς θα ακούμπησε το νερό τους άξονές σου ή έστω να έφτασε μέχρι την μέση τους.
Οπότε δεν υπάρχει φόβος να τράβηξαν νερά μέσα τους.

Δημήτρη (spartacus) με στεναχωρείς αλλά ξέρω πως το κάνεις επίτηδες με το "president" . Τα οφφίτσια και τους τίτλους τα έχω παρατήσει εδώ και χρόνια και δεν τα θέλω (καθώς ποτέ δεν μου άρεσαν). Οι τίτλοι και οι χαρακτηρισμοί δίνονται από τους άλλους και όχι επειδή τα ζητάμε εμείς ή λέμε ότι τα έχουμε.

Τώρα όσον αφορά την διαδικασία ελέγχου.
Αν δεν έχεις πύργο ανύψωσης του αυτοκινήτου θα πρέπει να ξαπλώσεις στο χώμα (ή όποια άλλη επιφάνεια υπάρχει κάτω από το όχημά σου)
Με το κατάλληλο κλειδί ανοίγεις την τάπα πλήρωσης και ελέγχεις με το δάκτυλο (ή ακόμη καλύτερα με ένα απορροφητικό χαρτί) αν αυτό που υπάρχει μέσα είναι λιπαντικό ή νερό ή κάτι γαλακτώδες (γιατί η συνηθισμένη 90άρα "βαλβολίνη" γίνεται γαλακτώδης αν χτυπηθεί μαζί με νερό)
Το ευκολότερο κλειδί για να ανοίξεις την τάπα αυτή είναι η μεγάλη καστάνια χωρίς καρυδάκι. Το τετράγωνο άκρο της πάνω στο οποίο μπαίνει το καρυδάκι ταιριάζει στην τάπα και δεν χρειάζεται να κουβαλάς και ειδικό εργαλείο για την δουλειά αυτή.

Τώρα όσον αφορά τις ασημένιες μπάλες κάνεις ακριβώς το ίδιο από την επάνω τάπα της κάθε ασημένιας μπάλας.

Αν έχεις χρησιμοποιήσει την ειδική γρασσοβαλβολίνη που αντικαθιστά το ρευστό 90άρι λιπαντικό τότε αν κάνεις τον έλεγχο είναι ίσως καλύτερα να ανοίξεις πρώτα την επάνω τάπα και μετά την κάτω, να βάλεις ένα ΚΑΘΑΡΟ ξυλαράκι για να ανοίξεις μία τρύπα στην γρασσοβαλβολίνη και έτσι, αν υπάρχει νερό, να τρέξει προς τα κάτω και να φύγει.
ΠΡΟΣΟΧΗ αυτό το κάνουμε ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ το αυτοκίνητο ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΟ και δεν έχει διανύσει απόσταση τόση ώστε να ρευστοποιηθεί η γρασσοβαλβολίνη.


Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό spartacus » 20 Ιούλ 2006, 18:45

Παντέλη σε πειράζω...τι να κάνω ειμαι τόσο μακρυά που είναι το μόνο που μου απέμεινε καθως και τις οινοποσίες σας ζηλεύω και τις λαντροβεριστικες συζητήσεις κατά την διάρκεια αυτών και τις εκδρομές σας... ελπίζω άμα τη επίστροφη μου στην μόνη αφρικανική χώρα με λευκούς πολίτες...να συμμετέχω και εγώ...

Πύργο ανύψωσης εχω καθώς εκει διατηρώ και επισκευάζω το morgan και το 356 αλλα τις ασημένιες μπάλες δεν τις ελέγχω παρα μονο στα service...κακώς ... θα το φροντίσω...

Ερώτησης...μιας και πιάσαμε το υγρό στοιχείο...τα snorkel της mantec για τα δικά μας V8 3.5 ειναι μεταλλικά. Τα νέα της μοδέλα που ειναι απο ρήτινες ταιριάζουν στα δικά μας μοτέρ ? Επίσης εαν γίνει αλλαγή κυλινδροκεφαλής με 3,9 διατηρεις το snorkel αυτο, ή πρεπει να το αλλαξεις ?

ευχαριστω και χαιρετω

υ.γ. τελικα το R.R. Sport που σου ελεγα αγοράσθει και ειναι....super...
Land rovers dont get stuck,they simply get temporarily delayed!
Morgan +8 (with lucas electrics!)
Porsche 930/911 03/1975 (die erste turbo)
TVR Griffith
Άβαταρ μέλους
spartacus
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 03 Μαρ 2005, 02:18
Τοποθεσία: Aachen


Επιστροφή στο Γενικές Συζητήσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 8 επισκέπτες