Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

HSE & VOGUE

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

HSE & VOGUE

Δημοσίευσηαπό vassiliosathens » 14 Ιουν 2006, 10:28

Γνωρίζει κανείς τις διαφορές στις εκδόσεις HSE και VOGUE στο Range Rover P38A?
Άβαταρ μέλους
vassiliosathens
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 02 Οκτ 2005, 15:20

HSE & VOGUE

Δημοσίευσηαπό pantg » 14 Ιουν 2006, 14:52

Φίλε vassiliosathens, προχώρα άφοβα.

Και τα δύο χαλάνε το ίδιο συχνά και βγάζουν τις ίδιες ακριβές βλάβες.

Σοβαρά τώρα, αν δεν έχεις αγοράσει P38A και δεν το αγοράζεις γνωρίζοντας σε τί πας να μπλέξεις μήν το κάνεις.

Το Ρ38Α μπορεί να είναι ένα εντυπωσιακότατο αυτοκίνητο με πολύ καλή αίσθηση όταν κινείται αλλά βγάζει σοβαρές ζημιές και έχει προβλήματα σε ηλεκτρικά, ηλεκτρονικά και τον κινητήρα του.
Αγόρασέ το σαν δεύτερο ή τρίτο αυτοκίνητο και έσω προετοιμασμένος για λογαριασμούς επισκευών.

Το VOGUE, ανάλογα με την χρονιά παραγωγής του συγκεκριμένου αυτοκινήτου, είχε κυρίως περισσότερη έκταση στις ξύλινες επενδύσεις, διαφορετικών αποχρώσεων και ποιότητας δερμάτινες επενδύσεις στα καθίσματα και τα πλαϊνά και σε μερικές περιπτώσεις διαφορετικές ζάντες και καλύτερη ηχητική εγκατάσταση και στις πολύ ακριβές εκδόσεις και DVD & navigation.

Aν βρίσκεις VOGUE στην ίδια τιμή με το HSE τότε σαφώς προτίμησε το πρώτο, αλλά και πάλι προσοχή στο τί αγοράζεις και στο γιατί το αγοράζεις.

Χαιρετώ
pantg
 

HSE & VOGUE

Δημοσίευσηαπό firelord » 15 Ιουν 2006, 08:11

και σιγουρα ελεγξε το αυτοκινητο με δικο σου μηχανικο, γνωστη πρφανως
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 15 Ιουν 2006, 21:00

Γιώργο τί να ελέγξει ο άνθρωπος?????

Τα προβλήματα του P38A έχουν να κάνουν με τα ηλεκτρικά, τα ηλεκτρονικά, τις αερόσουστές, το κομπρεσέρ για την αεροανάρτηση, τους αισθητήρες της αεροανάρτησης, τους αισθητήρες του κλιματισμού, τα ηλεκτρικά παράθυρα, τα ηλεκτρικά καθίσματα, τα φώτα της πλαφονιέρας που βραχυκυκλώνουν των GEMS (και μετέπειτα το motronic) και βάζουν το αυτοκίνητο σε safety mode κλπ κλπ.
Αυτά ΔΕΝ μπορεί να τα ελέγξει ο μηχανικός καθώς ποτέ δεν ξέρεις πότε θα εμφανιστούν και στην ουσία και πώς να προφυλαχθείς από αυτά.

Αν έχεις κάποιον που μισείς, ευχήσου του να πάρει P38A.

Και δεν αναφέρομαι κάν στα προβλήματα του μοτέρ (του V8) στην έκδοση 4.6 (περιέργως τα 4.0 ήταν πιό ανθεκτικά, λόγω διαφόρων λόγων που τους έχουμε συζητήσει σε άλλη θεματική ενότητα πριν από λίγο)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 15 Ιουν 2006, 21:26

δεν εχεις και αδικο βρε Παντελη

ααααχ ενα 300tdi (και 200 δεν με χαλει ουδολως...)
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 16 Ιουν 2006, 09:44

Γιώργο καλημέρα,

εκ των δύο που ανέφερες και τα δύο έχουν και εκείνα τα δικά τους προβλήματα (πάλι με τις φλάντζες και τις κυλινδροκεφαλές)
Ιδίως τα 300άρια.

Ομως αν είσαι προσεκτικός και όταν αλλάξεις φλάντζα προσέξεις και αλλάξεις τις βίδες και ακολουθήσεις την σωστή διαδικασία τοποθέτησης και σφιξίματος των βιδών της κυλινδροκεφαλής είναι πολύ δύσκολο να ξαναεμφανιστεί το ίδιο πρόβλημα.

Οι 300άρες έχουν και το συμπληρωματικό πρόβλημα της πρόωρης φθοράς του λουριού του εκκεντροφόρου στις αρχικές και σε μερικές μετέπειτα εκδόσεις.

Κινητήρες LR είναι, δεν θα έχουν τις περιέργειές τους?

Αυτός που έχει δείξει ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ αξιοπιστία και απόδοση είναι η τελευταία έκδοση του ιδίου μπλοκ στα 2.800 κυβικά και με turbo μεταβλητής γωνίας.
Ιπποδύναμη ίση με τον TD5, καλύτερη ροπή, μεγαλύτερη οικονομία, εντελώς μηχανική λειτουργία, κουρδίζεται άνετα μέχρι τα 175 άλογα και λίγο πιό ακριβά έως τα 200 άλογα (και ξεπερνάει σε ροπή την αντοχή του κιβωτίου ταχυτήτων R380 και τους V8 4.6) και κυρίως, όπως έγραψα πιό πάνω εντελώς αξιόπιστος και χωρίς κανένα πρόβλημα υπερθέρμανσης.

Ειναι παρεπιπτόντως ο κινητήρας που φορούν τα Ford Ranger 2.8.

Χαιρετώ
pantg
 

Re: HSE & VOGUE

Δημοσίευσηαπό vassiliosathens » 17 Ιουν 2006, 12:58

...Ευχαριστώ για τις πληροφορίες Pantg! Είναι δεδομένο οτι οι βλάβες αυτές θα συμβούν κάποια στιγμή; Γιατί γενικότερα για τα περισσότερα Land Rover υπάρχει η φήμη οτι είναι "φιλάσθενα" αυτοκίνητα οστώσο σε άλλες συζητήσεις διαβάζω πως αν τους φέρεσαι με φροντίδα δε σε προδίδουν εύκολα! Παρεμπιπτόντως υπάρχει έκδοση HSE με δύο εξατμήσεις? Ποιά η διαφορά με αυτή με τη μία εξάτμηση;
Άβαταρ μέλους
vassiliosathens
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 02 Οκτ 2005, 15:20

Δημοσίευσηαπό pantg » 18 Ιουν 2006, 12:08

Φίλε vassiliosathens γειά,

κάνε σε παρακαλώ ένα τηλέφωνο στο 22950 37637 ή το 6944 579911 (προτιμώ το σταθερό) για να τα πούμε αναλυτικότερα.

Οπως όλα τα αυτοκίνητα έτσι και τα Landies έχουν τα ευαίσθητα σημεία τους και παίζει σημαντικό ρόλο στην αξιοπιστία τους τόσο ο τρόπος που τους φέρεται ο οδηγός τους όσο και ο τρόπος που θα φροντίζει ο μηχανικός που έχει αναλάβει την συντήρησή τους.

Οι ζημιές είναι σιγουρο ότι θα συμβούν όσο συμβαίνουν παράλληλα και τα όσα τις προκαλούν.
Αν αγοράσεις ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ένα P38A τότε υπάρχουν μερικά πράγματα που μπορείς να κάνεις για να αποφύγεις το να σε αφήσει στο δρόμο ή να επιστρέψεις από το ταξίδι σου σε safe mode operation ( ανάρτηση στην χαμηλή ρύθμιση, ταχύτητα έως 70χαω, αν θυμάμαι καλά μπορεί και 55 χαω). Τώρα όσον αφορά τα ηλεκτρονικά αυτά μπορούν να σε προδώσουν ανά πάσα στιγμή και χωρίς να φταις εσύ. Ομως αυτό ισχύει και για τα ηλεκτρονικά πολλών άλλων αυτοκινήτων και ακόμη νεωτέρων μοντέλων (π.χ. των Chrysler-Mercedes C και Ε class ή των VW Touareg για να αναφέρω δύο από τα πιό γνωστά με προβλήματα στα ηλεκτρονικά τους)

Πάντως την αίσθηση που σου δίνει το εσωτερικό και η κίνηση σε ένα P38A (όπως και το Disco, RaRo Classic, L322, LR3 κλπ) δύσκολα την βρίσκεις σε κάτι άλλο ακόμη και του ιδίου εξωτερικού ογκου.
Για έναν περίεργο λόγο ακόμη και αυτοκίνητα που έχουν σχεδόν τις ίδιες εσωτερικές διαστάσεις δεν σου δημιουργούν την αίσθηση που έχεις μέσα σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Ισως να οφείλεται στο μεγάλο ποσοστό των γυάλινων επιφανειών των παραθύρων, στο ότι κάθεσαι σχετικά ψηλότερα από τα άλλα σε σχέση με το πού αρχίζουν τα παράθυρα. Δεν ξέρω πάντως συμβαίνει και σε αυτό νομίζω ότι συμφωνούν όλοι.

Χαιρετώ
pantg
 

Re: HSE & VOGUE

Δημοσίευσηαπό vassiliosathens » 07 Οκτ 2006, 23:46

...ΠΑΙΔΙΑ ΑΣΧΕΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΝΩΜΕΣ ΟΛΩΝ ΟΤΙ ΤΟ RANGE ROVER P38A EINAI ΕΦΙΑΛΤΗΣ ΕΓΩ ΤΟ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΣΤΟ ΜΑΤΙ! ΔΕ ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΝ ΜΕ ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΣΕΙ...ΙΣΩΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΜΑΖΟΧΙΣΤΗΣ! ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΨΑΞΙΜΟ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΒΛΕΠΩ ΣΕ ΔΥΟ ΙΔΙΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕΓΑΛΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΙΜΗΣ, Π.Χ. 23.000 ΚΑΙ 30.000 ΕΥΡΩ. ΠΟΙΑ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΤΙΜΗ ΠΩΛΗΣΗΣ ΓΙΑ ΕΝΑ P38Α ΜΟΝΤΕΛΟ '96-'99 ΣΕ ΚΑΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ; ΕΠΙΣΗΣ ΕΧΩ ΠΡΟΣΕΞΕΙ ΠΩΣ ΚΑΠΟΙΑ ΕΧΟΥΝ ΔΥΟ ΕΞΑΤΜΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΜΙΑ ΕΞΑΤΜΗΣΗ, ΠΟΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ;
Άβαταρ μέλους
vassiliosathens
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 02 Οκτ 2005, 15:20

Δημοσίευσηαπό pantg » 08 Οκτ 2006, 10:14

Φίλε vassiliosathens καλημέρα,

το αυτοκίνητο είναι σαν την γυναίκα.
Δεν πάει να σου λέει όλος ο κόσμος πως θα μπλέξεις αν εσένα σου κάνει κούκου δεν υπολογίζεις τίποτα (μιλάω γενικά για όλους μας και το δεύτερο πρόσωπο ενικού δεν απευθύνεται προσωπικά σε εσένα)
Ετσι λοιπόν σε δικαιολογώ απόλυτα και το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να σου ευχηθώ να πέσεις στην φωτεινή εξαίρεση αξιοπιστίας.

Αυτές τις ημέρες (εδώ και 17 ημέρες για την ακρίβεια) έχω στα χέρια μου ένα P38A ενός καλού φίλου ο οποίος βαρέθηκε να τρέχει σε συνεργεία και να πληρώνει χρυσούς τους μάστορες και μου το άφησε να του το σουλουπώσω.

Το έχω ετοιμάσει εδώ και δέκα ημέρες και δεν έρχεται να το πάρει. Αν αυτό σου λέει κάτι.

Οι διαφορές στην τιμή είναι δικαιολογημένες και έχουν να κάνουν με τα χιλιόμετρα που έχει το κάθε ξεχωριστό αυτοκίνητο, τα προβλήματα που έχει βγάλει στον ιδιοκτήτη του, το πόσους ιδιοκτήτες είχε (πρώτο, δεύτερο ή και τρίτο χέρι), το τί προβλήματα έχει αυτή τη στιγμή, σε τί κατάσταση (εξωτερική, εσωτερική, μηχανολογική) είναι, την χρονιά και το μοντέλο παραγωγής, το επίπεδο εξοπλισμού, τις βελτιώσεις που μπορεί να έχει κλπ κλπ.

Οι τιμές κυμαίνονται εκεί που έγραψες και ένα σχετικά καλό αυτοκίνητο βρίσκεται από τα 25.000 Ευρώ και επάνω αλλά μπορείς να βρείς και ένα καλό αυτοκίνητο και από 22.000 Ευρώ (έχω πρόσφατο παράδειγμα φίλου που αγόρασε ένα, από ότι φαίνεται πάρα πολύ καλό αυτοκίνητο, σε αυτά τα λεφτά λόγω οικονομικών προβλημάτων του προηγουμένου ιδιοκτήτη)

Προσοχή στο θέμα της καταναλώσεως και στο θέμα της αεροανάρτησης. Την υψηλή κατανάλωση θα πρέπει να την έχεις αποδεχθεί ήδη αλλά η αεροανάρτηση βγάζει συχνά, τακτικά και ακριβά προβλήματα. Το ίδιο ισχύει και για τα ηλεκτρονικά του οπότε να είσαι πολύ προσεκτικός.

Οσον αφορά το θέμα της μονής ή της διπλής εξάτμισης αυτό έχει να κάνει με την χρονιά παραγωγής. Οι διπλές εξατμίσεις μπήκαν στα πιό νέα μοντέλα (νομίζω από το 1997 ή το 1998 και μετά, αν θέλεις ακριβή χρονιά να το ψάξω)

Αν θέλεις περισσότερες ή πιό εξειδικευμένες πληροφορίες επικοινώνησε μαζί μου στο 222950 37637 ή στο 6944 579911.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό vassiliosathens » 08 Οκτ 2006, 11:38

ΚΑΛΗΜΕΡΑ, ΕΧΩ ΗΔΗ ΑΠΟΔΕΧΤΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ, ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΔΕ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΤΟ Ρ38Α ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΗΔΗ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΜΟΥ 3 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΠΛΑ ΣΑΝ ΧΟΜΠΙ ΤΟ ΘΕΛΩ!! ΑΣΤΙΕΥΟΜΑΙ, ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΕΞΟΔΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ! PANTG ΓΙΑ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΑ BULL BARS ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΟ Ρ38Α, ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΟ ΕΝΑ GENUINE GRAP AROUND BAR ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ RANGE;
Άβαταρ μέλους
vassiliosathens
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 02 Οκτ 2005, 15:20

Δημοσίευσηαπό pantg » 08 Οκτ 2006, 13:34

Eιναι απολύτως νόμιμο φτάνει να έχει έγκριση τύπου, την οποία και έχει καθώς η αντιπροσωπεία έχει υποβάλει στο υπουργείο συγκοικωνιών και στις αρμόδιες υπηρεσίες (Αστυνομία, ΚΤΕΟ κλπ κλπ) την λίστα των bullbars που έχουν ευρωπαϊκή έγκριση τύπου.

Το πρόβλημα έγκειται όμως στο ότι οι καρεκλοκένταυροι της γραφειοκρατείας ζητούν να αναγράφεται στην άδεια η ύπαρξη του bullbar ως συμπληρωματικός εξοπλισμός του οχήματος. Κάτι που φυσικά ΔΕΝ απαιτείται όμως από το νόμο (υπάρχει σαφής αναφορά στο ότι δεν χρειάζεται σε δικαστική απόφαση που έχω από δική μου υπόθεση)

Πάντως ανεξάρτητα από το αν είναι νόμιμο ή όχι η τοποθέτηση του bullbar δεν προσθέτει κάτι ουσιαστικό παρά μόνο μειονεκτήματα από χρηστικής πλευράς και το πιθανό οπτικό αποτέλεσμα το οποίο και πάλι είναι υποκειμενικό. Να σου επιστήσω την προσοχή στο ότι σε πιθανή σύγκρουση το bullbar όχι μόνο δεν μειώνει τις όποιες ζημιές αλλά μεγαλώνει την έκταση, επιφάνεια και κυρίως την σοβαρότητά τους καθώς ένα απλό χτύπημα που αλλιώς θα το απορροφούσε η λαμαρίνα του αυτοκινήτου μεταφέρεται στο σασσί με αποτέλεσμα το στράβωμά του (του σασσί)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Gelo » 17 Οκτ 2006, 18:19

Καλησπέρα vassiliosathens.

Λοιπόν εγώ έχω το Ρ38Α.

Ειμαι πολύ ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο.Η κατανάλωση είναι σε λογικά επίπεδα 17 λ/100 σε ταξίδι ,20λ/100 πατημένος και περίπου 25-27λ/100 εκτός δρόμου.

Από ζημιές δεν έχει βγάλει και πολλά.

Είναι μοντ 1996.
1ο προβλημα.Κλιματισμός.Συνήθως δεν έχουν πρόβλημα.Το πήγα στο συνεργείο μου άλλαξαν τα μοτερ.Δεν λύθηκε το πρόβλημα.Τελικά είναι από την κεντρική μονάδα.
2ο πρόβλημα .Θερμοκρασία κινητήρα.Το πήγα στο συνεργείο εντάξει η θερμοκρασία 2000Ε, αλλά άρχισαν να χάνονται τα νερά.Ξανα΄στο συνεργείο.Ακόμα το περιμένω.
Από ηλεκτρικά εκτός του κλιματισμού άλλο πρόβλημα δεν έχω.

Το χρησιμοποιώ για ταξίδια και εκδρομές offroad.
Σκέφτηκα να το πουλήσω αλλά με τα λεφτά που πιάνει δεν παίρνω κάτι άλλο που να έχει τις ανέσεις του ΡΡ.
Everything is under control...
Άβαταρ μέλους
Gelo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 09 Μαρ 2006, 08:52

Δημοσίευσηαπό pantg » 17 Οκτ 2006, 19:09

Aγγελε γειά,

το θέμα του κλιματισμού δεν μου το είχες συζητήσει όταν συναντηθήκαμε στην Λυκόβρυση.

Σίγουρα ο Σπύρος θα έχει κοιτάξει και το θέμα της κεντρικής ηλεκτρονικής μονάδας και του χειριστηρίου.
Τα μοτέρ όντως είχαν πρόβλημα όπως και οι ελαστικές τσιμούχες που χάνανε νερά από το καλοριφέρ.
Τι ακριβώς σου κάνει το σύστημα κλιματισμού?

-------

Για τα νερά που έχανε το μοτέρ σου ελπίζω να λυθεί το πρόβλημα μετά την επισκευή του μπλοκ και ελπίζω η συγκόλληση που σου έκαναν στο ρήγμα να αντέξει.

-------

Οσον αφορά την κατανάλωση θα συμφωνήσω.
Το 4.6 το οποίο έχω εδώ και 20 περίπου ημέρες (το επιστρέφω πρώτα ο Θεός αύριο) μου έφερε μέση κατανάλωση 19.16 λ/100 χλμ και μετά την τοποθέτηση της συσκευής είδα και μία μείωση της τάξης του 8% από το πρώτο γέμισμα με σαφή ένδειξη ακόμα μεγαλύτερης μείωσης στο δεύτερο γέμισμα (το οποίο έχει πλέον καταναλωθεί κατά το 1/6 του)

Το ταξίδι του Ρ38Α 4.6 είναι όντως πολύ γλυκό και άνετο αλλά δίνει και την αίσθηση της "μαούνας" λίγο. Ασε που ακόμη και το Disco είναι συμμαζεμένο και σου φαίνεται έως και μικρό σε διαστάσεις μετά το 4.6 (ιδίως σε κίνηση μέσα σε πόλη ή σε στενές διαδρομές)

Τι μου άρεσε περισσότερο τελικά?

Ο χαβαλές που κάνει ο πιτσιρίκος μου με την αεροανάρτηση (η οποία βεβαίως δεν λειτουργεί καλά καθώς χάνει αέρα από εμπρός και τον δίνει πίσω όταν το αυτοκίνητο κάθεται πάνω από τρεις ώρες ακίνητο και το κάνει να δείχνει σαν dragster). "μπαμπά το ανεβοκατεβάζεις σε παρακαλώ???"
Αλλο θετικό επίσης ότι ο βενζινάς έγινε και πάλι φίλος μας.
(19 λίτρα τα 100 χλμ βενζίνης 95 ή 98 οκτανίων αντί για 11 με 12 λίτρα τα 100 χλμ και πετρέλαιο έχει μιά κάποια διαφορά)

-------

Με το 90άρι που ψάχνεις αποφάσισες? Υπάρχει ακόμη αυτό που σου είχα πει στα 7.000 Ευρώ καθώς επίσης και ένα πετρελαιοκίνητο (μάλλον TD5) με άδεια ΙΧ στα 17.000.

------

Χαιρετώ
pantg
 


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 24 επισκέπτες