Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Freelander VCU

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Freelander VCU

Δημοσίευσηαπό gak_explorer » 26 Απρ 2006, 18:11

Καλησπέρα σας,
Το freelander μου είναι του 2000 με 142.000 χλμ, και εκτός από τα standard προβληματάκια φλάντζα, καπάκι, αντλία συμπλέκτη, …., εδώ και πέντε μέρες όταν πατήσω φρένο με «ταχύτητα μέσα», από κάτω (άξονα κίνησης) ακούγεται ένα τρίξιμο. Πήγα στο συνεργείο και μου είπαν ότι έχει χαλάσει το αντίβαρο του συνεκτικού συμπλέκτη. Διότι έχει 1200 Euro συν την εργασία μου πρότειναν να περιμένω μέχρι να σπάσει (μάλλον το δακτυλίδι). Δεν ξέρω εάν πρέπει να περιμένω να καταστραφεί ή μπορεί να δημιουργήσει αλυσιδωτό πρόβλημα και σε άλλο σύστημα του άξονα ή του κιβώτιου…. Επίσης δεν ξέρω εάν επιδιορθώνεται (έχω δει στο internet ανταλλακτικά, διάβασα το Haynes κεφ. 8 και το freelander kai ... daxtylidia ... http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-3770.html) αλλά ακόμα δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω…
Άλλο ένα προβληματάκι που έχω είναι πως πριν 17.000 χλμ (7 μήνες) άλλαξα το συμπλέκτη (δίσκο, πλατό κτλ.), και το τελευταίο μήνα (περίπου 2.000 χλμ) κατά την εκκίνηση σκορτσαρεί, ειδικά όταν είναι κρύο ή μέσα σε κίνηση. Τι μπορεί να φταίει???
Σας ευχαριστώ πολύ.

GAK.
Άβαταρ μέλους
gak_explorer
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 26 Απρ 2006, 18:03

Δημοσίευσηαπό rodi » 27 Απρ 2006, 09:17

φιλε μου και συμπασχοντα ελπιζω να ειναι η τελευταια σου περιπετεια με τον ιπποποταμο ...
δυστυχως δεν μπορω να σε βοηθησω , απλα θα ηθελα να μαθω (επειδη φλαντζα , sun roof , εξατμιση εχουν ηδη αλλαχτει ) ποσο περιπου κοστιζει η αλλαγη δισκου και η αντικατασταση αμορτισερ (με βαση ) μιας και αποτι καταλαβα το πεπρωμενο φυγειν αδυνατον ....
το δικο μου ιπποποταμακι ειναι 3 ετων και εχει γραψει 105.000 χλμ χωρις προβλημα στους δισκους ....

ευχαριστω πολυ

rodi
Άβαταρ μέλους
rodi
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2005, 09:34
Τοποθεσία: rodos

Δημοσίευσηαπό gak_explorer » 27 Απρ 2006, 11:19

Καλησπέρα σας,
Φίλε rodi παρακάτω είναι μια μικρή πονεμένη λίστα….

15/9/2005 – 124000km
Σετ Συμπλέκτη 250 euro συν 310 εργασία. Σύνολο 560 euro
Αντικατάσταση Ψαλίδια 455 euro

1/2/2006 – 137000km
Φλάντζα και ρεκτιφιέ, κ.τ.λ. 590 euro

9/3/2006 – 140000km
Αντικατάσταση κυλινδροκεφαλής, φλάντζα κ.τ.λ. 1440 euro
Και ως γνωστό ανάμεσα σε αυτά έχουμε τα απλά service (λαδί, φίλτρα, τακάκια, αααα!!! και μια αντλία νερού που ήταν σε εγγύηση ευτυχώς) .

Μπορεί να μου προτείνει κάποιος τι μπορώ να κάνω που μέσα σε ένα μήνα άλλαξα ένα καπάκι και δυο φλάντζες???

Ευχαριστώ πολύ
GAK
Άβαταρ μέλους
gak_explorer
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 26 Απρ 2006, 18:03

Δημοσίευσηαπό pantg » 01 Μάιος 2006, 10:20

Φίλε GAK καλημέρα και καλό μήνα,

το αντίβαρο για τον συνεκτικό συμπλέκτη υπάρχει σαν ανταλλακτικό από μόνο του. Οχι όμως μέσω της αντιπροσωπείας καθώς η Land Rover το δίνει μαζί με το VCU.

Για το θέμα της φλάντζας και της κυλινδροκεφαλής έδωσες χρήματα ενώ το αυτοκίνητο είναι ακόμη μέσα στην εγγύηση?

Οσον αφορά το θέμα της επανεμφανίσεως του προβλήματος σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα θεωρώ πως είναι ζήτημα κακής τοποθέτησης ή κακής αποκατάστασης του αρχικού προβλήματος. Ζήτα να μάθεις (θα πρέπει να αναφέρεται στο παραστατικό των ανταλλακτικών που χρησιμοποιήθηκαν) αν έβαλαν ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΒΙΔΕΣ για την στήριξη της κυλινδροκεφαλής καθώς και αν αλλάχθηκαν τα υγρά του συστήματος ψύξης ή αν συμπληρώθηκαν σωστά.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό rodi » 02 Μάιος 2006, 10:47

Kαλημερα και καλο μηνα σε ολους τους φιλους ! φιλε Παντελη θα ηθελα να μαθω περισσοτερα για το αντίβαρο για τον συνεκτικό συμπλέκτη , αν χρειαζεται ιδαιτερη εργασια και το κοστος φυσικα .
αν μπορουσατε επισης να μου πειτε με λιγα λογια γιατι λενε (και στην αντιπροσωπεια ) οτι δεν χρειαζεται ιδιαιτερα σαν εξαρτημα θα ημουν ευγνωμων , γιατι εχω μπερδευτει λιγακι .

αληθεια στην 5ετια και με 150.000 χλμ τι τιμη πιανει ενας ιπποποταμος?
να ετοιμαζομαστε σιγασιγα .... (εννοειται οτι παλι L.R. θα παιξει )
ναστε καλα rodi
Άβαταρ μέλους
rodi
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2005, 09:34
Τοποθεσία: rodos

Δημοσίευσηαπό stelioskal » 02 Μάιος 2006, 11:28

Δηλαδή φίλε GAK σου έκαψε φλάτζα πρώτη φορά στα 124.000 km ?????? !!!!!! Αν ναί, τότε πρέπει να το στείλουμε για δημοσίευση και στα διεθνή φόρουμ. Λυπήσου μας, πες μας οτι επρόκειτο για τη δεύτερη φλάτζα...
Άβαταρ μέλους
stelioskal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 28 Δεκ 2005, 22:52
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευσηαπό rodi » 02 Μάιος 2006, 12:24

εμενα παντως εκαψε στα 89000 χλμ !!!!(καμαρι ε ? )
Άβαταρ μέλους
rodi
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2005, 09:34
Τοποθεσία: rodos

Δημοσίευσηαπό Freelander » 02 Μάιος 2006, 13:02

Γειά σε όλους του συναδέλφους.
Το αντίβαρο υπάρχει πάνω στους συνεκτικούς συμπλέκτες (VC) των freelanders πιασμένο με 3 βίδες, η ύπαρξη του όμως είναι απαραίτητη μόνο στα 1800άρια μοντέλα τα οποία (τί περίεργο) παρουσιάζουν κραδασμούς κατα τη μετάδοση.

Σαν ανταλλακτικό υπάρχει διαθέσιμο μόνο του και μάλιστα έτυχε όταν άλλαξα το δικό μου να γνωρίσω και τη ύπαρξη μερικών μεταχειρισμένων σε εξαιρετικές τιμές, όμως μην ξεχνάμε οτι τις περισσότερες φορές όταν διαλύεται το αντίβαρο έχει παραδόσει το πνέυμα ολόκληρος ο συνεκτικός συμπλέκτης και απο πολύδισκος με υγρή σιλικόνη, έχει γίνει σκληρός δίσκος με κόλλα χαρίζοντας στο αυτοκίνητο μόνιμη full time τετρακίνηση. Μεγαλείο.

Σύντροφε Στέλιο, γιατί ρωτάς τον συνάδελφο πόσες φλάντζες έχει κάψει;
Ακαδημαϊκό ενδιαφέρον ή τελικά ετοιμάζεσαι για το "μεγάλο" service των 120.000 χλμ;

Φίλε rodi, άντεξε ώς τα 89.000 χλμ;; Άξιος άξιος!
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό stelioskal » 02 Μάιος 2006, 13:41

Να ρωτήσω σύντροφοι, στα 120.000 km εκτός από ιμάντα χρονισμού και φλάτζα κυλινδροκεφαλής τί άλλο αλλάζουμε?
89.000 km??? Άτιμη κενωνία...άλλους τους ανεβάζεις και άλλους τους ρίχνεις στα τάτραρα από τις 53.000 km....
(καπάκι μου γλυκόοοοοοο
για χάρη στο ζητώωωωωω
περίμενε το seeeervice
και θα σε περιποιηθώωωωω..)
Άβαταρ μέλους
stelioskal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 28 Δεκ 2005, 22:52
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευσηαπό gak_explorer » 02 Μάιος 2006, 13:45

Για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις φίλε stelioskal η πρώτη φλάντζα όντως κάηκε στα 50.000 χλμ. Στα 137.000 χλμ (έχεις απόλυτο δίκιο) θα είχα μπει στα ρεκόρ Γκίνες….

Σήμερα (είχα άδεια) πήγα σε δυο συνεργεία (όχι αντιπροσωπείας) για το πρόβλημα με το αντίβαρο. Το πρώτο συνεργείο μου πρότεινε μόλις σπάσει η βάση του, να κόψω το δακτυλίδι. Και το δεύτερο να βάλω μεταχειρισμένο VCU, αλλά από ότι ψάξαμε δεν υπάρχεί. Τι να κάνω???

Φίλε Παντελή σε ευχαριστώ πολύ, για το προηγούμενο μήνυμα. Θα ήθελα να μου προτείνεις κανένα κάλο συνεργείο… και ειδικά εάν ξέρεις κανένα που να διορθώνει το αντίβαρο…

Το freelander μου είναι 3θυρο του 2000 με 143.000 χλμ. Μόνο στο συμπλέκτη έχω εγγύηση (μήπως το γλιτώσω το σκορτσαρισμά).
Τώρα είναι ok μόνο θέλει VCU… και να δω τι να κάνω με το σκορτσαρισμά.

Φίλε rodi, πάντα Land Rover, αλλά καλό είναι να κοιτάμε και τα αλλά. Στο Freelander (νέο) δεν χωράω στο ύψος (έχουν ψηλώσει το κάθισμα) και από ότι μου είπαν από αντιπροσωπεία έχουν χάσει όλους τους ψηλούς πελάτες….
Λοιπόν η Landrover δίνει 11.500€, η Chrysler 8.500€ (στο Cherokee με ηλιοροφή δεν χωράω). Και η Nissan 9.000€ για το x-trail που και σε αυτό βρίσκω πάνω. Το πιο όμορφο όλων το Freelander (και από Toyota RAV4, Honda CRV,…) και γενικότερα είναι αυτό που λένε:
«Εγώ μπορεί να μην σε φτάνω, αλλά εσύ δεν μπορείς να πας εκεί που πάω»….

Μια είναι η λύση νέο freelander 2007 με πετρέλαιο, εάν επιτραπεί στην Αθήνα.

See U
GAK
Άβαταρ μέλους
gak_explorer
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 26 Απρ 2006, 18:03

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 02 Μάιος 2006, 15:33

Πάντως το πρόβλημα με τις φλάντζες είναι γενικότερο στην οικογένεια της Rover. Σε 414 μοντέλο του '96 που είχα πριν το Pinin την πρωτοάλλαξα στα 45000km και μετά πάλι στα 90000km (συνεπέστατη στο ραντεβού της.....). Μετά λίγο πρίν τα 100000km έκοψε και έναν ιμάντα εκκεντροφόρου με ότι συνεπάγεται για βαλβίδες κλπ (ειρωνεία, το έπαθε λίγο πριν το σερβις των 100000km που αλλάζουν τον ιμάντα). Ε και μετά στα 120000km (αυτή τη φορά ήρθε νωρίτερα στο ραντεβού) πάλι φλάντζα και ρωγμές στο καπάκι (το περίεργο ήταν ότι δεν ανέβασε καθόλου θερμοκρασία αλλά ο κινητήρας άρχισε να τρεμοπαίζει και μετά από μερικά μέτρα άρχισε να βγάζει απίστευτη κάπνα) οπότε και πήγα για αλλαγή μηχανής.
Πάντως τώρα με το καινούριο ιδιοκτησιακό καθεστώς, πιστεύω ότι το νέο Freelander θα έχει πιο αξιόπιστους κινητήρες.
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό rodi » 02 Μάιος 2006, 15:57

Δηλαδη φιλε Γιωργο να περιμενω να παραδωσει πνευμα λιαν συντομως ?
Αραγε υπαρχουν καποια προειδοποιητικα σημαδια?
Κι εγω σκεφτομαι για το καινουργιο freelander , αν και θα περιμενω να δω πρωτα τις παιδικες ασθενειες ….
Παντως η γυναικα μου με εχει τρελανει στη καζουρα , (όλα χαλαει κτλ) και με τρωει για … Γερμανία μεριά (βλεπε Χ3 ) .
Άβαταρ μέλους
rodi
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2005, 09:34
Τοποθεσία: rodos

Δημοσίευσηαπό Freelander » 02 Μάιος 2006, 19:00

Φίλε rodi χωρίς να θέλω να γίνω Κασσάνδρα(ς) έχω την εντύπωση οτι δύσκολα θα γλιτώσεις και αργά ή γρήγορα δυστυχώς θα σε καλοσωρίσουμε και σε αυτον τον κύκλο των χαμένων συνεκτικών όπως παλιότερα των φλαντζοκεφαλών. Πάντως μεταχειρισμένα σκέτα αντίβαρα για VC υπάρχουν σίγουρα, μάλιστα το επιβεβαίωσα σήμερα.

Για τα προειδοποιητικά σημάδια, δυό λόγια σχετικά μια και μετά από πολύ ψάξιμο τον τελευταίο καιρό βρήκα μια απλή μέθοδο ελέγχου των συμπτωμάτων του VC που ετοιμάζεται να κολλήσει.
Σύμφωνα με αυτήν λοιπόν οδηγώντας το αυτοκίνητο 10-15 λεπτά σε δρόμο με ευθείες και στροφές, ο ετοιμοθάνατος συνεκτικός συμπλέκτης ζεματάει!
Συνεπώς αν πέσουμε στα τέσσερα απο κάτω (ώς συνήθως) και ούτε που μπορούμε να αγγίξουμε τη μονάδα του VC απο την θερμοκρασία που έχει αναπτύξει αυτό σημαίνει οτι είμαστε ένα βήμα πρίν κολλήσει ολοκληρωτικά.
Λίγο πριν δηλαδή ο δόκτωρ Τζέκιλ γίνει κύριος Χαϊντ!
Φυσικά αυτό συμβαίνει για λίγο καιρό μόνο στο μεσοδιάστημα πριν κολλήσει εντελώς, όταν αυτό συμβεί τότε το τεστ του πίσω τροχού μάλλον θα μας πεί την αλήθεια και θα αποτύχει. (θυμίζω: γύρισμα με τα χέρια ενός σηκωμένου πίσω τροχού με λυμένο χειρόφρενο και 1η ταχύτητα στο κιβώτιο).

Ένας άλλος έξυπνος τρόπος ελέγχου του χαλασμένου VC είναι να κολλήσουμε 2 κομματάκια μονωτική ταινία κατα μήκος του. Ένα κομματάκι στην ευθεία του μικρού μπροστά άξονα και ένα πάνω στο σώμα του VC. Όταν βάλουμε μπροστά και κινηθούμε μερικά μέτρα με ταχύτητα, τα κομμάτια της ταινίας πρέπει να αλλάξουν θέση μεταξύ τους και να μην είναι στην ίδια ευθεία, αν αυτό δεν συμβαίνει, τότε... γκουχ γκουχ.

Να πούμε βέβαια οτι ακόμα και αν ένα VC δεν έχει κολλήσει εντελώς αλλά στέλνει σε νορμάλ συνθήκες μεγαλύτερο ποσοστό μετάδοσης στους πίσω τροχούς, αυτό είναι απο μόνο του αρκετό για να κάνει τη ζημιά γνωστή και ως αλυσιδωτή αντίδραση που συνήθως περιλαμβάνει κάτι από: IRD-κιβώτιο-άξονες-πίσω διαφορικό και βάσεις του. Άρα αν κάποιος έχει αυτά τα συμπτώματα καλό είναι προχωράει σε αντικατάσταση.

Τέλος, οι απόψεις των άγγλων μηχανικών τείνουν στο οτι τα αίτια του κολλήματος ενός VC με ότι συνεπάγεται αυτό, οφείλεται όχι τόσο σε λάθος κατασκευή του ίδιου του VC αλλά σε λάθος σχεδίαση του IRD που στέλνει μεγαλύτερο ποσοστό ροπής προς τα πίσω απ' ότι θα έπρεπε.
Όταν αυτό συμβαίνει το VC δουλεύει υπερωρίες και η ρευστή σιλικόνη γίνεται κόλλα όπως ακριβώς τα μεσάνυχτα το ταμπόν γίνεται κολοκύθα στην ιστορία με τη Σταχτοπούτα (τη διασκευασμένη).

Πείτε μου τώρα ποιό προβληματάκι διαλέγετε;
Το καπάκι ή τη μετάδοση;;


P.S.
Στέλιο, τα στιχάκια σου είναι για μεγάλα σουξέ!!
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό stelioskal » 02 Μάιος 2006, 20:55

Φίλε Gak σκεπτόμενος (και σεβόμενος) τα πολλά σου χιλιόμετρα θα ήθελα να σε ρωτήσω (εγώ αλλά πιστεύω και πάρα πολλοι άλλοι) λίγα πράγματα για τη δεύτερη φλάτζα.
Είπες οτι η πρώτη κάηκε στα 50.000 km. Πότε έγινε αυτό? Τί έγινε μετά? Σου βάλανε την καινούρια φλάτζα (LVB000320L) και τα κόκκινα αντιψυκτικά? Σου βάλανε το νέο θερμοστάτη?
Έχουμε ένα δεδομένο: οτι κράτησε 87.000 km. Θα μας βοηθούσε πολύ να μαθαίναμε υπο ποιές συνθήκες!
Αναμένουμε με αγωνία!!!
Άβαταρ μέλους
stelioskal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 28 Δεκ 2005, 22:52
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευσηαπό gak_explorer » 02 Μάιος 2006, 21:55

Φίλε stelioskal, παρακάτω θα δεις την πλήρη λίστα των services που έκανα για την φλάντζα….. όλα στην αντιπροσωπία….. και από ότι είδα είσαι γείτονας… εγώ είμαι στο Ελληνικό… με την Rolcar σχεδόν δίπλα μου…

24/09/2002 στα 49.133χλμ. (ανέβασε απότομα θερμοκρασία χωρίς άλλο πρόβλημα, γέμιζα και άδειαζε το νερο για μια – δυο μέρες. Διαρροή από έξω μηδέν)
Αλλαγή Φλάντζας καπακιού
1 pcs GUG704094MG: ΦΛΑΝΤΖΑ ΠΟΛ ΕΙΣ 4
1 pcs LKG100300: ΦΛΑΝΤΖΑ ΠΟΛ FRE
1 pcs LVB000320: ΦΛΑΝΤΖΑ ΚΕΦ 25-45
2 pcs STC50529: ΑΝΤΙΨΥΚΤΙΚΟ 75-D2

01/02/2006 στα 137.450χλμ. (ανέβασε απότομα θερμοκρασία χωρίς άλλο πρόβλημα, γέμιζα και άδειαζε το νερό αλλά τώρα δεν περίμενα ήξερα. Διαρροή από έξω μηδέν)
Αντικατάσταση Φλάντζας κυλινδροκεφαλής
Ρεκτιφιέ
1 pcs LVB500181: ΦΛΑΝΤΖΑ ΚΕΦ FREELANDER
1 pcs LKJ101110L: ΦΛΑΝΤΖΑ ΠΟΛ EI FRE
2 pcs LUC100220L: ΤΣΙΜΟΥΧΑ ΕΚΚ FRE
2 pcs LUC100290L: ΤΣΙΜΟΥΧΑ ΕΚΚ FRE
1 pcs PEL10016: ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗΣ FRE
1 pcs PEP102160L: ΣΩΛΗΝΑΣ ΝΕΡ ΜΤΛ FR
2 pcs CDU3858: ΦΛΑΝΤΖΑ 200
1 pcs LVP100630L: ΦΛΑΝΤΖΑ ΕΚΚ FRE
1 pcs PCF000012: ΔΟΧΕΙΟ ΥΠΕΡ FR1
1 pcs PCD000090: ΤΑΠΑ ΨΥΓΕΙΟΥ FR3
1 pcs AWR3994: ΚΛΙΠ FRE
3 pcs STC50529: ΑΝΤΙΨΥΚΤΙΚΟ 75-D2

09/03/2006 στα 139.275χλμ. (δεν έπαιρνε εύκολα μπροστά. Κοιτάξαμε την μπαταρία την μετρήσαμε, κάναμε έλεγχο και στο δυναμό, και έλεγχο διαρροής στο ψυγείο αλλά τίποτα. Τελικά μπήκε στο συνεργείο για αλλαγή μίζας, αλλά μου είπαν πως η μίζα ήταν μια χαρά και είχε ρήγμα το καπάκι με αποτέλεσμα όταν ήταν κρύο να μην μπορεί να κάνει συμπίεση και να πάρει μπροστά. Δεν ανέβασε θερμοκρασία, ούτε άδειαζε το νερό)
Αντικατάσταση κυλινδροκεφαλής
1 pcs LDF109380L: ΚΥΛΙΝΔΡΟΚΕΦΑΛΗ FRE
1 pcs LVB500190: ΦΛΑΝΤΖΑ ΚΕΦ FREELANDER
10 pcs WAM2293: ΒΙΔΑ ΚΥΛΙΝΔΡ FREE
2 pcs LUC100220L: ΤΣΙΜΟΥΧΑ ΕΚΚ FRE
2 pcs LUC100290L: ΤΣΙΜΟΥΧΑ ΕΚΚ FRE
1 pcs LVP100630L: ΦΛΑΝΤΖΑ ΕΚΚ FRE
1 pcs LKJ101110L: ΦΛΑΝΤΖΑ ΠΟΛ EI FRE
1 pcs LKG100551: ΦΛΑΝΤΖΑ ΕΙΣ F1
3 pcs STC50529: ΑΝΤΙΨΥΚΤΙΚΟ 75-D2
4 pcs NLP100290L: ΜΠΟΥΖΙ FRV6

See U
GAK
Άβαταρ μέλους
gak_explorer
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 26 Απρ 2006, 18:03

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 0 επισκέπτες