Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Λογοι για να παρει η να μην παρει καποιος Cherokee ???

Λογοι για να παρει η να μην παρει καποιος Cherokee ???

Δημοσίευσηαπό TLG » 25 Φεβ 2006, 23:08

Παιδια θα ηθελα απο τους ηδη κατοχους Cherokee να μου πειτε τι σας αρεσει και τι οχι απο το αυτοκινητο σας , καθως και εντυπωσεις απο το after sale service ...(τιμες , εξυπηρετηση, κ.λ.π ) ...
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό takhs » 26 Φεβ 2006, 00:47

Λοιπον .... cherokee 3,7 renegate αγορα 3/1/2005 κοστος περιπου 45000
Μεχρι σημερα εχει κανει 38000 χιλ , τα 10000 περιπου χωματινα και δεν εχει βγαλει , αυτο ελειπε , κανενα προβλημα .
Καταναλωση μετρημενη με γεμισματα ,γιατι το τριπ κομπιουτερ λεει οτι θελει , απο 15λτ/100 χιλ ( εθνικη με 140-150 ) μεχρι οσο θελεις :D . Παντως δεν εχω δει παραπανω απο 20λτ/100 χιλ .
Μεγαλο προσον του η δυνατοτητα κινησης ειτε πισω ( πολυ χαβαλες ) ειτε Χ4 στη ασφαλτο ( γλιτσες κλπ η επειδη ετσι θελεις) χωρις κουρδισματα . Φυσικα τα διαφορα κορεατικα - τζαπαν κατι τετοιο ουτε στον υπνο τους δεν το βλεπουν :D
Αλλο προσον η παντελης απουσια ΕΣΠ , ΑΝΤΙΣΠΙΝ , ΟΗΕ , ΟΝΕ και λοιπον δημοκρατικων δυναμεων ( αλλου πανε ολα αυτα :D ) . Κεντρικα διαφορικα χωρις ρευματα σιλικονες κλπ
Πολυ βολικο το αυτοματο κιβωτιο , χωρις κανενα προβλημα μεχρι στιγμης αλλα που καλο θα ηταν να ειχε 5 η και 6 σχεσεις
Πολυ καλη λειτουργια αναρτησης αλλα πολυ χαμηλο μπροστα ( ψαλιδια ) βρισκει σχετικα ευκολα αλλα δεν παθαινει τπτ γιατι εχει 3 ποδιες . Τακαρει ομως αν το παρακανεις :( και λογω βαρους .
Σε χωματοδρομους , οπως ολα τα μεγαλα , ειναι απολαυστικο ξεκουραστο και αγχολυτικο . Σε τραιλ κομματια και τελειως εκτος δρομου δυσκολο και λογω χρηματων (σκεφτεσαι πως σε περιμενει ο ομιλος Συγγελιδη) .
Κοιταζοντας το μανιουαλ του , το αυτοκινητο θελει λαδια φιλτρο , φιλτρο λαδια και αντε παλι απο τη αρχη . Αυτος ειναι ενας πολυ καλος λογος να μη παιρνας ουτε απεξω απο τη αντιπροσωπεια . Φυσικα αν κοπανισεις κανενα προφυλακτηρα η καμια πορτα ... αλλα αυτο ειναι κατι που συμβαινει σε ολα τα αυτοκινητα σε μεγαλυτερο η μικροτερο βαθμο .
Ποιοτητα κατασκευης για μενα καλη , χωρις τριξιματα ( εκτος απο τη πισω πορτα που θελει συχνα καθαρισμα και λαδωμα τριζει λογω του βαρους της ρεζερβας)
Με λιγα λογια ενα καλο και τιμιο αυτοκινητο ( για μενα ) που το αγοραζεις για 10 χρονια αρκει να ξερεις γιατι το αγοραζεις και δεν το παιρνεις για το στατους που υποτιθεται οτι εχει πληρωνοντας ενα σκασμο λεφτα σε βενζινες ασφαλειες κλπ
Α και κατι αλλο . Τα λαστιχα της μαννας του τα αλλαξα στα πρωτα 200 χιλ γιατι κολλησα σε 10 ποντους χιονι τη πρωτη μερα ... Το αυτοκινητο δεν χρειαστηκε στρωσιμο , επειτα απο προτροπη του τοπικου αντιπροσωπου ( κορινθος) , και περπατησε χωμα αμεσως .
Τελειωνοντας θα πω οτι θα το αγοραζα παλι , η τιμη του ειναι ακριβη σε σχεση με τη Αμερικη , αλλα δεν βρισκω τι αλλο θα μπορουσα να παρω σε αυτα τα χρηματα
Αυτα :D .
Υ.Γ. Φιλε TLG θα με ενδιεφερε να ακουσω αντιστοιχα σχολια και για το δικο σου αυτοκινητο
takhs
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2005, 12:43
Τοποθεσία: κορινθος

Δημοσίευσηαπό TLG » 26 Φεβ 2006, 02:22

Eγω πηρα το δικο μου 02/2004 ...Εχω κανει 21000χλμ και εχω δωσει μονο 150+ ευρω για service....χωρις κανενα αλλο προβλημα !!!
Η μονη αλλαγη στο αυτοκινητο ειναι τα λαστιχα ,τα οποια τα αλλαξα με bridgestone 694 AT απο τα οποια ειμαι πολυ ευχαριστημενος , τουλαχιστον για την χρηση που του κανω εγω....
Ποιοτητα κατασκευης πολυ καλυτερη απο την αμφιλεγομενη αισθητικη του ,χωρις κανενα τριξιμο μεχρι τωρα... και ειδικα το V6 2.5 που εχει μαντεμενια καβουκια διαφορικων .....!!
Ως αναφορα την οδικη συμπεριφορα του εντος δρομου , οπως ειναι λογικο δεν ειναι για πολλα πολλα , αλλα ταξιδευεις ανετα με ταχυτητες 130-140 χλμ..Οχι οτι δεν παει παραπανω , αλλα δεν νομιζω οτι ειναι και οτι καλυτερο ...Βεβαια του λειπει η μονιμη τετρακινηση :cry:
Εκτος δρομου τωρα το μεγεθος του και το ειδος της τετρακινησης του ειναι οτι πρεπει για τα ελληνικα δεδομενα και καποια πραγματα που ισως λειπουν σε καποιους οπως το πισω lsd μπορουν να προστεθουν αργοτερα κατ'επιλογην ...και απο κει και περα βεβαια , λεφτα να εχεις να "χωνεις" !!!

Σαν επιλογος θα ελεγα οτι σε αυτο το αυτοκινητο αυτο που με "χαλαει" ειναι η ελλειψη τετρακινησης και το οτι δεν εχει το αναλογο image ...

Aυτα προς το παρων ...και οτιδηποτε αλλο θελεις στην διαθεση σου..


Καταναλωση εντος δρομου περιπου 10-12 lit .....χειροκινητο κιβωτιο ...
Τελευταία επεξεργασία από TLG και 26 Φεβ 2006, 05:54, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό takhs » 26 Φεβ 2006, 05:30

kaταναλωση ? ειναι αυτοματο ?
takhs
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2005, 12:43
Τοποθεσία: κορινθος

Δημοσίευσηαπό Geo21 » 09 Μαρ 2006, 17:42

Γειά σας, και καλωσόρισα :mrgreen:

Εγώ πήρα το 3.4 τον Νοέμβριο του 2004 και έχω κάνει περίπου 21000 χλμ. Η συνηθισμένη μου διαδρομή είναι στο χιόνι. Έχω βάλει επίσης λάστιχα bridgestone 694 AT από τα οποία είμαι πολύ ικανοποιημένος.

Το αυτοκίνητο μέχρι τώρα δεν έχει "κολήσει" πουθενά (Τάκη απορώ πως σου κόλησε σε 10 πόντους χιόνι αφού κι εγώ πέρσι το κυκλοφόρησα με της μάνας του τα λάστιχα σε πολύ περισσότερους από 10 πόντους).

Απ'την άλλη, το αυτοκίνητο γενικώς μου τρίζει αρκετά όταν το πάω off road.

Όσο για το trip computer, συμφωνώ απόλυτα ότι είναι τρελό! Ειδικά όταν μένω από βενζίνη εκεί που γράφει 16 χλμ μετά από 2-3 χλμ πέφτει στα 2!!!
Άβαταρ μέλους
Geo21
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 09 Σεπ 2005, 00:29
Τοποθεσία: Πειραιάς

Δημοσίευσηαπό takhs » 10 Μαρ 2006, 00:02

και που παρολα αυτα εχει ακομα για 80 χιλ :D
takhs
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2005, 12:43
Τοποθεσία: κορινθος

Δημοσίευσηαπό TLG » 10 Μαρ 2006, 07:58

Ρε παιδια , ακουω για σφιξιματα σε βιδες και τριξιματα , πραγματα που με το δικο μου GV δεν ειχα ασχοληθει καθολου (ελπιζω ουτε και με το νεο να ασχοληθω!!) ...
Ως αναφορα το trip τωρα σε ολα τα αυτοκινητα συμβαινει περιπου το ιδιο...παιζει ρολο ο στιγμιαιος τροπος οδηγησης ...π.χ σε ενα peugeot 407 oταν πηγαινα αεροδρομιο μου εδειχνε οτι ειχα πετρελαιο για 85χλμ και οταν γυριζα για 105 !!!!
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό Geo21 » 11 Μαρ 2006, 09:02

Σου μιλάω για σταθερή ταχύτητα, σταθερό γκάζι, δρόμος χωρίς κλήσεις.

Νόμιζα πως ξέχασα την Άλγεβρα :shock:

takhs έγραψε:και που παρολα αυτα εχει ακομα για 80 χιλ :D


Δεν το ρισκάρισα 8)
Άβαταρ μέλους
Geo21
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 09 Σεπ 2005, 00:29
Τοποθεσία: Πειραιάς

Δημοσίευσηαπό TLG » 11 Μαρ 2006, 15:09

Το Cherokee τι συμπεριφορα εχει στους πλευρικους ανεμους και με τι ταχυτητες κινειται στην εθνικη χωρις να σε "προβληματιζει"?
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό takhs » 11 Μαρ 2006, 17:50

180 που εχει και κοφτη. Αλλα δεν μας ειπες καταναλωση στο βιταρα και αν ειναι χειροκινητο η αυτοματο
takhs
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2005, 12:43
Τοποθεσία: κορινθος

Δημοσίευσηαπό TLG » 11 Μαρ 2006, 23:39

TLG έγραψε:Καταναλωση εντος δρομου περιπου 10-12 lit .....χειροκινητο κιβωτιο ...



Tα ειπα και τα δυο ..... :wink:
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό Rav4er » 13 Μαρ 2006, 02:06

Οι πιό σοβαροί λογοι που δεν θα πάρω Cherokee μιας και αλλαζω αυτοκίνητο σε 20 μερες είναι οι εξής:
1)Ογκος για την πόλη,
2)Κατανάλωση
3)Ασφάλιστρα, Τέλη κλπ.
4)Φήμες γενικώς οτι σου πιάνουν τον Κ..λο στο service.
5)Δεν χωράει στο γκαραζ μου εκτός αν βγάλω τη σκάρα του.
6)Μικρο πορτμπαγκάζ
Τώρα για τριξήματα κλπ είναι φυσιολογικά για ένα αυτοκίνητο τέτοιου μεγέθους και χαρακτήρα.
Πάντως μελετώντας όλα αυτά αποφάσισα να καταλήξω στο Rav4 2006 το, Γιαπωνέζικο γιατι απο τα Αμερικάνικα έχει καεί η γούνα μου βλέπετε εδώ: http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-3679.html
Το Rav4 είναι πιό ασφάλτινο και καλύπτει περισσοτερο τις ανάγκες μου και απο ότι έχω σφυγμομετρήσει πολύ αξιόπιστο και συνεργάσιμο.

Μπορούμε να συζητήσουμε με τους κατόχους Cherokee τους παραπάνω λόγους αν διαφωνούν....
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
Rav4er
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 03 Μαρ 2006, 23:04

Δημοσίευσηαπό takhs » 13 Μαρ 2006, 08:42

δεν υπαρχει θεμα διαφωνιας φιλε Rav4er και αυτο γιατι προκειται για 2 τελειως διαφορετικα αυτοκινητα . Για αυτο λοιπον δεν τιθεται θεμα συγκρισης . Αν ειχες να διαλεξεις μεταξυ λαντ κρουιζερ , παχερο , τσεροκι (αυτα μου ερχονται στο μυαλο μου αυτη την στιγμη ) , τοτε να το κουβεντιαζαμε και πρωτος θα ελεγα οτι το τσεροκι ειναι υποδεεστερο αλλα και κατα 15000 φτηνοτερο . Μιλαμε για το 3,7 γιατι το 2,4 μονο ως προς την τιμη μπορει να συγκριθει με το ραβ η το νεο βιταρα . Αλλα και εκει παλι ειναι θεμα επιλογων χρησης και αισθητικης αποψης ( σε αυτο βαζουν το χερακι τους και πολυ μαλιστα οι συμβιες μας :D ) .
Αληθεια με ποιο κριτηριο διαλεξες το ραβ και οχι το φορεστερ ? και ποιο ασφαλτινο ειναι και ποιο χωματινο και περισσοτερους χωρους και καλυτερη 4κινηση ( απο οτι λενε παντα )
Δυστυχως δεν μπορω να ψηλωσω το γκαραζ σου :D :D
takhs
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2005, 12:43
Τοποθεσία: κορινθος

Δημοσίευσηαπό Rav4er » 13 Μαρ 2006, 18:10

takhs έγραψε:δεν υπαρχει θεμα διαφωνιας φιλε Rav4er και αυτο γιατι προκειται για 2 τελειως διαφορετικα αυτοκινητα . Για αυτο λοιπον δεν τιθεται θεμα συγκρισης . Αν ειχες να διαλεξεις μεταξυ λαντ κρουιζερ , παχερο , τσεροκι (αυτα μου ερχονται στο μυαλο μου αυτη την στιγμη ) , τοτε να το κουβεντιαζαμε και πρωτος θα ελεγα οτι το τσεροκι ειναι υποδεεστερο αλλα και κατα 15000 φτηνοτερο . Μιλαμε για το 3,7 γιατι το 2,4 μονο ως προς την τιμη μπορει να συγκριθει με το ραβ η το νεο βιταρα . Αλλα και εκει παλι ειναι θεμα επιλογων χρησης και αισθητικης αποψης ( σε αυτο βαζουν το χερακι τους και πολυ μαλιστα οι συμβιες μας :D ) .
Αληθεια με ποιο κριτηριο διαλεξες το ραβ και οχι το φορεστερ ? και ποιο ασφαλτινο ειναι και ποιο χωματινο και περισσοτερους χωρους και καλυτερη 4κινηση ( απο οτι λενε παντα )
Δυστυχως δεν μπορω να ψηλωσω το γκαραζ σου :D :D


Ο λόγος που διάλεξα το rav είναι καθαρά αισθητικοί. Όπως προείπες τον λόγο έχουν και οι συμβίες.... Το φορεστερ αν ήταν λίγο πιό όμορφο και είχε μια αλλη <προσωπικότητα> θα το αγόραζα ασυζητητή.
Είναι απο τα πιό καλά offroad και όχι μόνο, αυτή τη στιγμή στην κατηγορία του και καλύτερο απο το rav4 σε πολλούς τομείς....
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
Rav4er
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 03 Μαρ 2006, 23:04

Δημοσίευσηαπό xtrail » 14 Μαρ 2006, 10:55

Παρακολουθώντας την συζήτηση και έχοντας κατά νου να προχωρήσω στην αγορά του (θα προτιμούσα το CRD-αλήθεια γνωρίζει κανεις τιμή?- καθώς το 2.4 μου έχουν πει πως ειναι ψόφιο, το 3.7 με τίποτα) δεν αναφερθήκατε καθόλου σε μηχανικά προβλήματα ή άλλα. Εχετε ακούσει κάτι από άλλους?
Ακουω ότι καιει πολύ αλλά πχ για το 3.7 τα 15 ή τα 20 ειναι μαλλον λογικά.
Ακουω επίσης για ακριβά σερβις.
Επίσης για την συμπεριφορά του στην άσφαλτο, όπως το ανέφερε ο takhs και ο TLG. Στο 2.4 δεν μπορείς να βάλεις τετρακίνηση σε άσφαλτο, σε αντιθεση με το CRD ή το 3.7.
Αλήθεια με το after sale service τι αποψη έχετε?
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Επόμενο

Επιστροφή στο Jeep

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 10 επισκέπτες