Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Pinin-Διάφορα (πρώην:Νέο Pinin, νέος στo off-road)

Pinin-Διάφορα (πρώην:Νέο Pinin, νέος στo off-road)

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 28 Δεκ 2005, 13:47

Κατ' αρχην θερμές ευχές για υγεία και χαρά σε όλους και με το καλό να υποδεχθούμε το νέο έτος!
Αγόρασα πριν 1,5 μήνα το Pajero Pinin (2.0GDI, 5θηρο). Μου άρεσε από καιρό και όταν (τον Οκτώβρη) βρέθηκε η ευκαιρία το αγόρασα καινούριο απ' την αντιπροσωπεία. Η ευκαιρία ήταν η προσφορά της Mitsubishi, 4000 ευρώ κάτω απ' την κανονική τιμή (δεν είναι και λίγα). Anyway το αμάξι μ' άρεσε και καλύπτει τις ανάγκες μου σε πολύ μεγάλο βαθμό και αργά ή γρήγορα θα το έπερνα έτσι και αλλιώς.
Πάντως πριν προχωρήσω στην αγορά μάζεψα αρκετή πληροφορία τόσο απ' το συγκεκριμένο forum, όσο και από άλλα site, όπως:

www.pocuk.com/ (pajero owners club UK)
www.pajeroclub.com.au/ (pajero club Australia. Εκεί είναι Pajero io όπως και στην Ιαπωνία)
www.fuoristrada.it (πολύ καλό site για όσους ξέρουν Ιταλικά)

Οι πρώτες εντυπώσεις, μετά από 1800km κυρίως σε άσφαλτο, είναι ιδιαίτερα θετικές. Πολύ φιλικό και ευέλικτο στη πόλη, άνετο και με δυνατά τραβήγματα (χάρις στη ροπή του GDI κινητήρα) στην εθνική και σβέλτο με δυνατό κράτημα (ειδικά με την τετρακίνηση) στους επαρχιακούς δρόμους. Και όλα αυτά με κατανάλωση 11lt/100km (περίπου 10ευρώ κάθε 100km με απλή βενζίνη) που τη θεωρώ αρκετά λογική. Είναι νωρίς για να μιλήσω για off-road δυνατότητες, αλλά αν αποδειχθεί ικανό, όπως πολλοί ισχυρίζονται σε άλλες συζητήσεις του forum και αξιόπιστο (όπως προδιαγράφει η παράδωση της οικογένειας) τότε θα είναι σίγουρα μία πολύ πετυχημένη αγορά.

Πρόσφατα είχα και μία off-road (η 1η μου ουσιαστικά) εμπειρία η οποία μου δημιούργησε κάποιες απορείες για την κατάλληλη χρήση του συστήματος μετάδωσης. Για όσους δεν γνωρίζουν το Pinin έχει επιλογή μεταξύ πίσω κίνησης, 4κίνησης με ελεύθερο το κεντρικό διαφορικό, 4κίνησης με κλιδωμένο το κεντρικό διαφορικό και αργές σχέσεις με κλιδωμένο το κεντρικό διαφορικό. Επιπλέον έχει και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στον πίσω άξονα. Νομίζω ότι είναι απ' τα πλέον ολοκληρωμένα συστήματα που υπάρχουν και το μόνο που του λείπει (εκτός βέβαια από μπλοκέ μπροστά και πίσω που δεν νομίζω να περιμένει κανένας σε τέτοιο αμάξι) είναι τα αργά με ελεύθερο το κεντρικό διαφορικό (όπως το Niva για παράδειγμα). Με όλες αυτές τις επιλογές λοιπόν και με μηδενική εμπειρία στο off-road ομολογώ ότι με μπερδεύει λίγο το πότε πρέπει να χρησιμοποιώ τι...

Έχοντας λοιπόν σαν "πεδίο δοκιμών" μία πλαγιά γύρω στα 150μ με πολύ γλίτσα και σταδιακά αυξανόμενη κλίση, θέλησα να δοκιμάσω να την ανεβώ επιλέγοντας κάθε φορά διαφορετικό τρόπο μετάδωσης.
Κατ' αρχην το αμάξι έχει τα μαμίσια λάστιχα (Bridgestone Dualler) που είναι για άσφαλτο και η πλαγία είχε τόση γλίτσα και τέτοια κλίση που κανένα αμάξι δεν θα την ανέβαινε με ασφάλτινα λάστιχα.

Αποτέλεσμα?
Ψηλότερα κατάφερα να φθάσω με 2η αργή (και μπλοκαρισμένο το κεντρικό διαφορικό). Με 1η αργή δεν κατάφερα να πάω πολύ ψηλά (με 1η κανονική και μπλοκέ πήγα ψηλότερα).
Βέβαια δεν είχα πάντα ακριβώς τα ίδια πατήματα και μπορεί τα συμπεράσματα να μην είναι απολύτως αντιπροσωπευτικά.
Ωστόσο αυτό που μου έκανε αρνητική εντύπωση είναι ότι το μπλοκε γενικά δεν με βοήθησε πολύ, καθώς δεν έφθασα και πολύ ψηλότερα απ'ότι έφθασα με ελεύθερο το κεντρικό διαφορικό. Καταλαβαίνω βέβαια ότι τον περιορισμό τον θέτουν τα λάστιχα στην προκείμενη περίπτωση, αλλά τότε το μπλοκέ (και τ΄αργά ακόμα περισσότερο) που μου χρειάζονται? Πρέπει ν' αλλάξω λάστιχα για να φανεί η αξία τους?

Ουφ, ελπίζω να μη σας κούρασα με τη πολυλογία μου....

Περιμένω απόψεις και από τους κατόχους Pinin εντυπώσεις από μακρόχρονη χρήση.
Τελευταία επεξεργασία από Pajerinho και 13 Δεκ 2006, 11:38, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Νέο Pinin, νέος στo off-road

Δημοσίευσηαπό Bandit » 29 Δεκ 2005, 01:59

Λοιπόν κατ'αρχήν καλώς όρισες στο ΦΟΡΟΥΜ.
ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ

2H Χρησιμοποιείς στο στεγνό δρόμο (Κατακαλόκαιρο ας πούμε) και έτσι δε φθείρεις και δε καταναλώνεις.
4H free Diff Χρησιμοποιείς όταν σε βρεγμένο δρόμο ή μαλακό χιόνι και κινείσαι σε σχετικά με μεγάλες ταχύτητες
4H Locked Χρησιμοποιείς όταν είσαι σε λάσπη(πολύ), γλίτσα, Χιόνι μσλσκό και σκληρό - Μπορεις να κινηθείς με μεγάλες ταχύτητες 100~120
αλλά εφόσον έχεις και την επιλογή 4Hfree χρησιμοποιείς αυτή στις υψηλές ταχύτητες και με το lock κινήσε με μαγαλύτερη προσοχή σε off-road κταστάσεις mid high.

4L Locked Εδώ το χρησιμοποιείς αυστηρά για μικρές ταχύτητες και δε πρέπει να στρίβεις το τιμόνι σου πάνω απο 15μοίρες(ή έστω μισή στροφή τιμονιού) Το χρησιμοποιείς σε ε΄ξαιρετικά δύσκολες συνθήκες για να βγάλεις το αυτοκίνητο από δύσκολο εμπόδιο, διάσχιση ποταμού, ανηφόρα μεγάλης κλίσης, πάγο, γλίτσα. Πρέπει να ξέρεις ότι στη δοκιμή σου το καταλληλότερ :D ο είναι το 4L αλλά έπρεπε να ξεκινήσεις με 2τέρα και όχι με πρώτη καθώς η ροπή του αυτοκινήτου σε αυτή την επιλογή είναι μεγαλύτερη και έτσι σπινάρει περισσότερο. Για αυτό βάζουμε μία ~εώς και 2 ταχύτητες επάνω από ότι θα χρησιμοποιούσαμε...
Ενώ αντίθετα για κατάβαση θα έβαζες 1η κοντό...

ΑΑΑ ΝΑΙ και για να τραβάς το φουσκωτό από τη Θάλασσα :D :D :D :D :D
Άβαταρ μέλους
Bandit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 131
Εγγραφή: 25 Απρ 2004, 19:53

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 29 Δεκ 2005, 11:48

Bandit σε ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές. Κάποιες τις είχα ήδη υπ'όψην από φίλους και από forum. Αυτό που δεν γνώριζα είναι ότι με το αργό δεν πρέπει να στρίβεις παρά μόνο ελάχιστα! Αλήθεια γιατί συμβαίνει αυτό? Εικάζω λόγω του μπλοκαρισμένου κεντρικού διαφορικού που αναγκάζει τους τροχούς μπροστά και πίσω να περιστρέφονται με τον ίδιο ρυθμό. 'Ετσι είναι? Αν ναι, γιατι δεν ισχύει το ίδιο με το 4H Locked?
Όσον αφορά τη προσπάθεια ανόδου της πλαγιάς, πράγματι ψηλότερα με ανάβασε το 4L Locked με 2τέρα, αλλά όχι πολύ ψηλότερα απ' ότι το 4H free diff (με 1η). Η αίσθηση μου είναι ότι εφόσον το λάστιχο δεν σου δίνει καλή πρόσφηση κάποια στιγμή θ'αρχίσουν να σπινιάρουν και οι 4 τροχοί και ας έχεις 10 μπλοκέ πάνω. Επίσης η αίσθηση μου στη συγκεκριμένη προσπάθεια ήταν ότι αν είχα mud λάστιχο θ'ανέβαινα μέχρι πάνω και με κίνηση μόνο στους πίσω τροχούς (που λέει και ο λόγος). Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι ok καλό να έχεις μπλοκέ και αργά (γι'αυτό άλλωστε πήρα το Pinin και όχι κανένα απ'τα soft SUV) άλλα θέλουν και το σωστό λάστιχο για να δείξουν την αξία τους! Και επειδή προσωρινά τα οικονομικά δεν επιτρέπουν την αλλαγή, υπομονή μερικούς μήνες και μέχρι τότε μόνο soft off-roading!
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό vayero4_4 » 29 Δεκ 2005, 12:41

Οταν ειναι κλειδωμενο το κεντρικο δεν υπαρχει διαφορα ροπης στους 2 αξονες, μπροστα και πισω. Αυτο εχει σαν αποτελεσμα να μη στριβει ευκολα το αυτοκινητο, διοτι κατα τη στροφη οι εσωτερικες ροδες θελουν να κανουν διαφορετικες τροχιες απο τις εξωτερικες. Τα μεν διαφορικα στους αξονες το επιτρεπουν, το κεντρικο ομως αρνειται, με αποτελεσμα την στρεβλωση των αξονων που παιρνουν διαφορετικη ροπη απο αυτη που χρειαζονται.

Το αποτελεσμα, οπως ειπα παραπανω, ειναι να μη στριβει ευκολα το αυτοκινητο. Αυτο ομως δε σημαινει πως δε στριβει και καθολου ή πως οπωσδηποτε θα κανεις ζημια αν στριψεις το τιμονι πολυ. Αυτο που χρειαζεται ειναι τουλαχιστον ενας τροχος (συνηθως ο πισω εσωτερικος στην στροφη, αυτος παιρνει πιο πολυ ροπη απ οτι χρειαζεται) να σπινιαρει. Μπορεις να το δεις και ο ιδιος βαζοντας καποιο φιλο να κανει πληρη στροφη χωρις γκαζι, σε χωμα με το κοντο και μπλοκαρισμενο το κεντρικο. Θα δεις τον πισω εσωτερικο τροχο να κανει καθε τοσο ενα "πηδημα", ενα μικρο σπινιαρισμα για να του φυγει η στρεβλωση.

Πρακτικα αυτο το σπινιαρισμα δεν ειναι δυσκολο να συμβει με το δεδομενο οτι το βοηθητικο κιβωτιο το εμπλεκεις σε δυσκολα εδαφη, γλιστερα, εκει δηλαδη που το εδαφος δε σου παρεχει πολυ προσφυση. Οποτε κανενα προβλημα με το στριψιμο γιατι ολο και καποιος τροχος θα σπινιαρει. Θα κανεις ζημια αν εμπλεξεις το κοντο-μπλοκε σε καλη ασφαλτο που οι τροχοι αδυνατουν να σπινιαρουν λογω καλης προσφυσης, και παλι αν εχεις μεγαλη ταχυτητα.
Kia Sorento 2.5 CRDi - BFG M/T 245/75R16 :l33t:
Άβαταρ μέλους
vayero4_4
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 309
Εγγραφή: 14 Οκτ 2004, 18:56
Τοποθεσία: Ιωάννινα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 29 Δεκ 2005, 22:36

Thanks για τις συμβουλές!
Κανένας με Pinin με εντυπώσεις για το αμάξι? (εντός και εκτός)
Πότε αλλάξατε λάστιχα? Αμέσως? Τι επιπτώσεις είχε στις εντός δρόμου διαδρομές και κυρίως στα ταξίδια? Ανησυχώ ότι θα χαλάσει ο άνετος και πολιτισμένος χαρακτήρας του αυτοκινήτου βάζοντας πιο mud λάστιχα. Το καλύτερο είναι να έχεις 2 σετ αλλά θέλει ζάντες, χώρο να τ' αποθηκεύεις, αλλαγές πριν και μετά από off-roading και λοιπές μανούρες!
Κάθε συμβουλή ευπρόσδεκτη.....
Όσον αφορά τα αρνητικά του αυτοκινήτου? (για τα θετικά δες παραπάνω)
> Σχετικά μικροί χώροι (όχι και τόσο κατάλληλο για μεγάλες οικογένειες) που προσωπικά δεν με απάσχολεί καθόλου.
> Απλοϊκό (αλλά καλαίσθητο) εσωτερικό.
> Κακή αεροδυναμική με επιπτώσεις στην τελική ταχύτητα (170km/h, μικρή σε σχέση με τα "αεροδυναμικά" SUV) και λογικά και στην κατανάλωση (παρόλλα αυτά είναι αρκετά οικονομικό χάρις στον GDI)
> Ακριβά αξεσουάρ
> Ιδιαιτερότητες του GDI κινητήρα που οδηγεί αναγκαστικά για service κλπ στη Mitsubishi (ας ελπίσουμε ν' αποδειχθεί καλό και οικονομικό το εξουσιοδοτημένο συνεργείο).
Α... και μια ερώτηση για τους γνώστες!
Πώς γίνεται το Pinin με μήκος 4.035 να ζυγίζει 1390kg και το RAV4 (για παράδειγμα) με μήκος 4.200 να ζυγίζει 1275kg ?
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό teroulas » 30 Δεκ 2005, 08:34

Pajerinho έγραψε:Πώς γίνεται το Pinin με μήκος 4.035 να ζυγίζει 1390kg και το RAV4 (για παράδειγμα) με μήκος 4.200 να ζυγίζει 1275kg ?


To rav4 δεν έχει βοηθητικό κλπ γρανάζια μέσα φαντάζομαι
Δαμιανός
Άβαταρ μέλους
teroulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 20 Μάιος 2004, 08:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 30 Δεκ 2005, 18:12

Πώς γίνεται το Pinin με μήκος 4.035 να ζυγίζει 1390kg και το RAV4 (για παράδειγμα) με μήκος 4.200 να ζυγίζει 1275kg ?

To rav4 δεν έχει βοηθητικό κλπ γρανάζια μέσα φαντάζομαι


120kg σε γρανάζια??? Δεν μπορεί!! Άσε που το Pinin το 1.8, που δεν έχει το super select του 2.0 ζυγίζει 1340kg (μόλις 50 λιγότερο).
Κάτι άλλο είναι επομένως.
Α.. και το Xtrail που είναι κάπου στα 4,5 μέτρα ζυγίζει 1430kg, σχεδόν το ίδιο με το Pinin και είναι 1/2 μέτρο μακρύτερο!
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Storm » 19 Ιουν 2006, 21:11

Βρήκα το θέμα οπότε ας γράψω και εγώ τις πρώτες εμπειρίες μου ως νέος Pinin-όβιος και ειδικότερα στην τετρακίνηση.

Μετά από τα πρώτα 400 χιλιόμετρα που του έκανα σε 3 μέρες καταλήγω στα εξής:
- Μεγάλη μηχανική δύναμη και ροπή. Το αυτοκίνητο πάει αέρα. Δηλαδή αν ανοίξει ο κινητήρας πως θα πηγαίνει? Πάντως μου φαίνεται ότι είναι πολύ ποιο γρήγορο από το προηγούμενο που είχα.
- Πολύ καλή ορατότητα, απίστευτη ευελιξία και σταθερότητα οδηγική.
- Φοβερό τιμόνι και αίσθηση. Ελαφρύ στις χαμηλές και βαρύ στις υψηλές ταχύτητες
- Ανάρτηση πολύ καλή, αποροφάει ανωμαλίες, δεν κουράζει, είναι προοδευτική, προσφέρει άνεση χωρίς όμως να φοβίζει στις στροφές.
- Ελαστικά Bridgestone πολύ καλά σε άσφαλτο.
- Ποιότητα κατασκευής πολύ καλή. Ανοίξαμε τις πόρτες για εγκατάσταση ηχείων και η θωράκιση είναι πραγματικά καλή. Η μόνωση από τις καλύτερες που έχω δει, η εσωτερική συναρμολόγηση άριστη.
- Κατανάλωση μάλλον αρκετά μεγάλη, ίσως επειδή είναι άστρωτο. Η κεντρική οθόνη μου δείχνει ότι η μέση κατανάλωση είναι στα 10,1λίτρα/100χλμ
- Το αυτοκίνητο είναι υπερπλήρες εξοπλιστικά. Κάθε μέρα ανακαλύπτω και καινούριες δυνατότητες.
- Αρνητικό τα φυμέ τζάμια που μάλλον δεν είναι και πολύ φιμέ, αφού μέσα σε 2 ώρες κάηκε το χέρι μου από τον ήλιο.
- Η αίσθηση οδήγησης με ανοικτά παράθυρα και τον αέρα που μπαίνει στο αυτοκίνητο είναι απερίγραπτη, άλλη αίσθηση!
- Τα εργοστασιακά ηχεία μπρος - πίσω είναι οριακά αποδεκτά. Ειδικά τα πίσω σε μεγάλες εντάσεις τρίζουν.
- Αρνητικό και ότι το αυτοκίνητο το πήρα με στραβό τιμόνι και ήθελε 2 επισκέψεις σε Fit&Go για ευθυγραμμίσεις. Ευτυχώς δεν είχε τίποτα περιέργο από κάτω π.χ. χτύπημα.
- Στα θετικά ο δωρο-συναγερμός της Meta που συνεργάζεται με τα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου και κλειδώνει και οπλίζει όλο το αυτοκίνητο με Remote control.

Μερικές σημειώσεις:
- Οποιος αλλάξει την ηχητική πηγή με άλλη θα χάσει κάποιες από τις πληροφορίες στην οθόνη. Στην οθόνη θα εμφανίζονται μόνο: Μέση κατανάλωση, ώρα και θερμοκρασία.
- Εβαλα στο pinin το Pioneer P6800MP με ηχεία Focal 16άρια και ολική ηχομόνωση στις πόρτες με Dynamat και ηχητικά μεταφορφώθηκε το αυτοκίνητο. Πολύ καλή λύση και αρκετά οικονομική.
- Οποιος έχει μεγάλη πινακίδα κυκλοφορίας πίσω και θέλει να βάλει κάλυμμα ανοξείδωτο στην ρεζέρβα θα δυσκολευτεί λίγο αφού η πινακίδα ακουμπάει πάνω στην ρεζέρβα.

Τα υπόλοιπα εν'καιρώ ... :wink:
Pinin 3D-1800/2006
Storm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 21 Απρ 2006, 20:54
Τοποθεσία: ΛΑΚΟΥΒΟΧΩΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 20 Ιουν 2006, 00:16

Καλώς τον...
Δε μου λες τις ταπεταρίες τις έβγαλες μόνος σου?Ξέρεις απο που πρέπει να αρχίσει το ξεβίδωμα,κανένα κρυφό κούμπωμα?
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό Storm » 20 Ιουν 2006, 07:37

NIKOLAS_L200 έγραψε:Καλώς τον...
Δε μου λες τις ταπεταρίες τις έβγαλες μόνος σου?Ξέρεις απο που πρέπει να αρχίσει το ξεβίδωμα,κανένα κρυφό κούμπωμα?


Λοιπόν αφου θα πω για την πόρτα ας το επεκτείνω λίγο :

- 2 βίδες στο χερούλι με την δερματίνη. Εχει τάπα, βγάλτην προσεκτικά και ξεβίδωσε τις βίδες

- Με λαμάκι (λεπίδι) σηκώνεις ελαφρά την βάση με τους διακόπτες παραθύρων, καθρεπτών κλπ... Βάζεις από κάτω ένα κατσαβίδι και αρχίζεις περιμετρικά να σηκώνεις την βάση ώστε να βγει ομοιόμορφα. Βγάζεις την βάση και μαζί και τους κοννέκτορες.

- Με το ίδιο τρόπο βγάζεις το πλαστικό κάλυμμα που είναι το χερούλι και η κλειδαρία που ανοίγει την πόρτα.

- Ξεκουμπώνεις το κάλυμμα από κάτω περιμετρικά προς τα πάνω και από τις δύο πλευρές. Θέλει προσοχή γιατί τα κλιπάκια είναι ιδιαίτερα σκληρά και δεν βγαίνουν εύκολα. Δίνουν την αίσθηση βίδας και ίσως σε φοβίσει. Οταν φθάσεις στην κορυφή θα δεις ότι το κάλυμμα μπαίνει μέσα στον οδηγό του παραθύρου. Αρα θα το βγάλεις τραβώντας προς τα κάτω.

- Οταν βγει το κάλυμμα μην ξεχάσεις να βγάλεις το καλώδιο με την λάμπα ασφαλείας ανοικτής πόρτας (κόκκινο φως)

- Τώρα μπορείς να βγάλεις τα ηχεία. ΠΡΟΣΟΧΗ! Μην κάνεις οτιδήποτε αν δεν έχεις πάρει από πριν τον ειδικό αντάπτορα ηχείων http://caraudiosecurity.com/shop/produc ... /1979.html
http://thebassbin.co.uk/shop/product/pr ... d/496.html
ώστε να προσαρμόσεις ηχεία 16άρια του εμπορίου. Επειδή το Pinin δεν έχει θέσεις τουίτερ στις κολώνες προτείνω δίδρομα 16άρια.

- Αν θέλεις να "πειράξεις" την μόνωση θα πρέπει να βγάλεις το προσταυτευτικό σελοφάν που καλύπτει την πόρτα. Θα το ξεκολήσεις προσεχτικά και περιμετρικά. Αν βάλεις ηχομόνωση προτείνω: Dynamat ή 3M. Και οι δύο κάνουν τις πόρτες τσιμέντο. Βελτιώνεται σημαντικά ο ήχος κλεισίματος της πόρτας (αίσθηση στιβαρότητας), ενώ ηχητικά το αυτοκίνητο μεταμορφώνεται.

- Αν βάλεις νέα ηχεία θα πρέπει να θυμηθείς να έχεις στην διάθεση σου καλώδιο ηχείων γιατί το εργοστασιακό δεν έχει αρκετά διαθέσιμο μήκος. Επίσης προτείνω για καλύτερη ηχητική κατασκευή να κουμπώσεις τα νέα ηχεία και με ειδική μαύρη πλαστελίνη-κόλλα που θα κλείσει ερμητικά τα ηχεία πάνω στην ειδική βάση . Το ίδιο προτείνω και για την βάση που θα ακουμπήσει πάνω στο σασί.

- Μετά τις εργασίες μην ξεχάσεις να βάλεις δοκιμαστικά στους κονέκτορες παραθύρων την βάση και ανεβοκατέβασε τα παράθυρα να δεις μήπως βρίσκουν πουθενά.

Ερωτήσεις?? :wink:

υ.γ. μην με παρεξηγήσετε επειδή δεν ασχολούμαι πολύ με τις δυνατότητες 4x4. Θα προσπαθήσω να προσφέρω σε άλλους τομείς ... :)
Pinin 3D-1800/2006
Storm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 21 Απρ 2006, 20:54
Τοποθεσία: ΛΑΚΟΥΒΟΧΩΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό JATH » 20 Ιουν 2006, 08:24

ΝΙΚΟ ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ.

ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ FIT&GO (ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ) ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ. ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΗΛ ΚΤΛ
JATH
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 14:22
Τοποθεσία: ΡΕΝΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ

Δημοσίευσηαπό Storm » 20 Ιουν 2006, 12:08

Eυχαριστώ, καλά να είσαι! :)
Για δες εδώ ... http://www.fitandgo.gr/branches.asp :wink:
Pinin 3D-1800/2006
Storm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 21 Απρ 2006, 20:54
Τοποθεσία: ΛΑΚΟΥΒΟΧΩΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 20 Ιουν 2006, 15:26

Καλοριζικα τα pinin σας,μου επιτρεπετε να μπω και εγω στην παρεα σας σαν τεως κατοχος για 1 ετος pinin 2.0 gdi.
Στις αλλες παρατηρησεις σας να προσθεσω οτι το αυτοκινητο εχει καταπληκτικα φωτιστικα ,τα φωτα του ηταν οχι απλα ικανοποιητικα αλλα πολυ παραπανω.
Σε αντιθεση με το Soren to που εχω τωρα που δεν με ικανοποιουν καθολου,τουλαχιστον αυτη ειναι η εντυπωση μου.
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό JATH » 20 Ιουν 2006, 15:34

ΝΙΚΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.

ΓΙΑΝΝΗΣ
JATH
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 14:22
Τοποθεσία: ΡΕΝΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ

Δημοσίευσηαπό Storm » 20 Ιουν 2006, 18:01

panayiotis έγραψε:Καλοριζικα τα pinin σας,μου επιτρεπετε να μπω και εγω στην παρεα σας σαν τεως κατοχος για 1 ετος pinin 2.0 gdi.
Στις αλλες παρατηρησεις σας να προσθεσω οτι το αυτοκινητο εχει καταπληκτικα φωτιστικα ,τα φωτα του ηταν οχι απλα ικανοποιητικα αλλα πολυ παραπανω.
Σε αντιθεση με το Soren to που εχω τωρα που δεν με ικανοποιουν καθολου,τουλαχιστον αυτη ειναι η εντυπωση μου.


Επιτρέπουμε να μπεις στη παρέα?
Τι λέτε παιδιά?
...χε!χε! οκ! ... επιτρέπουμε! :wink: :wink:

Προσωπικά έχω φάει φλας με το pinin, δεν περίμενα το αυτοκίνητο να μου κάτσει τόσο καλά ... Αλλη αίσθηση ...
Χθες είδα από κοντά το Sorento και πρέπει να ομολογήσω ότι είναι τεράστιο! Ακρως οικογενειακό ... :wink:
Pinin 3D-1800/2006
Storm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 21 Απρ 2006, 20:54
Τοποθεσία: ΛΑΚΟΥΒΟΧΩΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ

Επόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες