Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Free Hubs Samurai "4x4 ΑΠΑΤΗ????" Βοηθάτε Χριστιαν

Free Hubs Samurai "4x4 ΑΠΑΤΗ????" Βοηθάτε Χριστιαν

Δημοσίευσηαπό captainlarry » 12 Σεπ 2005, 14:57

Αγαπητοι φίλοι,

Ειμαι κατοχος ενος samurai 93 fi και θελω να ρωτήσω κατι ..που πιθανότατα είναι αυτονόητο για τους υπόλοιπους όμως δεν είναι προφανές.

Το samourai είναι 4χ4 ΜΟΝΟ όταν εχεις lock τα hubs στους μπροστινούς τροχούς????

Αναλυτικότερα:
Βαζω μπροστά το αμαξι, επιλέγω 4WD (το οποίο ενεργοποιεί ενδειξη στο πίνακα οργάνων "4WD",Ομως εφόσον έχω αφήσει τα free τα hubs, η κινηση μεταδίδεται και στα δύο διαφορικά ΟΜΩΣ δεν φτανει στους μπροστινούς τροχούς!!! Αρα είμαι ακόμα πισωκινητος!!

Ετσι για να έχω κίνηση και στους 4 τροχούς θα πρέπει να κατεβαίνω και να λοκάρω τα hubs????
Δυστυχώς είχα την εντυπωση ότι το Lock των hubs λοκάρει το εμπρός διαφορικό δινοντας την κίνηση 50/50 ? στους μπροστινούς τροχους (το κάρο που λέγαμε στο στρατό)
Ισχύουν τα παραπάνω???
Άβαταρ μέλους
captainlarry
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 01 Σεπ 2005, 13:08

free hubs samurai "4x4 ΑΠΑΤΗ????" Βοηθάτε Χριστιαν

Δημοσίευσηαπό michailbm » 12 Σεπ 2005, 15:59

Όχι με το Lock το μόνο που κάνεις είναι να κομπλάρεις τα ημιαξονια στις πλήμνες των τροχών και όχι να μπλοκάρεις το διαφορικό !
Η λειτουργία του διαφορικού δεν επηρεάζεται από τα Hubs!
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

free hubs samurai "4x4 ΑΠΑΤΗ????" Βοηθάτε Χριστιαν

Δημοσίευσηαπό xontros » 12 Σεπ 2005, 16:00

Όπως τα λες είναι: αν δεν κλειδώσεις τα hubs, ανάβει μεν το λαμπάκι, αλλά απλά ο γυρνάει ο μπροστινός κεντρικός και τα ημιαξόνια, χωρίς να γυρνάνε τους τροχούς!
Και κάτι άλλο που δεν είναι προφανές για καινούργιους (όπως δεν ήταν και για μένα κάποτε): ΠΟΤΕ δεν στρίβεις σε άσφαλτο με κλειδωμένα hubs και 4Χ4, γιατί επειδή δεν έχεις κεντρικό διαφορικό ζορίζονται οι άξονες, "κουρδίζονται" όπως λένε!!!
Το αντίθετο (να έχεις κλειδωμένα hubs χωρίς 4Χ4) δεν κάνει κακό, απλά αυξάνει λίγο την κατανάλωση και τη φθορά των κινουμένων μερών μπροστά, γιατί οι τροχοί γυρνάνε και μαζί παρασέρνουν τα ημιαξόνια και το διαφορικό (και ίσως και τον μπροστινό κεντρικό, αλλά δεν είμαι σίγουρος).
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

free hubs samurai "4x4 ΑΠΑΤΗ????" Βοηθάτε Χριστιαν

Δημοσίευσηαπό michailbm » 12 Σεπ 2005, 16:24

ΠΟΤΕ δεν στρίβεις σε άσφαλτο με κλειδωμένα hubs και 4Χ4, γιατί επειδή δεν έχεις κεντρικό διαφορικό ζορίζονται οι άξονες, "κουρδίζονται" όπως λένε!!!

Δίκιο έχει ο Μιχάλης αλλά μην νομίζεις ότι είναι και απαράβατος κανόνας !
Στρίβεις απλά όχι πολύ (τέρμα π.χ.) και όχι με μεγάλη ταχύτητα !
Όσο πιο σιγά πας τόσο περισσότερο μπορείς να στρίψεις το τιμόνι χωρίς να ζορίσεις τους άξονες πολύ!
Αυτό σε στέγνη άσφαλτο γιατι σε βρεγμένη - γλιστερή μπορείς να κανείς ότι και στο χώμα !
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό xontros » 12 Σεπ 2005, 21:31

Πιο δίκιο έχει ο (άλλος) Μιχάλης, και το έγραψε καλύτερα :oops: :oops: :oops:
Εάν μπορεί να "γλυστρήσει" ο τροχός που ζορίζεται, δεν υπάρχει πρόβλημα!
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό captainlarry » 13 Σεπ 2005, 09:27

Ευχαριστώ πολύ για την ανταπόκριση παιδια,
Αρα να αφήσω κλειδωμένα το hubs για να είμαι έσω ετοιμος? Τι λέτε
Οσο για τις φθορές και την κατανάλωση,δε φανταζομαι να έχουν τρομερή διαφορά.
(Γιαυτό δεν έβγαινε η βάρκα απ το νερό παρα μόνο όταν κλείδωσα τα hubs ...ο ΑΧΡΗΣΤΟΣ...ήθελα και τετρακούνητο)
Άβαταρ μέλους
captainlarry
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 01 Σεπ 2005, 13:08

Δημοσίευσηαπό cuspid » 13 Σεπ 2005, 12:36

Χαιρετώ την παρέα!
Captainlarry η γνώμη μου είναι τα hubs (πλείμνες ελεύθερου τροχασμού στα ελληνικά) να μένουν "ξεκλείδωτα".
Είδες που έχει φτάσει η βενζίνη? Γιατί να φθείρεις χωρίς λόγο το σύστημα μετάδοσης? Άσε που χάνεις και σε επιδόσεις.
Όταν πάς στο βουνό ή για να τραβήξεις την βάρκα σου από το νερό, ξεκινώντας από το σπίτι κομπλάρεις τα hubs και είσαι έτοιμος για περιπέτεια!
Πάντως το σύστημα αυτό είναι το πιο αξιόπιστο.
cuspid
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 164
Εγγραφή: 16 Φεβ 2005, 14:34

Δημοσίευσηαπό captainlarry » 13 Σεπ 2005, 13:21

Κάπως έτσι το σκέφτηκα και εγω αρχικά, αλλα τί γινεται σε απρόοπτες καταστάσεις με ασχημες καιρικές συνθήκες? πχ Να βρέχει καταρακτωδώς και να βρεθείς στη λάσπη. Θα μου πείς τωρα τ'ι πιθανοτητες υπαρχουν να συμβει κατι τετοιο ....ελάχιστες και θαχεις δικιο.
Τί γνώμη έχεις για αυτόματες πλείμνες ελεύθερου τροχασμού (έχω ακούσει ότι κατι τετοιο είχε το παλιο pajero .....έκανες λίγο πίσω και κλείδωναν αυτόματα... απ οτι μου είχαν πεί τουλάχιστον.
Δέν ξέρω βέβαια αν υπάρχει κατι τέτοιο για samurai και άν είναι αξιόπιστη λύση
Άβαταρ μέλους
captainlarry
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 01 Σεπ 2005, 13:08

Δημοσίευσηαπό markd » 13 Σεπ 2005, 13:36

Εμένα το samurai μου δέν έχει καθόλου πλήμνες \:D/ :alright:
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό michailbm » 13 Σεπ 2005, 13:54

Τί γνώμη έχεις για αυτόματες πλείμνες ελεύθερου τροχασμού (έχω ακούσει ότι κατι τετοιο είχε το παλιο pajero .....έκανες λίγο πίσω και κλείδωναν αυτόματα... απ οτι μου είχαν πεί τουλάχιστον.
Δέν ξέρω βέβαια αν υπάρχει κατι τέτοιο για samurai και άν είναι αξιόπιστη λύση


Αυτόματες πλήμνες έχει και το βιταρα και μπαίνουν χωρίς πρόβλημα και στο Σάμη!
Όπισθεν κάνεις όταν απεμπλέξεις την τετρακινηση για να απεμπλακουν τα ημιαξόνια και όχι ανάποδα όπως το λες, εμπλέκονται δε αυτόματα μόλις του βάλεις το 4Η ή το 4L !
Το πρόβλημα είναι ότι δεν εχουν την αντοχή του χειροκίνητου!
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό captainlarry » 13 Σεπ 2005, 14:01

Μαρέσει η ιδέα και ευχαριστώ για τη διόρθωση michailbm ,όταν λές μπαίνουν στο σαμι εννοείς χωρίς μετατροπές? βγαζεις τα δικά του και βάζεις του βιτάρα?
Οσο για την αντοχή τους δε με πειράζει εφόσον δεν έχω σκοπό να τους αλλαξω τον αδόξαστο (ούτε αγώνες ούτε τραϊαλ έχω σκοπό να κάνω)
Άβαταρ μέλους
captainlarry
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 01 Σεπ 2005, 13:08

Δημοσίευσηαπό captainlarry » 13 Σεπ 2005, 14:06

markd έγραψε:Εμένα το samurai μου δέν έχει καθόλου πλήμνες \:D/ :alright:


Με μπερδεύεις αγαπητέ μου!!!
Άβαταρ μέλους
captainlarry
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 01 Σεπ 2005, 13:08

Δημοσίευσηαπό xontros » 13 Σεπ 2005, 18:03

Οι αυτόματες είναι πάρα πολυ ακριβές (καινούργιες), και όντως δεν έχουν την ίδια αντοχή. Τώρα για μεταχειρισμένες, δεν θα το συνιστούσα...
markd έγραψε:Εμένα το samurai μου δέν έχει καθόλου πλήμνες \:D/ :alright:

Και το δικό μου κάπως έτσι ήταν όταν το πήρα. Όχι ότι δεν έχουν καθόλου, δεν έχουν ούτε χειροκίνητες ούτε αυτόματες αλλά έχουν σταθερές, δηλαδή τα ημιαξόνια είναι πάντα κομπλαρισμένα στις πλύμνες (αν δεν κάνω λάθος έτσι γράφονται...). Φυσικά οι σταθερές δεν χαλάνε ποτέ, αλλά έχεις λίγο παραπάνω φθορά και τριβές συνέχεια.
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό markd » 13 Σεπ 2005, 18:10

xontros έγραψε:Και το δικό μου κάπως έτσι ήταν όταν το πήρα. Όχι ότι δεν έχουν καθόλου, δεν έχουν ούτε χειροκίνητες ούτε αυτόματες αλλά έχουν σταθερές, δηλαδή τα ημιαξόνια είναι πάντα κομπλαρισμένα στις πλύμνες (αν δεν κάνω λάθος έτσι γράφονται...). Φυσικά οι σταθερές δεν χαλάνε ποτέ, αλλά έχεις λίγο παραπάνω φθορά και τριβές συνέχεια.


Αυτό ακριβώς !!!
Και έχω το κεφάλι μου ήσυχο.
Δέν κάνω ταξίδια για να έχω φθορές.
Όποτε το κυκλοφορώ πρέπει να έιμαι με 4Χ4.
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό firelord » 13 Σεπ 2005, 19:08

είδατε για να μην έχετε κεντρικό?

ε?

Ε?
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Επόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 26 επισκέπτες