Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Grand Vitara Calmini 2,5''

Grand Vitara Calmini 2,5''

Δημοσίευσηαπό vasilis » 10 Σεπ 2005, 19:30

Αφου λοιπον δεν καταφερα τιποτα με το lock-right, ειπα να δοκιμασω παλι κατι καινουργιο στο grand vitara μου!! :D :D :D

Τι στο καλο με εχει πιασει τωρα τελευταια, δεν μπορω να καταλαβω!!! :roll: :roll:

Αποφασισα λοιπον την αγορα μιας Calmini 2,5'' για το grand vitara μου!
Kαλο θα πειτε, ετσι??

Την παρασκευη (χτες) ξεκινησαμε με ξεμονταρουμε πραγματα απο το αυτοκινητο, με σκοπο και υπολογισμους να τελειωσουμε σχετικα συντομα!!!
Ελα μου ντε, που δεν μας κανει το χατηρι και εκει :!: :!: :!: :!: :evil: :evil:

Δουλευαμε απο τις 10 το βραδυ μεχρι τις 2 τα ξημερωματα σαββατου αλλα δεν καναμε τιποτα αλλο εκτος απο το να βαλουμε το πισω μερος της αναρτησης, να λυσουμε ολο το μπροστινο σχεδον και να βαλουμε τα ψαλιδια πανω.
Ολα αυτα εγιναν οχι με μηχανικο αλλα με φιλο σε συνεργειο, αφου ο μηχανικος ελειπε ΣΚ σε εκδρομη.
Το θεωρησαμε και σχετικα ευκολο βλεπετε οι μηχανικαρες εμεις, και ειπαμε να ξεκινησουμε χωρις τον μηχανικο!!! 8) 8) 8) 8)

Το αποτελεσμα ειναι σημερα να εχουμε βαλει τις βασεις που χαμηλωνουν το διαφορικο μπροστα, τα ψαλιδια (χτες), τα αμορτισερ και τους αποστατες τους, αλλα δεν μπορουσαμε να βαλουμε τα ελατηρια!!!
Το φοβηθηκαμε αυτο μιας και ειδαμε οτι ειναι αρκετα μακρυα και οτι με την μεγαλη συμπιεση που θα επρεπε να υποστουν για να μπουν, μην το κανει ο διαολος και φυγει κανενα και μας σκοτωσει!!
Καναμε προσπαθειες με τον μεγαλο γρυλο (που εχει την 4ποδη χουφτα πανω) να σηκωσουμε τα ψαλιδια ομορφα ομορφα αλλα παντα κατι δεν καθοταν καλα!!

Το παρατησαμε λοιπον ετσι οπως ειναι και παμε για δευτερα με το καλο, με το μηχανικο παρεα!

Αυτο που θα ηθελα να σχολιασω και να τονισω μεχρι στιγμης ειναι το εξης:

Οταν βαλαμε τις βασεις διαφορικου μπροστα, ηρθα αντιμετωπος με ενα θεαμα που κοντεψαν τα ματια μου να φυγουν απο το κεφαλι μου.
:shock: :shock: :shock: :shock:
Ποιο ειναι αυτο??

Ειναι οτι οι καινουργιες βασεις φερνουν τετοια κλιση στο διαφορικο που μολις το δεις παθαινεις κατι, καθως αμεσως μπορεις να αντιληφθεις τις πιθανες ζημιες σε off-road χρηση και να αρχισεις να καταγραφεις και να παραγγελνεις μαζι!! 8) 8) :( :( :oops: :oops:
Το διαφορικο λοιπον ερχεται σε τετοια κλιση που ειναι σαν ενα boing 747 που παει να προσγειωθει.!!!!
Το καβουκι (κελυφος) - αυτο που φαινεται αν σκυψουμε απο μπροστα - κατεβαινει κατω απο την γεφυρα στηριξης του, πραγμα που το κανει αμεσως πιο ευαισθητο σε χτυπηματα και θελει προστασια ΤΑΧΙΣΤΑ!!!!
Αν δει κανεις το διαφορικο απο το πλαι ειναι ειλικρινα σαν αεροπλανο που παει για προσγειωση!!
Φανταστειτε το να κοιταει προς τα κατω με περιπου 25-30 μοιρες κλιση.

Η ουρα (τριτο μελος) κοιταει προς τα πανω στην καμπινα (απο κει που ηταν σε ευθεια με τον μπροστινο αξονα κινησης), το οποιο ειδικα στα 1600 και 2000 (νομιζω) που εχουν αλουμινενιο καβουκι και τριτο μελος το κανουν να ειναι αρκετα πιο ευαισθητα σε αυτα τα σημεια.
Απο οτι με συμβουλεψε φιλος (να 'ναι παντα καλα), ειδικα σε αποτομες οπισθεν (π.χ. αν εχουμε κολλησει καπου) υπαρχει πιθανοτητα θραυσης της ουρας του διαφορικου (τριτο μελος) και θελει προσοχη, καθως επισης και οταν υπαρχει τροχος στον αερα και "δαγκωσει" κατω αποτομα και με πολλες στροφες στο μοτερ ειδικα στο δεξι/κοντο ημιαξονιο, πραγματα που σημαινουν οτι σε τετοιες περιπτωσεις καλο ειναι οι στροφες να ειναι λιγες και οσο γινεται πιο συντομα η διαδικασια.
Ολα αυτα μεχρι την πραξη, αλλα τωρα που βλεπεις μονο εμφανιση καταλαβαινεις τι μπορει να συμβει.

Αυτο ειναι κατι που δεν μου αρεσε καθολου (και δεν στο λεει και κανεις αν δεν πολυψαχτεις τελικα), καθοτι για να γινεις πιο σιγουρος για το μπροστινο συστημα πρεπει να βαλεις μαντεμενια (σιδερενια) απο grand 2,5αρι, εαν και εφοσον τελικα κουμπωνουν πανω στο 1600 ή 2000 Grand.

Υπαρχει σωληνακι υψηλης πιεσης του δινεται με το κιτ για να παρει την θεση του απλου στο πισω μερος για τα φρενα, καθως και βαση για τον κατανεμητη πεδησης ουτως ωστε να μπορει να "μετραει" πιο σωστα!
Καλα αυτα.

Το αμαξι θα φορεσει FEDIMA EXTREME σε διασταση 205 R16 (74,7 διαμετρο) και εχω την εντυπωση οτι μπορει και να του "πεσουν" μικρα σαν διασταση αλλα μεγαλα σαν διαμετρο οποτε μετα αρχιζουν άλλα παλι.....

Θα επανελθω με οτι νεωτερα υπαρχουν και μερικες φωτο.....


φιλικα vasilis.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Grand Vitara Calmini 2,5

Δημοσίευσηαπό xontros » 10 Σεπ 2005, 23:20

Βασίλη καλορίζικο!!!
Εάν η γέφυρα είναι σαν του δικού μου, θα έχει 2 τρύπες με βόλτες που είναι ό,τι πρέπει για να πιάσει μια ποδιά που θα φτιάξεις και θα πιάσει εκεί και μπροστά στο εγκάρσιο σωληνωτό του σασί πίσω από τον προφυλακτήρα με τα U που πιάνουν τους ιστούς για κεραίες!
Θυμίσου να κάνεις και μια μεγάλη τρύπα στην τάπα του λαδιού για να μην τη βγάζεις σε κάθε αλλαγή, καθώς και τρύπες στο μπροστινό μέρος για να στέλνει αέρα στο διαφορικό...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1342
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό vasilis » 10 Σεπ 2005, 23:33

Μιχαλη σε ευχαριστω πολυ!!

Ετσι ειναι και σε μενα......εχει τις 2 βιδωτες ηδη.
Το σκεφτομαι για την ποδια μολις τελικως μπει η αναρτηση, αλλα επειδη το αυτοκινητο εχει κρυφο εργατη πανω και εχω ηδη καλυψει καποιο χωρο τον οποιο θα καταλαμβανε η ποδια θα πρεπει να φτιαξω καλουπι για μια καινουργια με μικρη αλλαγη στα πιασιματα.
Επισης λειπει και μια για το transfer, η οποια θα γινει οπωσδηποτε και αυτη!

Το μονο που σκεφτομαι τωρα ειναι οτι μαλλον τα λαστιχα θα "πεσουν" μικρα σχετικα και δεν με νοιαζει τιποτα άλλο παρα μονο οτι τα χω παρει ηδη.
Τι αλλο μπορω να βαλω χωρις να κοψει το αμαξι εντελως???
και υποψιν οτι δεν θελω 15αρια.


ΥΓ. και μια ερωτηση...... τα fedima extreme 205 R16 τι πιέσεις θελουν??
ξερει κανεις?
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό blackchris » 12 Σεπ 2005, 06:23

Πρέπει να σκεφτείς ότι με τα μεγαλύτερα ελαστικά ότι βέβαια και αποκτάς ύψος αλλά το αμάξι λόγο της αλλαγής βήματος θα ψοφήσει ..........
Το δικό μου Vitara με αλλαγή απο 216/65/16 σε 205/80/16 ψόφησε εντελώς και με περνούσαν στην Εθνική τα Niva :twisted: και να σκεφτείς ότι είναι και δίλιτρο. Με το 1.6 μοτέρ θα έχεις πρόβλημα, οπότε η αλλαγή κορωνοπίνιων είναι μονόδρομος. Δες εδώ http://www.tyres1.com/calculators.html
τις αλλαγές των σχέσεων για μεγαλύτερα λάστιχα και τις διορθώσεις τους.
Για εμένα είναι υπερβολή να βάλης Calmini 2.5 in αν δεν θέλεις να βάλεις πολύ μεγάλα λάστιχα. Εγώ με σετ old man και αποστάτες τώρα φοράω 215/80/16 και χωράει και μεγαλύτερο που θα βάλω για τα νέα μου mud.
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Re: Grand Vitara Calmini 2,5''

Δημοσίευσηαπό blackchris » 12 Σεπ 2005, 06:28

vasilis έγραψε:
Αυτο ειναι κατι που δεν μου αρεσε καθολου (και δεν στο λεει και κανεις αν δεν πολυψαχτεις τελικα), καθοτι για να γινεις πιο σιγουρος για το μπροστινο συστημα πρεπει να βαλεις μαντεμενια (σιδερενια) απο grand 2,5αρι, εαν και εφοσον τελικα κουμπωνουν πανω στο 1600 ή 2000 Grand.

φιλικα vasilis.


To μαντεμένιο τρίτο μέλος το έχω βάλει και είναι όλα τα λεφτά ξενοιάζεις μια για πάντα. Σε όλα τα Vitara και G. Vitara ταιριάζει τέλεια αφού είναι σε όλα το ίδιο.
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό mytilini » 12 Σεπ 2005, 06:32

Τα κορωνοπήνια σε λόγο 5,83:1 είναι στοιχεία "sine qua non" για την επιτυχή ολοκήρωση της μετατροπής.Διαφορετικά το αυτοκίνητο κυριολεκτικά θα "σέρνεται" και με μεγάλη αύξηση στην κατανάλωση.Δυστυχώς μιλώ εκ πείρας... :( Ψάχνω και γω να τα βρώ αλλά δεν υπάρχουν στην αγορά.Φτιάχνει ο τούρκος της 4xfourart.com αλλά δεν μπορούμε να ξέρουμε για την ποιότητα του μετάλλου που χρησιμοποιεί.Η CALMINI δυστυχώς σταμάτησε να τα παράγει.Για τις πιέσεις που ρωτάς:σε άσφαλτο το πολύ 26 σε χώμα 22 και πολύ του είναι.Προσεκτικό στρώσιμο στα χωμάτινα λάστιχα.
mytilini
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2004, 06:32
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό xontros » 12 Σεπ 2005, 14:35

Τα φτηνά μαντεμένια 3rd members να τα ξεχάσετε. Μάλλον μυρίστηκε ψωμί ο Σφα και σχεδόν τριπλασίασε την τιμή τους!!! Και εγώ ήμουν ο πρώτος που το κατάλαβα :-( όταν πήγα να το βάλω, οπότε έμεινα με το αλουμινένιο...
Αν και παραδόξως αυτό δεν το έχω σπασει ποτέ (ακόμα) :-)
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1342
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό blackchris » 12 Σεπ 2005, 15:07

xontros έγραψε:Τα φτηνά μαντεμένια 3rd members να τα ξεχάσετε. Μάλλον μυρίστηκε ψωμί ο Σφα και σχεδόν τριπλασίασε την τιμή τους!!! Και εγώ ήμουν ο πρώτος που το κατάλαβα :-( όταν πήγα να το βάλω, οπότε έμεινα με το αλουμινένιο...
Αν και παραδόξως αυτό δεν το έχω σπασει ποτέ (ακόμα) :-)


Έχεις δίκιο απο 60 € τα πήγε 200 € μυρίσθηκε φαί η παλιοκότα :evil:
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό vasilis » 12 Σεπ 2005, 16:42

Γεια και χαρα σε ολους!!

Λοιπον, το θεμα μου ηταν το εξης γενικοτερα......

Να φτιαξω ενα αυτοκινητο ειτε με OME ειναι αυτη, ειτε calmini, ειτε δεν ξερω και γω τι αλλο.......
Εκανα μια πρωτη επιλογη που αν δεν την ειχα κανει θα εσωνα μερικα ευρω παραπανω απο την αρχη για την calmini.
Τι να κανουμε ομως που .......αν δεν παθεις δεν θα μαθεις, που λεει και ο λαος!!!

Θα μπορουσα και γω φυσικα να εχω ενα σετακι (που ειχα πανω με +4) και να ψαξω να βρω ή να φτιαξω αποστατες στα ελατηρια και να κανω την δουλεια μου ως εχει με ενα μεγαλυτερο λαστιχακι και ολα καλα.
Δεν λεω οχι, αλλα αμα σε τρωει ο κωλος σου .....ε σε τρωει......πως να το κανουμε δηλαδη???!!!!!!

Μπορει εκει να γλυτωνα π.χ την περιεργη κλιση του μπροστινου διαφορικου αλλα θα ειχα να κανω με ημιαξονια μπορει και με μεγαλη συχνοτητα ζημιων.

Και προς θεου, για να μην υπαρχει καποια παρεξηγηση με κανεναν, ΔΕΝ λεω οτι αλλα συστηματα που τυχον δοκιμαζουν ή εχουν δοκιμασει αλλοι ειναι χαλια, ειτε με αποστατες ειναι αυτο , ειτε με οτι θελει ο καθενας.
Ο καθενας κανει επιλογες και βλεπει και συγκρινει.

Θα μου πειτε "τωρα δηλαδη εσυ που πηρες την calmini νοιωθεις καλα ή εκανες καλη επιλογη?"

Εν μερη πιστευω προς το παρον τουλαχιστον οτι εκανα καλα.
Ειμαι σε φαση συνεργειου ακομα και οχι σε σταδιο χρησης αυτοκινητου (αυριο-μεθαυριο τελικα) οποτε δεν μπορω να πω 100%.

Και λεω "εν μερη" γιατι δεν μου αρεσει ετσι οπως κατεβαινει το διαφορικο τελικα, πραγμα που δεν το δειχνει κανεις και πουθενα σε φωτογραφιες ή απλα να στο πει βρε αδερφε!!
Ολοι λενε "οι super βασεις που κατεβαζουν το διαφορικο και μικραινουν την γωνια των ημιαξονιων" και τετοια άλλα.........αλλα δεν σου λεει οτι παει να προσγειωθει κιολας να το καταλαβεις καλυτερα, ετσι??

Αnyway...... το μαντεμενιο καβουκι και τριτο μελος ειναι στο προγραμμα για να ψιλοηρεμησω, οχι ομως πολυ συντομα , εκτος και αν προκυψει απροοπτο!!!!!

Οσο αφορα το κοψιμο του αυτοκινητου το αντιλαμβανομαι καθοτι ειναι 1600 και σιγουρα θα εχει διαφορα αρκετη.
Παντως ετσι για την ιστορια, ειχαμε βαλει σε ενα vitara 5πορτο 1600-16v λαστιχα απο range rover (255/60ή65/16) και δεν ηταν τελειως χαλια το αμαξι!!
εκοψε λιγακι αλλα καναμε μια χαρα τις τρελες μας οπου και αν ηταν αυτες.

Σημειωστε ομως εδω οτι η ταχυτητες μου δεν ξεπερνουν τα 100-110 χλμ σε εθνικη και ΔΕΝ βρισκομαι στην αθηνα που να μου κανουν τοσο μεγαλη αναγκη η υψηλες ταχυτητες για να ταξιδεψω.
Επισης φανταστητε οτι απο το σπιτι μου μεσα σε ενα τεταρτο με μιση ωρα το πολυ, παταω χωμα, πετρες και λασπες το χειμωνα!!!

Το calmini ηταν επισης κατι το οποιο το ηθελα απο τοτε που αγορασα το αυτοκινητο και καπου κολλουσα να μπω στην διαδικασια να το αγορασω.
Μετα απο εξηγησεις και επεξηγησεις απο φιλο, που πλεον καταλαβα αρκετα πραγματα επ' αυτου, ειπα το ΝΑΙ.

Ειναι ενα κιτ που θα ειναι πανω για πολυ καιρο (λογικα) και θα μπορει να σηκωσει ευκολα το κατι παραπανω μετα, π.χ ακομα μεγαλυτερα λαστιχα.

Εκτος και αν αρχισουν οι ζημιες να ερχονται τοσο προωρα που σαλταρω καμια ωρα και χεσω και calmini και ολα!!!!!!!!

Εαν χρησιμοποιειτε με συνεση, γενικως πιστευω οτι μπορουν να αποφεχθουν αρκετα, ισως π.χ ενα σπασμενο τριτο μελος που λεει και ο μιχαλης οτι το χει γλυτωσει μεχρι τωρα παρολο το υψος που εχει το αμξι του!!!!!!!!!.
Με μια ομορφη ποδια εμπρος (οπως ειπε ο μιχαλης νωριτερα) πιστευω οτι εχεις μεγαλες πιθανοτητες να γλυτωσεις και ενα καβουκι αλουμινενιο σπασμενο.

Τωρα ειμαι ακομα στην αρχη του πραγματος και χωρις καν να το εχω δοκιμασει ακομα, και βλεποντας κατι που δεν μου αρεσει (διαφορικο εμπρος) φοβαμαι και να το βαλω μπροστα!!!
Θα το ξεπερασω ομως ...... που θα μου παει.!!???

Κορωνοπηνια οντως δεν υπαρχουν και δεν ξερω και γιατι τα σταματησαν αυτοι, αλλα θα ηθελα καποια στιγμη να βαλω μονο αν αποφασισω να φυγω πανω απο 205 R16 διασταση και βαλω τιποτα 30x9,5 πχ. ή αν μου περισσευουν χρηματα εκεινη την περιοδο.

Νομιζω οτι μεχρι και 7% - 7,5% μεταβολη που φερνει το 205 R16 μπορει να ειναι οριακη αλλα την παλευει σχετικα καλα το grand με τα 5.125 Κ/Π μαμισια που φοραει.

Το ρεζουμε ειναι λοιπον οτι οι ταχυτητες που κινουμαι γενικα ειναι αρκετα χαμηλες οπως ειπα πριν, και ελπιζω το ολο συστημα να φανει αξιοπιστο τελικα ακομα και χωρις τα μαντεμενια καβουκια και τριτο μελος (αν και αυτο ειδικα θα το ηθελα πολυ).

Θα ενημερωσω σχετικα τις επομενες ημερες.....

Οσο για τα λαστιχα εχω υποψιν μου οτι θελουν προσεκτικο στρωσιμο αλλα εμενα μου ειπαν για 32 πιεση....!!!!!!! ειναι αληθεια βρε παιδια???? 32 ????

Οποιαδηποτε πληροφορια και συζητηση δεκτη.

Φιλικα vasilis.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό vasilis » 12 Σεπ 2005, 17:02

Έχεις δίκιο απο 60 € τα πήγε 200 € μυρίσθηκε φαί η παλιοκότα Evil or Very Mad


blackchris, (γιωργος??) ακομα και 200 ευρω να ειναι για το τριτο μελος θα τα δωσω εαν ειναι να χω το κεφαλι μου πιο ησυχο μετα, ετσι δεν ειναι?

αλλα οτι το μυριστηκε το φαι , το μυριστηκε!! 8) 8) 8)
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό blackchris » 12 Σεπ 2005, 17:17

vasilis έγραψε:
Έχεις δίκιο απο 60 � τα πήγε 200 � μυρίσθηκε φαί η παλιοκότα Evil or Very Mad


blackchris, (γιωργος??) ακομα και 200 ευρω να ειναι για το τριτο μελος θα τα δωσω εαν ειναι να χω το κεφαλι μου πιο ησυχο μετα, ετσι δεν ειναι?

αλλα οτι το μυριστηκε το φαι , το μυριστηκε!! 8) 8) 8)


Γιώργος. Σίγουρα το τρίτο μέλος αξίζει και ας ακρίβυνε διότι θα σε σώσει απο βλάβη στο βουνό και απο μπελάδες.
Σχετικά με τα κορονοπήνια αυτό που χάνεις δεν είναι μόνο η τελική αλλά αλλάζει όλη η απόκριση του αυτοκινήτου στις σχέσεις μετάδοσης μιας και όλες χάνουν θεαματικά. Να σκεφτείς ότι με τα μεγάλα λάστιχα δεν μπορούσα να ανέβω απλή απότομη ανυφορίτσα απο στάση χωρίς 4x4 ( μερικές φορές χρειαζόμουνα) και αργά. μετά την αλλαγή των κορονοπίνιων την πρώτη κοντή την φοβάμαι στις απότομες γκαζιές.
Βέβαια όπως λες βλέποντας και κάνοντας οι ανάγκες του καθενός είναι διαφορετικές.

Τιμή και δόξα στον Αυτοκράτορα 8)
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό vasilis » 12 Σεπ 2005, 17:22

Λοιπον γιωργο ετσι ακριβως ειναι για τα Κ/Π.

αυτος ειναι ενας καλος λογος για σενα να "ανεβεις" ψηλοτερα σε διασταση ελαστικου.

αμα το αποφασισω θα τα βρω καπου....... δεν υπαρχει περιπτωση , αλλα προεχει πιστευω πρωτα το τριτο μελος και το καβουκι.

τιμη και δοξα λες,ε??!!!

ε τιμη και δοξα λοιπον!!!! :D :D :D :D
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό xontros » 12 Σεπ 2005, 18:14

Φίλε Βασίλη, παρότι ακολούθησα τον άλλο δρόμο, εγώ είμαι μαζί σου όσον αφορά τα έτοιμα ολοκληρωμένα κιτ, και το θέμα είναι απλό: ή επενδύεις σε ένα έτοιμο (και πιο ακριβό) κιτ, ή πειραματίζεσαι με (πιο φτηνές) πατέντες και συνδυασμούς και αρχικά κάνεις τη δουλειά σου, αλλά στην πορεία ίσως να ανακαλύψεις ότι κάτι σου λείπει...
Η κλίση του διαφορικού δε νομίζω ότι πρέπει να σε ανησυχεί, το κιτ το φοράνε αρκετά GV στην Αμερική και εάν είχε κάποιο πρόβλημα θα το είχαν σταματήσει. Προσοχή θέλει στο σωστό γέμισμα με βαλβολίνη, μιας και δεν είναι πλέον οριζόντιο το διαφορικό σου. Με την ποδιά θα καλύψεις το διαφορικό οπότε θα είσαι ήσυχος, και επιπλέον να σου θυμίσω ότι όσες φορές έσπασα το καβούκι στο δικό μου δεν ήταν από χτύπημα, αλλά από την υπερβολική κλίση των ημιαξονίων που το ζόρισαν άσχημα, κάτι που δεν ισχύει στο δικό σου λόγω του ολοκληρωμένου κιτ... Το μαντεμένιο 3ο μέλος είναι απαραίτητο για μένα, μιας και η μία και μοναδική του βάση ζορίζεται ιδιαίτερα στα μπρος-πίσω όταν έχεις κολλήσει !!!
Το "κόψιμο" του αυτοκινήτου λόγω μεγαλύτερης διαμέτρου των τροχών είναι κάτι το αναμενόμενο, αλλά δε νομίζω ότι είναι και τόσο ενοχλητικό, αφού τα αυτοκίνητά μας δεν ήταν και ποτέ ιδιαίτερα γρήγορα :-) Πιο κακό είναι ότι ζορίζει περισσότερο τον συμπλέκτη στα ξεκινήματα...
Όσον αφορά την πίεση των ελαστικών, γνώμη μου είναι ότι πρέπει να ακολουθείς αυτή που σου δίνει ο κατασκευαστής, και όχι ό,τι σου λέει ο λαστιχάς, που μπορεί και να μην έχει μπει ποτέ του σε 4Χ4, οπότε συμφωνώ με τον φίλο mytilini.
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1342
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό vasilis » 12 Σεπ 2005, 19:11

Μιχαλη,

Με βρισκεις περισσοτερο συμφωνο στα ολοκληρωμενα κιτ παρα για τις οποιες αλλες δοκιμες που μπηκα στην διαδικασια να κανω και εγω, αρκει να αξιζει τον κοπο στο μεγαλυτερο ποσοστο ζωης του που προκειται να δουλεψει αυτο το ολοκληρωμενο κιτ!!

Το ξερω οτι πολλα GV στην αμερικη το δουλευουν και ειναι καλο, αλλα επειδη ειμαι σχετικα "ψειρας" και θελω οτι βαλω πανω να 'ναι καλο/δουλεμενο/αξιοπιστο, εχω τον ενδοιασμο μου με το calmini στο θεμα του διαφορικου, μεχρι να το δουλεψω και να δω τι "παιζει"......

"Δωσε βρε καυμενε μαυρε ταμ-ταμ-ταμ και κατι αλλο εκει χαμω να φτιαξει καπως η κατασταση και να ελαχιστοποιησεις τα σπασιματα στα ζορια, και πουλα το και 200 ευρω παραπανω π.χ" !!!!
Αλλα να αξιζει.......ετσι?
Εδω μεχρι και λαμακι για τον καταμενητη πεδησης εχει για πισω και δεν αξιωθηκαν να φτιαξουν κατι για το μπροστινο διαφορικο...... δε λεω καλα το εκαναν αφου εκρινα οτι χρειαζεται για τα φρενα.......αλλά......????

Oσο για τις βαλβολινες να υποθεσω οτι θα χρειζονται περισσοτερες πλεον, ετσι δεν ειναι μιχαλη?

Αnyway......

Ειμαι συμφωνος λοιπον, μιας και καλυπτει ενα μεγαλο φασμα χρησεων με καλα αποτελεσματα απο δοκιμες μεχρι τωρα απο πολλους χρηστες ανα τον κοσμο και παρα το αγχος που εχω τωρα μπορει και ολα να ειναι μια χαρα τελικα.
Αντε και βαζεις και κανα ενισχυμενο σταυρουδακι στους αξονες και το 3ο μελος και ψιλοκαθαρισες σε πρωτη φαση.

Για το δε "κοψιμο" του αυτοκινητου, συμφωνω με αυτο που λες απολυτα!
Δεν ειναι τοσο ενοχλητικο πια, τουλαχιστον σε μενα.

Για τα λαστιχα ρωτησα στην αθηνα στην αντιπροσωπεια και μου το ειπαν αυτο...... δεν το ειπε ο λαστιχας της γειτονιας μου!! 8) 8)

Οσο για τον συμπλεκτη, εκει θα υπαρξει καταπονηση ειδικα στα ζορια αλλα τι να κανουμε :roll: :roll: :?: :?: στο προγραμμα ειναι ολα αυτα!
Παντως σκεφτομαι τον Centerforce DF ή τον απλό τους , αλλα αν δεν μαθω πρωτα οτι κουμπωνει πανω σε grand σαν το δικο μου.........δεν κανω βημα παραπερα!

Αυτο που θα εκανα με μεγαλη ευχαριστηση παντως ειναι το εξης:

Εαν υπηρχε γραναζωμα για το transfer που να δουλευε οπως στα samurai, θα το εβαζα πανω με μεγαλη μου χαρα οσο και να εκανε.......να "πειραζει" και τα μακρυα ομως, οχι μονο τα κοντα, αλλά.....??? :( :( :( :( :(

Καλα να ειστε ολοι σας!! 8) 8)


Φιλικα vasilis.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό xontros » 12 Σεπ 2005, 21:26

Όχι ότι είναι κακό, αλλά είσαι όντως πολύ ψείρας :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Το διαφορικό δεν θα χρειαστεί περισσότερες βαλβολίνες αφού δεν άλλαξε ο όγκος του, αλλά στο γέμισμα θα ξεχειλίσει πιο γρήγορα απότι πρέπει λόγω της διαφορετικής κλίσης :!: Αυτό μου το είπε κάποιος που ξέρει πολλά για μετατροπές :roll: και πρότεινε να γεμίζεται με τους μπροστινούς σε ράμπα ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο οριζόντιο. Ίσως να υπάρχει και άλλος τρόπος, αλλά καλό είναι να το έχεις στο νου σου.
O Centerforce αξίζει μεν τα λεφτά του, αλλά και ο μαμίσιος που είναι Aisin είναι πολύ γερός. Μακρυά από τους Daikin - Exedy, στο δικό μου με το ζόρι έβγαλε 3.000 χλμ... Ένα 30Χ9.50 δεν θα το ζόριζε τόσο πολύ, είναι περίπου σαν 235/75-15 και κάποιοι τα φοράνε με μαμίσια κορωνοπήνια χωρίς πρόβλημα.
Για την πίεση στα λάστιχα, δεν το σχολιάζω καν, θα πρέπει αυτός που σου το είπε να ξέρει πιο πολλά από τους Γιαπωνέζους μηχανικούς, χαραμίζεται το παληκάρι :twisted: :twisted: :twisted:
Πάντως είχα πετύχει τυχαία στο δρόμο ένα μαύρο μακρύ με Calmini (από τη λέσχη της Κω) με αρκετά μεγάλα λάστιχα, και ήταν απίστευτα όμορφο. Για βάλε καμμιά φωτό όταν τελειώσεις με το καλό!
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1342
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Επόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες

cron