Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

VITARA 8V

VITARA 8V

Δημοσίευσηαπό fyz » 27 Σεπ 2003, 20:07

:D ΚΑΛΗΣΠΕΡΙΖΩ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ...ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΙΔΕΑ ΓΙΑ <ΣΗΚΩΜΑ>,ΣΤΟ VITARA,8V,CABRIO ,ΤΟΥ 97??ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΣΤΟ ΕΙΔΟΣ,ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΧΩ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ...ΚΩΣΤΑΣ... :shock:
Άβαταρ μέλους
fyz
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 51
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:46

Δημοσίευσηαπό xontros » 27 Σεπ 2003, 22:36

Χεχεχε... καλωσόρισες στο σωστό μέρος!!!
Κάποιες διευκρινήσεις πρώτα:
Ποιός είναι ο σκοπός του σηκώματος? Πόσο σήκωμα έχεις στο μυαλό σου?
Ρίξε μια ματιά στο τέλος του gallery για να καταλάβεις μέχρι πού μπορεί να φτάσεις :shock:
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό fyz » 28 Σεπ 2003, 02:32

κατι γυρω στους 5 ποντους σκεφτομουν...η iron man λεει τιποτα???δεν σκοπευω να παρω μερος σε κανενα αγωνα,απλως θα θελα να σηκωθει λιγο πιο πολυ...ευχαριστω πολυ για το ενδιαφερον...οι φωτογραφιες ειναι απιστευτες...ποσο υψος εχει παρει το τερας???
Άβαταρ μέλους
fyz
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 51
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:46

Δημοσίευσηαπό kos4wd » 28 Σεπ 2003, 07:05

Το VITARA μόνο για πεζοδρόμια στο GALLERY δες αλλά σοβαρά τώρα αν βάλεις 30-9,5-15 και με μια προσθήκη στα αμορτισέρ 2-3 cm τη βγάζεις καθαρή φτηνά σχετικά χωρίς προβλήματα δικομασμένα.Πίσω αμορτισέρ θα ήταν καλό να έβρισκες 2-3 ΄πιο μεγάλα για πιο σωστά
Άβαταρ μέλους
kos4wd
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 401
Εγγραφή: 20 Δεκ 2002, 17:04
Τοποθεσία: ΚΩΣ

Δημοσίευσηαπό fyz » 28 Σεπ 2003, 21:47

ευχαριστω πολυ παιδια,για τις ιδεες,καποιο συνεργειο που να αναλαμβανει,τετοιες καταστασεις υπαρχει???
Άβαταρ μέλους
fyz
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 51
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:46

Δημοσίευσηαπό xontros » 28 Σεπ 2003, 23:32

Πέντε πόντοι στην ανάρτηση είναι συνήθως πρόβλημα μπροστά, λόγω γωνίας των ημιαξόνιων (έχω αποδείξεις :evil: ), οπότε καλύτερα να μην ξεπεράσεις τους 4 το πολύ.
Τα 30x9.50 ή 235/75-15 που προτείνει ο kos4wd θα σου δώσουν αμέσως 2 πολύ σημαντικούς πόντους στα διαφορικά, αλλά θα πρέπει να είσαι διατεθειμένος για τελική 130-135 το πολύ. Αν έχεις τίποτα περίεργες ζάντες αλουμινίου 7 ιντσών ( :evil: ...), είναι πιθανό να βρίσκουν τα πίσω, οπότε με ένα body lift 2" καθαρίζεις και είσαι συνολικά 7 πόντους ψηλότερος, μουράτος, αλλά με ακόμα μικρότερη τελική...
Επίσης υπάρχουν προσθήκες που μπαίνουν ανάμεσα στα ελατήρια και τις πάνω βάσεις τους, αλλά εάν βάλεις πάνω από 2 πόντους θα τερματίζουν τα (νορμάλ) αμορτισέρ στην έκταση ( :evil: ), οπότε θα χρειαστείς μακρύτερα ( :evil: ). Αυτό δεν είναι πρόβλημα πίσω, γιατί υπάρχουν πολλά που ταιριάζουν, αλλά μπροστά τα πράγματα είναι πιο δύσκολα και θα πρέπει να φτιάξεις προσθήκες για τις πάνω βάσεις των αμορτισέρ ( :evil: ).
Αν δεν θες να μπλέξεις, δες τα έτοιμα κιτ της Ironman και της Old Man Emu, και τα δύο Αυστραλέζικα και με πολύ καλή φήμη.
Αν σε τρώει όμως και θες κάτι πιο φτηνό, στείλε ένα μύνημα να τα πούμε από κοντά και να πάρεις ιδέες από το δικό μου. 8)
Το Vitara του grvit έχει πάρει πάνω από δέκα πόντους ύψος :shock:
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό fyz » 29 Σεπ 2003, 23:44

φιλε Μιχαλη,ευχαριστω πολυ για ολα...θα σου στειλω μηνυμα μες την εβδομαδα,να βρεθουμε,να τα πουμε απο κοντα...μενω κοντα στη Πεντελη,οποτε θα μπορεσουμε να κανουμε και καμια ειδικη... :D
Άβαταρ μέλους
fyz
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 51
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:46

Δημοσίευσηαπό grvit » 02 Οκτ 2003, 18:14

xontros έγραψε:Το Vitara του grvit έχει πάρει πάνω από δέκα πόντους ύψος :shock:


Πάνω απο 15 για την ακρίβεια .....με τις προσθήκες ελατηρίων βγαλμένες....
Και που να δείτε και τι νέο ετοιμάζω.......... σύντομα.........
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

Δημοσίευσηαπό jdelis » 03 Οκτ 2003, 14:03

grvit έχεις γίνει εκνευριστικός! :x

Πάνω που το σηκώνουμε κανά δυό ποντάκια (με αγώνα...) παραπάνω το pajero, έρχεσαι και μας κάνεις σκόνη :shock:

Πέρα από την πλάκα τώρα, με τα νέα 31Χ10,5R15 πήρε κι άλλο, μεγάλο πράμα τα λάστιχα. Κι ευτυχώς το pajero χωράει αρκετά μεγάλα. Έβαλα και τα αμορτισέρ της Ironman και περιμένω το πλήρες κιτ(σούστες και ράβδοι). Αλλά μπροστά τα ψαλίδια δεν αφήνουν πολλά περιθώρια ακόμα. Τουλάχιστον μέχρι να ασχοληθεί η Calmini και με το pajero (αμήν...) :roll:
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό meta4 » 15 Μαρ 2006, 18:04

Εχω vitara 8v 2door του 1991. Το αγορασα 12/2005.Τα μπροστινα αμορτισερ πρεπει να ειναι αλλαγμενα (ειναι Kayaba αεριου-τα κοκκινα).Το αυτοκινητο το ειχε μια κυρια 55 ετων(βολτα με το σκυλο της πηγαινε). Εχει κανει 62.000 km και με βιβλιο service.
Μπορειτε να μου πειτε την κατασταση της αναρτησης με βαση την εικονα απο χαρτι συνεργειου?
Η αναρτηση ειναι μαμισια. Αντεχει ακομα?
Με ενδιαφερει να το ψηλωσω (για καταστασεις off-road σε εκδρομες με brat π.χ. και οχι για αγωνες) χωρις να μπλεξω σε περιεργες καταστασεις (ημιαξονια, μπιλιοφορους κλπ). Λαστιχα θα συνεχισω να εχω 205/75/15 ειμαι πολυ ευχαριστημενος.
Εχω δει calmini 5cm(με ψαλιδια) 900 ευρω τοποθετημενα, OME 1,25" 750 ευρω τοποθετημενα.
Παρακαλω αν μπορειτε να βοηθησετε γιατι δεν γνωριζω και ακουω πολλα...
Άβαταρ μέλους
meta4
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: 28 Φεβ 2006, 16:44
Τοποθεσία: Χολαργός, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό 4X4STROUTH » 15 Μαρ 2006, 20:42

ΦΙΛΕ meta4 θα σου προτεινα να βαλεις την calmini 3'' και ενα body lift 2'' επισης της calmini και το vitara σου θα γινει ΤΕΡΑΤΟVITARA.....το δικο μου το εχει αναλαβει ο ΕΓΓΛΕΖΟΠΟΥΛΟΣ και εχω μεινει πολυ ευχαριστημενος.
XJ 4.0L
Άβαταρ μέλους
4X4STROUTH
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 28 Νοέμ 2005, 23:41
Τοποθεσία: ΠΑΝΟΡΑΜΑ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

Δημοσίευσηαπό vasilis » 16 Μαρ 2006, 09:03

Καλημέρα,

εγώ θα πρότεινα το κίτ 2'' ιντσών (+5cm) της calmini και όχι των 3'', ή το κίτ της OLD MAN EMU (+4cm περίπου)
Το 2'' ιντσών της calmini είναι δοκιμασμένο απο πολλούς χρηστες και χωρίς προβλήματα ιδιαίτερα.
Με τις 3'' πιθανόν να θές σύντομα (αναλογικά με την χρήση) και άλλα πράγματα.
Για το body lift, είναι ανάλογα το που θές να φτάσεις σε ύψος και ελαστικά, αν και απο ότι γράφεις τα ελαστικά θα παραμείνουν τα ίδια με τα υπάρχοντα, οπότε όποια απο τις παραπάνω αναρτήσεις επιλέξεις θα είναι ικανοποιητική και με περιθώριο για μεγαλύτερα ακόμα.
Με βάση την αποτελεσματικότητα των αμορτισέρ απο το γράφημα που έβαλες.... τα πίσω θα τα άλλαζα σχετικά σύντομα.

Πάντως προσωπικά θα σου πρότεινα να βελτιώσεις πρώτα το εμπρός διαφορικό και μετά βάλε ότι θελήσεις!

Ο φίλος xontros μπορεί να σε βοηθήσει περισσότερο μιας και έχει το ίδιο αμάξι με αρκετούς συνδυασμούς δοκιμασμένους κατά καιρούς.

Φιλικά vasilis.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 16 Μαρ 2006, 09:22

Ρε συ meta4 που πήγες και το ξέθαψες αυτό το θέμα ?? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Πάντως έχει πλάκα, μέχρι και ο fyz θα το έχει ξεχάσει αυτό..... :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Σοβαρά τώρα, ο xontros θα σου πει εγγυημένα, έχει ψάξει πολύ το θέμα :wink: :wink:
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Re: VITARA 8V

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 16 Μαρ 2006, 09:24

fyz έγραψε::D ΚΑΛΗΣΠΕΡΙΖΩ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ...ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΙΔΕΑ ΓΙΑ <ΣΗΚΩΜΑ>,ΣΤΟ VITARA,8V,CABRIO ,ΤΟΥ 97??ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΣΤΟ ΕΙΔΟΣ,ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΧΩ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ...ΚΩΣΤΑΣ... :shock:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Γεια σου "νιάτο", τελικά δεν έμαθες τίποτα μετά από τόσο καιρό αφού πήγες και πήρες αμερικάνικο :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Re: VITARA 8V

Δημοσίευσηαπό jimnys » 16 Μαρ 2006, 11:47

Metalaxe έγραψε:
fyz έγραψε::D ΚΑΛΗΣΠΕΡΙΖΩ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ...ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΙΔΕΑ ΓΙΑ <ΣΗΚΩΜΑ>,ΣΤΟ VITARA,8V,CABRIO ,ΤΟΥ 97??ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΣΤΟ ΕΙΔΟΣ,ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΧΩ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ...ΚΩΣΤΑΣ... :shock:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Γεια σου "νιάτο", τελικά δεν έμαθες τίποτα μετά από τόσο καιρό αφού πήγες και πήρες αμερικάνικο :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:


Πάντως έχει πλάκα το ξέθαμα, λέω και εγώ , o fyz vitara πάλι, και δεν ξέρει κιόλας :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: μετα πρόσεξα την ημ/νια :shock: :shock: :D
Land Jimny Cruiser
Άβαταρ μέλους
jimnys
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 419
Εγγραφή: 20 Ιαν 2003, 17:32
Τοποθεσία: ΠΑΛΛΗΝΗ - ΠΙΣΣΩΝΑΣ

Επόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot]. Υπάρχουν 5 επισκέπτες