Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

PININ εφ'ολης της ύλης

PININ εφ'ολης της ύλης

Δημοσίευσηαπό PININ_on_the_rocks » 25 Μαρ 2005, 18:53

χαιρετώ όλους τους χρήστες του off-road και καλως σας βρίσκω ως new user...

για να μην σας ζαλίσω με πολυ κείμενο θα προσπαθήσω να γραψω περιληπτικά -τηλεγραφικά...:

- Είχα αγοράσει το πρώτο ΠΙΝΙΝ 2.0 GDi 5D το full extra (2χρωμο, ηλιοροφη,κτλ) αρχές του 2001 μετά από αρκετό ψάξιμο (τότε και που είχε μόνο 3 χρόνια εγγυηση ο ακατανόμαστος- μονο! λες και τα 3 είναι λίγα!) και το κράτησα 2 χρόνια ακριβώς , έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος σε κάθε είδος επιφάνειας και πιστέψτε με το πήγα σε πολύ βαθειά νερά!. Το μόνο που είχα αλλάξει τότε ήταν τα ελαστικά που είχα βάλει τα Michelin AT στη μαμίσια διάσταση 215/65/16 άριστες εντυπώσεις!

- Αναγκάστηκα για οικονομικοοικογενειακούς λόγους να το δώσω , μάλιστα εκείνη την εποχή δεν υπήρχε άλλο πινιν μεταχειρισμένο οποότε το έδωσα εύκολα γρήγορα και σε καλή τιμη.

- Ενα χρόνο πρίν αγόρασα ενα Wrangler 4.0L με 27.000Ε με πολλά εξτρά αλλά επειδή η πετραιολοπηγή που έιχα στο κήπο στέρεψε, το έδωσα μετά απο 6 μήνες (26.000Ε) και κατέληξα να αγοράσω ξανά ΠΙΝΙΝ ! αυτή τη φορά το 3πορτο. Και πάλι (συμπτωματικά?) ήταν το τελευταίο 3πορτο 2λιτρο full xtra που έφερε στην Ελλάδα ο Σαρακάκης, δικαίως λοιπόν το θεωρώ "συλλεκτικό" :)

- Παρακολουθώ το φορουμ γύρω στα 2 χρόνια αλλά μόνο για πληροφόρηση, δυστυχώς ποτέ δεν έκατσα να γράψω, πράμα που κάνω τωρα, ελπίζω να συνεχιστεί με τη δικιά σας συνεισφορά απο εδω και πέρα...

- Εχω βάλει φωτο στο gallery και οπως θα δείτε έχω βάλει BFGOODRICH MT σε 215/75-15 αλήθεια ποιός είπε οτι το πινιν δεν πάιρνει mud ελαστικά και 15' ζάντες? ( η αλήθεια είναι οτι ηθελε πολύ ψάξιμο για να βρω τη σωστη ζάντα -είνaι μεγάλο θέμα όποιος ενδιαφέρεται τεχνικώς θα κάνω ισως ξεχωριστό post)

- Πολύ συνοπτικά συνεισφέρω και απαντώ σε διάφορα post που έχω δει στα φορουμ:

- Κατα τη δική μου άποψη και το GV καλό είναι και το RAV καλό είναι αλλά τον συνδιασμό που παρέχει το ΠΙΝΙΝ το 2λιτρο δύσκολα τον βρίσκεις... σίγουρα βέβαια εξαρτάται τη χρήση που θα κάνεις και εκεί είναι όλο το παιχνίδι αλλά σαν συνδυασμό θα προτιμήσω το ΠΙΝΙΝ (γιαυτο άλλωστε έχω πάρει 2!)

Οσο και αν έψαξα δεν βρήκα αυτοκίητο που να έχει
Και μόνιμη 4κίνηση
Και Μπλοκέ μεσαίο
Και Περιορισμένης ολίσθησης διαφορικό πίσω
Και Αργο
Και να είναι μόνο πισωκίνητο
Και να είναι 2λιτρο
Και ναι είναι 3πορτο

Υπάρχει άλλο βρε παιδιά και δεν το έχω δει?

Ναι το RAV είναι πιο γρήγορο, αλλά δεν έχει μπλοκέ και αργα
Ναι το ΚΙΑ έχει μπλοκέ και αργά, αλλα΄δεν έχει μόνιμη
Ναι το GV έχει ότι και το ΚΙΑ αλλα΄δεν βγαίνει 3πορτο 2λιτρο

Αρρα.. προφανής λύση ΠΙΝΙΝ, που για μένα είναι αν όχι πολύ όμορφο (τουλ στο χρώμα που έχω εγώ) σίγουρα ξεχωριστό και μοναδικό ( άλλωστε δεν υπήρχε προηγούμενο μον τέλο ΠΙΝΙΝ και η Mitsubishi δεν θα βγάλει αντικαταστάτη - Vitara.... έχουμε ένα σωρο..)

Και να σημειώσω εδώ οτι 1ον το LSD πίσω ΥΠΑΡΧΕΙ και ΖΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕΙ τσεκαρισμένο και στη πράξη.... με μια ΒΜW που έχω και με το Wrangler που είχα σε κάθε στροφή ή αν ηθελα να διωξω λίγο κόλο όλη η ροπή πήγαινε στον εσωτερικό τροχό και bye bye fun! σε χιόνι και γλιστερο οδόστρομα με το ΠΙΝΙΝ ή θα σπινιάρουν και οι 2 τροχοί η κανένας, αυτό δίνει μεγάλη αίσθηση ελέγχου και σταθερότητας! ειδικά σε ανηφόρες η αν θες να παίξεις λιγο... το wrangler μου έβγαζε τη πίστη για να ντριφτάρει λίγο... και πιστέωτε με τη μιση μου ζωή με το πλάι πηγαίνω... :evil:

Και κάτι που ίσως δεν εχει επισημανθει....η μόνιμη 4κίνηση του 2λιτρου ΠΙΝΙΝ έχει το καλό (για μένα σίγουρα) ότι δίνει κίνηση πίσω και αν σπινιάρουν οι πίσω δίνει και μπροστά... σε αντίθεση με τις άλλες μόνιμες 4κινησεις που κάνουν το αντίθετο..(δίνυν μποροστά και αν χρειαστεί δίνουν και λίγο πίσω για να δώσεουν πρόσφυση) οι γνώστες καταλαβαίνουν τα οφέλη από αυτό...(νομίζω ότι και στο στο Πινιν 1.8 ισχύει αυτό.. δηλαδή μόνιμη μπροστά και αν χρειαστεί και πίσω)

Σαν διαφορές από το το 5πορτο στο 3πορτο έχω να παραθέσω ότι

- Εχει πολύ μεγαλύτερη γωνία απόχώρησης ( από τις καλύτερες για νορμαλ)
- Δεν έχει πίσω την αντιστρεπτική που έχει το 5πορτο (καλό για off road)
- Δεν βγαίνει με ηλιοροφή :(
- Δεν έχει χώρους :(

Ολα αυτά σε σχέση με το 5πορτο...

Γενικά εγω ανγνωρίζω βασικά ελλατώματα όπως παντελής έλλειψη μετατροπών η βελτιωτικών (και το air locker απο το L200 είναι), και κυρίως το απελπιστικά και υπερβολικά "γρήγορο" αργό... με κοντές σχέσεις 1:1,5 που πάς ρε καραμήτρο...... ψιλοαπάτη.. το μόνο που με έχει απογοητεύσει και δεν το έχω δει να πολυσχολιάζεται στο φορουμ... τη στιγμη που το VItara έχει νομίζω 1:2 η 1:2,5 ?

Επίσης αυτη η βαση του σασμαν από κάτω.... νομίζω ο λόγος ύπαρξης της είναι για να βρίσκει και για να σε περιορίζει... όπως και τα μπροστινά ψαλίδια... γενικά σαν χώρος κάτω από το αμάξωμα μάλλον το Πινιν δεν είναι και το καλύτερο.. σε αυτο το Vitara είνια νομίζω καλύτερο...

Επίσης έχω βάλει και μια ποδιά αλουμινίου μπροστά η οποία έχει κάνει πολυ καλή δουλειά σε σχέση με το αλουμινόχαρτο της μάνας του (το είχα αλλάξει 2-3 φορες)

Οσον αφορά τα ελαστικά τα MUD κάνουν μεγάλη διαφορά από τα μαμίσια που είναι της πλάκας (εχω και τις 2 4αδες και αλλαζω οποτε χρειαστει) και οταν αλλαξω τα καθημρινα θα βαλω τα 694

η 215/75/15 εχει την ιδια διαμετρο με την 215/70-16 οποτε με πολυ μικρη διαφορα στην διαμετρο και μεγαλυτερο προφιλ γενικα ομως κανουν πολύ καλη δουλεια χωρις να κόβουν σε δύναμη και έχει κερδίσει και 1 πόντο σε ύψος!

Εχω πολλες φωτο και video απο εκδρομες off road θα τα βάλω σύντομα και αυτα στο gallery

Προς το παρόν αυτα, περισσότερα και στη συνέχεια και περιμένω υποστήριξη από ολους τους ΠΙΝΙΝακηδες και μη, και feedback από όλους, έχω μαζέψει πολύ εμπειρεία σε off road και ειδικά στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο και άντε και να παμε και καμία εκδρομή...!!!
Άβαταρ μέλους
PININ_on_the_rocks
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 25 Μαρ 2005, 17:31
Τοποθεσία: Αθήνα

PININ εφ

Δημοσίευσηαπό JOHNNY » 25 Μαρ 2005, 20:41

Συγνώμη ρε φίλε αλλά χωρίς παρεξήγηση από ποτέ ένα 4χ4 μπορεί να έχει και μόνιμη τετρακινηση αλλά ταυτόχρονα να έχει και μόνο πίσω κίνηση μήπως κάνεις κάποιο λάθος

«Οσο και αν έψαξα δεν βρήκα αυτοκίητο που να έχει
Και μόνιμη 4κίνηση
Και Μπλοκέ μεσαίο
Και Περιορισμένης ολίσθησης διαφορικό πίσω
Και Αργο
Και να είναι μόνο πισωκίνητο
Και να είναι 2λιτρο
Και ναι είναι 3πορτο»

Εσύ δεν τα έχεις γράψει αυτά η κάνω λάθος???

Εκτός και αν εννοείς ότι έχει

1ον κατ επιλογήν πίσω κίνηση
2ον κατ επιλογήν ελεύθερη τετράκινηση
3ον κατ επιλογήν κλειδωμένη γρήγορη τετρακινηση που μοιράζει την ροπή 50% εμπρός και 50% πίσω
4ον κατ επιλογήν κλειδωμένοι αργή τετρακινηση που μοιράζει (επίσης) την ροπή 50% εμπρός και 50% πίσω
και 5ον το πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης
Άβαταρ μέλους
JOHNNY
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: 18 Μαρ 2004, 19:06
Τοποθεσία: ΚΩΣ (Προσωρινά Αθήνα)

Δημοσίευσηαπό blackchris » 25 Μαρ 2005, 23:43

Πληροφοριακά G. Vitara κοντό δίλιτρο υπάρχει αλλά δεν το εισάγει ο Σφακιανάκης. Το εισάγει όμως η auto profit με σχετικά μικρή διαφορά τιμής απο το 1600.
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό michailbm » 26 Μαρ 2005, 10:10

Σύντροφε PININ_on_the_rocks καλά έκανες και ξεκίνησες άλλωστε δεν έχουμε κάνει και πολλές ενότητες μόνο για Πινιν , εδώ είμαστε ακολουθούμε και συνεισφέρουμε όπου μπορούμε !
Υπάρχουν κάποια σημεία που δεν συμφωνούμε αλλά αυτό είναι φυσιολογικό !
Γι μετατροπές που έχουν γίνει σε πινιν θα γράψω σε επόμενο ποστ μου!
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 26 Μαρ 2005, 10:34

Προσωπικά θα ήθελα τα στοιχεία της 15αρας ζάντας που φόρεσες, ειδικά το offset.
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Re: PININ εφ

Δημοσίευσηαπό PININ_on_the_rocks » 26 Μαρ 2005, 11:50

JOHNNY έγραψε:Συγνώμη ρε φίλε αλλά χωρίς παρεξήγηση από ποτέ ένα 4χ4 μπορεί να έχει και μόνιμη τετρακινηση αλλά ταυτόχρονα να έχει και μόνο πίσω κίνηση μήπως κάνεις κάποιο λάθος



ΜΑλλον δεν το έγαψα σωστα... εννούσα οτι έχει την επιλογή ανμάμεσα σε μόνιμη 4κινηση και μονο πισω κινηση...σε αντιθεση π.χ. με RAV, MAverick,Freelander ktl που εχουν πάντα μόνιμη 4κινηση και GV, KIA,που έχουν επιλογη μεταξυ μονο πισω η 4κινηση 50-50 που δεν μπορει να επιλεγει για γλιστερα οδοστρωματα..

Λαθος εκφραση σορρυ....

Τα στοιχεια της ζαντας φιλε tasos σε μερικες ωριτσες...

Υ.Γ. δεν έχω κανένα σκοπό να ξεκινήσω καμία αντιπαράθεση μεταξυ πινιν vitara, rav κτλ... μην το ποδοσφαιροποιήσουμε το θεμα...απλη ανταλλαγή απόψεων απο οπου ολο και κατι θα βγει...
Άβαταρ μέλους
PININ_on_the_rocks
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 25 Μαρ 2005, 17:31
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: PININ εφ

Δημοσίευσηαπό michailbm » 26 Μαρ 2005, 12:23

Υ.Γ. δεν έχω κανένα σκοπό να ξεκινήσω καμία αντιπαράθεση μεταξυ πινιν vitara, rav κτλ... μην το ποδοσφαιροποιήσουμε το θεμα...απλη ανταλλαγή απόψεων απο οπου ολο και κατι θα βγει...

Σωστος!!!!!!!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 26 Μαρ 2005, 16:33

Σύντροφε PININ_on_the_rocks καλά έκανες και ξεκίνησες άλλωστε δεν έχουμε κάνει και πολλές ενότητες μόνο για Πινιν , εδώ είμαστε ακολουθούμε και συνεισφέρουμε όπου μπορούμε !
Υπάρχουν κάποια σημεία που δεν συμφωνούμε αλλά αυτό είναι φυσιολογικό !
Γι μετατροπές που έχουν γίνει σε πινιν θα γράψω σε επόμενο ποστ μου!

Προσωπικά θα ήθελα τα στοιχεία της 15αρας ζάντας που φόρεσες, ειδικά το offset

Μιχαλη περιμενουμε.
Τασο αυτο και αν το περιμενω εναγωνιως στοιχεια ζαντας και οφσετ.
Φιλε pinin on the rocks περιμενουμε λεπτομερειες.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό discoman » 26 Μαρ 2005, 17:26

αυτο πρεπι να λεγεται πινιν οn the kolonaki με τετοια φωτο .οι συναδελφοι πινιν εχουν πιο καλες φωτο . καλως ορισες συναδελφε και κουραγιο ολα θα γινουν σιγα σιγα
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Ζαντες...

Δημοσίευσηαπό PININ_on_the_rocks » 26 Μαρ 2005, 17:50

Λοιπον η ζάντα είναι της ALESSIO, μοντέλο FUTURA 7χ15 με offset 38 και καρε 114 (ειδικό και σπάνιο απότι εμαθα, λίγες ζάντες βγαίνουν με τετοιο καρε)

Αν τις συγκρινεις με τις εργοστασιακες που έχουν offset 45 και στο ιδιο πλατος πελματος (215) τότε το λάστιχο είναι μετατοπισμένο προς τα έξω κατά 7mm (μικρή εως αμελητέα διαφορά)

Το προβήμα με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είνια οτι κανένας κατασκευαστής δεν δίνει επίσημα 15' αρα διασταση ζαντας και όλοι μου έλεγαν οτι αποκλείεται να πάρει 15' ζάντα (λόγω μεγεθους δαγκάνας). Με πολλές δοκιμές τελικά βρήκα οτι η συγκεκριμένη έχει σχεδίαση που ταιριάζει μια χαρά... ΣΗΜΕΙΩΣΗ οταν τις έβαλα στους μπροστινούς τροχούς το εσωτερικό της ζάντας έβρισκε στην δαγκάνα για 1 νανοχιλιοστό του νανοχιλιοστού... αυτό βέβαια για τα πρώτα 2-3 χιλιομετρα μέχρι που λιγάκι το έφαγε και τώρα είναι οκ μια χαρά κανένα πρόβλημα...

Οσο για τις φωτο σπανίως θα το ξαναδείτε έτσι γιατι μια φορα είπα να το πλύνω να βγαλω καμία καλη φωτο.... έχω άπειρες που είναι μεσα σε λασπες χιονια πετρες κτλ... ετοιμαζω υλικο στο δικτυο, προς το παρον ρίξτε μια πρόχειρη ματιά στο http://thanosweb.com/4x4/ (αυτο πρεπι να λεγεται πινιν οn the kolonaki με τετοια φωτο .οι συναδελφοι πινιν εχουν πιο καλες φωτο - Discoman περιμένω αποκατάσταση! 8)
η ζαντα:
Άβαταρ μέλους
PININ_on_the_rocks
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 25 Μαρ 2005, 17:31
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 26 Μαρ 2005, 19:49

Αυτή η στενή, τρίτου τύπου επαφή ζάντας- δαγκάνας με ανησυχεί για τυχόν σφηνώματα μικρών αντικειμένων, ξύλων, λίθων -sic !!!- κλπ. ανάμεσά τους με δυστυχώς προβλέψιμα αποτελέσματα.
Γι' αυτό επιμένω στη 16αρα με 215/65 ή 70 - 16 λάστιχο, χωρίς επέμβαση στη θέση της βάσης του ελατηρίου.
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Re: Ζαντες...

Δημοσίευσηαπό strofimios1 » 26 Μαρ 2005, 23:54

PININ_on_the_rocks έγραψε:
Οσο για τις φωτο σπανίως θα το ξαναδείτε έτσι γιατι μια φορα είπα να το πλύνω να βγαλω καμία καλη φωτο.... έχω άπειρες που είναι μεσα σε λασπες χιονια πετρες κτλ... ετοιμαζω υλικο στο δικτυο, προς το παρον ρίξτε μια πρόχειρη ματιά στο http://thanosweb.com/4x4/

Η καλλιτερη φωτο ειναι αυτη που κοιτατε ολοι την μεγαλη κατηφορα.
Μετα την ανεβηκατε;
Πληροφοριακα,ειναι περιπου 90 μετρα μηκος και εχει κληση(οχι καλητεχνικη)40 μοιρες.
Άβαταρ μέλους
strofimios1
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 163
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 10:58
Τοποθεσία: ΣΤΟΥ ΧΑΝΤΑΚ'

Δημοσίευσηαπό xontros » 27 Μαρ 2005, 10:19

Κατ'αρχήν καλωσόρισες :P Και ας άργησες...
PININ_on_the_rocks έγραψε:Και κάτι που ίσως δεν εχει επισημανθει....η μόνιμη 4κίνηση του 2λιτρου ΠΙΝΙΝ έχει το καλό (για μένα σίγουρα) ότι δίνει κίνηση πίσω και αν σπινιάρουν οι πίσω δίνει και μπροστά... σε αντίθεση με τις άλλες μόνιμες 4κινησεις που κάνουν το αντίθετο..(δίνυν μποροστά και αν χρειαστεί δίνουν και λίγο πίσω για να δώσεουν πρόσφυση) οι γνώστες καταλαβαίνουν τα οφέλη από αυτό...(νομίζω ότι και στο στο Πινιν 1.8 ισχύει αυτό.. δηλαδή μόνιμη μπροστά και αν χρειαστεί και πίσω)

Το να δίνει μόνο πίσω σε κανονικές συνθήκες, μου φαίνεται περίεργο... Δηλαδή όταν έχεις 2WD, το κιβώτιο δίνει κατευθείαν κίνηση στον πίσω άξονα, ενώ όταν έχεις 4WD το κιβώτιο δίνει σε κεντρικό διαφορικό που μοιράζει την κίνηση μπρος-πίσω??? Ξέρεις τον τρόπο που το κάνει μήπως?

PININ_on_the_rocks έγραψε:Γενικά εγω αναγνωρίζω βασικά ελλατώματα όπως παντελής έλλειψη μετατροπών η βελτιωτικών (και το air locker απο το L200 είναι), και κυρίως το απελπιστικά και υπερβολικά "γρήγορο" αργό... με κοντές σχέσεις 1:1,5 που πάς ρε καραμήτρο...... ψιλοαπάτη.. το μόνο που με έχει απογοητεύσει και δεν το έχω δει να πολυσχολιάζεται στο φορουμ... τη στιγμη που το VItara έχει νομίζω 1:2 η 1:2,5 ?

Αφού δεν υπερβάλλεις γενικώς, ας είμαστε μετριόφρονες και εμείς, έχουμε μόνο 1.816 :twisted:
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό JOHNNY » 27 Μαρ 2005, 11:22

Άβαταρ μέλους
JOHNNY
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: 18 Μαρ 2004, 19:06
Τοποθεσία: ΚΩΣ (Προσωρινά Αθήνα)

Re: Ζαντες...

Δημοσίευσηαπό PININ_on_the_rocks » 27 Μαρ 2005, 13:55

strofimios1 έγραψε:
PININ_on_the_rocks έγραψε:
Οσο για τις φωτο σπανίως θα το ξαναδείτε έτσι γιατι μια φορα είπα να το πλύνω να βγαλω καμία καλη φωτο.... έχω άπειρες που είναι μεσα σε λασπες χιονια πετρες κτλ... ετοιμαζω υλικο στο δικτυο, προς το παρον ρίξτε μια πρόχειρη ματιά στο http://thanosweb.com/4x4/

Η καλλιτερη φωτο ειναι αυτη που κοιτατε ολοι την μεγαλη κατηφορα.
Μετα την ανεβηκατε;
Πληροφοριακα,ειναι περιπου 90 μετρα μηκος και εχει κληση(οχι καλητεχνικη)40 μοιρες.


Η κατηφορα ηταν τελικα ζορικη.. την κατεβηκαμε ολοι- οχι δεν την ανεβηκαμε μετα συνεχισαμε σε αλλες... κατηφορες... εχω και βιντεακια απο αυτο το κατεβασμα απο ολα τα αυτοκινητα που ημασταν εκει θα τα βαλω σε site πολυ συντομα...

ΣΗΜ.: οι περισσοτερες φωτο απο εκδρομες ειναι που εχω παει με την offroads.gr πολυ καλη ομάδα και πολυ καλα παιδιά!
Άβαταρ μέλους
PININ_on_the_rocks
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 25 Μαρ 2005, 17:31
Τοποθεσία: Αθήνα

Επόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 19 επισκέπτες

cron