Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Τι λαστιχα προτεινετε για το Niva;

Τι λαστιχα προτεινετε για το Niva;

Δημοσίευσηαπό kotsidakias » 18 Ιαν 2005, 01:10

Ρε παιδια για να ακουσω αποψεις για λαστιχα.
Η χρηση που του κανω ειναι να του αλλαζω τα φωτα στο χωμα και στις λασπες κτλ.
Δεν ειπα να σκοτωθω στην ασφαλτο αλλα κυριος για το χωμα με ενδιαφερει οποτε για τυπου 50/50 το ξεχναμε γιατι οπως ειχε πει ενας φιλος πολυ σωστα, δεν θυμαμαι ποιος, δεν θελω να ειμαι παντου μετρια.
Αλλωστε δεν ειναι για αγωνες στην ασφαλτο!
Προσωπικα μου αρεσουν τα BFGοodrich Mud-terrain Τ/Α και πρεπει να ειναι καλα για τη χρηση που τα θελω.
:rockout3: :rockout3: :rockout3: :eyeslam: :vomit:
Άβαταρ μέλους
kotsidakias
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 08 Δεκ 2004, 12:42
Τοποθεσία: Β.Προάστεια

Re: Τι λαστιχα προτεινετε για το Niva;

Δημοσίευσηαπό vagelis » 18 Ιαν 2005, 08:15

kotsidakias έγραψε:Ρε παιδια για να ακουσω αποψεις για λαστιχα.
Η χρηση που του κανω ειναι να του αλλαζω τα φωτα στο χωμα και στις λασπες κτλ.
Δεν ειπα να σκοτωθω στην ασφαλτο αλλα κυριος για το χωμα με ενδιαφερει οποτε για τυπου 50/50 το ξεχναμε γιατι οπως ειχε πει ενας φιλος πολυ σωστα, δεν θυμαμαι ποιος, δεν θελω να ειμαι παντου μετρια.
Αλλωστε δεν ειναι για αγωνες στην ασφαλτο!
Προσωπικα μου αρεσουν τα BFGοodrich Mud-terrain Τ/Α και πρεπει να ειναι καλα για τη χρηση που τα θελω.

Σιγουρα ειναι καλα αλλα δεν βγαζει διασταση μικροτερη απο 215,οποτε μαλλον δεν χωρανε στο νιβα.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 18 Ιαν 2005, 08:58

Αν θέλεις να τα βάλεις στη μαμίσια ζάντα, Fedima Extreme δαγκωτό, αν πάλι θέλεις να τα βάλεις σε 15άρα ζάντα, τότε έχεις και την επιλογή (εκτός από Fedima πάλι) Bridgestone 673 M/T (215/75-15) ή BF Goodrich (215/75-15).
Προσωπικά έχω τα Bridgestone για δεύτερο χειμώνα και είμαι πολύ ευχαριστημένος σε κάθε χρήση (επίσης η φθορά τους είναι πολύ ικανοποιητική).
Πάντως, όπως είπε και ο Βαγγέλης, για να πας σε 215/75 πρέπει να το ψηλώσει λίγο γιατί θα βρίσκει :wink: :wink:
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό mato » 18 Ιαν 2005, 09:17

Metalaxe έγραψε:Αν θέλεις να τα βάλεις στη μαμίσια ζάντα, Fedima Extreme δαγκωτό, αν πάλι θέλεις να τα βάλεις σε 15άρα ζάντα, τότε έχεις και την επιλογή (εκτός από Fedima πάλι) Bridgestone 673 M/T (215/75-15) ή BF Goodrich (215/75-15).


Συμφωνώ 100% για τα fedima, και προσωπική μου άποψη να μείνεις στην 16άρα ζάντα.
Άβαταρ μέλους
mato
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 24 Μαρ 2004, 23:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό strofimios1 » 18 Ιαν 2005, 10:48

Εγω φοραω fedima 175R16,σε μαμαδικες ζαντες,αυτος ειναι ο δευτερος χειμωνας που τρωνε και ειναι φοβερα.Το καλοκαιρι βαζω τα μαμα 185/75/16 και ειμαι ενταξει.
Σκοτωστε την ifs πριν μεγαλωσει!!!!
Άβαταρ μέλους
strofimios1
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 163
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 10:58
Τοποθεσία: ΣΤΟΥ ΧΑΝΤΑΚ'

Δημοσίευσηαπό kotsidakias » 18 Ιαν 2005, 11:55

Λοιπον ξεχασα να αναφερω εχω σιδερενια 15αρα ζαντα(ετσι το αγορασα) η οποια μου αρεσει πολυ.Μιας και το εφερε η κουβεντα -και πιστευω θα ενδιαφερει πολλους-γιατι 16αρα και οχι 15αρα?Στην ασφαλτο καταλαβαινω αλλα στο χωμα αμα εχεις πιο χοντρο προφιλ δεν ειναι καλυτερα?Ετσι ωστε αμα κακομεταχειριζεσαι το αυτοκινητο να μην σου μεταφερει πολλα μεσα, αλλα και να μη μασαει!Ετσι το βλεπω δεν εχω συγρινει ομως :? ,αλλωστε αν θεωρητε καλυτερη τη 16αρα για θεμα σταθεροτητας και διαβασματος, στο χωμα ποσο εξυπηρετη αυτο?.Πραγματικα εχω απορια ετσι? :shock:
Το ειδα και εγω δυστηχως οτι δεν χωραει αφου ανοιξα το θεμα το BFGoodrich.Και ρωταω:ποσο ψηλωμα θελει το Niva για να το παρει αλλα και ποσο θα χασει σε δυναμη λογο διαμετρου?Χρειαζεται να παιξεις μετα με αλλα γραναζια στα διαφορικα και τι σχεση?
Το Fedima το θεωρητε καλυτερο απο το Bridgestone 673 M/T ή BF Goodrich? κυριος στην λασπη,γιατι οχι στην αμμο και στη βρεγμενη ασφαλτο(σε λογικα πλαισια)?
Θελω να το ψηλωσω καποια στιγμη αλλα δεν ξερω ποσο ειναι το σωστο ωστε να μην χαλασει η γεωμετρια(για τις κλισεις πιο πολυ)και να μην εχω προβλημα με τους μπιλιοφορους.(εχω διαβασει παλαιοτερα ποστ).
Με αφορμη τα λαστιχα σκεφτομαι να το ψηλωσω 4-5cm ή και 3 αν ειναι καλυτερα αλλα να παιρνει μεγαλυτερη διαμετρο ροδα,στενη ομως οχι για επιδηξη. Σορρυ για τη ζαλαδα αλλα χρειαζομαι πληροφοριες :alright:
σταματαω εδω :-# !
Τελευταία επεξεργασία από kotsidakias και 18 Ιαν 2005, 13:45, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
:rockout3: :rockout3: :rockout3: :eyeslam: :vomit:
Άβαταρ μέλους
kotsidakias
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 08 Δεκ 2004, 12:42
Τοποθεσία: Β.Προάστεια

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 18 Ιαν 2005, 12:58

Νομίζω ότι δύο είναι τα ζητούμενα

1. Να ψηλώσει (μεγαλώσει) το προφιλ του ελαστικού.
2. Να μεγαλώσει η διάμετρος του ελαστικού και άρα η ακτίνα και άρα η απόσταση του διαφορικού (αξονα) απο το έδαφος.

Σχετικά με το πρώτο , απο τη στιγμή που το υψος του προφιλ είναι ποσοστό επι του πλάτους (πελματος) του ελαστικού, δεν εξαρτάται απο το R( 15 ή 16).

Αναφορικά με το δευτερο, αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να πάς σε πολύ φαρδύ ελαστικό για να πετύχεις τη ζητούμενη διάμετρο με 15αρα ζάντα.

Ετσι καταλήγεις νομίζω σε 16αρα ζάντα.

Ενδεικτικα παραθέτω πινακάκι με τις διαστάσεις διαφορων διαστάσεων ελαστικών. (Προσοχή, είναι θεωριτικού υπολογισμοί. Στην πράξη οι κατασκευαστές έχουν σοβαρές αποκλίσεις , όπως δυστυχώς ανακαλυψαμε).

Πλάτος Υψος Ζαντα Προφιλ Διάμετρος Ακτίνα

185 75 16 13,88 68,39 34,20
195 82 16 15,99 72,62 36,31
195 82 15 15,99 70,08 35,04
205 80 16 16,40 73,44 36,72
215 75 15 16,13 70,35 35,18
225 75 15 16,88 71,85 35,93

Επίσης δεν ξέρω τι ρόλο παίζει σχετικά με το βάρος του ελαστικού. Πιθανόν για μια διάμετρο 70cm να απαιτήται περισσότερη μαζα ελαστικού σε 15 ζάντα απ’ ότι σε 16αρα ζάντα.

Ιδανικά θα ηθελα να βάλω στο νιβα μου Michelin Ο/R 205 80 16 αλλά δυστυχώς δε χωράει. Ο taxideytis ψάχνειο τον τρόπο . Μάλλον τον έχει βρεί αλλά δε θέλεις να τον ακούσεις.

Ενναλακτικά θα πήγαινα σε 195 82 16 μάλλον σε Fedima .

Τώρα φοράω 195 82 15 Fedima Extreme Partner.

Επίσης αν πάς σε μεγαλύτερη διάμετρο ελαστικού και σε συνδιασμό με το αυξημένο βάρος (λογω διάστασης αλλά και MUD) , είναι καλό να αλλάξεις και κορωνοπηνία έτσι ώστε να εξισωροπησης την αλλαγή βήματος και βάρους.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό kotsidakias » 18 Ιαν 2005, 13:56

γιαγκουλα με καλυψες σε αρκετα θεματα ευχαριστω. :D
Τωρα ομως αφου εχω τις 15αρες θα αρκεστο σε αυτες προς το παρων.
Μεχρι τι διασταση μπορω να βαλω στο μαμα υψος με 15αρα και ποσο πρεπει να σηκωθει για λιγο μεγαλυτερη? :-k
metalaxe και εσυ αναφερθηκες σε λιγο υψος για ποσο μιλαμε?
:rockout3: :rockout3: :rockout3: :eyeslam: :vomit:
Άβαταρ μέλους
kotsidakias
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 08 Δεκ 2004, 12:42
Τοποθεσία: Β.Προάστεια

Δημοσίευσηαπό mato » 18 Ιαν 2005, 15:11

kotsidakias έγραψε:Λοιπον ξεχασα να αναφερω εχω σιδερενια 15αρα ζαντα(ετσι το αγορασα) η οποια μου αρεσει πολυ.Μιας και το εφερε η κουβεντα -και πιστευω θα ενδιαφερει πολλους-γιατι 16αρα και οχι 15αρα?Στην ασφαλτο καταλαβαινω αλλα στο χωμα αμα εχεις πιο χοντρο προφιλ δεν ειναι καλυτερα?Ετσι ωστε αμα κακομεταχειριζεσαι το αυτοκινητο να μην σου μεταφερει πολλα μεσα, αλλα και να μη μασαει!Ετσι το βλεπω δεν εχω συγρινει ομως :? ,αλλωστε αν θεωρητε καλυτερη τη 16αρα για θεμα σταθεροτητας και διαβασματος, στο χωμα ποσο εξυπηρετη αυτο?.Πραγματικα εχω απορια ετσι? :shock:
!


kotsidakias χαιρετώ.
Παρ' όλο που φαίνεται να έχεις ήδη κατασταλάξει στην επιλογή της 15άρας, επειδή ρωτάς, να σου πω γιατί εγώ πρότεινα να μείνεις στις 16άρες, με στενότερο ελαστικό :
1. αίσθηση (πολύ καλύτερη σε οποιοδήποτε έδαφος)
2. κατανάλωση
3. η 15άρα - τουλάχιστον στο δικό μου - δεν χωράει στη θέση της ρεζέρβας (δεν είναι σημαντικό, αλλά αν είσαι λασπωμένος και με γεμάτο πορτ-μπαγκάζ κάπου πρέπει να βάλεις τη ρόδα)
4. περί ορέξεως .... (εμένα μ' αρέσει περισσότερο η 16άρα)

όσο για το "ιδανικό" πλάτος ελαστικών, έχουν γίνει πάρα πολλές συζητήσεις (και θα συνεχίσουν να γίνονται) κι απ΄ό,τι φαίνεται δεν μπορείς να τα έχεις όλα συγχρόνως - στο δικό μου τρόπο οδήγησης (και στις λάσπες που μ΄αρέσουν ιδιαίτερα) νομίζω ταιριάζει πιό πολύ η στενή ζάντα.
Άβαταρ μέλους
mato
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 24 Μαρ 2004, 23:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό kotsidakias » 18 Ιαν 2005, 15:24

Φιλε μου mato δε με καταλαβες δεν εχω καταληξει στην 15αρα αλλα απο την στιγμη που αυτη φοραει τωρα και την μονη 16αρα που εχω ειναι η ρεζερβα θα παραμεινω ως εχει και μου αρεσει κιολας γιατι ειναι σιδερενια νικελ με αυτο το ''βυζι'' στο κεντρο.
Αν μου περισσευουν αργοτερα θα τις αλλαξω για να ξεφυγω απο την διασταση αυτη.
Οσο για το πλατος και εγω συμφωνω την θελω λεπτη και μεγαλη(με το συμπαθειο!.
Παρεπιπτοντως φοραω brigeston δε θυμαμαι τι αλλα 50/50 φαινονται και ειναι τελιωμενα σε διαστασεις 195/80/15 :D
:rockout3: :rockout3: :rockout3: :eyeslam: :vomit:
Άβαταρ μέλους
kotsidakias
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 08 Δεκ 2004, 12:42
Τοποθεσία: Β.Προάστεια

Δημοσίευσηαπό mato » 18 Ιαν 2005, 15:31

... επίσης να πω οτι θα μπορούσες ίσως να έχεις δύο σετ ελαστικών-ζαντών, που θεωρώ οτι είναι καλή λύση για χειμώνα-καλοκαίρι και έτσι να κρατήσεις και τις 15άρες - με ΑΤ για καλοκαίρι. Το κόστος των δικών του είναι σχετικά χαμηλό (ειδικά μεταχειρισμένες - 4άδα ~ 100€).

... τα links που λέγαμε παραπάνω ...
http://www.off-road.gr/index.php?name=P ... 4%E9%EA%FC
http://www.off-road.gr/index.php?name=P ... 4%E9%EA%FC
http://www.off-road.gr/index.php?name=P ... 4%E9%EA%FC
http://www.off-road.gr/index.php?name=P ... 4%E9%EA%FC

(άρχισε από το τελευταίο)
Άβαταρ μέλους
mato
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 24 Μαρ 2004, 23:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό mato » 18 Ιαν 2005, 15:36

με πρόλαβες ενώ έγραφα, ok κατανοητό το μελλοντικό σχέδιο, κι εγώ χαλλλαρά τα λέω.
Άβαταρ μέλους
mato
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 24 Μαρ 2004, 23:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό firelord » 18 Ιαν 2005, 21:54

kotsidakias έγραψε:Φιλε μου mato δε με καταλαβες δεν εχω καταληξει στην 15αρα αλλα απο την στιγμη που αυτη φοραει τωρα και την μονη 16αρα που εχω ειναι η ρεζερβα θα παραμεινω ως εχει και μου αρεσει κιολας γιατι ειναι σιδερενια νικελ με αυτο το ''βυζι'' στο κεντρο.
Αν μου περισσευουν αργοτερα θα τις αλλαξω για να ξεφυγω απο την διασταση αυτη.
Οσο για το πλατος και εγω συμφωνω την θελω λεπτη και μεγαλη(με το συμπαθειο!.
Παρεπιπτοντως φοραω brigeston δε θυμαμαι τι αλλα 50/50 φαινονται και ειναι τελιωμενα σε διαστασεις 195/80/15 :D


συμφωνώ με τον προλαλήσαντα και υποβάλλω τα εξής

επειδή είμαι υπερβολικός διάλεξα να έχω τρία σετ ζαντολάστιχα με

205/80/18 maxxis. Ωραίο, αθόρυβο, πάει υπέροχα στην άσφαλτο (οκ ψιλομπλοκάρουν οι τροχοί στο βρεγμένο αλλά τίποτα ανησυχητικό) στη λάσπη, στο βράχο και στο χιόνι αλλά το έβαλα σε συνδυασμό με προσθηκούλα 2.5 στα ελατήρια, γιατί έβρισκε στο θόλο σε ζόρι (παλαιότερα 185/70/16 Bridgestone M+S κορυφαίο για χειμώνα!) Με το 80αρι προφίλ και την προσθήκη ο αγριόνιβας ανέβηκε στα 35 εκ. μπροστά και 37 πίσω!!!

195/75/16 Fedima Partner για αγρίλες (σκούζουν τα άτιμα όμως)

205/75/15 BF Goodridge Long Trail για καλοκαίρι. ΧΑΛΙΑ ΜΑΥΡΑ! χάλια στο βρεγμένο, χάλια στη λάσπη, καλό...για καλοκαίρι και στεγνή. Συντόμως θα αλλαχθεί με καλοκαιρινό Birdgestone, μάλλον κάτι σε 50-50 και 215/75/15 (για άμμο)
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό firelord » 18 Ιαν 2005, 21:57

παρεπιπτώντως αν κάποιος θέλει τα BF Goodridge να μου πεί! δεν βλέπω την ώρα να τα ξεφορτωθώ. Είναι σχεδόν καινούργια
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό tazmania » 18 Ιαν 2005, 23:02

firelord έγραψε:
kotsidakias έγραψε:...


...205/80/18 maxxis...


Μάλλον R16 εννοείς :D
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Επόμενο

Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot]. Υπάρχουν 8 επισκέπτες