από panjo » 17 Ιουν 2013, 10:43
Για χωματόδρομο είναι ότι καλύτερο, άνετο, μαλακό και από εμφάνιση σκίζει. Τώρα τα άσχημα, οι δυνατότητες του είναι περιορισμένες, για πολλούς και διάφορους λόγους, ψαλίδια ύψος κλπ. Αν θέλεις να κάνεις κάποια βελτίωση για να πηγαίνεις σε πιο κακοτράχαλους δρόμους μονόδρομος είναι 16 ζάντα σιδερένια (για κόστος) με κάποιο ΜΤ ελαστικό στο ύψος του εργοστασιακού ή και ένα κλικ πάνω αλλά πιο στενό π.χ. 205 Ρ16 για να μη σου κόψει δύναμη. Ως 2η βελτίωση έναν κινέζικο εργάτη 6.000lbs για να σε ξελασπώσει από τα δύσκολα. Η αλλαγή ανάρτησης που έχει κατά νου, δεν θα βοηθήσει ακόμα και αν σου δώσει 4 πόντους, θα χάσεις πολύ περισσότερα κυρίως εντός δρόμου αλλά και εκτός όσο οξύμωρο και αν ακούγεται. Το κόστος της επίσης θα σου βγει παραπάνω από τον εργάτη με περαστικά και βάση.
Αν κάνεις πολλά χλμ, βάλε αέριο γιατί τρώει.
η ζημιά που βγάζει είναι συνήθως το σασμάν που το καταπονεί και η μόνιμη 4κίνηση.
Στη θέση σου θα άλλαζα μόνο ζαντολάστιχα και στην ουσία δεν χάνεις γιατί τα ασφάλτινα τα γλιτώνεις από φθορές και πιανό σκίσιμο το χειμώνα και 'μοιράζεις τη φθορά.
Προσοχή και στα χτυπήματα από κάτω όταν πας βουνό.
Ελπίζω να βοήθησα.