Ωραίες φωτό player

Μερακλής!
Στο θέμα δαγκάνες:
Πάντως δεν είναι όλες οι δαγκάνες διαιρούμενες. Στο παλιό μου Disco I με τους απλούς δίσκους μπροστά ήταν διαιρούμενες.
Όταν άλλαξα σε αεριζόμενα είχα στα χέρια μου δυο έτοιμα σετ δαγκάνων από αεριζόμενα σε μέτρια κατάσταση και τα δύο και έφτιαξα ένα καλό.
Το πρώτο ήταν μονοκόμματες (με κενό) και το δεύτερο διαιρούμενο με τη μόνη διαφορά απο τις απλές στενές, ο πλαστικός αποστάτης στη μέση για να αποκτήσουν το απαραίτητο κενό.
Υ.Γ. Όσοι δεν έχουν αεριζόμενα μπροστά στην επόμενη αλλαγή δίσκων κάντε την αλλαγή. Χρειάζονται αεριζόμενοι δίσκοι και είτε βρείτε ένα σετ δαγκάνες από αεριζόμενα (Disco I, Range Classic ή Def νεωτερο) είτε πάρτε κατευθείαν ένα σετ δαγκάνες, ο paddock τις έχει φθηνα.
Α... και σωληνάκια υψηλής
