Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Γεια σας, και καλώς σας βρήκα!

Συντονιστής: SUVord

Γεια σας, και καλώς σας βρήκα!

Δημοσίευσηαπό MavNik » 01 Δεκ 2012, 13:38

Γεια σας, και καλώς σας βρήκα!
Πριν μερικές μέρες έγινα κάτοχος ενός Maverick 2.0 v6 του 2002. Χρειαζόμουν ένα SUV για τη δουλειά μου και το Mav πληρούσε όλες τις προϋποθέσεις που είχα θέσει για την επιλογή μου. Στις λίγες μέρες που το οδηγώ είμαι πολύ ευχαριστημένος με την on και με την off road συμπεριφορά του, αλλά και με την γενικότερη παρουσία του σε όλους τους τομείς. Δυνατό, ασφαλές, με άνετους χώρους όμορφο και επιβλητικό, έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη μου, ως ένα αξιόπιστο εργαλείο για τη δουλειά μου.
Συγχαρητήρια στο φόρουμ για την γνώση που παρέχει σε αρχάριους της τετρακίνησης, όπως είμαι εγώ, και χαίρομαι που έγινα μέλος της μεγάλης σας παρέας.
Άβαταρ μέλους
MavNik
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2012, 19:13
Τοποθεσία: 35.32° N/25.13° E

Re: Γεια σας, και καλώς σας βρήκα!

Δημοσίευσηαπό superspy » 01 Δεκ 2012, 19:03

Καλώς ήρθες και καλοτάξιδο το νέο σου εργαλείο.
Ο ειδικός στα mavericκ εδώ στο forum είναι ο suvord....
μόλις σε πάρει χαμπάρι, θα σε... αναλάβει. ;-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6822
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Γεια σας, και καλώς σας βρήκα!

Δημοσίευσηαπό MavNik » 02 Δεκ 2012, 16:23

superspy έγραψε:Καλώς ήρθες και καλοτάξιδο το νέο σου εργαλείο.
Ο ειδικός στα mavericκ εδώ στο forum είναι ο suvord....
μόλις σε πάρει χαμπάρι, θα σε... αναλάβει. ;-)

Ευχαριστώ superspy :-)
Άβαταρ μέλους
MavNik
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2012, 19:13
Τοποθεσία: 35.32° N/25.13° E

Re: Γεια σας, και καλώς σας βρήκα!

Δημοσίευσηαπό helias » 03 Δεκ 2012, 23:48

Καλώς ήρθες στην παρέα μας MavNik και καλοτάξιδο το νέο σου τουτου !

Εαν κατάλαβα καλά έχεις το 3λιτρο μάβ και όχι το 2λιτρο, διότι αναφέρεις V6 του 2002!!! :D
Έχουμε μέλλον πίσω μας !
Άβαταρ μέλους
helias
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 14 Φεβ 2006, 03:13
Τοποθεσία: Πεύκη Αττικής

Re: Γεια σας, και καλώς σας βρήκα!

Δημοσίευσηαπό MavNik » 05 Δεκ 2012, 17:21

helias έγραψε:Καλώς ήρθες στην παρέα μας MavNik και καλοτάξιδο το νέο σου τουτου !

Εαν κατάλαβα καλά έχεις το 3λιτρο μάβ και όχι το 2λιτρο, διότι αναφέρεις V6 του 2002!!! :D

Καλώς σας βρήκα helias, ευχαριστώ πολύ :-) .
Το αυτοκίνητο είναι το 2λιτρο με v6 κινητήρα. Ο πρώην ιδιοκτήτης του, το είχε εισάγει το 2002 από την Αμερική και οι προδιαγραφές του μάλλον διαφέρουν από τα υπόλοιπα. Λέω "μάλλον" γιατί δεν το γνωρίζω στα σίγουρα, μπορεί κάποιος να βοηθήσει?
Πάντως είχε σχετικό ξεθωριασμένο σηματάκι που αναφερόταν σε πολιτεία της Αμερικής και στην άδεια γράφει ESCAPE που απ’οτι ξέρω αυτό το όνομα έχουν τα MAV εκεί.
Άβαταρ μέλους
MavNik
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2012, 19:13
Τοποθεσία: 35.32° N/25.13° E

Re: Γεια σας, και καλώς σας βρήκα!

Δημοσίευσηαπό superspy » 05 Δεκ 2012, 18:13

Πάντως μέχρι τώρα ήταν γνωστό ότι οι κινητήρες του Maverick ήταν:
2.0 L Zetec inline 4 / manual transmission
3.0 L Duratec V6 / automatic transmission

:-k :-k
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6822
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Γεια σας, και καλώς σας βρήκα!

Δημοσίευσηαπό varemaras » 06 Δεκ 2012, 00:13

καλησπερα και καλως ηρθες φιλε

το escape ειναι αλλο μοντελο, μεγαλυτερο απο το μαβ και διαφορετικα μοτερ (αυτο ισχυει τουλαχιστον για τα προσφατα μοντελα)

η αδερφη μου διελυσε ενα grand cherokee που ειχε στην αμερικη και ψαχνοταν για escape, ειχαμε την ιδια κουβεντα το καλοκαιρι... τελικα πηρε ενα rav4 και την εχει καταβρει...

παντως πολυ ομορφο αμαξι το escape, καλοταξιδο!
Άβαταρ μέλους
varemaras
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 72
Εγγραφή: 08 Ιουν 2009, 13:55
Τοποθεσία: athens

Re: Γεια σας, και καλώς σας βρήκα!

Δημοσίευσηαπό helias » 06 Δεκ 2012, 10:29

superspy έγραψε:Πάντως μέχρι τώρα ήταν γνωστό ότι οι κινητήρες του Maverick ήταν:
2.0 L Zetec inline 4 / manual transmission
3.0 L Duratec V6 / automatic transmission

:-k :-k


και ο 2.3 !!!! (που φοράμε εμείς οι μετά το 2005)

Το Escape στην Αμερική, ήταν το ίδιο ακριβώς με το δικό μας και το πούλαγαν εδώ ως Maverik (το εισήγαγαν από το Kansas).

Στο διαδύκτιο, όταν έψαχνα για αυτοκίνητο το 2004 με 2005 και έκανα συγκρίσεις και με άλλα μοντέλα, τα στοιχεία του Maverik, τα έβρισκα στα Αμερικάνικα site ως Escape και ήταν τα ίδια ακριβώς με τα Ελληνικά. Τη μόνη διαφορά που είδα ήταν ότι στην Αμερική υπήρχαν επίσης, 2λιτρα προσθιοκίνητα καθώς και υβριδικά, τα οποία απ΄ότι ξέρω δεν εισήχθησαν ποτέ στην Ελλάδα. Επίσης δεν εντόπισα ποτέ 2λιτρο με V6.
Σήμερα στην Αμερική κυκλοφορεί το καινούργιο Escape (στο πάτωμα του παλαιού), το οποίο δεν εισήχθη και αυτό στην Ευρώπη και ανταυτού κυκλοφότησε το Kuga από την Ευρωπαική Ford.
Έχουμε μέλλον πίσω μας !
Άβαταρ μέλους
helias
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 14 Φεβ 2006, 03:13
Τοποθεσία: Πεύκη Αττικής

Re: Γεια σας, και καλώς σας βρήκα!

Δημοσίευσηαπό superspy » 06 Δεκ 2012, 11:01

helias έγραψε:
superspy έγραψε:Πάντως μέχρι τώρα ήταν γνωστό ότι οι κινητήρες του Maverick ήταν:
2.0 L Zetec inline 4 / manual transmission
3.0 L Duratec V6 / automatic transmission

:-k :-k


και ο 2.3 !!!! (που φοράμε εμείς οι μετά το 2005)

.....


Έχεις δίκιο, παράλειψη μου, καθότι αναφέρθηκα στα του 2002 ...
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6822
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Γεια σας, και καλώς σας βρήκα!

Δημοσίευσηαπό varemaras » 06 Δεκ 2012, 19:02

i stand corrected

το escape του 2002 κατα το edmunds εβγαινε μονο 2.0 4κυλ και 3.0 V6 και οντως ειναι το Maverick που ξερουμε εδω. προφανως το "σχισμα" αφορα αργοτερα μοντελα.
Άβαταρ μέλους
varemaras
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 72
Εγγραφή: 08 Ιουν 2009, 13:55
Τοποθεσία: athens

Re: Γεια σας, και καλώς σας βρήκα!

Δημοσίευσηαπό SUVord » 26 Δεκ 2012, 17:53

Χρόνια Πολλά και Καλά σε όλους σας και στα τουτού σας.
Ολα τα Maverick ή Escape, απο to 2001 μέχρι και τον Ιούλιο του 2004 κυκλοφορούν με δύο και μόνο κινητήρες.Είτε με τον 2λιτρο τετρακίλυνδρο ZETEC με χειροκίνητο κιβώτιο, ή τον 3λιτρο εξακίλυνδρο DURATEC με αυτόματο κιβώτιο.
Τα αυτοκίνητα που προορίζονταν για την Ευρωπαϊκή αγορά αφου έβγεναν απο τη γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο της FORD στο KANSAS μεταφέρονταν στην Γερμανία όπου και συμμορφώνονταν με τις ευρωπαίκές προδιαγραφές αφενός και βαφτίζονταν γερμανικά αφεταίρου. Η "βάφτιση" γινόταν δια της απόξυσης του αμερικανικού αριθμού πλαισίου και χτυπήματος νέου αριθμού πάνω στην ξυσμένη επιφάνεια.

Μέχρι και τον Ιούλιο του 2012 που κατασκευάθηκε και το τελευταίο MAVERICK/ESCAPE όπως το ξέραμε, αν το αυτοκίνητο έχει χειροκίνητο κιβώτιο έχει τετρακίλυνδρο κινητήρα, και αν έχει αυτόματο κιβώτιο τότε έχει 3λιτρο εξακίλυνδρο.
Απο τον Ιανουάριο του 2006 σταμάτησε η εισαγωγή αυτων των μοντέλων στην Ευρώπη.
Ο Αύγουστος του 2012 σήμανε και την νέα εποχή του ESCAPE που πλέον ουδεμία σχέση έχει με τα προγενέστερο μοντέλο καθότι βασ'ιζεται στην πλατφόρμα του FOCUS και σχεδιαστικά μοιάζει με πάντρεμα FOCUS και KUGA, ενω ακ'ομη δεν έχει αποφασισθεί εαν και πότε θα εισαχθεί στην ευρωπαϊκή αγορά.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1360
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Re: Γεια σας, και καλώς σας βρήκα!

Δημοσίευσηαπό MavNik » 27 Δεκ 2012, 00:33

Χρόνια πολλά και καλά!!
Σας ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες σχετικά με τους κινητήρες του Maverick.
2λιτρος και τετρακίλυνδρος ο κινητήρας....Όσο ζούμε μαθαίνουμε ;)
Άβαταρ μέλους
MavNik
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2012, 19:13
Τοποθεσία: 35.32° N/25.13° E

Re: Γεια σας, και καλώς σας βρήκα!

Δημοσίευσηαπό superspy » 27 Δεκ 2012, 09:56

SUVord έγραψε:Χρόνια Πολλά και Καλά σε όλους σας και στα τουτού σας.
Ολα τα Maverick ή Escape, απο to 2001 μέχρι και τον Ιούλιο του 2004 κυκλοφορούν με δύο και μόνο κινητήρες.Είτε με τον 2λιτρο τετρακίλυνδρο ZETEC με χειροκίνητο κιβώτιο, ή τον 3λιτρο εξακίλυνδρο DURATEC με αυτόματο κιβώτιο.
Τα αυτοκίνητα που προορίζονταν για την Ευρωπαϊκή αγορά αφου έβγεναν απο τη γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο της FORD στο KANSAS μεταφέρονταν στην Γερμανία όπου και συμμορφώνονταν με τις ευρωπαίκές προδιαγραφές αφενός και βαφτίζονταν γερμανικά αφεταίρου. Η "βάφτιση" γινόταν δια της απόξυσης του αμερικανικού αριθμού πλαισίου και χτυπήματος νέου αριθμού πάνω στην ξυσμένη επιφάνεια.

Μέχρι και τον Ιούλιο του 2012 που κατασκευάθηκε και το τελευταίο MAVERICK/ESCAPE όπως το ξέραμε, αν το αυτοκίνητο έχει χειροκίνητο κιβώτιο έχει τετρακίλυνδρο κινητήρα, και αν έχει αυτόματο κιβώτιο τότε έχει 3λιτρο εξακίλυνδρο.
Απο τον Ιανουάριο του 2006 σταμάτησε η εισαγωγή αυτων των μοντέλων στην Ευρώπη.
Ο Αύγουστος του 2012 σήμανε και την νέα εποχή του ESCAPE που πλέον ουδεμία σχέση έχει με τα προγενέστερο μοντέλο καθότι βασ'ιζεται στην πλατφόρμα του FOCUS και σχεδιαστικά μοιάζει με πάντρεμα FOCUS και KUGA, ενω ακ'ομη δεν έχει αποφασισθεί εαν και πότε θα εισαχθεί στην ευρωπαϊκή αγορά.



\:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/

Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6822
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Γεια σας, και καλώς σας βρήκα!

Δημοσίευσηαπό SUVord » 27 Δεκ 2012, 14:49

Δεν φταίω εγώ, αλλα ο Υπερκατάσκοπος.
...Λοιπόν, έχουμε και λέμε:
Στην παγκόσμια γκάμα μοντέλων της FORD, τρία διαφορετικά αυτοκίνητα έφεραν το όνομα MAVERICK.
Χρονολογικά προηγείται το μεσαίου μεγέθους ΙΧ για την αμερικανική αγορά που τα τελευταία κατασκευάσθηκαν κάπου στα τέλη της δεκαετίας του 80.
Ακολούθησε το καθαρόαιμο 4χ4 με σασσί σκάλας σε σύμπραξη με την NISSAN, που προοριζόταν για τις εκτός ΗΠΑ αγορές και κατασκευαζόταν στην Ισπανία.Δεν γνωρίζω αν ποτέ εισήχθη ως FORD στην Ελλάδα αλλα ως NISSAN είχε αξιοπρεπή παρουσία στην Ελλάδα με την ονομασία TERRANO!!!
Και απο τα τέλη του 2000 κυκλοφόρησε αυτό για το οποίο όλοι ασχολούμαστε σε αυτήν την ενότητα.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1360
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Re: Γεια σας, και καλώς σας βρήκα!

Δημοσίευσηαπό superspy » 27 Δεκ 2012, 18:26

SUVord έγραψε:...
Ακολούθησε το καθαρόαιμο 4χ4 με σασσί σκάλας σε σύμπραξη με την NISSAN, που προοριζόταν για τις εκτός ΗΠΑ αγορές και κατασκευαζόταν στην Ισπανία.Δεν γνωρίζω αν ποτέ εισήχθη ως FORD στην Ελλάδα αλλα ως NISSAN είχε αξιοπρεπή παρουσία στην Ελλάδα με την ονομασία TERRANO!!!....


To πρωτοείδα στους δρόμους της Ρουμανίας. Ένα nissan terrano με σήματα Ford Maverick.... τώρα εξηγούνται όλα :-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6822
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!


Επιστροφή στο Ford

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης