Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

γιατί Defender;

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

γιατί Defender;

Δημοσίευσηαπό Nikkk » 09 Δεκ 2009, 02:16

ρε παιδιά έψαχνα να δω τι αμάξι θα πάρω όταν κάποια στιγμή τελειώσω τη σχολή μου, πάω στρατό, βρω δουλειά, μαζέψω λεφτά.... και έπεσα πάνω στο Defender. Μου αρέσει πολύ το πεντάπορτο μοντέλο. Έχω όμως κάποιες απορίες...

1) είναι αλήθεια ότι θεωρήται από τα πιό σκληροτράχηλα 4χ4 ή είναι μύθος; Και για ποιό λόγο είναι; Τι παραπάνω έχει π.χ. από ένα sportage (το παλιό μοντέλο) pajero, cherokee... Ίδια τετρακίνηση δεν έχουν όλα αυτά;
2)υπάρχει δυνατότητα σε παλιό μοντέλο να μπει κινητήρας diesel για οικονομια καυσιμου?

ΥΓ. Βλέπω μοντέλα του 1990 και τα δίνουν 14, 15, 16 χιλιαρικα (;;;;) Τι είναι αυτό που τα κάνει τόσο ακριβά;
Άβαταρ μέλους
Nikkk
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 09 Δεκ 2009, 01:44

Re: γιατί Defender;

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 09 Δεκ 2009, 11:20

Nikkk έγραψε:ρε παιδιά έψαχνα να δω τι αμάξι θα πάρω όταν κάποια στιγμή τελειώσω τη σχολή μου, πάω στρατό, βρω δουλειά, μαζέψω λεφτά.... και έπεσα πάνω στο Defender. Μου αρέσει πολύ το πεντάπορτο μοντέλο. Έχω όμως κάποιες απορίες...

1) είναι αλήθεια ότι θεωρήται από τα πιό σκληροτράχηλα 4χ4 ή είναι μύθος; Και για ποιό λόγο είναι; Τι παραπάνω έχει π.χ. από ένα sportage (το παλιό μοντέλο) pajero, cherokee... Ίδια τετρακίνηση δεν έχουν όλα αυτά;
2)υπάρχει δυνατότητα σε παλιό μοντέλο να μπει κινητήρας diesel για οικονομια καυσιμου?

ΥΓ. Βλέπω μοντέλα του 1990 και τα δίνουν 14, 15, 16 χιλιαρικα (;;;;) Τι είναι αυτό που τα κάνει τόσο ακριβά;


1) είναι αλήθεια, είναι πραγματικά σκληροτράχαλο και φορτηγό, έχει ίσως την καλύτερη ανάρτηση, μόνιμη τετρακίνηση και αργό με σχέση 3,5:1 (πολύ αργό....), τα άλλα είναι πισωκούνητα χωρίς κεντρικό διαφορικό (εξαίρεση τα μεγάλα cherokee και τα μεγάλα αλλά και σύγχρονα pajero όπως βέβαια και G-wagen και landcruiser...

2) ΟΧΙ στην ελλάδα απαγορεύεται

ΥΓ: τα έδιναν, τώρα με την κρίση δεν πουλιέται τίποτε, για πολλά χρόνια κρατούσαν αυτές τις τιμές, τώρα με τις τρελλές επιβαρύνσεις τελών-κυβικών δεν πουλιέται τίποτε - δεν υπάρχουν τιμές...

Για τέτοιο όχημα το αγροτικό - επαγγελματικό είναι καλύτερη λύση (αγροτικό μπορούν εύκολα να βγάλουν όλοι, άρχισε να καλλιεργείς μαρούλια :P :P )
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Re: γιατί Defender;

Δημοσίευσηαπό superspy » 09 Δεκ 2009, 15:08

Αφου.... έχεις όλα αυτα να κανεις... έχει καιρό!

1. Είναι πράγματι το πιο σκληροτράχηλο και όχι δεν είναι μύθος. Κάμια σχέση με όλα τα υπόλοιπα και πολύ παραπάνω μνε αυτά... που ανέφερες. Όμως σκληροτράχηλο φορτηγό σημαίνει και μικρή σχετικά άνεση (πολυτέλεια) αλλά μεγάλους χώρους.

2. Ναι, αλλά καλύτερα να το πάρεις έτοιμο. Δεν θα μπορέσεις να το νομιμοποιήσεις.

Υπήρχε μικρό κοινό και οι πωλητές προσπαθούσαν να κρατήσουν τιμή. Η αλήθεια είναι ότι - εκτός αν είναι ανακατασκευή - ακόμα και χωρίς τα χαράτσια τα μοντέλα του ... τότε δεν αξίζουν πάνω από 3000-4000 χιλιάδες ευρώ.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: γιατί Defender;

Δημοσίευσηαπό Nikkk » 12 Δεκ 2009, 14:06

λοιπόν παιδιά το σκέφτηκα το θέμα και κατέληξα στο εξής:

επειδή απ'οτι διαβάζω εδώ μέσα, το σπορ σας είναι ακριβό και το Defender έχει πολλές απαιτήσεις, και επειδή έχουμε να πληρώνουμε και από την τσέπη μας το έλλειμα της οικονομίας που δημιούργησαν οι αληταράδες οι πολιτικοί (στο σύνολό τους) κλέβοντας τα λεφτά μας (αναφέρομαι στα τέλη κυκλοφορίας και στο φόρο παλαιότητας -"και καλά για την προστασία του περιβάλλοντος"), λέω να αρκεστώ σε κανένα Jimny, και εκτός την αναμονή της σχολής, του στρατού, της εργασίας, να περιμένω λίγο ακόμα μέχρι να κάνω και καρριέρα, γιατί απ'οτι βλέπω είναι δύσκολα τα πράγματα. :D :D :D

Κρίμα και δε θα χρειαζόντουσαν τα μαρούλια, μιας και υπολόγιζα στις ελιές του χωριού :D :D :D

Τον diesel γιατί δε θα μπορώ να τον νομιμοποιήσω; Δεν επιτρέπεται η τοποθέτηση άλλου τύπου κινητήρα, ή επειδή είναι diesel; Πάντως μένω στην επαρχία και εδώ κυκλοφορούν κανονικά τα diesel. Αυτό εννοείς ή κάτι άλλο;
Άβαταρ μέλους
Nikkk
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 09 Δεκ 2009, 01:44

Re: γιατί Defender;

Δημοσίευσηαπό Nikkk » 12 Δεκ 2009, 14:06

λοιπόν παιδιά το σκέφτηκα το θέμα και κατέληξα στο εξής:

επειδή απ'οτι διαβάζω εδώ μέσα, το σπορ σας είναι ακριβό και το Defender έχει πολλές απαιτήσεις, και επειδή έχουμε να πληρώνουμε και από την τσέπη μας το έλλειμα της οικονομίας που δημιούργησαν οι αληταράδες οι πολιτικοί (στο σύνολό τους) κλέβοντας τα λεφτά μας (αναφέρομαι στα τέλη κυκλοφορίας και στο φόρο παλαιότητας -"και καλά για την προστασία του περιβάλλοντος"), λέω να αρκεστώ σε κανένα Jimny, και εκτός την αναμονή της σχολής, του στρατού, της εργασίας, να περιμένω λίγο ακόμα μέχρι να κάνω και καρριέρα, γιατί απ'οτι βλέπω είναι δύσκολα τα πράγματα. :D :D :D

Κρίμα και δε θα χρειαζόντουσαν τα μαρούλια, μιας και υπολόγιζα στις ελιές του χωριού :D :D :D

Τον diesel γιατί δε θα μπορώ να τον νομιμοποιήσω; Δεν επιτρέπεται η τοποθέτηση άλλου τύπου κινητήρα, ή επειδή είναι diesel; Πάντως μένω στην επαρχία και εδώ κυκλοφορούν κανονικά τα diesel. Αυτό εννοείς ή κάτι άλλο;
Άβαταρ μέλους
Nikkk
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 09 Δεκ 2009, 01:44

Δημοσίευσηαπό dimitris-series2a » 12 Δεκ 2009, 14:42

οταν ενα οχημα εχει χαρακτιριστει βενζινοκινητο δεν μπορεις
να το γυρισεις σε πετραιλεο νομιμα.
απο πετραιλεο σε βενζινα γινετε.
το εκανε καποιος σε ενα patrol για να το μοσχοπουλησει στην
αθηνα και το λουστηκε.
μονο σε οσα οχηματα που φερουν αδεια ΑΜ βαζεις οτι θελεις.
Άβαταρ μέλους
dimitris-series2a
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:37
Τοποθεσία: πατρα


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 11 επισκέπτες