από fatman » 07 Ιούλ 2009, 08:13
Ημουνα στη θεση σου πριν καιρο,ειχα κατσει ωρες με διαφορα calculators που αλλαζεις σχεσεις διαφορικων,μεγεθος ελαστικων,
διαφορετικες σχεσεις στο σαζμαν κλπ.
Κατεληξα στο 4.1:1,το ηξερα οτι θα ηταν λιγο κοντυτερο το βημα,αλλα αυτο το "λιγο" με ενοχλουσε στα ταξιδια και θα χρειαζοταν μια μακρυτερη
5η (οπως ειχα υπολογισει).
Ελεγα ενταξει πιο κοντο το βημα θα ανεβαζω πιο πολλες στροφες (ασε που νομιζα οτι θα ανεβαζε πιο ανετα με 5η) και θα καλυπτομαι απο θεμα ταχυτητας.
Ισως επειδη ειχα και το "παλιο" mpi που δεν ηταν και τοσο ζωηρο πανω απο τις 3500 με 5η,σε αντιθεση με το επομενο μοντελο που καπου εκει "ξυπναγε" (εβγαζε την ροπη στις 3600 σε αντιθεση με τις 2500 του παλιου) - τελικα εκει εχασα στο ταξιδι,πηγαινα με τα ιδια χλμ αλλα με περισσοτερες στροφες,χωρις να πιανω παραπανω χλμ αν ηθελα να το πιεσω - δεν ξερω αν με καταλαβαινεις.
ΟΠΟΤΕ θα σου προτεινα βημα 3.9:1,ο ekarpod ειχε ενα τετοιο σετ,που δεν εβαλε ποτε τελικα και το πουλαει νομιζω,τωρα για τοποθετησεις κλπ το ξανασυζηταμε.
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..