Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

YMC Sphinx 200 4τάχυτο νέο look!!!!!

Η μαμά τους ήταν μοτοσικλέτα, ο μπαμπάς τους αυτοκίνητο και τα βάφτισε τρελός παπάς !!!!

YMC Sphinx 200 4τάχυτο νέο look!!!!!

Δημοσίευσηαπό commbba » 24 Οκτ 2008, 15:24

Σήμερα ξεκίνησα τις διαδικασίες για να αποκτήσω και εγώ ένα γουρουνάκι.
Αρχικά καλόβλεπα το Lander 300 αλλά λόγω οικονομικής στενότητας και άμεσης ανάγκης για φθηνό μεταφορικό μέσο παράγγειλα το YMC Sphinx 200 με συμπλέκτη και 4 ταχύτητες.
Μέσα απο αυτό το thread θα σας ενημερώνω για ότι συμβαίνει σχετικά με το εν λόγω μοντέλο.
Απο άυριο μπορεί να το έχω στα χέρια μου , οπότε θα ξεκινήσει και η αξιολόγηση μου.
Τα συμπεράσματα που αποκόμισα απο την σύντομη γνωριμία μου μαζί του:
Είναι κατασκευής Κίνα και εργοστάσιο Shineray.
Τα θετικά :
--Έχει σχεδόν πλήρες πολυόργανο και με στροφόμετρο !!!!!!!!!!!αλλά μόνο λαμπάκι για την ρεζέρβα βενζίνης.
--Κόφτη για την όπισθεν , που απενεργοποιήται απο το τιμόνι.
--Βεντιλατέρ που ενεργοποιήται απο το τιμόνι.
--Τάπα βενζίνης αεροπορικού τύπου , που κλειδώνει με κλειδί !!!!!!!!!!!!!!!
--Συμπλέκτη με 4 ταχύτητες.
--Μοντέρνα , σφυνοειδής , σχεδίαση.
--Χούφτες στις μανέττες του τιμονιού.
--Μεγάλη ανθεκτική σχάρα , πίσω.
--2+1 δισκόφρενα , εμπρός-πίσω.
--Πιό ψηλό , απο το 150 που επίσης βλεφάριαζα ,πιό φαρδύ και λίγο πιό μακρύ.
--Τιμή.
Τα αρνητικά:
--Το μπροστινό μέρος είναι όλο γυμνό και άδειο , γιατί ο κινητήρας είναι κάθετος και αερόψυκτος , στο κέντρο.
--Είναι σχετικά μικρό για το σωματότυπο μου , αλλά ούτως ή άλλος για να είμαι άνετος σε γουρούνα , λόγω 1.90μ+, θα έπρεπε να πάρω το Highlander L.
Άβαταρ μέλους
commbba
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 13 Απρ 2008, 21:01
Τοποθεσία: Ερέτρια-Ευβοίας

YMC Sphinx 200 4τάχυτο νέο look!!!!!

Δημοσίευσηαπό carcass31s » 26 Οκτ 2008, 15:32

kalotaxidooo an kai to proigoymeno den itan gia polla pollla. kalytera na mazeves na epeirnes tin lander i tin sphinx 330 poy einai k**la! vale kammia foto!
Άβαταρ μέλους
carcass31s
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 31 Οκτ 2007, 18:46

YMC Sphinx 200 4τάχυτο νέο look!!!!!

Δημοσίευσηαπό commbba » 26 Οκτ 2008, 17:59

Το ξέρω ότι δεν είναι για ακραίες καταστάσεις.Απλώς τώρα χρειάζομαι ένα όχημα με μικρότερο κόστος συντήρησης και αντί να πάρω κανένα παπί ή σκούτερ που θέλουν άλλο δίπλωμα , πήρα αυτή την ''γουρουνίτσα'' που δέν θέλει και ισορροπία.Το Lander βλεφάριαζα αλλά ακόμα και με δόσεις είναι υπερβολικό για αυτή την χρονική περίοδο.Σε κά'να δυό χρόνια που θα (εάν) ξεχρεώσω τα δάνεια του μαγαζιού , τα ξαναλέμε.

Για να ανεβάσω φωτογραφίες τί διαδικασία θέλει ?
Άβαταρ μέλους
commbba
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 13 Απρ 2008, 21:01
Τοποθεσία: Ερέτρια-Ευβοίας

YMC Sphinx 200 4τάχυτο νέο look!!!!!

Δημοσίευσηαπό commbba » 28 Οκτ 2008, 20:37

Εχθές , παραμονές της Εθνικής μας επετείου μου παραδώθηκε ο ''κάπρος'' και οι πρώτες οδηγικές μου εντυπώσεις είναι πολύ καλές.Μου έσβησε καμιά 10αριά φορές , μέχρι να συνηθήσω το συμπλέκτη αλλά όλο και βελτιώνομαι.Άυριο θα πάρω και κράνος γιατί δακρύζω με την ταχύτητα και δέν βλέπω καλά τον δρόμο.
Γνωρίζει κανείς τίποτα σχετικά με τις πιέσεις των ελαστικών ?Μετά τα 30χλμ ο κάπρος αρχίζει τα σκαμπανεβάσματα λές και το χτυπάνε τα απόνερα.Ο μάστορας μου είπε ότι η πίεση πρέπει να είναι μεταξύ 5 και 10 και τους έχει βάλει 9.Δέν το έχω τρέξει ακόμα στο χώμα να δώ συμπεριφορά .Ποιά είναι η ποιό φυσιολογική πίεση ?
Άβαταρ μέλους
commbba
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 13 Απρ 2008, 21:01
Τοποθεσία: Ερέτρια-Ευβοίας

YMC Sphinx 200 4τάχυτο νέο look!!!!!

Δημοσίευσηαπό xontros » 30 Οκτ 2008, 07:39

Τα Dunlop που έβαλα στο δικό μου γράφουν πάνω τους 5 max, και στο βιβλίο του γουρουνιού λέει 4 max, μάλλον θα πρέπει να βγάλεις αέρα...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

YMC Sphinx 200 4τάχυτο νέο look!!!!!

Δημοσίευσηαπό commbba » 03 Νοέμ 2008, 21:25

Το site της ''μαμάς'' εταιρίας για το συγκεκριμένο μοντέλο είναι αυτό http://www.shineray-atv.com/atv.asp ->Leisure ->XY200STIIE-B.

Μετά απο μία εβδομάδα συμβοίωσης με τον ''κινεζάκο'' και μου έχει γίνει απαραίτητη η παρουσία του.

Τα θετικά είναι :
--Πολύ ευαίσθητο τιμόνι , λίγο παραπάνω να το στρίψεις και μπορεί να σε φέρει καπάκι.
--Ροπάτος κινητήρας , αφού ζεσταθεί είναι αρκετά πρόθυμος να ανταποκριθεί στα καλέσματα σου.
--Η πρώτη ταχύτητα στο κιβώτιο είναι εντελώς τυπική , είναι εκεί για να ξεκινήσει το μηχάνημα.Οι δευτέρα και η τρίτη είναι αρκετά εκμεταλέυσιμες σε όλο το φάσμα των στροφών , ακόμα και με χαμηλές.Η τέταρτη ταχύτητα θέλει ευθεία και όχι πολύ ανηφόρα γιατί κόβει τον κινητήρα , αλλιώς θέλει φόρα.
--Τα αμορτισέρ νιώθω κάπως σκληρά αλλά μπορεί να είναι η ιδέα μου γιατί δεν έχω άλλη εμπειρία απο εκτός δρόμου όχημα , άλλωστε τα πολύ μαλακά θα τερματίζουν έυκολα.Είναι όμως αερίου-λαδιού.

Τα αρνητικά τώρα:
--Δέν έχει δείκτη βενζίνης και το λαμπάκι της ρεζέρβας δέν είναι αξιόπιστο.Απο τα μισά του ρεζερβουάρ ψιλοανάβει και σε παραπλανεί.Αφού έχει χώρο στο καντράν γιατί δεν το ενσωματώσανε εκεί , αλλά αυτό θα ανέβαζε το κόστος αγοράς , πιθανόν.Τώρα πρέπει να δώ πόσα χλμ αυτονομία μου δείνει ένα γέμισμα και να υπολογίζω κάθε φορά πότε χρειάζεται γέμισμα , πρίν το σπρώχνω !!!!!!!!!!!!!!!!
--Ο προβολέας είναι τελείως διακοσμητικός.Στην πρώτη σκάλα φωτίζει και το καντράν , στην δεύτερη σκάλα φωτίζει κάπως τον δρόμο , αλλά δέν μπορεί να βασιστείς επάνω του γιατί δέν επαρκεί 100%.Στην μεγάλη σκάλα αφήστε το , φωτίζει τον ουρανό.Δέν χρειάζεται να την δουλέψεις κάν.

Με τα ελαστικά οι διαστάσεις είναι 18χ9,50-8 πίσω και 19χ7,00-8 εμπρός.Γνωρίζει κανείς ποιές είναι οι ποιό νορμάλ πιέσεις για αυτές τις διαστάσεις?
Άβαταρ μέλους
commbba
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 13 Απρ 2008, 21:01
Τοποθεσία: Ερέτρια-Ευβοίας

YMC Sphinx 200 4τάχυτο νέο look!!!!!

Δημοσίευσηαπό commbba » 03 Νοέμ 2008, 21:59

Μέσω αυτής της σελίδας θέλω να περάσω και ένα κοινωνικό μήνυμα

ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΤΟ ΚΡΑΝΟΣ

Είναι η πρώτη φορά που φοράω κράνος , δέν έχω προηγούμενη εμπειρία με μοτοσυκλέτες , αλλά μετά το σημερινό αρχίζω να το εκτιμώ και ας είναι απο τα φθηνά,Παρόλο που κινούμαι γύρω στα 40 χλμ , είμαι στη φάση του στρωσήματος , κάτι στο μέγεθος φουντουκιού , και μεγαλύτερο , έσκασε στην ζελατίνα του κράνους και εξωστρακίστηκε.Εάν δέν το φόραγα , ποιό μπορεί να ήταν το αποτέλεσμα ?
Άβαταρ μέλους
commbba
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 13 Απρ 2008, 21:01
Τοποθεσία: Ερέτρια-Ευβοίας

YMC Sphinx 200 4τάχυτο νέο look!!!!!

Δημοσίευσηαπό commbba » 07 Νοέμ 2008, 13:49

Για κατανάλωση κυμαίνεται γύρω στα 3,5 λίτρα/100 χλμ. με γρήγορους ρυθμούς , γύρω στίς 4000 στροφές/λεπτό.Φταίει και το καθιερωμένο ζέσταμα μετά απο κάθε κρύα εκκίνηση και το ότι έχει καρμπυρατέρ.
Άβαταρ μέλους
commbba
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 13 Απρ 2008, 21:01
Τοποθεσία: Ερέτρια-Ευβοίας

YMC Sphinx 200 4τάχυτο νέο look!!!!!

Δημοσίευσηαπό commbba » 20 Νοέμ 2008, 18:14

Το πρώτο service έγινε στα 500χλμ.Αλλαγή λαδιών , ρύθμιση βαλβίδων γιατί ήταν σφικτές και απορύθμιζαν τον κινητήρα μετά τίς 3500 στροφές.Πρώτες βλάβες τα ρουλεμάν.Αλλάχτηκαν στην εγγύηση.
Άβαταρ μέλους
commbba
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 13 Απρ 2008, 21:01
Τοποθεσία: Ερέτρια-Ευβοίας

YMC Sphinx 200 4τάχυτο νέο look!!!!!

Δημοσίευσηαπό commbba » 15 Ιαν 2009, 22:09

Σήμερα έκανα ένα καλό μπάνιο τον ''Χαϊνη"" , έβαψα κάτι μικροατέλειες που είχε απο το εργοστάσιο και το πέρασα με αρκετό κερί σε σπρέϊ , που διάβασα σε ένα άλλο topic .Δέν το πηγαίνω σε ακραίες καταστάσεις , αλλά εδώ στην επαρχία μερικοί δρόμοι μας είναι ακόμα σε χωματώδη κατάσταση και αναγκαστηκά το μηχανάκι λερώνεται.Μετά το πλύσιμο , δοκίμασα και πήρε κανονικά μπροστά χωρίς πρόβλημα , παρ'όλο που έριξα αρκετό νερό , επίτηδες , στίς φύσες των ηλεκτρικών.
Κατα τα άλλα , όλα βαίνουν καλώς .
Άβαταρ μέλους
commbba
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 13 Απρ 2008, 21:01
Τοποθεσία: Ερέτρια-Ευβοίας

Δημοσίευσηαπό qnicks » 01 Μαρ 2009, 23:19

και εγώ σχεδόν άσχετος με μηχανές, είπα να αρχίσω με γουρούνες :)

αρχικά, θέλει δίπλωμα για μηχανάκι? ήταν πάντοτε η απορία μου :P

όσον αφορά με το συγκεκριμένο μοντέλο που παίζει να καταλήξω, υπάρχει περίπτωση να προστεθει στην αντιπροσωπεία κάποιος δείκτης για την βενζίνη?

θένκς :)
Άβαταρ μέλους
qnicks
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 01 Μαρ 2009, 23:16

Δημοσίευσηαπό commbba » 03 Μαρ 2009, 12:26

Όσα είναι μέχρι 50 cc θέλουν δίπλωμα μοτοποδηλάτου που εκδίδεται στην Τροχαία και αφού κλείσεις τα 16.Απο εκεί και πάνω θέλει δίπλωμα οδήγησης αυτοκινήτου με κράνος , γιατί είσαι εκτεθειμένος και σε περίπτωση ατυχήματος κινδυνεύεις.
Οσον αφορά τον δείκτη βενζίνης , αυτό θα σου το λύσει ένας μάστορας , εάν υπάρχει after market δείκτης.Εγώ πάντως ,επειδή έχω το ίδιο πρόβλημα , έχει αρκετές ενδείξεις αλλά όχι καυσίμου εκτός απο ένα λαμπάκι που δεν είναι αξιόπιστο , αρχικά μέτραγα τα χλμ και είχα τον νού μου όταν πλησίαζε στα 30 χλμ το γέμιζα.Ούτε αυτό όμως έλυνε το πρόβλημα , οπότε επειδή μένω σε επαρχιακή πόλη , μόλις αρχίζει να ανάβει το λαμπάκι , το φουλάρω μέσω μπετονιού που έχω βενζίνη για να μήν πηγαίνω κάθε τόσο στο βενζινάδικο και βάζω 3-4 ευρώ.
Άβαταρ μέλους
commbba
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 13 Απρ 2008, 21:01
Τοποθεσία: Ερέτρια-Ευβοίας

Δημοσίευσηαπό superspy » 03 Μαρ 2009, 12:59

Σύμφωνα με την από 6/7/2005, αρ. Πρωτ. 38745/4324 διευκρίνηση του Υ.Μ.Ε.

1. Για τα δίτροχα, τρίτροχα και τετράτροχα οχήματα που ορίζονται ως μοτοποδήλατα σύμφωνα με το άρθρο 2 του ΚΟΚ, απαιτείται άδεια οδήγησης μοτοποδηλάτου σύμφωνα με το οριζόμενα στο άρθρο 96 του ΚΟΚ

2. Για τρίτροχα και τετράτροχα οχήματα που δεν περιλαμβάνονται στον παραπάνω ορισμό, σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 94 του ΚΟΚ, τα άρθρα 2 και 3 του (πδ 19/95 ΦΕΚ Α’ 15 «προσαρμογή της νομοθεσίας προς την οδηγία 91/439/ΕΟΚ του συμβουλίου της 29ης Ιουλίου 1991, για την άδεια οδήγησης) και του άρθρου 1 του (πδ 181/98 ΦΕΚ Α’133, «προσαρμογή στη νομοθεσία προς την οδηγία 95/47/ΕΚ του συμβουλίου της 23ης Ιουλίου 1996 και την οδηγία 97/26/ΕΚ του συμβουλίου της 2ας Ιουλίου 1997, για την τροποποίηση της οδηγίας 91/439/ΕΟΚ σχετικά με την άδεια οδήγησης.), απαιτείται άδεια οδήγησης υποκατηγορίας Β1.
Επισημαίνεται ότι επειδή στη χώρα μας δεν χορηγείται η συγκεκριμένη υποκατηγορία άδεια οδήγησης, η παραπάνω απαίτηση καλύπτεται με την κατοχή αδείας οδήγησης Β΄ Κατηγορίας.



Στο 2 πάνε και τα γουρουνάκια πάνω από 50cc, τρίτροχα και τετράτροχα
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό kostasQR600 » 03 Μαρ 2009, 16:51

τί εννοείς, ότι όλες οι γουρούνες οδηγούνται με δίπλωμα μοτοσυκλέτας; Νομίζω ότι υπό προυποθέσεις, π.χ. βάρος και διαφορικό θεωούνται αυτοκίνητα.
Άβαταρ μέλους
kostasQR600
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 27 Φεβ 2009, 14:39
Τοποθεσία: Στουτγκάρδη, Γερμανία

Δημοσίευσηαπό superspy » 03 Μαρ 2009, 16:58

To B είναι το δίπλωμα αυτοκινήτου εκεί (όπως 2) πηγαίνουν όλα τα πάνω από 50cc....
Είναι μοτοσυκλέτες που οδηγούνται με δίπλωμα αυτοκινήτου (μια και δεν έχουμε Β1)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Επόμενο

Επιστροφή στο Quads

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 12 επισκέπτες