ktmakis έγραψε:pino έγραψε:ktmakis έγραψε:
1. Αντί για πετρέλαιο μπορείς να χρησιμοποιήσεις σπρεύ καθαρισμού
2. Γιατί όχι σπρέυ λίπανσης??
3. Γιατί σιδερένια γρανάζια??
1. Ναι το WD40
2. Γιατί μαζεύει σκόνες και χώματα και λειτουργεί σαν γυαλόχαρτο στα σίδερα.
3. Τα σιδερένια αντέχουν περισσότερο από τα αλουμινένια. Το αλουμίνιο τρώγετε πρώτο και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να φθείρει την αλυσίδα πριν την ώρα της.
1. To WD είναι σπρευ λιπαντικό. Μίλησα για σπρευ καθαρισμού.
2. Πρώτα καθαρίζεις και μετά λιπαίνεις. Αν είναι καθαρά δεν κάνεις κακό.
3. Μιλάς για ερασιτεχνική off-road χρήση.
Εγώ θα πρότεινα ότι λεει ο κατασκευαστής. Π.χ. κρατάω αλουμινένια για 4 αγώνες εντούρο. 1000κμ περίπου δηλ. Είναι σαν να βάζεις στο μηχανάκι σου σιδερένιο τιμόνι. Το αλουμίιο αντιδρά καλύτερα στη τριβή και την θερμότητα. Εγώ προσωπικά δεν προτείνω τσιγκουνιές σε τέτοια βασικά εξαρτήματα. Αστο καλύτερα χωρίς πλαστικά η αυτοκόλλητα παρά με σιδερένια εξαρτήματα.
1. ...
2. Άσχετο! Το κακό είναι πως το κολλώδες σπρέι κρατάει κόκκους άμμου και σκόνης που λειτουργεί ως γιαλόχαρτο. Υπάρχουν ειδικά σπρέι για off road Use. Που δεν είναι κολλώδη.
3. Όχι! Μιλάμε για επαγγελματική enduro χρήση! 4 αγώνες enduro αν βάλεις και τις προπονήσεις δεν είναι τίποτα! Έχω δει αλουμινένιο γρανάζι να καταστρέφεται μέσα σε έναν αγώνα γεμάτο λάσπη! Στη Τσεχία και στην Νέα Ζηλανδία να δεις... Το σιδερένιο είναι χίλιες φορές προτιμότερο, δίνει και περισσότερη ροπή στο μηχανάκι!!! Μην μπερδεύεις την θερμότητα με την τριβή. Οι θερμοκρασίες που αναπτύσσονται εκεί δεν είναι μεγάλες, ενώ στην τριβή το αλουμίνιο ΔΕΝ συγκρίνεται με το σίδερο! Είναι 5 φορές χειρότερο, αλλιώς δεν θα φαγωνόταν!
Τα κολλώδη και γενικώς το σπρέι να αποφεύγεται όταν υπάρχει πολύ χώμα - σκόνη, άμμος κτλ.