Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Δώστε τα Φωτα σας για CRF και CRE!

Honda - Yamaha - Suzuki - Kawasaki

Δώστε τα Φωτα σας για CRF και CRE!

Δημοσίευσηαπό Papasouzas » 20 Ιαν 2007, 19:31

Λοιπόν,καλό το ΧRάκι μου,αλλά σκέφτομαι να το κρατήσω για άλλες καταστάσεις(endurόβολτες στο χωριό μιάς και κατάγομαι από ένα μικρο χωριό κοντά στην Λίμνη Ευβοίας) αλλά και για τον δρόμο. Έτσι λοιπόν σκέφτομαι να προχωρίσω στην αγορά μίας πιο "πολεμικής" μηχανής αφού έχει αρχίσει να μου αρέσει λίγο περισσότερο το Motocross. Θέλω τετράχρονο μιάς και δεν με βολεύουν ιδιέτερα τα δίχρονα. Η αλήθεια βέβαια είναι πως τα μόνα δίχρονα που έχω καβαλήσει είναι ένα CR250 και ένα YZ250 και μου έπεφτε πάρα πολύ έως υπερβολικό το γκάζι τους...σε 125 δεν έχω ανέβει ποτέ...Έτσι σκέφτομαι να πάρω το CRF 250 μιάς και το 450 θα είναι πάρα πολύ για μένα. Έχω όμως κάποιες αναστολές γιατι δεν έχω πραγματικά ιδέα τι θέλει απο συντήρηση και πόσο "ζημιάρικο" είναι :? . Επίσης ούτε αυτό το έχω οδηγήσει ποτέ :cry: ,αλλά όπως και να 'χει πιστεύω θα με βολέψει καλύτερα απο δίχρονο 125. Επίσης σκέφτομαι και το CRE 250. Τι διαφορές έχει?Απλά φώτα,μίζα και πινακίδα ή κάτι παραπάνω?Θέλει ίδια συντήρηση?Έχει ίδιες αναρτήσεις και γκάζι? Παρακαλώ τους έμπειρους της παρέας να μου δώσουν τα φώτα τους...
Άβαταρ μέλους
Papasouzas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 769
Εγγραφή: 18 Ιαν 2007, 18:36
Τοποθεσία: Κάτω από τις λάσπες και το μηχανάκι απο πάνω!

Δώστε τα Φωτα σας για CRF και CRE!

Δημοσίευσηαπό markd » 20 Ιαν 2007, 21:12

Gecoooooooooooooooooo!!!!!!!!
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό Papasouzas » 20 Ιαν 2007, 23:11

Απ'ότι κατάλαβα ο Geco είναι ειδικός επι του θέματος!! Geco Δώσε τα φώτα σου!!
Αν επίσης κάποιος από το φόρουμ εδώ διαβάσει το post και έχει κάποιο δίχρονο 125 ή CRF-CRE 250 και συχνάζει τις κυριακές στα πιστάκια της βαρυμπόπης και μπορεί να μου δώσει την κούκλα για μία βόλτα ώστε να δω τι πραγματικά με βολεύει θα του ήμουν ευγνώμων :oops: :oops: :oops:
Άβαταρ μέλους
Papasouzas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 769
Εγγραφή: 18 Ιαν 2007, 18:36
Τοποθεσία: Κάτω από τις λάσπες και το μηχανάκι απο πάνω!

ΦΩΤΑ ;

Δημοσίευσηαπό geco » 20 Ιαν 2007, 23:50

Παλληκαράκια γειά σας!

Στη Λίμνη έχει ... φωλιά ! Με μοτοκροσάδες, εντουράδες, σκραμπλάδες κλπ.

Μάλλον το κλίμα της περιοχής βοηθάει !

Λοιπόν,

σκυλιά σαν τα XR δεν υπάρχουν άλλα .-

Τώρα τα CRE είναι μοτοκρός με μετατροπές που βγάζουν πινακίδα αλλά δεν έχουν μίζα. Τa CRF 250X & CRF 450X είναι φτιαγμένα ειδικά γιά εντούρο, διαθέτουν μίζα, ρουμπινέτο με ρεζέρβα, σανζμάν-μετάδοση- φώτα-σταντ κλπ.

Βέβαια βασίζονται στα CRF (τα ΜΧ μοντέλα) και έχουν τόσο ελαφρωμένα κινούμενα μέρη που απαιτούν τακτική συντήρηση και ευλαβική προσοχή γιά να αντέξουν στον χρόνο !

Όχι ! Δεν είναι ζημιάρικα ! Δεν είναι όμως τα σκυλιά που έιναι τα ΧR και την ακούνε άν δεν συντηρούνται σωστά και τακτικά όπως ορίζει το service manual!

Από ποιότητα κατασκευής καθώς και από κράτημα-επιδόσεις-φρένα απλά ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ !
Ανταλλακτικά υπάρχουν τόσο σε γνήσια όσο και σε φθηνά after market και έχουν καλή μεταπώληση!

Βόλτα θέλω και εγώ αλλά δεν έχω κανέναν δικό μου να μου δώσει !
Ένας στο χώμα - χιλιάδες στον αγώνα !
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1523
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

Δημοσίευσηαπό Papasouzas » 21 Ιαν 2007, 00:52

Φίλε Geco όταν λες CRF-X τι εννοείς? Είναι όπως τα CRF που έφτιαχνε η HM πριν βγούνε τα CRE έτοιμα από την Honda? Ή είναι της Honda απευθείας? Δεν τα έχω δει πουθενά αυτά τα μοντέλα! :shock:
Πάντως αν εξερέσεις τα CRF-X που δεν τα ξέρω καν,τα CRE με τα CRF έχουν ακριβώς τα ίδια χαρακτηριστικά δηλαδή μόνο που βγάζουν πινακίδα,έτσι?
Επίσης θέλω να μου πείς αν μπορείς πόση συντήρηση θέλουν περίπου, μιας και ψαχούλευα το web για manual του 250 αλλά δεν βρήκα πουθενά!
Εννοώ κάθε πότε θέλουν λάδι,ελατήρια,πιστόνια κλπ κλπ,μιας και ειληκρινά δεν ξέρω καθόλου... :oops: :oops: :oops:
Και αφού δεν υπάρχει κανείς εδώ στην παρέα με CRF-E-X ωστε να μπορει να το παραχωρήσει για μία βόλτα, και μία βόλτα με δίχρονο 125 θα με βόλευε πολύ για να δώ αν μου ταιριάζει ή όχι! :oops: :oops: :oops: :oops:
Άβαταρ μέλους
Papasouzas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 769
Εγγραφή: 18 Ιαν 2007, 18:36
Τοποθεσία: Κάτω από τις λάσπες και το μηχανάκι απο πάνω!

Δημοσίευσηαπό markd » 21 Ιαν 2007, 06:17

Την άλλη εβδομάδα θα παίζει στην παρέα ένα CRE 125 αλλά είναι παλαιότερης γενιάς !!!
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

TO ONOMA ... και η χάρη !

Δημοσίευσηαπό geco » 21 Ιαν 2007, 10:48

Papasouzas έγραψε:Φίλε Geco όταν λες CRF-X τι εννοείς? Είναι όπως τα CRF που έφτιαχνε η HM πριν βγούνε τα CRE έτοιμα από την Honda? Ή είναι της Honda απευθείας? Δεν τα έχω δει πουθενά αυτά τα μοντέλα! :shock:
Πάντως αν εξερέσεις τα CRF-X που δεν τα ξέρω καν,τα CRE με τα CRF έχουν ακριβώς τα ίδια χαρακτηριστικά δηλαδή μόνο που βγάζουν πινακίδα,έτσι?
Επίσης θέλω να μου πείς αν μπορείς πόση συντήρηση θέλουν περίπου, μιας και ψαχούλευα το web για manual του 250 αλλά δεν βρήκα πουθενά!
Εννοώ κάθε πότε θέλουν λάδι,ελατήρια,πιστόνια κλπ κλπ,μιας και ειληκρινά δεν ξέρω καθόλου... :oops: :oops: :oops:
Και αφού δεν υπάρχει κανείς εδώ στην παρέα με CRF-E-X ωστε να μπορει να το παραχωρήσει για μία βόλτα, και μία βόλτα με δίχρονο 125 θα με βόλευε πολύ για να δώ αν μου ταιριάζει ή όχι! :oops: :oops: :oops: :oops:


Λοιπόν,

Λέμε τα ίδια πράγματα αλλά καλό είναι να τα διευκρινίσουμε !


Ολα ξεκινάνε από το ΜΧ και την τεράστια και πολύ πλούσια Αμερικάνικη αγορά.

Μετά τα δίχρονα CR 125 - CR 250 - CR 500 ακολούθησαν τα τετράχρονα
CRF 250R - CRF 450R.

Επειδή όμως δεν κάνουν όλοι ΜΧ, προέκυψαν τα CRE που φτιάχνει ο Ιταλικός οίκος ΗΜ και βασίζονται σε ομολογκαρισμένα ΜΧ που βγάζουν πινακίδα και μπορούν να τρέξουν εντούρο.

Στην συνέχεια η HONDA εξέλιξε τα CRF 250X & CRF 450X που είναι οι εκδόσεις εντούρο και έχουν διαφορές σε κεφαλή, κύλινδρο, σανζμαν, στροφαλο, βολάν, πηνίο φωτισμού, σταντ, ρεζερβα κλπ.

Γιά να τα ομολογκάρει όμως συνεχίζει να τα στέλνει στην ΗΜ ώστε να πάρουν "έγκριση τύπου" και να βγάλουν άδεια κυκλοφορίας.

Θα τα ακούσεις και σαν CRE 250 - CRE 450.

Όσον αφορά την συντήρησή τους το owner's-service manual γράφει πιστόνι κάθε 15 ώρες λειτουργίας που δεν αντιπροσωπεύει την πραγματική ανάγκη αλλά απόφαση της εταιρίας to be on the safe side σε επίπεδο παγκοσμίων πρωταθλημάτων!

Η πράξη έχει δείξει ότι τα μηχανάκια βγάζουν γύρω στον χρόνο με χρήση εντούρο πριν λυθουν γιά έλεγχο.

Θέλουν όμως τακτικές αλλαγές λαδιού-φίλτρου μιά και παίρνουν χωριστά λάδι στο σανζμάν και χωριστά στον στρόφαλο (από 700 cc περίπου).

Θέλουν ακόμα έλεγχο των βαλβίδων τιτανίου που φοράνε (στην εισαγωγή) και των διακένων γενικά . Στα 250 ιδίως που δουλεύουν σε μεγάλο αριθμό στροφών υπάρχει μιά τάση γιά σχετικά συχνή αλλαγή στις βαλβίδες.

Αυτά σε γενικές γραμμές και περισσότερα σε επόμενη επικοινωνία.
Ένας στο χώμα - χιλιάδες στον αγώνα !
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1523
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

Δημοσίευσηαπό Papasouzas » 21 Ιαν 2007, 13:37

Κοίτα έξω μέρα...κι εγώ κάθομαι και ψήνομαι στον πυρετό γαμώ την τρέλα μου αντι να πάω για κανα γύρο στην βαρυμπόπη μπας και μάθω να οδηγάω :( :( :(
markd
Δημοσιεύθηκε: 21 Ιαν, 2007 - 06:17

--------------------------------------------------------------------------------

Την άλλη εβδομάδα θα παίζει στην παρέα ένα CRE 125 αλλά είναι παλαιότερης γενιάς !!!

Φίλε markd δεν με νοιάζει η γενιά!Εγω βόλτα με ό,τι να'ναι δίχρονο θέλω! :P :P

Λοιπόν,

Λέμε τα ίδια πράγματα αλλά καλό είναι να τα διευκρινίσουμε !


Ολα ξεκινάνε από το ΜΧ και την τεράστια και πολύ πλούσια Αμερικάνικη αγορά.

Μετά τα δίχρονα CR 125 - CR 250 - CR 500 ακολούθησαν τα τετράχρονα
CRF 250R - CRF 450R.

Επειδή όμως δεν κάνουν όλοι ΜΧ, προέκυψαν τα CRE που φτιάχνει ο Ιταλικός οίκος ΗΜ και βασίζονται σε ομολογκαρισμένα ΜΧ που βγάζουν πινακίδα και μπορούν να τρέξουν εντούρο.

Στην συνέχεια η HONDA εξέλιξε τα CRF 250X & CRF 450X που είναι οι εκδόσεις εντούρο και έχουν διαφορές σε κεφαλή, κύλινδρο, σανζμαν, στροφαλο, βολάν, πηνίο φωτισμού, σταντ, ρεζερβα κλπ.

Γιά να τα ομολογκάρει όμως συνεχίζει να τα στέλνει στην ΗΜ ώστε να πάρουν "έγκριση τύπου" και να βγάλουν άδεια κυκλοφορίας.

Θα τα ακούσεις και σαν CRE 250 - CRE 450.

Όσον αφορά την συντήρησή τους το owner's-service manual γράφει πιστόνι κάθε 15 ώρες λειτουργίας που δεν αντιπροσωπεύει την πραγματική ανάγκη αλλά απόφαση της εταιρίας to be on the safe side σε επίπεδο παγκοσμίων πρωταθλημάτων!

Η πράξη έχει δείξει ότι τα μηχανάκια βγάζουν γύρω στον χρόνο με χρήση εντούρο πριν λυθουν γιά έλεγχο.

Θέλουν όμως τακτικές αλλαγές λαδιού-φίλτρου μιά και παίρνουν χωριστά λάδι στο σανζμάν και χωριστά στον στρόφαλο (από 700 cc περίπου).

Θέλουν ακόμα έλεγχο των βαλβίδων τιτανίου που φοράνε (στην εισαγωγή) και των διακένων γενικά . Στα 250 ιδίως που δουλεύουν σε μεγάλο αριθμό στροφών υπάρχει μιά τάση γιά σχετικά συχνή αλλαγή στις βαλβίδες.

Αυτά σε γενικές γραμμές και περισσότερα σε επόμενη επικοινωνία.


Ωραία,τουλάχιστον κατάλαβα περι τίνος πρόκειται για τα CRF-X!
Αν ισχύουν αυτά που λες για το πιστόνι,τότε εγώ που το χρησιμοποιώ 3-4 ώρες κάθε κυριακή,θα αλλάζω πιστόνι κάθε 10-15 κυριακές? Ακόμα η τιμή ενός πιστονιού είναι γυρω στα 200$,ε :-x ?
Λάδια και φίλτρα δεν με απασχολούν,τουλάχιστον είναι φτηνά! :P
Ακόμα, όταν λες "αλλαγη" στις βαλβίδες εννοείς όντως αλλαγή ή ρύθμισμα? Εγώ ήξερα οτι στα μηχανάκια απλά τις ρυθμίζουμε... :oops:
Τέλος, τα CRF-X μοντέλα απαιτούν λιγότερα πράγματα σε συντήρηση απο τα CRF λόγω των διαφορετικών στοιχείων που έχουν,ή έχουν τις ίδιες απαιτήσεις?
Άβαταρ μέλους
Papasouzas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 769
Εγγραφή: 18 Ιαν 2007, 18:36
Τοποθεσία: Κάτω από τις λάσπες και το μηχανάκι απο πάνω!

Δημοσίευσηαπό Papasouzas » 22 Ιαν 2007, 02:15

Geco πες μου γιατί θα σκάσω απο την αγωνία μου να τα μάθω όλα και θα πάρω τα βουνά!!!!!!!!!! :P :P :P
Όσο υπάρχει τράπουλα,θα βγένουνε ρηγάδες
κι όσο υπάρχουν δάσκαλοι θα βγαίνουν μαθητάδες!

TEAM 65- !!

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Papasouzas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 769
Εγγραφή: 18 Ιαν 2007, 18:36
Τοποθεσία: Κάτω από τις λάσπες και το μηχανάκι απο πάνω!

Δημοσίευσηαπό DRAGONFOX » 23 Ιαν 2007, 15:08

Papasouzas έγραψε:Κοίτα έξω μέρα...κι εγώ κάθομαι και ψήνομαι στον πυρετό γαμώ την τρέλα μου αντι να πάω για κανα γύρο στην βαρυμπόπη μπας και μάθω να οδηγάω :( :( :(
markd
Δημοσιεύθηκε: 21 Ιαν, 2007 - 06:17

--------------------------------------------------------------------------------

Την άλλη εβδομάδα θα παίζει στην παρέα ένα CRE 125 αλλά είναι παλαιότερης γενιάς !!!

Φίλε markd δεν με νοιάζει η γενιά!Εγω βόλτα με ό,τι να'ναι δίχρονο θέλω! :P :P

Λοιπόν,

Λέμε τα ίδια πράγματα αλλά καλό είναι να τα διευκρινίσουμε !


Ολα ξεκινάνε από το ΜΧ και την τεράστια και πολύ πλούσια Αμερικάνικη αγορά.

Μετά τα δίχρονα CR 125 - CR 250 - CR 500 ακολούθησαν τα τετράχρονα
CRF 250R - CRF 450R.

Επειδή όμως δεν κάνουν όλοι ΜΧ, προέκυψαν τα CRE που φτιάχνει ο Ιταλικός οίκος ΗΜ και βασίζονται σε ομολογκαρισμένα ΜΧ που βγάζουν πινακίδα και μπορούν να τρέξουν εντούρο.

Στην συνέχεια η HONDA εξέλιξε τα CRF 250X & CRF 450X που είναι οι εκδόσεις εντούρο και έχουν διαφορές σε κεφαλή, κύλινδρο, σανζμαν, στροφαλο, βολάν, πηνίο φωτισμού, σταντ, ρεζερβα κλπ.

Γιά να τα ομολογκάρει όμως συνεχίζει να τα στέλνει στην ΗΜ ώστε να πάρουν "έγκριση τύπου" και να βγάλουν άδεια κυκλοφορίας.

Θα τα ακούσεις και σαν CRE 250 - CRE 450.

Όσον αφορά την συντήρησή τους το owner's-service manual γράφει πιστόνι κάθε 15 ώρες λειτουργίας που δεν αντιπροσωπεύει την πραγματική ανάγκη αλλά απόφαση της εταιρίας to be on the safe side σε επίπεδο παγκοσμίων πρωταθλημάτων!

Η πράξη έχει δείξει ότι τα μηχανάκια βγάζουν γύρω στον χρόνο με χρήση εντούρο πριν λυθουν γιά έλεγχο.

Θέλουν όμως τακτικές αλλαγές λαδιού-φίλτρου μιά και παίρνουν χωριστά λάδι στο σανζμάν και χωριστά στον στρόφαλο (από 700 cc περίπου).

Θέλουν ακόμα έλεγχο των βαλβίδων τιτανίου που φοράνε (στην εισαγωγή) και των διακένων γενικά . Στα 250 ιδίως που δουλεύουν σε μεγάλο αριθμό στροφών υπάρχει μιά τάση γιά σχετικά συχνή αλλαγή στις βαλβίδες.

Αυτά σε γενικές γραμμές και περισσότερα σε επόμενη επικοινωνία.


Ωραία,τουλάχιστον κατάλαβα περι τίνος πρόκειται για τα CRF-X!
Αν ισχύουν αυτά που λες για το πιστόνι,τότε εγώ που το χρησιμοποιώ 3-4 ώρες κάθε κυριακή,θα αλλάζω πιστόνι κάθε 10-15 κυριακές? Ακόμα η τιμή ενός πιστονιού είναι γυρω στα 200$,ε :-x ?
Λάδια και φίλτρα δεν με απασχολούν,τουλάχιστον είναι φτηνά! :P
Ακόμα, όταν λες "αλλαγη" στις βαλβίδες εννοείς όντως αλλαγή ή ρύθμισμα? Εγώ ήξερα οτι στα μηχανάκια απλά τις ρυθμίζουμε... :oops:
Τέλος, τα CRF-X μοντέλα απαιτούν λιγότερα πράγματα σε συντήρηση απο τα CRF λόγω των διαφορετικών στοιχείων που έχουν,ή έχουν τις ίδιες απαιτήσεις?


Το crf x απαιτουν την ιδια συντηρηση με τα crf η διαφορα τους ειναι οτι to crfx ειναι enduro δηλ φωτα ,σασμαν κοντη 1η ,εξατμηση κλπ και το βασικοτερο που το θεωρω μεγαλο μειονεκτιμα ,σερνεται σε σχεση με το crf! Aυτο που σε ενδιαφερει ειναι το cre poy exei δυναμη βγαζει πινακιδα και ειναι ποιο ευκολοπουλειτο λογο οτι ειναι 2 σε 1!Οσο για συντηρηση μην ανχωνεσαι για το πιστονι ,αλλαγη λαδιων να γινετε συχνα και σε βγαζει αρκετο χρονο απροβληματιστα!
Άβαταρ μέλους
DRAGONFOX
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: 20 Σεπ 2005, 19:51
Τοποθεσία: AYLONAS ATTIKHS

Δημοσίευσηαπό Papasouzas » 23 Ιαν 2007, 16:26

αφού η διαφορά τους είναι η κοντή πρώτη και η εξάτμιση τότε γιατι σέρνεται το CRF-X μπροστά στο CRF?
Άβαταρ μέλους
Papasouzas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 769
Εγγραφή: 18 Ιαν 2007, 18:36
Τοποθεσία: Κάτω από τις λάσπες και το μηχανάκι απο πάνω!

Δημοσίευσηαπό THANOS_KTM » 23 Ιαν 2007, 16:31

Καλά δεν είναι μόνο αυτά οι διαφορές τους.
Εχουν διαφορετική ηλεκτρονική και εκκεντροφόρο και βάρος(μίζα,βολάν) συνολικά.
Και δεν σέρνεται....μη τρελαθούμε.!!
Άβαταρ μέλους
THANOS_KTM
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: 25 Ιαν 2005, 12:11

Δημοσίευσηαπό Papasouzas » 23 Ιαν 2007, 17:52

THANOS_KTM έγραψε:Καλά δεν είναι μόνο αυτά οι διαφορές τους.
Εχουν διαφορετική ηλεκτρονική και εκκεντροφόρο και βάρος(μίζα,βολάν) συνολικά.
Και δεν σέρνεται....μη τρελαθούμε.!!

Από συντήρηση τελικά ποιος θα μου πει αν έχουν διαφορετικές απαιτήσεις :?: :?:
Άβαταρ μέλους
Papasouzas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 769
Εγγραφή: 18 Ιαν 2007, 18:36
Τοποθεσία: Κάτω από τις λάσπες και το μηχανάκι απο πάνω!

CRF

Δημοσίευσηαπό geco » 23 Ιαν 2007, 17:57

Papasouzas έγραψε:
THANOS_KTM έγραψε:Καλά δεν είναι μόνο αυτά οι διαφορές τους.
Εχουν διαφορετική ηλεκτρονική και εκκεντροφόρο και βάρος(μίζα,βολάν) συνολικά.
Και δεν σέρνεται....μη τρελαθούμε.!!

Από συντήρηση τελικά ποιος θα μου πει αν έχουν διαφορετικές απαιτήσεις :?: :?:


Tελικά πρέπει και εσύ Παπασούζα και ο Dragonfox να είσαστε πιτσιρικάδες, γιατί δεν κρατιόσαστε με τίποτα !

Λοιπόν οι απαιτήσεις σε συντήρηση του CRF σε σχέση με το CRF X είναι περίπου οι διπλές. Φυσικό γιατί το ΜΧ οδηγιέται τέρμα γκάζι και οι απαιτήσεις είναι διαφορετικές !

Τα μηχανάκια πάνε κάργα, γιά την δουλειά που είναι φτιαγμένο το καθένα και όποιος λέει άλλα, απλά δεν τα έχει καβαλήσει !

Το πιστόνι μαζί με ελατήρια κάνει κάτι λιγώτερο από 100 ευρώ και ο κύλινδρος γύρω στα 350. (Πάντα και μόνο γνήσια !!!)

Αυτά και ρωτάτε να μαθαίνετε !
Ένας στο χώμα - χιλιάδες στον αγώνα !
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1523
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

Re: CRF

Δημοσίευσηαπό DRAGONFOX » 23 Ιαν 2007, 19:23

geco έγραψε:
Papasouzas έγραψε:
THANOS_KTM έγραψε:Καλά δεν είναι μόνο αυτά οι διαφορές τους.
Εχουν διαφορετική ηλεκτρονική και εκκεντροφόρο και βάρος(μίζα,βολάν) συνολικά.
Και δεν σέρνεται....μη τρελαθούμε.!!

Από συντήρηση τελικά ποιος θα μου πει αν έχουν διαφορετικές απαιτήσεις :?: :?:


Tελικά πρέπει και εσύ Παπασούζα και ο Dragonfox να είσαστε πιτσιρικάδες, γιατί δεν κρατιόσαστε με τίποτα !

Λοιπόν οι απαιτήσεις σε συντήρηση του CRF σε σχέση με το CRF X είναι περίπου οι διπλές. Φυσικό γιατί το ΜΧ οδηγιέται τέρμα γκάζι και οι απαιτήσεις είναι διαφορετικές !

Τα μηχανάκια πάνε κάργα, γιά την δουλειά που είναι φτιαγμένο το καθένα και όποιος λέει άλλα, απλά δεν τα έχει καβαλήσει !

Το πιστόνι μαζί με ελατήρια κάνει κάτι λιγώτερο από 100 ευρώ και ο κύλινδρος γύρω στα 350. (Πάντα και μόνο γνήσια !!!)

Αυτά και ρωτάτε να μαθαίνετε !

Δεν ειναι θεμα ηλικιας ,απλα το crfx250!! το ειχα για 2 μηνες και επιμενω οτι σερνεται σε σχεση με το crf ,απευθυνεται σε αρχαριους και δεν ειναι ανταγωνισημο στην κατηγορια του!Γι'αυτο και HONDA παραγει και το cre!
θεωρω οτι ειναι πολυ καλο για να μπει καποιος στον χωρο του enduro !
Άβαταρ μέλους
DRAGONFOX
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: 20 Σεπ 2005, 19:51
Τοποθεσία: AYLONAS ATTIKHS

Επόμενο

Επιστροφή στο Ιάπωνες!

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες