Η αλήθεια είναι ότι με τα κρύα και επειδή δεν είχε πολύ κίνηση στους δρόμους τις γιορτές, είχα ψιλοαρχίσει να παίρνω το αυτοκίνητο. Το βράδυ του Σαββάτου που μας πέρασε όμως, έπρεπε να πάω σε φίλο στη Λούτσα, και επειδή νύσταζα πήρα το γρουν οπότε αναγκατικά ξύπνησα στο δρόμο
Κατέβηκα μια χαρούλα σε 20 λεπτά, προσπέρασα και 2-3 αυτοκινητοχελώνες στο δρόμο, αλλά με τα φώτα αυτά δεν ήταν ό,τι καλύτερο να πηγαίνει σκασμένο με 80 σε αυτό τον δρόμο, ειδικά στην περιοχή του αεροδρομιού που έχει περίεργα μπαλώματα και είναι σκοτάδια... Φυσικά στον γυρισμό μετά τις 12 πάγωσαν τα πόδια μου σε σημείο που δεν τα ένιωθα όταν έφτασα σπίτι, αφού πρέπει να είχε το πολύ +2...
Σήμερα που κατέβηκα να το πάρω πάλι, βάζω μπροστά και ακούω τζζζζζ-τζζζ-τζζζζ, κοιτάω και βλέπω το κάθετο ελατήριο που κρατάει το τελικό να κρέμεται!!! Ψάχνω να βρω πού έπιανε, αλλά τίποτα!!! Φαίνεται ότι στον γυρισμό από την Λούτσα, η κάτω βάση της εξάτμισης αποχαιρέτησε τον σκελετό για πάντα
Και όχι μόνο ξεκόλλησε, αλλά στο σημείο αυτό ο σκελετός φαίνεται σκουριασμένος! Εϊναι δυνατόν κα έκαναν την κόλληση σε σκουριασμένο μέταλλο??? Μάλλον θα το περάσω με Hammerite κατευθείαν αντί να το βάψω απλά.
Τουλάχιστον η πάνω βάση φαίνεται γερή, το σινεμπλόκ φαίνεται καλό και το τελικό που έχω βάλει είναι ελαφρύ, οπότε δε νομίζω ότι υπάρχει θέμα.