Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Trail Ride "ΡΟΥΜΕΛΗΣ"

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Δημοσίευσηαπό IKE » 29 Μαρ 2004, 21:10

Να συμφωνήσω και εγώ πως θα πρέπει να αναφέρεται με σαφήνεια πού ξεκινάει και -κυρίως- που τελειώνει η χρονομέτρηση και όσον αφορά το αν θα ήτανε τίμιο να αναφερθεί δημοσίως το λεπτομερές κοστολόγιο πιστευω πως έτσι όπως τέθηκε θα πρέπει να θεωρηθεί μή-τίμιο το να μήν αναφερθεί.Το παραπάνω το θεωρώ προβλητικό για τους οργανωτές, δικαίωμα τους είναι να χρεώνουν όσο νομίζουν και δικαίωμα των συμμετεχόντων να το θεωρήσουν υπερβολικό (και να μην συμετάσχουν) ή όχι.Γιατι θα πρέπει να "απολογηθεί" η διοργάνωση για το κόστος?
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό superspy » 29 Μαρ 2004, 21:33

NEC-R έγραψε:......Θα πρέπει όλοι να γνωρίζουν σε ποιά τουλίπα ξεκινάει και σε ποια τελειώνει η χρονομέτρηση ωστε ολοι να εχουν τις ιδιες πιθανότητες να υπολογισουν σωστά τους χρόνους τους.....


Εε.... Το σημείο μέτρησης είναι κρύφο...... και δεν αλλάζει αυτό.
Είναι απο τους βασικούς κανόνες του παιχνιδιού, που εξασφαλίζουν ακριβώς αυτή την αντικειμενικότητα του... Για τον υπολογισμό του χρόνου σας, βασίζεστε στην ΜΩΤ της κατηγορία σας.
φιλικά
Superspy
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό IKE » 29 Μαρ 2004, 23:53

Διαβάζοντας τους κανονισμούς μου γεννήθηκε η εξής απορία:

Σύμφωνα με το άρθρο 18.9 για διαφορά μεταξύ της ιδανικής ώρας και της ώρας σφράγισης στο ΣΕΧ έχουμε ποινή για καθυστέρηση ποινή 10" για κάθε 60" και για προπορεία ποινή 60" για κάθε 60". (Ουσταστικά όσο και να τρέχεις θα κάνεις τον ιδανικό χρόνο χωρίς να μπορέσεις να πέσεις πιο κάτω---> άρα δεν χάνεις τίποτα να ΄πηγαίνεις όσο πιο γρήγορα μπορείς).

Σε αντίθεση(?) το άρθρο 20.2 αναφέρει ποινές στις χρονομετρημένες διαδρομές ακριβείας που είναι για κάθε δευτερόλεπτο καθυστέρησης 1 δευτερόλεπτο ποινής και για κάθε δευτερόλεπτο προπορείας 10 δευτερόλεπτα ποινής.

Η απορία μου είναι η εξής:

Ισχύουν τα όσα λέει το 18.9 και σε επιλεγμένα (και κρυφά) κομμάτια της διαδρομής θα ισχύουν οι ποινές του 20.2? Δηλαδή υπάρχουν μέσα στις ειδικές διαδρομές οι "χρονομετρημένες διαδρομές διαρκείας" οπου αλλάζει το καθεστός των ποινών?

Αν όχι πού ακριβώς ισχύει το κάθε καθεστός ποινής?

ΥΓ1. Ίσως θα έπρεπε να ξέρω τις απαντήσεις για τα παραπάνω έχοντας τρέξει ήδη στο προηγούμενο αλλα καλύτερα να ρωτήσω παρά να μείνω με την απορία :oops:

ΥΓ2. Απ'οσο κατάλαβα στο προηγούμενο αγώνα εφαρμόστηκε καθαρά και μόνο το καθσετώς του 18.9 ή κάνω λάθος?

ΥΓ3.(και τελευταίο!) Για αυτό που ανέφερε ο NEC-R και εγώ ακόμα και αν το σημείο χρονομέτρησης είναι κρυφό καλό πιστευω θα ήταν να ξέρουμε περίπου έστω που τελειώνει η χρονομέτρηση, στο Ξυλόκαστρο η χρονομέτρηση τελείωνε κάπου 20χλμ πριν τα 98 της διαδρομής οπότε εκτός απο την στρεβλή εικόνα των αποτελεσμάτων που είχαμε όταν φτάσαμε μιας και στα τελευταία 20 δεν μέτραγε πως είχαμε πάει πιστευω προσπαθήσαμε τσάμπα για 20χλμ ενω δεν χρειαζόταν. Φυσικά και είναι στην ευχέρεια της διοργάνωσης να το ανακοινώσει ή όχι αλλα πιστευω καλό θα ήταν να ξέρουμε (περίπου) που τελειώνει η χρονομέτρηση.
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό superspy » 30 Μαρ 2004, 08:44

IKE έγραψε:Διαβάζοντας τους κανονισμούς μου γεννήθηκε η εξής απορία:

Σύμφωνα με το άρθρο 18.9 για διαφορά μεταξύ της ιδανικής ώρας και της ώρας σφράγισης στο ΣΕΧ έχουμε ποινή για καθυστέρηση ποινή 10" για κάθε 60" και για προπορεία ποινή 60" για κάθε 60". (Ουσταστικά όσο και να τρέχεις θα κάνεις τον ιδανικό χρόνο χωρίς να μπορέσεις να πέσεις πιο κάτω---> άρα δεν χάνεις τίποτα να ΄πηγαίνεις όσο πιο γρήγορα μπορείς).

Σε αντίθεση(?) το άρθρο 20.2 αναφέρει ποινές στις χρονομετρημένες διαδρομές ακριβείας που είναι για κάθε δευτερόλεπτο καθυστέρησης 1 δευτερόλεπτο ποινής και για κάθε δευτερόλεπτο προπορείας 10 δευτερόλεπτα ποινής.

Η απορία μου είναι η εξής:

Ισχύουν τα όσα λέει το 18.9 και σε επιλεγμένα (και κρυφά) κομμάτια της διαδρομής θα ισχύουν οι ποινές του 20.2? Δηλαδή υπάρχουν μέσα στις ειδικές διαδρομές οι "χρονομετρημένες διαδρομές διαρκείας" οπου αλλάζει το καθεστός των ποινών?

Αν όχι πού ακριβώς ισχύει το κάθε καθεστός ποινής?

ΥΓ1. Ίσως θα έπρεπε να ξέρω τις απαντήσεις για τα παραπάνω έχοντας τρέξει ήδη στο προηγούμενο αλλα καλύτερα να ρωτήσω παρά να μείνω με την απορία :oops:

ΥΓ2. Απ'οσο κατάλαβα στο προηγούμενο αγώνα εφαρμόστηκε καθαρά και μόνο το καθσετώς του 18.9 ή κάνω λάθος?

ΥΓ3.(και τελευταίο!) Για αυτό που ανέφερε ο NEC-R και εγώ ακόμα και αν το σημείο χρονομέτρησης είναι κρυφό καλό πιστευω θα ήταν να ξέρουμε περίπου έστω που τελειώνει η χρονομέτρηση, στο Ξυλόκαστρο η χρονομέτρηση τελείωνε κάπου 20χλμ πριν τα 98 της διαδρομής οπότε εκτός απο την στρεβλή εικόνα των αποτελεσμάτων που είχαμε όταν φτάσαμε μιας και στα τελευταία 20 δεν μέτραγε πως είχαμε πάει πιστευω προσπαθήσαμε τσάμπα για 20χλμ ενω δεν χρειαζόταν. Φυσικά και είναι στην ευχέρεια της διοργάνωσης να το ανακοινώσει ή όχι αλλα πιστευω καλό θα ήταν να ξέρουμε (περίπου) που τελειώνει η χρονομέτρηση.


ΥΓ1. ΟΧΙ.... Άλλο Απλή διαδρομή και άλλο χρονομετρημένη ΜΩΤ ΟΚ....
Αν "τρέξεις" παραπάνω και ξεπεράσεις τη ΜΩΤ στην ειδική θα έχεις ποινή 10" κάθε 1" που "πηγες πιο γρήγορα". Καθυστέρηση στην απλή είναι 10" για κάθε 1' και 60" για κάθε λεπτό προπορείας ΟΚ;

ΥΓ2. Κάνεις λάθος.... στο προηγούμενο είχε μόνο ειδική χωρίς απλή (όπως και τώρα)

ΥΓ3. Δεν πρόκειται να ανακοινωθεί που θα γίνει η χρονομέτρηση (όπως σε όλους τους αγώνες regularite), παρόλαυτα υπενθυμίζω ότι το regularite είναι κάλυψη και η ΜΩΤ είναι τέτοια που να σου επιτρέπει να έχεις ένα "γενικά" γρήγορο ρυθμό, χωρίς υπερβολές και το όριο μπαίνει ακριβώς γιαυτό να μην ξεπεράσεις κάποια λογικά όρια ΣΥΝΟΛΙΚΑ στη διαδρομή και όχι από τουλίπα σε τουλίπα.
Αν και ο κλασσικός τρόπος είναι να προσπαθείς να διατηρείς γενικά την ΜΩΤ κάθε 100μ. αυτό στα TRAIL RIDE δεν ισχύει.. μπορείς να πάς αργά στα αργά κομμάτια και γρήγορα στα ανοικτά. Στο Ξυλόκαστρο ΠΧ δεν είχε νόημα να πηγαίνουν (τα αυτοκίνητα) με 36χλμ μέσα στις ελιές και μετά στις ευθείες και τα πλακωμένα να πηγαίνουν πάλι με 36.
Έπρεπε να πάνε με λιγότερα στα "κλειστά" και ποιο γρήγορα στα ανοικτά, διατηρώντας ένα γενικά σβέλτο ρυθμό, χωρίς υπερβολές. Να σημειώσω ότι ο τέταρτος στα 4Χ4 ήταν μια συμμετοχή που "συμπλήρωσε" τελευταία στιγμή κάποιο κενό και χωρίς να προσπαθήσει να διατηρήσει τη ΜΩΤ ήρθε.... τέταρτος με ευκολία.
Προσπαθήστε να "δείτε" το trail ride σαν μια γρήγορη βόλτα και μην καταφύγετε στις λύσεις των πινάκων ΜΩΤ ή στη χρονομέτρηση από τουλίπα σε τουλίπα γιατί "χάνετε" το νόημα του αγώνα.
ΞΑΝΑΛΕΩ: Η ΜΩΤ είναι κάλυψη ώστε να μην ξεπεραστούν κάποια όρια συνολικά στη διαδρομή και όχι η στιγμιαία ταχύτητα ή η ταχύτητα από τουλίπα σε τουλίπα. ΟΚ;

Η χρονομέτρηση γίνεται σε μεγάλο τμήμα της διαδρομής (συνήθως στα 3/4 ή και παραπάνω) και το σημείο δεν γίνεται γνωστό μια και θα μπορούσε κάποιος να «λιώσει» σε όλη τη διαδρομή και μετά να σταματήσει 500μ πριν να περιμένει και να «μπει» ακριβώς στην ώρα του. Μην ξεχνάμε ότι η προτεινόμενη ΜΩΤ είναι πάντα 1-2 χιλιόμετρα παραπάνω από ότι θα μπορούσατε να φτάσετε. ΠΧ στο Ξυλόκαστρο η ΜΩΤ για τις μοτο ήταν 46, αλλά ο νικητής έκανε περίπου 44,5.

Μην μπερδεύεστε με την ΜΩΤ. Κρατήστε ένα ρυθμό μέσα στις ικανότητες του οχήματος και τις δικές σας με προσοχή πάντα στα αντίθετα ερχόμενα οχήματα και χωρίς «μούρη μέσα» στις αριστερές και θα δείτε ότι χωρίς άγχος για την ΜΩΤ θα πάτε καλύτερα. Οι μοτο που «παίζουν» το παιχνίδι αυτό εδώ και δέκα χρόνια, δεν αγχώνονται ποτέ για το πόσο γρήγορα ή αργά πάνε και δεν προβληματίζονται οκ;
Αργά στα δύσκολα και «σφικτά» και γρήγορα μόνο όπου σας «παίρνει».

Φιλικά
Σπύρος
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό superspy » 30 Μαρ 2004, 09:01

Xappas έγραψε:...... διευκρίνηση σχετικά με τη σειρά εκκίνησης. Εγώ δύο τρόπους γνωρίζω : ή την κλήρωση ή την κατάταξη με (αντικειμενικά) κριτήρια που θέτει η οργάνωση. Αν ο καθένας μπορεί να ζητήσει κοντά σε ποιούς (ή εμπρός ή πίσω κλπ.) θέλει να τρέξει δημιουργούμε και ένα τρίτο (και παγκοσμίως πρωτότυπο) τρόπο. Θα μπορούσε να διευκρινιστεί το θέμα, καθώς έχω κι εγώ μία λίστα προτιμήσεων να καταθέσω...!


Η σειρά εκκίνησης για τη δεύτερη μέρα είναι ξεκάθαρη: ανάλογα με τους χρόνους που θα έχετε την προηγούμενη μέρα.
Την πρώτη μέρα η εκκίνηση θα γίνει με τους αριθμούς συμμετοχής που θα σας δώσει η οργάνωση με τον τρόπο που θέλει. Σε γενικές γραμμές θα τηρηθεί η σειρά κατάταξης του προηγούμενου trail ride. Τώρα αν θέλει κάποιος που κανονικά θα ήταν πχ 5-6 να πάει 15-16 γιατί εκεί θα ξεκινήσουν οι 4 φίλοι του δεν θα τα χαλάσουμε και πάλι με τη σειρά των αριθμών συμμετοχής θα ξεκινήσετε. Ελάτε να περάσετε καλά και μην παθιάζεστε τόσο πολύ με ανούσιες λεπτομέρειες. Είναι στη διακριτική ευχέρεια της οργάνωσης να ορίσει τη σειρά εκκίνησης και θα μπορούσαμε πχ να πούμε (όπως στο Trail ride της Πάρνηθας), ότι φεύγετε με τη σειρά εμφανίσεως στην εκκίνηση και όχι με τους αριθμούς. (δουλεύει και αυτό)
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό IKE » 30 Μαρ 2004, 10:17

ok, ευχαριστώ για τις διευκρινίσεις, ομολογώ πως τα είχα κάνει μπάχαλο στο μυαλό μου :)
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό tedos » 30 Μαρ 2004, 17:38

dista έγραψε:Κάτι κουρασμένα παληκάρια απο τον Έβρο μπορούν να έρθουν :roll:


:( :( :( Δυστυχως δεν θα συμμετεχω.... :( :( Επαγγελματικες υποχρεωσεις με αναγκαζουν να ειμαι στο Ναυπλιο εκεινο το ΣΚ..... :( :( :( Η σκεψη και η καρδια μου θα ειναι κoντα στα μελη του Stratego Team...
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό tazmania » 30 Μαρ 2004, 20:14

Παρεμπιπτόντως, στις συμμετοχές παρακαλώ να συμπληρωθεί για τον Dista και η ομάδα Stratego Adventure Team.

Ευχαριστώ

:D :D :D
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό dista » 30 Μαρ 2004, 20:56

tazmania έγραψε:Παρεμπιπτόντως, στις συμμετοχές παρακαλώ να συμπληρωθεί για τον Dista και η ομάδα Stratego Adventure Team.

Ευχαριστώ

:D :D :D


Μα νομίζω ότι αυτό είναι γνωστό σε όλους πια :twisted:
Άβαταρ μέλους
dista
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 479
Εγγραφή: 03 Νοέμ 2003, 10:24
Τοποθεσία: Μαρούσι Αθήνα

Δημοσίευσηαπό nec-r » 30 Μαρ 2004, 22:50

superspy έγραψε:Προσπαθήστε να "δείτε" το trail ride σαν μια γρήγορη βόλτα και μην καταφύγετε στις λύσεις των πινάκων ΜΩΤ ή στη χρονομέτρηση από τουλίπα σε τουλίπα γιατί "χάνετε" το νόημα του αγώνα.
ΞΑΝΑΛΕΩ: Η ΜΩΤ είναι κάλυψη ώστε να μην ξεπεραστούν κάποια όρια συνολικά στη διαδρομή και όχι η στιγμιαία ταχύτητα ή η ταχύτητα από τουλίπα σε τουλίπα. ΟΚ;
Η χρονομέτρηση γίνεται σε μεγάλο τμήμα της διαδρομής (συνήθως στα 3/4 ή και παραπάνω) και το σημείο δεν γίνεται γνωστό μια και θα μπορούσε κάποιος να «λιώσει» σε όλη τη διαδρομή και μετά να σταματήσει 500μ πριν να περιμένει και να «μπει» ακριβώς στην ώρα του. Μην ξεχνάμε ότι η προτεινόμενη ΜΩΤ είναι πάντα 1-2 χιλιόμετρα παραπάνω από ότι θα μπορούσατε να φτάσετε. ΠΧ στο Ξυλόκαστρο η ΜΩΤ για τις μοτο ήταν 46, αλλά ο νικητής έκανε περίπου 44,5.

Μην μπερδεύεστε με την ΜΩΤ. Κρατήστε ένα ρυθμό μέσα στις ικανότητες του οχήματος και τις δικές σας με προσοχή πάντα στα αντίθετα ερχόμενα οχήματα και χωρίς «μούρη μέσα» στις αριστερές και θα δείτε ότι χωρίς άγχος για την ΜΩΤ θα πάτε καλύτερα.


Eιναι πολυ σωστά τα λόγια που λές αγαπητέ superspy σχετικά με το νόημα των αγώνων αυτων.
Στο ξενοδοχειο ωστόσο το προηγούμενο βραδυ του αγωνα στο Ξυλοκαστρο τα κομπιουτεράκια και τα laptop :shock: :oops: ειχαν πάρει φωτιά.
Παραπέμπω επίσης στη φωτο του 2ου οδηγού στην τελική καταταξη, στο Ξυλόκαστρο , στο περιοδικο 4Τ ,στο σχετικο αρθρο της 3ης νικήτριας -συνοδηγου- του αγώνα.
Αυτά σημαίνουν οτι κανείς δεν κερδιζει χωρις -σχετικούς (?)-υπολογισμούς.
Αλλωστε πως επιτυγχάνονται πχ μωτ 35.8 με ιδανική το 36 ?Στην τύχη?

Αν βαδισει κανεις συμφωνα με τις οδηγικές του ικανότητες, τις δυνατοτητες του οχηματος του και το ενστικτο του ειναι σίγουρο οτι κάποιοι θα υπερβουν την μωτ της οργανωσης και θα χρεωθούν με ποινές.Αλήθεια υπήρξε κανενας τέτοιος στο Ξυλοκαστρο ?

Με την ευκαιρία θα ηθελα να συγχαρώ την κα Ε.Ξενάκη για το πολυ αντικειμενικό και ειλικρινές αρθρο της σχετικα με τον αγωνα του Ξυλοκάστρου.
Άβαταρ μέλους
nec-r
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 184
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:38
Τοποθεσία: Ολυμπιακό χωριό - Αχαρναί

Δημοσίευσηαπό superspy » 31 Μαρ 2004, 10:18

NEC-R έγραψε:
Eιναι πολυ σωστά τα λόγια που λές αγαπητέ superspy σχετικά με το νόημα των αγώνων αυτων.
Στο ξενοδοχειο ωστόσο το προηγούμενο βραδυ του αγωνα στο Ξυλοκαστρο τα κομπιουτεράκια και τα laptop :shock: :oops: ειχαν πάρει φωτιά.
Παραπέμπω επίσης στη φωτο του 2ου οδηγού στην τελική καταταξη, στο Ξυλόκαστρο , στο περιοδικο 4Τ ,στο σχετικο αρθρο της 3ης νικήτριας -συνοδηγου- του αγώνα.
Αυτά σημαίνουν οτι κανείς δεν κερδιζει χωρις -σχετικούς (?)-υπολογισμούς.
Αλλωστε πως επιτυγχάνονται πχ μωτ 35.8 με ιδανική το 36 ?Στην τύχη?


Χμ..... σίγουρα όχι στην τύχη. Υπάρχουν αρκετοί τρόποι για τους αγώνες regularite. Θα σας αναφέρω δύο, αλλά είναι εντελώς λάθος (ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ) να προσπαθήσετε να πάτε έτσι, γιατί από τη φύση του ο αγώνας ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΙ, ώστε να δουλεύουν με ασφάλεια αυτοί.
ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΩ, η ΜΩΤ μπαίνει απλώς για να μην ξεπεραστούν κάποια ανώτατα όρια ΣΥΝΟΛΙΚΑ στη διαδρομή. Κρατήστε καλύτερα ένα γενικά σβέλτο ρυθμό, με τη σκέψη ΠΑΝΤΑ ότι βρίσκεστε σε ανοικτούς στην κυκλοφορία δρόμο και ρίξτε το βάρος περισσότερο στην πλοήγηση, γιατί αν χαθείτε, θα χάσετε περισσότερο χρόνο, που μετά ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ εύκολα.

Α. Κάθε αγωνιζόμενος που «τρέχει» σε αγώνες regularity, θα ξέρει ότι χρησιμοποιούνται πίνακες, ανά 100, 200, 300 κλπ μέτρα και αντίστοιχες ΜΩΤ .
Δηλαδή σε πόσο χρόνο, καλύπτουμε τα 100, 200, 300 κλπ μέτρα με ΜΩΤ πχ 40, σε πόσο χρόνο τα 100, 200, 300 μέτρα με ΜΩΤ 41 κλπ.

Ο συνοδηγός με χρονόμετρο, σε συνεργασία με τον οδηγό που του φωνάζει τις ενδείξεις του κοντέρ, του υπαγορεύει και τον ρυθμό (κόψε, δώσε κλπ :punch: )

Β. Παίρνοντας το δρομοβιβλίο και έχοντας χρόνο, υπολογίζεις με βάση τη δοθείσα ΜΩΤ, το χρόνο που πρέπει να κάνεις από τουλίπα σε τουλίπα. ΠΧ από την ένα στη δύο με τη ΜΩΤ «Χ» πρέπει να κάνουμε «ΧΧ» δευτερόλεπτα. Ο συνοδηγός, μετράει και λέει στον οδηγό πάλι κόψε ή δώσε.


Οι παραπάνω, (αλλά και άλλοι αρκετοί τρόποι, που μπορεί να είναι από εντελώς χειρονακτικοί, μέχρι..... σε σύνδεση με δορυφόρο!!!) δεν δουλεύουν σε αυτή τη μορφή αγώνων, μια και η ΜΩΤ είναι υπολογισμένη ΣΥΝΟΛΙΚΑ σε όλη τη διαδρομή, κάτι το οποίο «βγαίνει» πηγαίνοντας γενικά σβέλτα παντού, με προσοχή στα «στενά και σφικτά ή επικίνδυνα σημεία» και γρήγορα όπου υπάρχει η δυνατότητα.

Δεν υπάρχει λόγος, να προσπαθείς μέσα σε μια πλαγιά με άπειρες παγίδες που θέλει πρώτη κοντό και προσοχή, να προσπαθείς να πετύχεις ΜΩΤ πχ 32, αλλά ούτε έχει νόημα να πάς με 32 σε μια χωμάτινη ευθεία , πλάτους 7-8 μέτρων και μήκους 10 χιλιομέτρων με καλή ορατότητα.

Εξάλλου, φαντάζεστε έναν αναβάτη να προσπαθεί να συγκρατηθεί ή να δώσει, να διαβάζει το δρομοβιβλίο και τη διαδρομή, να προσέχει τα ΠΑΝΤΑ που συνηγορούν για να τον ρίξουν και ταυτόχρονα να υπολογίζει χρόνους κλπ.... ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.
:bricks:



Σημαντικός παράγοντας επίσης είναι η ικανότητα πλοήγησης.
Τι θα μπορούσε να γίνει;
Για σκέψου μια ομάδα μερικών αυτοκινήτων, που «βάζουν μπροστά» κάποια μέλη της, ώστε να ανιχνεύουν τη διαδρομή και με ασύρματη επικοινωνία να ενημερώνουν τα «καλά» μέλη της για τη φύση της διαδρομής που ακολουθεί, γενικές κατευθύνσεις και τα εμπόδια που υπάρχουν μπροστά, πέρα από το δρομοβιβλίο;
Πάλι, κάπου χάνεται το νόημα του αγώνα, έτσι;

Θα μπορούσαμε να γράφουμε για ώρες για τα θέματα αυτά.
Το ξανάλεω,(copy - paste) διατηρήστε ένα γενικά σβέλτο ρυθμό, σύμφωνα, με το όχημα σας, την κατάσταση του δρόμου, την ασφάλεια τη δική σας και των ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΕΡΧΟΜΕΝΩΝ, (που σίγουρα θα εμφανιστούν εκεί που δε το περιμένεις) και ευχαριστηθείτε τη διαδρομή. Θα περάσετε καλύτερα έτσι!


NEC-R έγραψε:
Αν βαδισει κανεις συμφωνα με τις οδηγικές του ικανότητες, τις δυνατοτητες του οχηματος του και το ενστικτο του ειναι σίγουρο οτι κάποιοι θα υπερβουν την μωτ της οργανωσης και θα χρεωθούν με ποινές.Αλήθεια υπήρξε κανενας τέτοιος στο Ξυλοκαστρο ?


ΟΧΙ, όλοι ήταν κάτω από τη ΜΩΤ, ίσως, στα αυτοκίνητα να μπορούσε να είναι και η ΜΩΤ μεγαλύτερα, αλλά θα ξεφεύγαμε από τα όρια της «γρήγορης» βόλτας.

Μην ξεχνάτε ότι σε αυτό τον αγώνα, τα χιλιόμετρα είναι αρκετά, με πιο δύσκολη διαδρομή από το «στεγνό» Ξυλόκαστρο, θα έχει σκόνη (έτσι και βρέξει ..... θα :violent1: κάνουμε την πρώτη μέρα σε ..... δύο κομμάτια από τα καπέλα ), μια κατηφόρα για γερά νεύρα, πολλούς εγκαταλελειμμένους δρόμους με εμπόδια, πλοήγηση σε ένα λιβάδι και ένα δασάκι, περίπου 70 σελίδες δρομοβιβλίου, με 350 διασταυρώσεις #-o (δυνατότητες για να χαθείτε) ανά σκέλος - μέρα, κομμάτια νυκτερινής διαδρομής και .... την άλλη μέρα!
Κρατήστε ένα χαλαρό ρυθμό γιατί... το βράδυ θα έρθετε κομμάτια και το πρωί δε θα μπορείτε να σηκωθείτε (και εγώ μαζί σας)


Φιλικά
Σπύρος
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό chriska » 31 Μαρ 2004, 17:05

Μετά απο προσπάθειες ολόκληρης μέρας τελικά με άφησε να γράψω το site.
Θέλω και εγώ να αναφέρω μερικές σκέψεις για αυτά που γράφτηκαν για την εκκίνηση του Trail Ride της Ρούμελης.
Οσον αφορά την κατάταξη για την εκκίνηση θα πρέπει οι συγκεκριμένοι αγώνες να έχουν προκηρυχθεί σε κάποιο πρωτάθλημα ή κύπελλο, ώστε να υπάρχουν αποτελέσματα(xappas).
Κυρίως οι εκκινήσεις βασίζονται στις κατηγορίες/ομάδες δηλ.raid,4x4,suv κλπ. και/ή κλάσεις εάν υπάρχουν.
Τότε είναι δυνατόν να έχεις και κλήρωση μεταξύ των συμμετεχόντων στην κατηγορία/κλάση εάν δεν έχεις επίσημη κατάταξη.
Οσον αφορά την συμμετοχή ομάδας δεν είναι κακό να ξεκινούν μαζί αλλά μόνον όταν ισχύει σαν σειρά εκκίνησης ο αριθμός συμμετοχήςδηλ.πότε έγινε η δήλωση και δεν υπάρχουν τα παραπάνω.

Πάντως όσοι ξεκινούν μπροστά έχουν πολλά μείον και ένα σύν.
Μείο:Ανοίγουν,"καθαρίζουν" το δρόμο, κλπ.
Σύν: Δεν υπάρχουν άλλοι μπροστά τους
Τελικά εγώ προτείνω η εκκίνηση να γίνεται κατά κατηγορία με κλήρωση και διάστημα μεταξύ τους το δίλεπτο.
chriska & Highlander
ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ
Άβαταρ μέλους
chriska
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 02 Απρ 2003, 17:53
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ, ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό chriska » 31 Μαρ 2004, 17:23

Ενα άλλο θέμα που θα ήθελα να απαντηθεί είναι το εξής:
1.Στο γενικό κανονισμό αναφέρει ειδικές/σκέλη με χρονομέτρηση και ενδεικτικές πινακίδες χρόνου.Θα υπάρχουν τέτοιες διαδρομές στον αγώνα?
Στο καρνέ που θα δοθεί θα αναφέρεται ο ιδανικός χρόνος των διαδρομών και/ή της κρυφής διαδρομής με τη διαδικασία regularity?
2. Κάποιος που χάνεται και κινείται ανάποδα στη φορά του αγώνα, τι γίνεται?
3.Εάν κάποιος φθάσει σε σημείο ΣΕΔ απο αλλη διαδρομή, εννοώ στη τελευταία τουλίπα, αλλά όχι ανάποδα στη φορά του ΣΕΔ, τι γίνεται?
4.Κατασκήνωση στη Κρύα το βράδυ ανάμεσα στα μαγαζιά και στις καρέκλες?Τι γίνεται?
Υπάρχει πιθανότητα να τερματίζει το πρώτο σκέλος στη Κρύα και η κατασκήνωση(park ferme) να είναι κάπου αλλού?
5. Θα υπάρχει πραγματικό park ferme?
Πω, πω φόρα που πήρα :lol:
chriska & Highlander
ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ
Άβαταρ μέλους
chriska
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 02 Απρ 2003, 17:53
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ, ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό chriska » 31 Μαρ 2004, 17:39

Φίλε Σπύρο,
Ενα ερώτημα ακόμη που έχει σχέση με τη διαδρομή.
Στο Ξυλόκαστρο, στο τέταρτο σκέλος στο δρομοβιβλίο, υπήρχαν δύο τουλίπες που έλεγαν "Προσοχή γκρεμός αριστερά"
Σκέφτομαι ότι εάν είχε πράγματι λάσπη-πηλό στο σημείο εκείνο ακόμη θα πέφταμε!!!
Κάπου έγραψες για "κατηφόρα για γερά νεύρα".
Εάν είναι και σπαστήρι στο ....ρι καλο θα είναι να υπάρχει και εναλλακτική διαδρομή, όπως στο Ξυλόκαστρο.
Μην ξεχνάμε ότι τα περισσότερα αυτοκίνητα που συμμετέχουν δεν διαθέτουν προδιαγραφές ασφάλειας αγώνων Group.
Φαίνεται ότι αρχίζω να γερνάω, ε?
chriska & Highlander
ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ
Άβαταρ μέλους
chriska
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 02 Απρ 2003, 17:53
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ, ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό superspy » 31 Μαρ 2004, 18:25

Λοιπόν…… φίλε Chriska, δε γερνάς, απλώς αρχίζεις και σκέφτεσαι με το πάνω κεφάλι!

Ανάποδα…
Αν και φαινομενικά όσοι ξεκινούν μπροστά, έχουν καθαρό δρόμο, προσωπική μου εκτίμηση, μετά από αρκετή εμπειρία στα Trail rides, καλύτερα να φεύγεις τελευταίος. Εξηγούμαι…. δεν έχεις το άγχος να … σε πιέζουν από πίσω, διαβάζεις τη διαδρομή μόνος σου, περνάς τους περισσότερους χαμένους, χαλαρά και έχεις το αβαντάζ ότι γενικά η διαδρομή, έχει «πατηθεί».
Όσες φορές ξεκίνησα πρώτος, καθάριζα πεσμένα δέντρα, μετακινούσα πέτρες ή έβρισκα εμπόδια που μόνος μου έπρεπε να χάσω χρόνο μέχρι να βρω πως θα περάσω και μετά οι υπόλοιποι, απλώς χρησιμοποιούσαν τη δικιά μου διαδρομή. Αυτό δεν το λέω με κακία αλλά, τελικά προτιμώ να φεύγω κάπου στο τέλος για να μην αγχώνομαι.
Επίσης σε αυτό τον αγώνα με τόσα χιλιόμετρα και τις περιορισμένες συμμετοχές, μάλλον θα είναι ο καθένας μόνος του από κάποια στιγμή και πέρα.


Πάμε παρακάτω….
Δυστυχώς στον τελευταίο αγώνα στο Ξυλόκαστρο, αν και το είχα τονίσει και το προηγούμενο βράδυ, αλλά και πριν την εκκίνηση, αρκετοί δεν το καταλάβανε. Δεν έχει νόημα, να πηγαίνεις αργά (όχι εσύ chriska, γενικά μιλάω έτσι;) και όταν σε φτάνουν να προσπαθείς να επιδείξεις τις ικανότητες σου σε αυτούς που ακολουθούν. Θα είσαι πιο κερδισμένος, αν τους αφήσεις να σε περάσουν γρήγορα και μετά ακολουθήσεις με το ρυθμό σου ώστε να μην κινδυνεύεις χωρίς λόγο, να μην χάνεσαι και να μην προβληματίζεις και τους συναγωνιζόμενους σου.

Η εκκίνηση θα γίνει με βάση τους αριθμούς και αυτή τη φορά οι αριθμοί θα μοιραστούν με βάση την προηγούμενη επίδοση και συγκεκριμένα στον αγώνα του Ξυλοκάστρου. Φυσικά αν κάποιος έχει λόγο που θέλει να κάτσει μαζί με την ομάδα του πίσω, (και όχι το αντίθετο), θα συμπληρωθούν τα κενά.

Ο αγώνας θα έχει δύο σκέλη (αν κατάλαβα καλά αυτό που ρώταγες)

Η ποινή σε περίπτωση εξακριβωμένης κίνησης ανάποδα σε μια ειδική διαδρομή, μπορεί να φθάσει τον αποκλεισμό.

Σχετικά με την κατασκήνωση. Έχει γίνει συμφωνία με το Δήμο Λιβαδειάς και όλος ο χώρος, ΜΕΤΑ το Ξενία (δηλαδή προς το θέατρο μέσα στο φαράγγι), θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για κατασκήνωση και ΑΝΟΙΚΤΟ bivouac. Εκεί δεν υπάρχουν μαγαζιά και υπάρχει αρκετός χώρος. Γίνονται μάλιστα συνεννοήσεις για να γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες για το φωτισμό της περιοχής.

Γενικά η διαδρομή, έχει πολύ λίγα σημεία με γκρεμό και μάλιστα τώρα που το σκέφτομαι μόνο ένα, το οποίο κανονικά δεν θα προβλημάτιζε, αλλά έχουν ρίξει 3Α, σε μια αριστερή ύστερα από μια ευθεία και γλιστράει πολύ. Γιαυτό, αν και δεν υπάρχει διασταύρωση σε εκείνο το σημείο, έχει σημειωθεί στο ROADBOOK.
Η μια κατηφόρα που έχει η πρώτη μέρα, έχει πέτρες σαθρές, είναι της τάξης του 10%, με μήκος 25-35 μέτρα και καταλήγει σε ένα ρυάκι, (μοιάζει με την αντιπυρική του Ξυλοκάστρου, αλλά με μικρότερο μήκος) δεν είναι δύσκολη για τα αυτοκίνητα, (μπορείς να σταματήσεις αν δεν έρχεσαι υπερβολικά γρήγορα), αλλά εκεί θα έχουν λίγο μεγαλύτερο πρόβλημα οι μεγάλες μοτο, που θα πρέπει να κατέβουν με μπροστινό φρένο και προσοχή.

Τη δεύτερη μέρα υπάρχει ένα πέρασμα του Κηφισού, με ύψος νερού, περίπου 40 πόντους, μήκος περίπου 10 μέτρα, αλλά….. έχει τσιμέντο από κάτω, γλιστράει και το νερό έχει ιδιαίτερα μεγάλη ορμή. Σε εκείνο το σημείο υπάρχει και εναλλακτική διαδρομή.

Να σκέφτεστε πάντως, ότι τη διαδρομή τη σχεδίασα στο βουνό, μόνος μου (άρα ήμουν πολύ προσεκτικός, για να μην μείνω εκεί) και τα δύσκολα σημεία τα πέρασα μετά το λιώσιμο των πρώτων χιονιών, βρεμένα και σε ένα σημείο είχε κολλήσει και ένα τρακτέρ στο δρόμο παρακαλώ..... Οπότε η διαδρομή στεγνή, θα είναι αρκετά πιο βατή, αλλά..... μεγάλη!

Τώρα αν κάποιος θέλει να το παρακάνει, υπάρχουν αρκετά σημεία, ιδιαίτερα στα κομμάτια, εκτός δρόμου, που μπορεί να κάνει ζημιά, αν δεν είναι προσεκτικός.

Να προσθέσω , ότι γενικά η διαδρομή δεν έχει πέτρα, κινείται μέσα σε καταπράσινα λιβάδια, ποταμάκια, πλαγιές κλπ
Αναλώθηκε πολύς χρόνος για τη σχεδίασή της (Το ΣΚ μόλις τελείωσα την πρώτη μέρα και έχω ακόμα…. σχεδόν όλη τη δεύτερη), αμέτρητες ώρες στους χάρτες της Ανάβασης και της ΓΥΣ, ενώ η συνεργασία με τον Τριαντάφυλλο από την Ανάβαση, ωφέλησε και τους δύο, μια και εγώ γλίτωσα αρκετό χρόνο (αλλιώς, όχι 2500 αλλά 4000-5000 χιλιόμετρα μόνο για την πρώτη μέρα θα έπρεπε να κάνω) αλλά και οι χάρτες της ενημερώθηκαν με νέους δρόμους και θα συνεχίσουν να ενημερώνονται μέχρι να τελειώσω και τη δεύτερη μέρα. (Έχω μαλώσει με την άσφαλτο και τη χρησιμοποιώ μόνο κατ΄ανάγκη!)

Σχετικά με το κόστος (δε με ρώτησες, μόνος μου το λέω), δυστυχώς δεν πρόκειται για ένα trail ride των 100 χιλιομέτρων και των 4-5 ωρών και των 25 ατόμων (στελέχωση), αλλά των δύο ημερών και 480 χιλιομέτρων, οι κριτές που θα χρησιμοποιηθούν είναι πτυχιούχοι με Ακροπολική εμπειρία και… δυστυχώς τα έξοδα είναι τόσα που… δεν γινόταν να μην χρεωθεί τίποτα.

Παρόλαυτα, όπως ελπίζω να διαπιστώνετε, έχει κρατηθεί σε πολύ χαμηλά επίπεδα, μια και δεν υπάρχει πρόθεση κερδοσκοπίας από κανένα. Τα χρήματα της συμμετοχής σας, θα δαπανηθούν όλα στον αγώνα.
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 12 επισκέπτες