Φίλε gdod
πού έκανες την αλλαγή φλάντζας κλπ?
Σίγουρα σε εξουσιοδοτημένο, αλλά σε ποιό?
Μη μου πεις μόνο την Rolcar στη Μεσογείων......
Τώρα που γύρισα από τα αγγλικά του πιτσιρίκου και μπορώ να γράψω πιό εύκολα ας το δούμε λίγο αναλυτικότερα για τους κραδασμούς
Οταν είχα ρελαντί που ανεβοκατέβαινε σε δικό μου αυτοκίνητο συνήθως αυτό οφειλόταν είτε σε βρώμικο φίλτρο βενζίνης είτε σε χαλασμένο/βρώμικο αισθητήρα θερμοκρασίας για το ρελαντί (τον αισθητήρα που πληροφορεί τον εγκέφαλο αν το μοτέρ είναι κρύο για να δώσει πιό πλούσιο μείγμα καυσίμου μέχρι να ζεσταθεί)
Μερικές φορές ήταν και πρόβλημα διαρροών (για την ακρίβεια εισροών) στο σύστημα υποπίεσης.
Και άλλες βρωμιά γύρω από την πεταλούδα του γκαζιού η οποία την εμπόδιζε από το να κλείνει σωστά.
Στο AUDI υπήρχε επίσης και μία ευαισθησία στην βαλβίδα ΙSV (idle stabilisation valve, δηλαδή βαλβίδα σταθεροποίησης ρελαντί) η οποία βρώμιζε από τις αναθυμιάσεις του κινητήρα). Αν έχει κάτι αντίστοιχο το Freelander θα πρότεινα να της ρίξεις μία ματιά.
Τα πιό πάνω ειναι απλές προτάσεις και δεν βασίζονται σε δική μου εμπειρία σε Freelander.
Χαιρετώ