|
|
|
Συντονιστής: SUVord
MAVERICKios έγραψε:Οταν ο διακοπτης 4κινησης ειναι στο Auto,σε μια στροφη, οπου ο εσωτερικος τροχος διαγραφει διαφορετικη πορεια απο τον εξωτερικο,γινεται το Maverick απο προσθιοκινητο τετρακινητο??Δηλ.ουσιαστικα σε καθε στροφη κινουμαστε με τετρακινηση???Νομιζω πως ετσι ειναι.Ξερει κανεις να μας το επιβαιβεωσει??
MAVERICKios έγραψε::P Ακριβως την ιδια αισθηση εχω αποκομισει και εγω,αρα μαλλον ισχιει αυτο που προανεφερα....Δικιο εχουν τα λεγομενα των περιοδικων στα τεστ,οτι η 4κινηση εμπλεκεται με πολυ ομαλο-αποτελεσματικο τροπο.
juan έγραψε:MAVERICKios έγραψε::P Ακριβως την ιδια αισθηση εχω αποκομισει και εγω,αρα μαλλον ισχιει αυτο που προανεφερα....Δικιο εχουν τα λεγομενα των περιοδικων στα τεστ,οτι η 4κινηση εμπλεκεται με πολυ ομαλο-αποτελεσματικο τροπο.
Και μάλιστα όσο χρειάζεται κάθε φορά - 40-60 , 30-70 , 20-80 μέχρη και 50-50.
νομιζω πως δεν εχουμε .....αυτο το πλεονεκτημαmaverickman έγραψε:juan έγραψε:MAVERICKios έγραψε::P Ακριβως την ιδια αισθηση εχω αποκομισει και εγω,αρα μαλλον ισχιει αυτο που προανεφερα....Δικιο εχουν τα λεγομενα των περιοδικων στα τεστ,οτι η 4κινηση εμπλεκεται με πολυ ομαλο-αποτελεσματικο τροπο.
Και μάλιστα όσο χρειάζεται κάθε φορά - 40-60 , 30-70 , 20-80 μέχρη και 50-50.
ειστε σιγουροι οτι η σχεση μεταδοσης μπορει να μεταβληθει?
xtrail έγραψε:Νομίζω πως όταν είναι στο αυτοματο ή μετάδοση είναι μεταβαλλόμενη. Αν έχετε LOCK (όπως έγω) τότε είναι 50-50 περίπου.
Εγώ αυτό που λέτε το έχω νοιωσει σε βρεγμένο σίγουρα. Και στο συνεργειο μου είπαν να το έχω μόνιμα ειδικά όταν βρέχει
maverick4wd έγραψε:Σε περίπτωση απώλειας της πρόσφυσης των μπροστινών τροχών (η οποία διαπιστώνεται από τον εγκέφαλο της τετρακίνησης κάθε φορά που κρίνει ότι οι μπροστινοί τροχοί περιστρέφονται ταχύτερα από τους πίσω, αφού όμως ληφθούν υπόψιν όλες οι παράμετροι της κίνησης π.χ. στροφή, ευθεία, επιτάχυνση ή επιβράδυνση), αυτόματα εμπλέκεται ο κεντρικός άξονας και μεταφέρει στους πίσω τροχούς τόση ακριβώς ροπή και για όσο χρόνο χρειάζεται, προκειμένου να αποκατασταθεί η σύγχρονη κίνηση και των τεσάρρων τροχών. Στη συνέχεια το σύστημα απεμπλέκεται αυτόματα. Έτσι, η κίνηση μπορεί να μεταφερθεί πίσω σε ποσοστό από 0-100 μέχρι 50-50.
Maverick4wd
maverick4wd έγραψε:Καλημέρα σε όλους.
Το σύστημα του MAV έχει ως ακολούθως: Το αυτοκίνητο είναι μόνο προσθιοκίνητο σε κανονικές συνθήκες κίνησης, δηλαδή δεν μεταφέρεται καθόλου κίνηση στους πίσω τροχούς, οι οποίοι περιστρέφονται ελεύθερα. Σε περίπτωση απώλειας της πρόσφυσης των μπροστινών τροχών (η οποία διαπιστώνεται από τον εγκέφαλο της τετρακίνησης κάθε φορά που κρίνει ότι οι μπροστινοί τροχοί περιστρέφονται ταχύτερα από τους πίσω, αφού όμως ληφθούν υπόψιν όλες οι παράμετροι της κίνησης π.χ. στροφή, ευθεία, επιτάχυνση ή επιβράδυνση), αυτόματα εμπλέκεται ο κεντρικός άξονας και μεταφέρει στους πίσω τροχούς τόση ακριβώς ροπή και για όσο χρόνο χρειάζεται, προκειμένου να αποκατασταθεί η σύγχρονη κίνηση και των τεσάρρων τροχών. Στη συνέχεια το σύστημα απεμπλέκεται αυτόματα. Έτσι, η κίνηση μπορεί να μεταφερθεί πίσω σε ποσοστό από 0-100 μέχρι 50-50. Όμως, πάνω από 50% δεν μπορεί να μεταφερθεί πίσω, ούτε μπορεί να μεταβληθεί η κατανομή ροπής μεταξύ δεξιών και αριστερών τροχών, γιατί το αυτοκίνητο δεν έχει διαφορικά περιορισμένης ολίσθησης.
Από την άλλη πλευρά, όταν το σύστημα είναι στην θέση 4Χ4 ΟΝ, υπάρχει κατανομή ροπής 50-50 συνέχεια, γιαυτό τον λόγο πρέπει να αποφεύγεται στην άσφαλτο επειδή το σύστημα κουρδίζει και φθείρεται υπέρμετρα.
Γενικά, έχει κριθεί ότι το 4Χ4 στην θέση AUTO, είναι ιδανικό για όλες τις συνθήκες, ακόμα και για εκτός δρόμου διότι το αυτοκίνητο κινείται με περισσότερη ομοιογένεια. Η απόκριση εμπλοκής είναι ακαριαία. Το 4Χ4 στην θέση ΟΝ προσωπικά το χρησιμοποιώ μόνο σε πολύ δύσκολες συνθήκες, όταν δεν θέλω να έχω ούτε το ελάχιστο σπινιάρισμα των μπροστινών τροχών. Σημειώνω ότι το 4Χ4 στο ΟΝ, ανοίγει πολύ τον κύκλο στροφής και δυσκολεύει σε φουρκέτες.
Στην βρεγμένη άσφαλτο με πολλά χλμ σε στροφή, έχω παρατηρήσει το εξής φαινόμενο: Το αυτοκίνητο στην αρχή "μουριάζει" και αμέσως κλειδώνει ο άξονας (με τον χαρακτηριστικό ήχο "κρ", "κρ") και το μαζεύει δίνοντάς του εντελώς ουδέτερη συμπεριφορά. Αν όμως ενθουσιαστείς πολύ και αφήσεις το γκάζι, τότε ξεκλειδώνει αυτόματα ο άξονας και η συμπεριφορά γίνεται πάλι μπροστοκίνητη με αποτέλεσμα να διώξει ουρά. Αν το προκαλέσεις και το χειριστείς σωστά, κάνεις πολύ θεαματικά μπασίματα με πολλά χλμ. Πριν τρείς μήνες, με σταμάτησε αστυνομικός της Διώξης για να με ρωτήσει για το αυτοκίνητο! κάναμε μαζί βόλτα κανένα μισάωρο σε πλατείες. Τώρα έχει και αυτός ένα MAV.
Maverick4wd
KONSTANTINOS έγραψε:Τι ζημιά μπορεί να προκαλέσει το κλείδωμα της τετρακίνησης στην άσφαλτο.Το λεγόμενο κούρδισμα τι μπορεί να "σπάσει".
Πάντως εγώ την περασμένη κυριακή που το έβαλα να τραβήξει το σκάφος μου (πρώτη φορά) γύρω στα 500κιλά και σε άμμο,με κλειδωμένη την τετρακίνηση δεν έχασε καθόλου.Και μιλάμε πραγματικά καθόλου και ας ήταν παχιά η άμμος.Απο λάστιχα τα μανίσια.
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες