Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Diesel μυστικά...

Έχετε τεχνικές απορίες; Μάθετε σε αυτή την Θεματική Ενότητα!

Δημοσίευσηαπό disco » 07 Οκτ 2006, 09:59

Είσαι κακός ρε Τρολλ :D .
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό vayero4_4 » 11 Οκτ 2006, 18:56

Κι εσυ ρε disco εισαι πολυ απολυτος! Ενταξει, εχει μια μεγαλυτερη ευπαθεια γιατι η τουρμπινα ανεβαζει πολυ θερμοκρασια, με αποτελεσμα αν την πνιξεις χωρις να την κρυωσεις μπορει να παραμορφωθει / ραγισει / σπασει.

Αυτο ομως δε σημαινει πως ειναι απο τσιγαροχαρτο και δεν το βαζουμε με τπτ στο νερο, απλα προσεχουμε να το κρυωνουμε λιγο πριν το βουτηξουμε! Κανα λεπτο στο ρελαντι (δυο αν το εχουμε σκισει προηγουμενως) ειναι ΟΚ για βουτα χωρις φοβο!
Kia Sorento 2.5 CRDi - BFG M/T 245/75R16 :l33t:
Άβαταρ μέλους
vayero4_4
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 309
Εγγραφή: 14 Οκτ 2004, 18:56
Τοποθεσία: Ιωάννινα

Δημοσίευσηαπό Troll » 13 Οκτ 2006, 14:25

vayero4_4 έγραψε:Κι εσυ ρε disco εισαι πολυ απολυτος! Ενταξει, εχει μια μεγαλυτερη ευπαθεια γιατι η τουρμπινα ανεβαζει πολυ θερμοκρασια, με αποτελεσμα αν την πνιξεις χωρις να την κρυωσεις μπορει να παραμορφωθει / ραγισει / σπασει.

Αυτο ομως δε σημαινει πως ειναι απο τσιγαροχαρτο και δεν το βαζουμε με τπτ στο νερο, απλα προσεχουμε να το κρυωνουμε λιγο πριν το βουτηξουμε! Κανα λεπτο στο ρελαντι (δυο αν το εχουμε σκισει προηγουμενως) ειναι ΟΚ για βουτα χωρις φοβο!


Αυτο ηθελα να μαθω.... τανκε vajero!
Ισχυει ο μυθος οτι το μοτερ ντηζελ δε σβηνει τοσο ευκολα οταν μπει σε νερο?
Άβαταρ μέλους
Troll
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: 19 Φεβ 2005, 01:24
Τοποθεσία: ...κοντα στα 2000 μ...

Δημοσίευσηαπό disco » 13 Οκτ 2006, 14:40

Για τα παλιά μοντέλα που ήταν με μηχανική αντλία πετρελαιου ναι .Τα καινούρια όμως είναι το ίδιο με τα βενζινοκίνητα μιας και είναι ηλεκτρονικά όλα.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό vayero4_4 » 13 Οκτ 2006, 18:36

(θα με βαρεσει ο disco!) Και αυτο παιζει... Το σιγουρο ειναι οτι οι ντιζελ δεν εχουν κυκλωμα υψηλης τασης - διανομεα κλπ, καθοτι δεν εχουν μπουζι για την αναφλεξη, οποτε δε φοβασαι απο βραχυκυκλωμα. Τα υπολοιπα ηλεκτρονικα ("εγκεφαλος" αντλιας, ABS) και ηλεκτρικα (μπαταρια, ασφαλειοθηκη κλπ) ειναι σχετικα καλα προστατευμενα και οσον αφορα το κυκλωμα τροφοδοσιας καυσιμου (Common Rail), εκει δεν περναει σταγονα που να χτυπιεσαι. Τωρα για πληρες πνιξιμο, δεν μπορω να σου πω, μεχρι τωρα μεχρι τη μιση πορτα το εχω χωσει, χωρις προβλημα εννοειται.
Kia Sorento 2.5 CRDi - BFG M/T 245/75R16 :l33t:
Άβαταρ μέλους
vayero4_4
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 309
Εγγραφή: 14 Οκτ 2004, 18:56
Τοποθεσία: Ιωάννινα

Δημοσίευσηαπό disco » 13 Οκτ 2006, 18:57

Καλού κακού ένας αναπνευστήρας χρειάζεται σε όλα. Εμενα πήρε μια φορα νερό το φιλτροκούτι και φτερνιζόταν επί μιση ώρα, τα ηλεκτρικά κανένα πρόβλημα, η υψηλή τάση στο δικό μου είναι πιο ψιλά από την εισαγωγή του παπα. Για να είμαστε όμως δίκαιοι στα βενζινοκίνητα χαλάει ο καταλύτης μέσα στα νερά. Ο δικός μου κάνει σαν τενεκές. Για αυτό την άλλη εβδομάδα μπαίνει ένας συρμάτινος με διπλα τοιχώματα που βρήκα εδώ σε έναν παλιατζή. Το πετρέλαιο έχει περισσότερα πλεονεκτήματα σε γενικές γραμμές. Εκτος από της νοθείες του πετρελαιου..
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό axbab » 13 Οκτ 2006, 23:22

Αυτό ξαναπέστο!! Το πετρελαιάκι μου την γλύτωσε με ένα μόνο χαλασμένο μπέκ!! Ήταν όμως εγγύηση.. το συνεργείο άψογο μου το άλλαξε στο πι και φι και το ντηζελάκι μου ξανά πύραυλος.Είπαμε ό μόνος εχθρός μας είναι το νεράκι!!! όχι όμως αυτό που διασχίζουμε αλλά αυτό που μας φορτώνουν οι ανεύθυνοι Βενζινοπώλες . Ας προσέξουν λίγο τις δεξαμενές τους ,να είναι πιο στεγανές!!!Η νοθεία είναι ο μόνος εχθρός μας ειδικά των Common Rail κινητήρων.Το μπέκ μπορει να πιάσει σκουριά μέσα σε 8 ώρες ακινητοποίησης του οχήματος,φτάνει δηλαδή να το σβήσουμε το βράδυ,να κάτσουν τα λάδια και τα πετρέλαια και νασου η σκουριά στο μπέκ.Περίπου 6-8 ώρες είναι αρκετές.Γιαυτό προσοχή που βάζουμε πετρέλαιο!!!! Εγώ την γλύτωσα φθηνά αλλά πλέον δεν είμαι διατιθημένος να πληρώνω εγώ τις λαλακίες τους,γιατί στο φινάλε κοστίζουν και ακριβά!
Άβαταρ μέλους
axbab
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 19 Ιαν 2006, 02:20
Τοποθεσία: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό disco » 14 Οκτ 2006, 09:57

Η Η μονη λύση είναι: πραγματογνώμονας,μήνυση,αποζημίωση. Στης πολιτισμένες χώρες έχουν φίλτρα και νεροπαγίδες στα πρατήρια καυσιμων με ημερομηνία αλλαγής. Η θα μάθουν οι ΑΛΉΤΕΣ να είναι Ευρωπαίοι η θα μάθουν να πληρώνουν.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό Troll » 16 Οκτ 2006, 02:46

Ευχαριστω για τις απαντησσεις... καλα λασπολουτρα!
Άβαταρ μέλους
Troll
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: 19 Φεβ 2005, 01:24
Τοποθεσία: ...κοντα στα 2000 μ...

Δημοσίευσηαπό Troll » 19 Οκτ 2006, 19:55

Aλλη μια ερωτηση... ετσι, για να σας πρηξω :)
Ποιες ειναι οι εντυπωσεις σας απο την οδηγηση ενος ντηζελ αυτ/του στην Ε.Ο σε συγκριση με ενα βενζινοκινητο?
Αν υπαρχει συγκριση ιδιων αυτ/των πχ G. Vitara ντηζελ με G. Vitara βανζινα, ακομα καλυτερα...
Άβαταρ μέλους
Troll
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: 19 Φεβ 2005, 01:24
Τοποθεσία: ...κοντα στα 2000 μ...

Δημοσίευσηαπό disco » 19 Οκτ 2006, 20:06

Κοίτα Τρολλ , ανάλογα το αυτοκίνητο, μάρκα-μοντέλο. Τα καλά πετρέλαια είναι άπαιχτα και οικονομικά με επίδοσης που ζηλεύουν πολλάααααα βενζινοκίνητα. Τώρα...υπάρχουν και μούφες....ανάλογα, παίζεται. Αν έχεις κάτι στον νου σου , ρίξε ιδέες. Για τα Suzuki δεν ξέρω, θα μας βοηθήσουν οι μαγκίτες με τα Suzuki.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό axbab » 21 Οκτ 2006, 20:21

έχω ένα Κορόλα καινούριο 1600 Σεπτεμβριο 2005 και ένα Sportage TurboDiesel 2000 αγορασμένο τον Φεβρουάριο 2006 και τα 2 καινούρια δλδ.Καμία σχέση το ένα με το άλλο!! Το τζίπ είναι 2 κλάσεις καλύτερο σε όλα..Μπαίνω στην στροφή ,όχι φίδι..με 180 όχι πλάκα και από κράτημα σούπερ.κατανάλωση άστα καλύτερα,κινητήρας έ.. εκεί είναι και τα δύο σούπερ.περπάτημα δαγκωτό σπόρτατζ,άνεση ουαου!! αεροδρόμιο..ροπή άστα το σπόρτατζ 295nm αρπάζει με 3ητη με 30χλμ,και στο ταξίδι τρένο καθώς είναι και 350-400kg βαρύτερο από το απλό (βενζίνη) εξού και η διαφορά στην τελική τιμή 27300-28500 το ΕΧ βενζίνη και 31770 το ντήζελ.Τελειώνωντας, για χρήση εκτός δρόμου είναι πάρα πολύ καλό και υπεραρκετό για κάποιον που κάνει χρήση 70% δρόμο 30% εκτός εώς και 60%--40% ανάλογα με τα λάστιχα που φοράς...Αυτά λαχάνιασα να γράφω...
Άβαταρ μέλους
axbab
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 19 Ιαν 2006, 02:20
Τοποθεσία: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό Troll » 23 Οκτ 2006, 12:04

disco έγραψε:Κοίτα Τρολλ ...υπάρχουν και μούφες....ανάλογα, παίζεται.


Τι εννοεις υπαρχουν και μουφες? Οπως?
Άβαταρ μέλους
Troll
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: 19 Φεβ 2005, 01:24
Τοποθεσία: ...κοντα στα 2000 μ...

Δημοσίευσηαπό disco » 23 Οκτ 2006, 12:30

Ας πούμε(ένα δείγμα ) αγροτικά 4-πόρτα με 100 άλογα.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό axbab » 30 Οκτ 2006, 10:47

Για δέστε και διαβάστε για το Biodiesel
http://www.tο4x4.gr/html/site/forum/vie ... 7c7fa36790
Άβαταρ μέλους
axbab
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 19 Ιαν 2006, 02:20
Τοποθεσία: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 10 επισκέπτες