Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Diesel μυστικά...

Έχετε τεχνικές απορίες; Μάθετε σε αυτή την Θεματική Ενότητα!

Diesel μυστικά...

Δημοσίευσηαπό axbab » 27 Αύγ 2006, 17:50

Είναι πάρα πολύ σημαντικό για όλους εμάς που οι κινητήρες Diesel είναι μια καθημερινότητα,να ανταλάξουμε τις εμπειρείες από τ'αυτοκινητά μας για την πιο ορθολογιστική και σωστή τους χρήση.
Πρώτη ερώτηση..Επιβάλετε η χρήση λαδιού 2Τ στο πετρέλαιο?
2η..Κροτάλισμα και τι κάνουμε
3η... Δυσκολίες στο πρωϊνό ξεκίνημα..
3η..Απορύθμιση του ρελαντί
4η...καλύτερη συντήρηση.
και άλλα μικρα μυστικά του κάθε χρηστη.......
Καταθέστε τις προτάσεις-εμπειρείες σας....
Άβαταρ μέλους
axbab
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 19 Ιαν 2006, 02:20
Τοποθεσία: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ

DIESEL MΥΣΤΙΚΑ.

Δημοσίευσηαπό rav4cat » 14 Σεπ 2006, 12:51

1) οχι δια ροπάλου
2) τίποτα, φυσιολογικό.
3) απαραδεκτό, πήγαινε σε συνεργείο
4) τα ρελαντί δεν είναι ηλεκτρονικά;
5) την συντήρηση του κατασκευαστή!!!
και λίγο συχνότερα φίλτρο πετρελαίου.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΩΘΗΚΑ!!!
TOYOTA RV4 D-4D 2006
Άβαταρ μέλους
rav4cat
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 28 Φεβ 2006, 08:17
Τοποθεσία: Κατερίνη

DIESEL MΥΣΤΙΚΑ.

Δημοσίευσηαπό kyran » 14 Σεπ 2006, 13:28

προτεινω να προσπαθουμε να βαζουμε πετρελαιο απο ενα το πολυ δυο συγκεκριμενα πρατηρια και οχι οπως εγω που ΕΒΑΖΑ οπου εβρισκα και οτι ναναι
Kia Sorento 2.5 CRDi - KUMHO A/T 255/70/16
Άβαταρ μέλους
kyran
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 195
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 15:57
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

DIESEL MΥΣΤΙΚΑ.

Δημοσίευσηαπό firelord » 14 Σεπ 2006, 20:05

αυτο που ξερω με βεβαιοτητα (καθοσον σε λιγο θα γινω ιδιοκτητης ενος Freelander TD4) ειναι πως τα πετρελαια στην Ελλαδα ειναι για μπατσες και θελει προσοχη, ειδικα στα καινουργια ηλ. δηζελ.
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό tucson2.0lt » 15 Σεπ 2006, 00:18

Οταν το πετρελαιο κανει αφρο τι σημαινει?Καλο ειναι ή κακο?
Άβαταρ μέλους
tucson2.0lt
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: 17 Απρ 2006, 16:32

Δημοσίευσηαπό axbab » 15 Σεπ 2006, 16:09

Παιδιά εγώ προσπαθούσα να βρώ καλό πετρελαιά και την πάτησα γιατί έβαζα σε διαφορους, μέχρι να σχηματίσω προσωπική άποψη.Έ τι τόθελα!!! 6 μηνών αυτοκίνητο και έβγαλα τόσο νερό από την νεροπαγίδα!!!!!!Αλλά πρέπει να έπαθα ζημιά σε κάποιο μπέκ γιατί όταν ξεκινώ να βάλω μπρος δεν παίρνει με την πρώτη και κουνάει σαν γαιδούρι...σαν να μην έχει ρελαντί!!Δεν μου το κάνει πάντα πάντως...αυτό με οδηγεί στο συμπέρασμα ότι θέλει μόνο ηλεκτρονική ρύθμιση στα μπέκ ,,και αυτό γίνεται μόνο στην ΚΙΑ στην Αθήνα που έχουν αυτό το υπερμηχάνημα ρύθμισεις με κουμπιούτερ..
έχει κανείς να προτείνει κάτι? κάποια πιθανή άλλη πιθανότητα?
Φιλικά Μπάμπης Αλεξενδρούπολη.
ΥΓ Χθες ήρθε ειδικό συνεργείο πάταξης λαθρεμπορίας κλπ.Έγραψε 10 βενζινάδικα στην Αλεξανδρούπολη για νοθεία πετρελαίου..Γαμώτο μου και έβαζα σε κάποιο από αυτά..
Άβαταρ μέλους
axbab
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 19 Ιαν 2006, 02:20
Τοποθεσία: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό axbab » 15 Σεπ 2006, 16:11

Tuscon κακό είναι ν' αφρίζει το πετρέλαιο!!! Προσοχή και υπομονή έρχεται το Diesel Power και θα γλυτώσουμε.Η Shell το κυκλοφορεί σε 1 εβδομάδα, μάλλον και οι άλλοι.υπομονή.
Άβαταρ μέλους
axbab
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 19 Ιαν 2006, 02:20
Τοποθεσία: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό vagelis » 15 Σεπ 2006, 18:57

Εγω προσπαθω να βαζω μονο Shell ,το καλοκαιρι εβαλα σ'ενα βενζιναδικο εξω απο την Κομοτινη και το αμ αξι σερνωτανε,τωρα τι ειχε ,μεσα δεν ξερω.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό disco » 16 Σεπ 2006, 18:53

Κακά τα ψέματα μάγκες , για να έχεις διζελ στο Ελλαδισταν πρέπει να βρείς και έναν διαχωριστη πετρελαιου-νερού. Υπάρχει? Σκότωμα θέλουν οι αλήτες!
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Λιπαντικά.

Δημοσίευσηαπό doc » 19 Σεπ 2006, 11:18

Να κάνω κι εγώ μια ερώτηση:
Αφού τα λάδια για τετράχρονους κινητήρες μοτοσυκλετών έχουν υψηλές προδιαγραφές και συχνά υψηλότερες από αυτά των αυτοκινήτων, γιατί να μην τα χρησιμοποιούμε για τα αυτοκίνητά μας και ειδικά σε ένα πετρελαιοκίνητο φορτηγάκι που έχω?

Γιατί "όχι δια ροπάλου" όπως διάβασα παραπάνω? Τι κακό μπορεί να κάνουν? Συνθετικά 100% είναι!
Είναι προτιμότερο το λάδι του βενζινάδικου, Shell ή Mobil?
Καλά είναι, δεν λέω... αλλά μήπως κάτι Motul 300V που βάζω στα μηχανάκια μου είναι προτιμότερα?
Disco μια γνώμη!
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό rav4cat » 19 Σεπ 2006, 13:44

tucson2.0lt έγραψε:Οταν το πετρελαιο κανει αφρο τι σημαινει?Καλο ειναι ή κακο?


Καλό λένε είναι να μην αφρίζει.

Πάντος, έξω, όπου και αν έβαλα, αφριζε πολύ πολύ περισσότερο απο το Ελληνικό,που είναι με διαφορά το χειρότερο.

Η τωρινή μου άποψη είναι οτι δεν έχει σημασία ( μέχρι αποδήξεως του αντιθέτου )
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΩΘΗΚΑ!!!
TOYOTA RV4 D-4D 2006
Άβαταρ μέλους
rav4cat
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 28 Φεβ 2006, 08:17
Τοποθεσία: Κατερίνη

Δημοσίευσηαπό rav4cat » 19 Σεπ 2006, 13:49

φίλε doc,

δεν έχεις λόγο να χρησιμοποιήσεις λιπαντικό μοτό.

Είναι ποιό ακριβά και καλύτερα, γιατι περιέχουν ειδικά πρόσθετα για τον συμπλέκτη και το κιβώτιο των μοτό, που σε ένα αυτοκίνητο δεν χρειάζονται κάν.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΩΘΗΚΑ!!!
TOYOTA RV4 D-4D 2006
Άβαταρ μέλους
rav4cat
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 28 Φεβ 2006, 08:17
Τοποθεσία: Κατερίνη

Δημοσίευσηαπό disco » 19 Σεπ 2006, 14:34

Η απόδοση στα λάδια τα τελευταία 12 χρονια είναι πιο μπροστά από της απαίτησης που ζητάν οι κατασκευαστές. Σήμερα παίζουν αρκετά λάδια. Στο αμάξι βάζω Castrol formula RS 10-60 (αυτοκίνηταδικο) και αλλαγή κάθε 30.000klm. Τα ίδια λάδια σε Yamaha R1 και ολισθαίνει ο συμπλέκτης!!! Φαντάσου τι film κάνει. Στα σουπερμπαικ βάζω ένα που έχει λανσάρει η ίδια η Yamaha 15-50 συνθετικό και αλλαγή κάθε 10.000klm!!! Από εκεί και πέρα η Motul έχει και ESTER ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΤΡ’ΧΡΟΝΑ, (κάτι ανάλογο του 747 και 800) για πολύ σκληρές απαίτησης. Τέλος οι αμερικανοι στα Δραξτερ χρησιμοποιούν ένα παραγωγο της σιλικόνης εγχειρήσεων!!! Ποιότητες για όλα τα γούστα και βαλάντια.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό rav4cat » 25 Σεπ 2006, 12:27

Σωστός!
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΩΘΗΚΑ!!!
TOYOTA RV4 D-4D 2006
Άβαταρ μέλους
rav4cat
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 28 Φεβ 2006, 08:17
Τοποθεσία: Κατερίνη

Δημοσίευσηαπό zapmaria » 25 Σεπ 2006, 20:17

tucson2.0lt έγραψε:Οταν το πετρελαιο κανει αφρο τι σημαινει?Καλο ειναι ή κακο?


Το πετρέλαιο αφρίζει λόγω της πίεσης με την οποία βγαίνει από την μάνικα. Ονομάζεται τάση αφρισμού, και η μόνη συνέπεια είναι η ελάττωση της ταχύτητας ανεφοδιασμού.
Για παράδειγμα όταν ένας κύλινδρος γεμίζει με πετρέλαιο, δημιουργείται αφρός ο οποίος καταλαμβάνει σχεδόν τον ίδιο όγκο με το υγρό καύσιμο.
Στα αυτοκίνητα, όταν ο αφρός φτάσει στο ειδικό αισθητήριο του ακροστομίου της αντλίας,αυτόματα δίνεται εντολή διακοπής της ροής του καυσίμου, λόγω εσφαλμένης ανίχνευσης μέγιστης στάθμης πλήρωσης. Για αυτό ο ανεφοδιασμός πρέπει να διακόπτεται ανά διαστήματα μέχρι να κάτσει ο αφρός και μετά να συνεχιστεί.
(μεταφορά από άρθρο με θέμα "επίδραση των ιδιοτήτων του πετρελαίου στην τάση αφρισμού", 5 ο Πανελλήνιο Επιστημονικό συνέδριο Χημικής μηχανικής)
Πάμε Νυμφαίο

SUZUKI IGNIS 4x4
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
zapmaria
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3670
Εγγραφή: 09 Φεβ 2006, 09:05
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Επόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 8 επισκέπτες