Φίλε pek, δεν είμαι σχετικός, αλλά απλά σαν σχετικός χρήστης θα αναφέρω και εγώ την σχετικά άσχετη γνώμη μου.
Δεν έχω μετρήσει ποτέ την κατανάλωση με ή χωρίς c/c, πιστεύω όμως ότι με c/c αυξάνεται η κατανάλωση: α)Όταν έχω αλαφριά κατηφόρα δεν πιέζω τόσο πολύ το γκάζι με αποτέλεσμα λιγότερη βενζίνη, με χρήση c/c είναι συνεχής η πίεση, β) όταν βλέπω μπροστά μου ανηφόρα, λίγο πιο πρίν (ίσιωμα ή κατηφόρα) πιέζω περισσότερο το γκάζι το οποίο το δέχεται άνετα και έτσι βγαίνει με ελάχιστο επιπλέον γκάζι η ανηφόρα.
Πέραν όμως τούτων, στο ίσιωμα πιστεύω ότι η κατανάλωση είναι η ίδια, και επειδή όπως αναφέρει και ο pek, δεν μπορούμε να κρατάμε τόσο σταθερό το πόδι , τότε με τη χρήση c/c, ίσως να έχουμε και οικονομία.
Η παρατήρηση του φίλου konstantinou, είναι εύστοχη και το έχω διαπιστώσει και εγώ, αλλά θέλω να πιστεύω ότι η απελευθέρωση της συνεχούς πίεσης από το πόδι μας κάνει να αισθανόμαστε ότι βυθίζεται το γκάζι.
Πιστεύω, τα όσα αναφέρει ο φίλος karanti, αφού το έχει διαπιστώσει ο ίδιος τόσο κραυγαλέα, αν και πιστεύω ότι η διαφορά που αναφέρει είναι τεράστια.
ΤΕΛΙΚΑ όμως και αυτό είναι που μετράει για μένα, η κατανάλωση για τέτοιο όχημα είναι πολύ χαμηλή (ολόκληρη ντουλάπα και καίει μόνο 11.5 lt/100χλμ), η δε χρήση του c/c είναι καλή μόνο για μακρυνά ταξίδια και συνεπώς δεν υπάρχει λόγος να ασχοληθώ περισσότερο, όταν ΄εχω ευχέρει και θέλω να ξεκουράσω το πόδι μου ή να παίξω το χρησιμοποιώ χωρις να σκέπτομαι την κατανάλωση, εξ΄ άλλου στο επόμενο χιλιόμετρο κάποιος συμπατριότης μας μπροστά μας θα επιχειρήσει κάτι αξιόλογο το οποίο θα ανακόψει θέλοντας και μη τη σταθερή πορεία μου.