Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Defender, το ασφαλέστερο για το οδηγό του όχημα σε ατυχήματα

Θέλετε να ρωτήσετε ή να μοιραστείτε κάτι που είναι άσχετο με τις μοτοσυκλέτες και τα τετρακίνητα; Στείλτε το εδώ!

Defender, το ασφαλέστερο για το οδηγό του όχημα σε ατυχήματα

Δημοσίευσηαπό pantg » 27 Αύγ 2006, 17:18

Αγαπητοί φίλοι,

τελικά μπόρεσα και βρήκα την έρευνα για την οποία σας είχα μιλήσει και στο παρελθόν.
Σε αυτή το Defender αποδεικνύεται με βάση στατιστικά δεδομένα ότι είναι το ασφαλέστερο όχημα για τον οδηγό σου σε περίπτωση εμπλοκής σε ατύχημα όπου σημειώνεται τραυματισμός (απλός ή θανατηφόρος) σε κάποιο από τα οχήματα.

http://en.wikipedia.org/wiki/Road_accid ... odel_basis

ή

http://www.roadlincs.com/Content/Car/Docs/makemodel.pdf

Σελίδες 10 και 17.

Από τα 4 οχήματα που καταλαμβάνουν τις 3 πρώτες θέσεις (στην τρίτη ισοβαθμούν το Discovery και το Land Cruiser της ΤΟΥΟΤΑ) τα 3 είναι Land Rover
Να σημειώσω ότι το Discovery (μαζί με το LC) είναι και πάλι ασφαλέστερα ακόμη και από την Mercedes S class (με 34 βαθμούς για τα Disco και LC αντί των 35 για την Sclass)

Xαιρετώ
pantg
 

Defender, το ασφαλέστερο για το οδηγό του όχημα σε ατυχήματα

Δημοσίευσηαπό ollram » 27 Αύγ 2006, 22:33

Παντελή,

σ' ευχαριστούμε!!!
και χωρίς αερόσακους Νο1 !!!!
LR3 - TDV6
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18

Δημοσίευσηαπό pantg » 28 Αύγ 2006, 08:37

Χάρη (ollram) καλημέρα,

το ουσιαστικό στην έρευνα αυτή είναι ότι αφορά ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ατυχήματα και όχι θεωρητικές εξομοιώσεις συγκρούσεων σε τσιμεντένιους κύβους με προκαθορισμένες ταχύτητες, γωνίες, crash-test dummies (κούκλες δοκιμών συγκρούσεων και τα συστήματα παθητικής ασφάλειας ρυθμισμένα και τοποθετημένα από ειδικούς επιστήμονες.
Μιλάμε για ατυχήματα που συμβαίνουν για αυτοκίνητα στο δρόμο, με πραγματικούς οδηγούς και σε πολλές περιπτώσεις ούτε καν δεμένους με ζώνη ασφαλείας, μεθυσμένους, άπειρες μεταβλητές γωνιών και ταχυτήτων σύγκρουσης. Ετσι δηλαδή όπως συμβαίνει πραγματικά ένα ατύχημα και έτσι όπως μπορουμε όλοι μας να βρεθούμε εμπλεκόμενοι σε κάτι τόσο δυσάρεστο (να χτυπήσω ξύλο αλλά συμβαίνει και χωρίς να το θέλουμε)

Οπότε θεωρώ ότι είναι σαφώς που ουσιαστική και αντιπροσωπευτική αυτή η έρευνα από τα "τσιμεντο-τεστ"

Τώρα όσον αφορά τους αερόσακκους θέλω να πιστεύω ότι πραγματικά βοηθούν σε συγκρούσεις με υψηλές ταχύτητες. Ομως πρέπει να μην ξεχνάμε ότι στην ουσία η Μercedes Benz είχε αναπτύξει το σύστημα αυτό σαν εναλλακτική λύση αντί των ζωνών ασφαλείας.
Ο ουσιαστικός λόγος της απόλυτης υιοθέτησής τους ήταν ότι οι καμπίνες των αυτοκινήτων μίκρυναν, ιδίως στην μικρή κατηγορία, και με την απόσταση μεταξύ μετώπου κεφάλης οδηγού και συνοδηγού και του μπαρμπριζ να μειώνεται δραστικά (το ίδιο ισχύει και σε μεγαλύτερα οχήματα λόγω του αεροδυναμικά αναγκαστικού πολύ κεκλιμένου μπαρμπριζ) κάτι έπρεπε να τοποθετηθεί ανάμεσά τους.
Παράλληλα οι αερόσακκοι αφήνουν ένα ΘΕΑΜΑΤΙΚΟ ποσοστό κέρδους και είναι ένα εξίσου ΘΕΑΜΑΤΙΚΟ εξάρτημα το οποίο προσελκύει αγοραστές (αν και νομίζω ότι οι μπροστινοί αερόσακκοι είναι υπερεκτιμημένοι. Οι πλαϊνοί όμως είναι πολύ αποτελεσματικοί και νομίζω σχεδόν απαραίτητοι)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 28 Αύγ 2006, 09:14

Συμφωνώ ότι πρόκειται για πραγματικά δεδομένα και έχει ιδιαίτερο βάρος η έρευνα, αλλά λάβετε υπόψιν σας ότι τα 90/110 συνήθως οδηγούνται με χαμηλές ταχύτητες και σε συνδυασμό με το μεγάλο βάρος τους σαφώς μεταφέρουν μικρότερο σοκ-ποσό ενέργειας στους επιβαίνοντες σε περίπτωση ατυχήματος με τα γνωστά ευχάριστα αποτελέσματα (τα disco πχ προσφέρουν σαφώς μεγαλύτερη παθητική ασφάλεια καμπίνας από τα 90/100 αλλά οι υψηλότερες ταχύτητες που αναπτύσουν μάλλον τα φέρνουν πιό πίσω)...

Οπότε μην ξεψαρώνετε αγαπητοί φίλοι, οδηγείτε συνετά διότι καλές οι στατιστικές αλλά μην γίνουμε και στατιστική... (ευτυχής κάτοχος 110 αλλά και disco)
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό disco » 28 Αύγ 2006, 09:34

Εδώ θα πρέπει όμως να εξετάσουμε μια άλλη παράμετρο. Ποσα Δηφενδερ κυκλοφορούν στους δρόμους σε σχέση με Δισκο η αλλα οχήματα. Επίσης πρέπει να εξετάσουμε με τι ταχύτητες μπορούν να κινηθούν κατά μέσον τα Δηφενδερ και με τι τα υπόλοιπα. Τέλος κοιτάξτε αυτούς που είναι κάτοχοι του συγκεκριμένου οχήματος, σίγουρα δεν είναι οι ίδιοι και δεν μοιάζουν με αυτούς που αγοράζουν Σακσοραλλα. Είναι σαν να λέμε ποσα Πουντο-τζι τι τουμπάρουν στο βουνό και ποσα Μερσεδεσ Σ κλας κολλάνε στις λάσπες και τα ποταμια. Αυτό δεν μειώνει σε τίποτα την αποδεδειγμένη ασφάλεια της Λ.Ρ., απλά αναφέρομαι σε μια απλή στατιστική βάση λογικής.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 28 Αύγ 2006, 15:57

ekarpod έγραψε:Συμφωνώ ότι πρόκειται για πραγματικά δεδομένα και έχει ιδιαίτερο βάρος η έρευνα, αλλά λάβετε υπόψιν σας ότι τα 90/110 συνήθως οδηγούνται με χαμηλές ταχύτητες και σε συνδυασμό με το μεγάλο βάρος τους σαφώς μεταφέρουν μικρότερο σοκ-ποσό ενέργειας στους επιβαίνοντες σε περίπτωση ατυχήματος με τα γνωστά ευχάριστα αποτελέσματα (τα disco πχ προσφέρουν σαφώς μεγαλύτερη παθητική ασφάλεια καμπίνας από τα 90/100 αλλά οι υψηλότερες ταχύτητες που αναπτύσουν μάλλον τα φέρνουν πιό πίσω)...

Οπότε μην ξεψαρώνετε αγαπητοί φίλοι, οδηγείτε συνετά διότι καλές οι στατιστικές αλλά μην γίνουμε και στατιστική... (ευτυχής κάτοχος 110 αλλά και disco)
\

Φίλε ekarpod,

συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΩΣ με την προτροπή για συνετή οδήγηση και κυρίως χαμηλές ταχύτητες με τα Landies μας.
Αν και θεωρητικά η παράμετρος της ταχύτητας είναι φαινομενικά δευτερευούσης σημασίας σίγουρα ένα αυτοκίνητο που κινείται με την πρέπουσα ταχύτητα θα έχει και λιγότερο αρνητικές επιδράσεις στους επιβάτες του.

Και φυσικά να θυμηθούμε και μία από τις βασικές οδηγίες για την σωστή εκτός δρόμου οδήγηση.
"Τοσο αργά όσο πρέπει και τόσο γρήγορα όσο είναι απαραίτητο".

Οι γρήγοροι έχουν την λύση των Cayenne και RaRo Sport αλλά νομίζω ότι τα αυτοκίνητα αυτά, όσο και αν μας αρέσουν, έχουν τελικά έναν αρκετά (για να μην πω υπερβολικά) αντικοινωνικό χαρακτήρα.
Ενα όχημα 3 σχεδόν τόννων δεν ειναι δυνατόν να φρενάρει και να συμπεριφέρεται αναφορικά με το κράτημά του μέσα στα πλαίσια των λογικών παραμέτρων ασφαλείας για τους γύρω από αυτά χρήστες των δρόμων. Και στα οχήματα αυτά δεν θα πρέπει να βάζουμε μόνο τα 4Χ4 που προανεφέρθησαν αλλά και τα άλλα συμβατικά οχήματα.
Απολαυστικά σίγουρα, θεαματικά και υποτίθεται σύμβολα κύρους αλλά μήπως ξεπερνούν ορισμένα όρια λογικής πρώτα από όλα? (πάμε αλλού τώρα αλλά στο κάτω κάτω της γραφής μιά παρέα που συζητάμε είμαστε...)

Χαιρετώ


Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 28 Αύγ 2006, 17:13

Εικόνα 1) A Carabiniere in a Land Rover points a gun at a protester (in white vest) as the protestor tries to hurl a fire extinguisher into the vehicle during rioting in central Genoa on Friday. The protester was killed moments later by two shots fired by an officer from inside the vehicle. 2) Protestors run away as the vehicle is about to reverse over the dead protester. 3) The vehicle reverses over the dead protester and (4) speeds away.
—Reuters photos by Dylan Martinez......................................................Τώρα εδώ τι γίνετε?
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό disco » 28 Αύγ 2006, 17:16

Πιο πάνω βλέπουμε έναν λάθος χειρισμό του Δηφενδερ και άμεσος έχουμε έναν νεκρό!!!!!!!!!
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό discoman » 28 Αύγ 2006, 17:34

Δεν εχω παρα να συμφωνησω με τα παραπανω αλλα μου δημιουργητε μια απορια .Ειναι τελικα τα πολλα χοντρα και γερα μεταλλα που κανουν ενα οχημα πιο ασφαλη η τα ανθρακονηματα και η τεχνογνωσια των ασφαλων καμπινων της φορμουλα
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 29 Αύγ 2006, 11:32

Συμπληρώνοντας τα προηγούμενα να σημειώσω ότι η παθητική ασφάλεια ενός Land Rover είναι μεγαλύτερη από ένα μικρότερο όχημα λόγω μεγάλης μάζας σε πιθανή σύγκρουση με μικρότερο αυτού όχημα, αλλά επίσης μικρότερη σε σύγκρουση με μεγαλύτερο αυτού όχημα (π.χ. Hammer-Unimog-Caterpillar κλπ) η σταθερό αντικείμενο (π.χ. μπετόν αρμέ) οπότε λόγω μάζας θα μεταφέρει και μεγαλύτερο σοκ στους επιβαίνοντες...

Για αυτόν τον λόγο η σωστή πρόσδεση επιβαινόντων και αντικειμένων είναι περισσότερο απαραίτητη από ένα μικρότερο όχημα.

Και για να ξεφύγουμε από την παθητική και να πάμε στην ενεργητική ασφάλεια, οφείλω να ομολογήσω σαν "ζωηρός" οδηγός που παραμένω ακόμη ότι από αυτό που έχω εντυπωσιαστεί στα δέκα χρόνια κατοχής μου του 110 (V8) και έξι του Disco (V8i) και πάνω από 200.000 συνολικά σε αυτό το διάστημα με τα δύο οχήματα, ότι "εντυπωσιάζομαι κάθε φορά που πιάνω το τιμόνι τους" από τον τρόπο που πατάνε στο δρόμο λόγω αξόνων και καλής μόνιμης τετρακίνησης. Θεωρώ - στα μέτρα του βάρους τους - εκπληκτική την οδική συμπεριφορά τους η οποία είναι και ένα βασικό πλεονέκτημα του αυτοκινήτου (για εμένα), άσχετα αν με "αναγκάζει" για λόγους ευχαρίστησης (είναι και οι διαφημίσεις TV, τι να κάνω...) να οδηγώ πολλές φορές γρήγορα και ολισθαίνοντας αυξάνοντας λίγο τα ρίσκα...

Θεωρώ όμως ότι με έχει "σώσει" δύο φορές σ' αυτό το διάστημα, μία σε κάθε όχημα. Την μία φορά με γύφτο (original) o οποίος διέσχισε κάθετα επαρχιακό δρόμο πάνω σε ανοικτή καμπύλη χωρίς όμως καλή ορατότητα, την οποία επαιρνα με καμμιά 70αριά χλμ. Ο γύφτος με το φορτηγό του φορτωμένο (Mercedes ανοικτό χ τόννων) προσπάθησε να με εμβολίσει στην μέση της καμπύλης και με εξανάγκασε σε άνοιγμα τροχιάς και τετ-α-κέ στην άκρη του δρόμου χωρίς άλλες παρενέργειες (110 φορτωμένο και με το Husaberg στην καρότσα...)
Την δεύτερη φορά νταλίκα φορτωμένη σίδερα με αλβανικές πινακίδες με λίγα πάλι χλμ αποφάσισε να αλλάξει λωρίδα δεξιά την στιγμή που "προσπερνούσα" από δεξιά σε δρόμο με δύο λωρίδες κυκλοφορίας (δεν ήταν ακριβώς προσπέραση-θα το έλεγα παράλληλη κίνηση με λίγο μεγαλύτερη σχετική ταχύτητα !) και με εξανάγκασε μετά την πρώτη επαφή μαζί της (Disco καθρέπτης, πίσω κολονάκι) να κόψω απότομα δεξιά και αφού πηδήσω το υπερυψωμένο κράσπεδο να παρκάρω με ασφάλεια σε παρακείμενο χωράφι...

Μεγάλη τύχη και πάλι (μετά από λίγους μήνες είχε μπεί και μπαριέρα εκεί που βγήκα (Βάρης-Κορωπίου)) αλλά και στις δύο περιπτώσεις μεγάλη και η βοήθεια των αυτοκινήτων.

Ηθικό δίδαγμα: προσοχή στις μειονότητες, λιγότερη TV και διαφημίσεις και περισσότεροι χωματόδρομοι πάντα με Land Rover και δεμένοι...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό disco » 29 Αύγ 2006, 14:19

Έξω οι μειονότητες από τον ιερό αυτόν τόπο. Και αυτοί και οι σακαράκες που δεν ξέρουν να οδηγούν.ΟΥΣΤ.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα


Επιστροφή στο Γενικές Συζητήσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 13 επισκέπτες

cron