ekarpod έγραψε:Συμφωνώ ότι πρόκειται για πραγματικά δεδομένα και έχει ιδιαίτερο βάρος η έρευνα, αλλά λάβετε υπόψιν σας ότι τα 90/110 συνήθως οδηγούνται με χαμηλές ταχύτητες και σε συνδυασμό με το μεγάλο βάρος τους σαφώς μεταφέρουν μικρότερο σοκ-ποσό ενέργειας στους επιβαίνοντες σε περίπτωση ατυχήματος με τα γνωστά ευχάριστα αποτελέσματα (τα disco πχ προσφέρουν σαφώς μεγαλύτερη παθητική ασφάλεια καμπίνας από τα 90/100 αλλά οι υψηλότερες ταχύτητες που αναπτύσουν μάλλον τα φέρνουν πιό πίσω)...
Οπότε μην ξεψαρώνετε αγαπητοί φίλοι, οδηγείτε συνετά διότι καλές οι στατιστικές αλλά μην γίνουμε και στατιστική... (ευτυχής κάτοχος 110 αλλά και disco)
\
Φίλε ekarpod,
συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΩΣ με την προτροπή για συνετή οδήγηση και κυρίως χαμηλές ταχύτητες με τα Landies μας.
Αν και θεωρητικά η παράμετρος της ταχύτητας είναι φαινομενικά δευτερευούσης σημασίας σίγουρα ένα αυτοκίνητο που κινείται με την πρέπουσα ταχύτητα θα έχει και λιγότερο αρνητικές επιδράσεις στους επιβάτες του.
Και φυσικά να θυμηθούμε και μία από τις βασικές οδηγίες για την σωστή εκτός δρόμου οδήγηση.
"Τοσο αργά όσο πρέπει και τόσο γρήγορα όσο είναι απαραίτητο".
Οι γρήγοροι έχουν την λύση των Cayenne και RaRo Sport αλλά νομίζω ότι τα αυτοκίνητα αυτά, όσο και αν μας αρέσουν, έχουν τελικά έναν αρκετά (για να μην πω υπερβολικά) αντικοινωνικό χαρακτήρα.
Ενα όχημα 3 σχεδόν τόννων δεν ειναι δυνατόν να φρενάρει και να συμπεριφέρεται αναφορικά με το κράτημά του μέσα στα πλαίσια των λογικών παραμέτρων ασφαλείας για τους γύρω από αυτά χρήστες των δρόμων. Και στα οχήματα αυτά δεν θα πρέπει να βάζουμε μόνο τα 4Χ4 που προανεφέρθησαν αλλά και τα άλλα συμβατικά οχήματα.
Απολαυστικά σίγουρα, θεαματικά και υποτίθεται σύμβολα κύρους αλλά μήπως ξεπερνούν ορισμένα όρια λογικής πρώτα από όλα? (πάμε αλλού τώρα αλλά στο κάτω κάτω της γραφής μιά παρέα που συζητάμε είμαστε...)
Χαιρετώ
Χαιρετώ