Φιλε "Skarte" γεια και παλι.
Αλλη μια ερωτηση για το σηκωμα, εχεις αλαξει και Ζαμφορ? πιο ενισχυμενη?
Για την οικονομια καυσιμου δεν ειδα καποιο ενδιαφερον περισοτερο!!!
Τελος παντων να σας πω επισεις οτι η JEEP στο τελευταιο μοντελο 2006 εχει υοθετησει την πατεντα εσωτερικα χωρις να φαινεται και δινει στο 3.7L με το ιδιο ρεζερβουαρ (70 λιτρα) αθτονομια 500 χιλ. Το αναφερει και στο εγχειριδιο χρησης του αγοραστη. Το εχει παρει φιλος στην δουλεια.
Τοσο εχω φτασει και εγω τωρα (οδηγωντας 130-150 χιλ/ωρα εθνικη οδο).
Χαιρετισμους
SKARTOS έγραψε:Στήν άσφαλτο, το αυτοκίνητο κουνάει ελάχιστα, και μόνο όταν βρίσκω διαμήκη αυλάκια. Μπορώ να πώ, ότι το αυτοκίνητο "έδεσε", με την καινούργια ανάρτηση, δέν παίρνει μεγάλες κλίσεις στίς στροφές, και σου δημιουργεί ένα αίσθημα ασφάλειας.
Στο χώμα, η διαφορά με τίς "μαμίσιες", είναι εμφανής.Είναι λίγο πιό σκληρό, και κατά περίεργο τρόπο πιό άνετο απο πρίν. Έχει εξαφανιστεί και το έντονο "κούνημα". Δέν λέω για την άρθρωση, απλά είναι ότι καλύτερο έχω δεί σε cherokee!
Οι κάτοχοι cherokee, θα πρέπει να ξέρουν, ότι μπορούν να πάρουν μέχρι 2 cm μπροστά, με το λεγόμενο "clevis lift", λύνοντας μόνο μια βίδα.
Pajerinho, απο ποιό μέρος της Πάτρας είσαι???? Και εγώ απο Πάτρα είμαι. (Αμπελόκηποι - Νέος Δρόμος).