4-stroke=tampones έγραψε:Aυτά που σου λέει ο Alexandros είναι όλα σωστά, αλλά δεν "παίζει" απο εκεί το τιμόνι σου. Απο το χτύπημα που έγινε στο μηχανάκι σου, μάλλον έχει στραβώσει η ζάντα σου. Μπορεί να είναι λίγο, αλλά είναι αυτό που κάνει το τιμόνι σου να "παίζει". Βάλε κάτι κάτω απο το σκελετό στο εμπρός μέρος και γύρνα των τροχό σου. Πολύ πιθανόν να φανεί εάν είναι πολύ, εάν πάλι είναι λίγο θα σε βασανίσει. Το αντίδωτο είναι μία ζυγοστάθμιση σε αυτό το τροχό. Το κακό όμως είναι πως τα φρένα σου είναι ταμπούρα...! Η ζάντα από μόνη της δεν μπορεί να "μετρηθεί" και γι΄αυτό χρειάζεται και το κέντρο μαζί (για ΄σενα το τίμπανο του ταμπούρου). Θα πάς σε ένα βουλκανιζατέρ για μηχανές και θα του ζητήσεις να στο μετρήσει. Να έυχεσαι να θέλει μόνο κανένα "μολυβάκι". Η ζημία που έχεις έιναι πολύ μικρή έως και μηδενική εάν πήγαινες χώμα, γιατί δύκλολα θα το νοιώσεις. Εάν το έχεις μόνο για δρόμο, εκτός απο το τράβηγμα στα χέρια κάνει και ζημία στα εμπρός ρουλεμάν.
Λύσε μου μία απορία; όταν ξεκινάς δεν "παίζει", μετά "παίζει" λίγο και στη συνέχεια σταματάει, γιατί συντονίζει? ή γίνεται χειρότερο???
Λοιπον φιλε garinion ασε αυτα που σου λεει ο mike
δεν ξερει...λαλακιες ειναι
Ακου προσεχτικα αυτο που θα σου πω.
Η καλυτερη και οικονομικοτερη λυση στην περιπτωση σου ειναι να ξαναδωσεις στον φιλο σου μια βολτα και να του πεις να σου το ξανατρακαρει με τον ιδιο ακριβως τροπο απλα απο την αντιθετη μερια.
Ετσι να εισαι σιγουρος οτι θα φτιαξει και δεν θα εχεις προβλημα ουτε με την ευσταθεια αλλα ουτε και με την σταθεροτητα του εργαλειου σου.
Μιλαμε για σιγουρη και δοκιμασμενη μεθοδο τη ευθυγραμμιση και μαλακιες λετε !!!!!!!!
Τωρα αν ο φιλος σου δεν μπορει μην ανυσηχεις εδω ειμαστε και εμεις......