Παιδακια μου,
Τελικά δεν μπόρεσα να αποτρέψω και να αποφύγω το φονικό φαινόμενο HGF...
Δεν στεναχωριέμαι βεβαια διοτι έχω δυο αρχες που μου το απαγορεύουν! Η πρωτη λεει: οτι δεν μπορεις να αποφυγεις, κατσε και απολαυσε το, και η δευτερη: μια ψυχη που ειναι να βγει, ας βγεί μια ωρα αρχιτερα...
Ειμαι μαλλον και απο τους τυχερους , διοτι ελεγχοντας πολυ συχνα το νερακι μου, μαλλον προλαβα και δεν εγινε μεγαλυτερη ζημιά, αλλα και επειδή το κάψιμο της φλάντζας ήταν λιγο ιδιαίτερο.
Τα λαδια μου μπηκαν στα νερα, τα νερα όμως δεν μπηκαν στα λάδια!¨
Ο μηχανικός μου, πολυ καλος μηχανικος, αρχιμηχανικός της BMW επι σειρά ετών και ένας απο τους κορυφαίους στο χωρο του, (o rodi ξερει), παρ' οτι μη χριστιανος, ο ανθρωπος καποια στιγμή εκανε τον σταυρό του απο αγανάκτηση απο αυτα που είδε στον περίφημο κινητήρα μας και δεν τα πίστευε!
Σε τρία σημεια μου επεστησε την προσοχή...
1ο. Το απαράδεκτο συστημα ψυξης... Η μηχανη καιγεται και ο θερμοστατης δεν ανοιγει!
2ο. Οι βίδες που συγκρατουν την κεφαλή. Πολύ μεγαλες! Τόσο μεγαλες που όσο και να τις σφίξεις δεν θα σφίξουν ποτέ σωστα... Απο πανω θα γυρνάνε και απο κάτω όχι... Λόγω του μάκρους, πολυ λογικα, καποιον τζόγο στην μεση της βίδας θα τον πάρει!
3ο. Η ψευτική φλάντζα κεφαλής μου... (Εμενα ήταν 1999ΜΥ)
Όσο αφορα το 1ο... Βγάλαμε τον θερμοστατη και μαζι με ενα θερμομετρο τον ρίξαμε σε εναν βραστήρα με νερο.
Το θερμομετρο είχε φτάσει αισίως στους 120 βαθμους οταν ο θερμοστατης αποφασισε οτι πρεπει να ανοιξει!
Κανονικα θα επρεπε να είχε ανοιξει στους 88!
Περισσοτερες πληροφορίες και σοφία θα έχω εντος της εβδομάδας που θα τελειώσει με την βλάβη, αλλα ακούστε κι αυτο που αφορά το 2ο.
Λεει λοιπον ο μηχανικος...
Παλιότερα (20-30 χρονια), όλες σχεδον οι μηχανες είχαν μακρυές βίδες στην κεφαλή οι οποίες συγκρατούσαν όλο σχεδόν τον κινητήρα...
Οι κατασκευαστες τοτε είχαν ένα στανταρτ σερβις στα 1500 χλμ.
"Στα 1500χλμ θα έρθεις να σου σφίξουμε τις βίδες τις κεφαλής!"
Αυτο λοιπόν γινόταν για τον εξής λόγο. Όταν η μηχανή είναι κρύα (στο συνεργείο ή ακομα καλύτερα στο εργοστάσιο) οι βιδες σφίγγουν!
Όταν όμως η μηχανή έχει δουλεψει και έίναι ζεστη, οι βίδες θα σφίξουν ακόμα καλύτερα!
Εαν λοιπον καποιος σφίξει τις βίδες αυτες μόνο κρύες και δεν σφίξουν καλα, η φλαντζα ειναι θεμα χρόνου να ξανακαει...
Έχει και αυτο καποια βάση...
Περισσότερα αυριο και μεθαυριο!