Νίκο γειά,
το ουσιαστικό πρόβλημα στο χειροκίνητο κεντρικό διαφορικό LT230 δεν είναι η ποσότητα του λιπαντικού αλλά το ότι το μηχανικό αυτό συγκρότημα αυτό ΔΕΝ ΕΧΕΙ αντλία για την κυκλοφορία και το ψεκασμό του λιπαντικού στα επιμέρους εξαρτήματα (κυρίως στο πολύσφηνο του κιβωτίου ταχυτήτων και στο κεντρικό μικρό γρανάζι το οποίο παίρνει κίνηση από το πολύσφηνο του άξονα του κιβωτίου).
Το να βάλεις περισσότερο λάδι και απλώς να μεγαλώσεις το βάθος της "λεκάνης" που βρίσκεται το λιπαντικό δεν κάνει το λάδι να πηγαίνει πιό μακρυά και με μεγαλύτερη πίεση ή καλύτερα αποτελέσματα.
Ειναι περίπου σαν να μεγαλώνεις την χωρητικότητα του κάρτερ ενός κινητήρα αλλά να μην βελτιώνεις την αντλία ή τις διόδους και τα μπεκ ψεκασμού του λαδιού μέσα στον κινητήρα.
Βεβαίως υπάρχει ένα αρκετά σοβαρό πλεονέκτημα με την αύξηση της χωρητικότητας και αυτό είναι οτι ισως να υπάρχει μία μικρή μείωση της θερμοκρασίας του λαδιού για ίδιο χρόνο και ίδιες συνθήκες οδήγησης.
Ομως και η διαφορά αυτή σε έντονες συνθήκες λειτουργίας πιστεύω ότι δεν είναι τόσο μεγάλη όσο να δικαιολογεί την φασαρία του να το βάλεις.
Και τέλος σαν μειονέκτημα πιστεύω ότι όποιο εξάρτημα πετάγεται περισσότερο προς τα έξω και προεξέχει σπάει και πιό εύκολα.
Η απλή πλάκα του LT230 είναι σίγουρα πιό ασφαλής από το κάρτερ που στην ουσία είναι η πρόταση από την Ιταλία.
Βελτίωση του θέματος της ελλειπούς λίπανσης του πολυσφήνου και το κεντρικού γραναζιού υπάρχει με τον τροφοδότη λαδιού για τον οποίο έχουμε συζητήσει στο φόρουμ παλαιότερα και επίσης με την αντικατάσταση του κεντρικού γραναζιού με αυτό του νέου τύπου που έχει και τις τρύπες έτσι ώστε η εκνέφωση του λιπαντικού να βρίσκει δίοδο ανάμεσα από το πολύσφηνο και τα εσωτερικά δόντια του κεντρικού γραναζιού.
Χαιρετώ
Χαιρετώ