disco έγραψε:Παντελή το μοτέρ του νέου RaRo tdV6 είναι Φορδ?
Nίκο γειά,
το RaRo φοράει για λίγο καιρό ακόμη το TD6.
Σε λίγο καιρό όμως θα αρχίσει να πωλείται (αν δεν έχει αρχίσει ήδη) με το καινούργιο μοτέρ V8 με 272 άλογα και σχεδόν 640 Νm.
Το τρομερό με το μοτέρ αυτό (το οποίο έχει δύο τουρμπο) είναι η ροπή του.
Ενδεικτικά θα σου αναφέρω ότι 3.9 V8 έχει 298 Nm ροπή και ο Μpi 190 Nm.
Aυτό το καινούργιο μοτέρ είναι σχεδιασμού και κατασκευής της Ford αλλά έχει αρκετές μετατροπές έτσι ώστε να αποδίδει χαμηλότερα την ροπή του και να μπορεί να λειτουργεί σε γωνίες που δεν απαιτούνται σε εγκατάστασή του σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο.
To ΤDV6 για το οποίο ρωτάς μπαίνει στο RaRo Sport και στο Discovery LR3.
To μοτέρ αυτό έχει κοινή καταγωγή από Peugeot και Jaguar και για το λόγο αυτό ο εσωτερικός κωδικός του είναι Lion.
----------
Γιώργο υπάρχουν διάφορες δυνατότητες κουρδίσματος του TDV6 και η πλέον αξιόπιστη, σωστή στην εγκατάστασή της και με το καλύτερο μέχρι τώρα μητρώο εγκαταστάσεων και μικροτέρων προβλημάτων αποδίδει 240 έως 250 άλογα. Αυτό μάλιστα έχει επιλέξει και το μεγαλύτερο σε πωλήσεις δίκτυο dealers στην Αγγλία (η Stratton) για να δίνει στους πελάτες του οι οποίοι ενδιαφέρονται για "κουρδισμένο" εξ' αρχής TDV6.
Aτυχώς η ελληνική αντιπροσωπεία επέλεξε άλλη λύση κυρίως λόγω του πακέτου το οποίο προσφέρθηκε από τον άγγλο βελτιωτή.
Υπάρχουν αναφορές για ανεπιτυχείς εγκαταστάσεις με ποσοστό αρνησης συνεργασίας μεταξύ εγκεφάλου και διαγνωστικού εργαλείου εγκατάστασης έως και 50%. Το καλό είναι ότι υπάρχει η εγγύηση της αντιπροσωπείας σε αυτή την περίπτωση, αλλά και τα 2300 Ευρώ για 220 με 240 άλογα (από τα 190 του εργοστασίου) είναι πολλά σε σύγκριση με τα 700 έως 1100 που στοιχίζει το του ανταγωνισμού (που λειτουργεί και καλύτερα)
Χαιρετώ