Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

βάση δεδομένων για αυτοκίνητα μελών

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

Δημοσίευσηαπό tazmania » 18 Νοέμ 2003, 00:11

tasos953 έγραψε:
jimnys έγραψε:
tasos953 έγραψε:Σιγά να μή έχει χώρο και για....... τρυφερά τέτ α τέτ :oops: :oops: :twisted: :twisted:


Απενεργοποιημένα π.μ??????
Να σου δείξω πως φορτώνουνε tasos 953????? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Στη μπαγαζιέρα: :?: :?: :?:


Θα ήθελα να το δώ αυτό :!: Τρυφερό tet a tet στην μπαγκαζιέρα :!: Σαν τσόντα με τον Γκουσγκούνη μου κάνει :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 18 Νοέμ 2003, 11:39

Κυρίες και Κύριοι, αξιότιμοι χρήστες του forum.

Θα παρακαλούσα να μην μεταφέρετε σε κάθε θέμα την ανταλλαγή απόψεων σχετικά με τα οχήματα του καθενός.

Είναι ιδιαίτερα κουραστικό να ανοίξει κάποιος ένα θέμα (πχ ένα θέμα για την ΧΥΖ εκδρομή, ή το ΨΓΔ ανταλλακτικό) που ενδιαφέρεται και να καταλήγει να αλλάζει σελίδες στην κυριολεξία ψάχνοντας για την απάντηση που τον ενδιαφέρει μέσα σε άσχετα μηνύματα με περιεχόμενο το πόσο καλό είναι το NVIA 4Χ4 σε σχέση με το JMINY 4Χ4. Κάτι τέτοιο καταργεί την χρησιμότητα του forum.

Μπορείτε να δημιουργήσετε ένα θέμα στις ΓΕΝΙΚΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ με τίτλο πχ JNIMY 4Χ4 εναντίον NVIA 4Χ4 και να εκτονωθείτε εκεί.

Φιλικά
Superspy
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 18 Νοέμ 2003, 21:19

tazmania έγραψε:
tasos953 έγραψε:
jimnys έγραψε:
tasos953 έγραψε:Σιγά να μή έχει χώρο και για....... τρυφερά τέτ α τέτ :oops: :oops: :twisted: :twisted:


Απενεργοποιημένα π.μ??????
Να σου δείξω πως φορτώνουνε tasos 953????? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Στη μπαγαζιέρα: :?: :?: :?:


Θα ήθελα να το δώ αυτό :!: Τρυφερό tet a tet στην μπαγκαζιέρα :!: Σαν τσόντα με τον Γκουσγκούνη μου κάνει :lol: :lol: :lol:

Μάλλον σαν πάρτυ με ούζα για Γιαπωνέζους.....
Τον θυμάστε τον μεγάλο; Τον αντέχει το θηρίο; :lol: :lol: :lol:
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό max » 26 Νοέμ 2003, 15:18

Update στην Λίστα.
Το GV πλέον απέκτησε και το ΚΙΤ της OME +5cm :lol: τα παλαιά custom πήγαν στα σκουπίδια μιας και δεν απέδωσαν τα αναμενόμενα.

Έτσι έχουμε και λέμε.

Grand Vitara 2.0L
Ελαστικά REVO AT 225/70/16 (+1,6cm) από τα μαμίσια
Ανάρτηση OLDMANEMU (+5cm) (Γουρούνια αυτά τα αμορτισέρ)
GPS και λύση με moving map
Φραπεδιέρα (Τη Max Θα ήμουνα) 8)

(Στην λίστα αναμονής (αχχ αυτή η λίστα θα μας φαει) :evil:

CB για να κουτσομπολεύω μαζί σας (Θα πάει αίτημα στον Αί Βασίλη) :roll:
Ίσως Εργάτης

Max
Άβαταρ μέλους
max
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: 25 Φεβ 2003, 10:40

Re: βάση δεδομένων για αυτοκίνητα μελών

Δημοσίευσηαπό andreas » 28 Νοέμ 2003, 17:09



Καλησπέρα σε όλους,

Το δικό μου είναι μπλέ Jimny του 1999 ( JB33V με G13B) με A/C.

Έχουμε λοιπόν και λέμε:


1. Kenwood MD με Peerless ηχεία.
2. Φιμέ τζάμια LLumar Alu Grey(μπλε απόχρωση)
3. Φιλτροχοάνη HKS από SS.
4. Μπουζί Ιριδίου HKS S35i από SS.
5. OME shocks από SS.
6. Ελατήρια +3" από KAPSUZUKI τοποθέτηση SS.
7. Λάστιχα BFG M/T 215/75/15 στις μαμίσιες.
8. Μία τετράδα 15Χ7 American Racing σιδερένιες νίκελ (αδυναμίες)
9. Νίκελ διακοσμητικά στο καπό, στους καθρέφτες, στις λαβές στα φώτα.
10. Λαμπες H4 κίτρινες
11. Προβολάκια ομίχλης στο προφυλακτήρα με Η3 λευκοκίτρινες (ψάχνω για κίτρινες)
12. Δίσκος πειραγμένος (ελαφρύς πλέον) από SS.
13. Σχάρα οροφής ανοξείδωτη - Ιδιοκατασκευή διαστάσεις: 160Χ105Χ18
14. Μπαγκαζιέρα - Ιδιοκατασκευή διαστάσεις: 158Χ100Χ25
15. Προσθήκες +5mm στις ζάντες.

Αυτά για την ώρα, δεν πιστεύω να ξέχασα τίποτα.


Τώρα για το άμεσο μέλλον έχουμε και λέμε:


Άξονες panhard κόψιμο και μετατροπή σε ρυθμιζόμενους λόγω ύψους ελατηρίων (+3"). εχει και η APIO βέβαια αλλά που να βάλεις παραγγελία.

Ποδιές. Ένα κουστούμι μου χρειάζεται. Ξέρει ο Λάζαρος

Προφυλακτήρες κόψιμο. Ξέρει ο Λάζαρος

Υποβόηθηση (Steering Stabilizer) με ενδιαφέρει να το δω ChrisG, σίγουρα χρειάζεται.

Ίσως 16άρες απο GV με νέες προσθήκες για να κερδίσω 1 έως 1.5 εκ. από το έδαφος.

Εξάτμιση και AFR για βελτίωση ροπής και ιπποδύναμης.

Εργάτης

Αναπνευστήρας (τώρα δεν έχει Snorkel γι' αυτό προσέχω, δεν κολυμπάω στα βαθειά)

Σχάρα οροφής. Θα πρέπει να ολοκληρωθεί κάποια στιγμή μα βάση για κάνιστρα και σκάλα (APIO)

Προβολείς σίγουρα Lightforce (πάω γυρεύοντας)

Και έχουμε συνέχεια βέβαια, όρεξη να έχω να μου τραβάει.

Έμπλεξα πάλι!!!!!!!

Ελπίζω ορισμένους από εσάς, να σας δω στις 7/12, να γνωριστούμε.
andreasjmn
Άβαταρ μέλους
andreas
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 22 Νοέμ 2002, 02:05
Τοποθεσία: Άλιμος, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό xtkz » 09 Ιαν 2004, 07:11

Κατ' αρχην να συστη8ω: Με λενε 8ωμα(τομ με φωναζουν συνη8ως) κ ειμαι 19 ετων. Μενω στην Α8ηνα, σπουδαζω στην Αγγλια. Ειμαι φαν τοσο της 4κινησης οσο κ της αυτοκινησης γενικοτερα. Δεν ειμαι ψαγμενος(κ ουτε το παιζω) οσον αφορα την τετρακινηση αλλα οι γνωσεις πανω στα αυτοκινητα κ την οδηγηση ειναι αρκετες. αυτα. δεν ειναι γραφειο συνεικεσιων εδω... :P

Eχω ενα πρασινο 3πορτο Grand Vitara του 99 1600κεκ.

με νεα ζαντολαστιχα Michelin Synchrone(235/δε 8υμαμαι) στις 16αρες 3ακτινες της Suzuki και νεες αναρτησεις τις Kayaba(αυτες μου προτειναν στο συνεργειο, αυτες εβαλα).
απο ε3τρα εχει αεροτομη, καλυμα 5ης ροδας suzuki sport, φωτα ομιχλης κ bull bar.
8α με 3εχωρισετε στην Α8ηνα απο τα αυτοκολλητα(volcom, forum, micro extreme k ex) κ ισως κ τον τροπο που οδηγω οταν εχω ορε3εις(οταν βεβαια βρισκομαι στην Ελλαδα-χριστουγεννα-πασχα-καλοκαιρι)... κ τη σχαρα οροφης για snowboard χειμωνα-καλοκαιρι.

μελλοντικα σχεδια(βραχυπρο8εσμα):
-ζελατινες στα τζαμια γιατι το καλοκαιρι ο κλιματισμος του αποδεικνυεται ψιλοαδυναμος
-τονωση του κινητηρα(φ/π/ε ή ιδανικα αντικατασταση με τον διλιτρο του 5πορτου)
-ψαχνω απεγνωσμενα να βρω αν8ρακονηματινες επενδυσεις για το εσωτερικο. υπαρχουν κ τις εχω δει στο αμερικανικο site της suzuki.
-τελος πενταλακια κ ενας μοχλος της ΜΟΜΟ δε 8α με ενοχλουσαν(το πενταλ του φρενου ειναι ενοχλητικα μικρο!!)

μελλοντικα σχεδια(μακρυπρο8εσμα οταν 8α 'χω κι αλλο αυτοκινητο):
-χωματινα λαστιχα για τις παλιες λεπτες 15αρες ζαντες που εχω κρατησει για πιο απαιτητηκες καταστασεις.
-ψαγμενος συνδυασμος αμορτισερ/ελατηριων
-μπλοκε διαφορικο
-σνορκελ
-κ.α. για να γινει τερας.

Προς το παρον ειναι το κυριως αυτοκινητο κ γι'αυτο κ του εχω δωσει πιο ασφαλτινο χαρακτηρα.

PS: Αντρεα 8ελω να to δω το jimny σου...
PS2: Aσχετο: μ αρεσει το εσωτερικο του νεου GV! Χλιδη!!
xtkz
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 09 Ιαν 2004, 06:17

Asia Rocsta

Δημοσίευσηαπό furious » 23 Ιαν 2004, 04:01

Asia Rocsta με:

1) Λάστιχα Fedima 215/75/15
2) +5 πόντους με σκουλαρίκια
3) Εργάτης Off-road 8000 (σαν τον Ramsey)
4) GPS Garmin GPSmap 76
5) Mp3 Player JVC

Σε λίγο (ή σε πολύ):

1) Roll Bar
2) Ποδιές
3) Snorkel
4) Καινούριες σούστες και πέρασμα πάνω από τους άξονες
5) Μακριά αμορτισέρ
6) Ζάντες με αρνητικό offset
7) και το όνειρο... μπλοκέ

Ελπίζω να τα κάνω σύντομα όλα αυτά, για να μπορώ να απολαύσω ακόμη περισσότερες και πιο Extreme εξορμήσεις! Σίγουρα, όμως, θέλει πολύ δουλειά ακόμη.
furious
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 02 Δεκ 2003, 02:30

Δημοσίευσηαπό furious » 27 Ιαν 2004, 02:44

grvit έγραψε:Το δικό μου,
SUZUKI VITARA 2001,1.6L JLX 16v,2 door,soft top.
=====ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ================
-Calmini 3" super articulation lift
- Calmini 3" body lift κατασκευή νέων βάσεων ωστε να ερθουν οι προφυλακτήρες ξανά στη σωστή θέση και να μην υπάρχει κενό,και επιμήκυνση λεβιέδων.
-Calmini ποδιές μπροστά.κέντρο,πίσω.
-Calmini αμορτισέρ τιμονιού.
-Calmini κορώνες-πηνία 5,83:1
-Scorpion Racing αποστάτες στους τροχούς
-Calmini εξάτμιση πλήρης 2" - απο χταπόδι μέχρι τελικό ημιελευθέρας-hi flow καταλύτης-κόψιμο ουράς και συγκόλληση νέου κομματιού που βγαίνει ευθεία απο το καζανάκι ώστε να μην είναι πίσω απο τον τροχό.
-Κ&Ν filtercharger
-Warn premium hubs /fuses .Αλλαγή απο αυτόματες πλήμνες σε χειροκίνητες με ειδική εσωτερική ασφάλεια ωστε σε πολύ ζόρισμα να σπάει η ασφάλεια και να απελευθερώνει τον τροχό.Ετσι κατά μεγάλο ποσοστό σώνουμε ημιαξόνια.
-Calmini Anvil axle front -Σιδερένιος άξονας μπροστά με προσαρμοσμένο δικό του μίνι ημιαξόνιο ώστε να έχει 2 ίδια ημιαξόνια (αυτά με την φλάντζα των 3 βιδών) μπροστά.Ετσι και να σπάσει κάποιο αρκεί να έχω 1 παραπάνω.
Ως ανταλλακτικό υπάρχει και ο σιδερένιος άξονας απο Grand Vitara 2.5L.V6
-Σιδερένιο τρίτο μέλος απο Grand Vitara 2.5L,V6
-Centerforce Dual Friction δισκοπλατώ.
-Ζάντες μαμίσιες και λαστιχα Yokohama Geo M/T 30X9,5X15
-Ζώνες Momo αγωνιστικές 4 σημείων.
- Detroit EZ Locker πίσω και ας κάνει κλίκ-κλάκ όσο θέλει ....
-Safari Snorkel
-Ενίσχυση βάσεων Ζ στο σύστημα διεύθυνσης -Calmini idler arm brace
-Ανέβασμα ντεπόζιτου καυσίμων 3"
- Και φυσικά ο απαραίτητος εξοπλισμός όπως τεσταρισμένα ναυτικά
κλειδιά,3 ιμάντες 4τονους,αλυσίδες,φτυάρι,CB,κ.τ.λ

Εντός 2004 :
- Calmini γρανάζια μειωτήρα 4,24:1
-Calmini winch bumper -Warn ή Ramsey εργάτης
-Περιστροφή του πίσω άξονα,με κόψιμο βάσεων ελατηρίων και αμορτισέρ και επανασυγκόληση σε νέες θέσεις ωστε να βελτιωθεί η γωνία: άξονας μετάδοσης-πηνίο-πίσω διαφορικό.
-Πλήρης συμπαγής άξονας μπροστά -ράβδοι πανάρ Calmini SAS



Περιστροφή του πίσω άξονα γιατί κάνεις; Οι σταυροί δε φθείρονται τόσο ή και το διαφορικό; Μετά από πόσο ψήλωμα δηλαδή θέλει περιστροφή; Φαντάζομαι μιλάμε για μικρή περιστροφή έτσι;
Εγώ θα ξεκολλήσω ούτως ή άλλως τις βάσεις για να περάσω τις σούστες πάνω απ' τους άξονες του Rocsta. Τώρα μ' έβαλες σε σκέψεις. Μήπως πρέπει να τον περιστρέψω και λίγο; Ο μπροστινός δε χρειάζεται;
furious
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 02 Δεκ 2003, 02:30

Γρασσαδόροι στις Σούστες

Δημοσίευσηαπό furious » 27 Ιαν 2004, 02:51

m38a1 έγραψε:Ας γραψω και εγω οχι οτι εχει πολλα πανω το αμαξι αλλα αν βρεθει αλλος να κανουμε κομα(αστιευομαι, παραπονο το εχω).

Willys m38a1 '58.

μετατροπη κινητηρα με ford sierra 2,0l(και συμπλεκτη)
hand made power exhaust (χωρις σχολια)
μετατροπη συστηματος διευθυνσης απο κολωνα τιμονιου,ατερμονα εως τα ακρομπαρα(ιδιοκατασκευη) απο renegade cj7.
μετατροπη τα καθισματα οδηγου συνοδηγου με τυπου backet
1,5 ιντσες body lift
1 ιντσα ψηλωμα add a leaf
λαστιχα 31χ10,5 15αρα ζαντα bridgestone m/t

στο μελλον
μετατροπη σαζμαν, τετρακινηση, διαφορικα
αλλαγη σουστες 2,5 ιντσες της superlift με αμορτισερ rancho ριθμιζωμενα
μετατροπη το ντεποζιτο
roll cage
απο βδομαδα αλλαγει τα σκουλαρικια στις σουστες με γρασαδωρους μιση ιντσα ψηλωμα της daystar.

αν ξεχασα κατι θα συμπληρωσω


Που βρήκες γρασαδόρους για τα σκουλαρίκια;;; Πώς μπαίνουν αυτοί βγάζεις τα λάστιχα και τη βίδα και βάζεις τους γρασσαδόρους;
furious
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 02 Δεκ 2003, 02:30

βάση δεδομένων με αυτοκίνητα μελών

Δημοσίευσηαπό ser » 30 Ιαν 2004, 20:41

ΚΙΑ Sportage μακρύ μοντ. 2000 με την ρεζέρβα απέξω

Καμμία μετατροπή. Ελπίζω να μην είμαι ο μοναδικός στο forum!!!

Περιμένω προτάσεις για αλλυσίδες, λάστιχα κλπ
ser
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 26 Ιαν 2004, 23:14
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό MAVERICKios » 01 Φεβ 2004, 18:43

FORD MAVERICK 2,0 XLT εξτρα
+1 τετραδα MT/S 215/75-15
ποδια αλουμινιου εμπρος
ηλεκτρικο εργατη μεταφερομενο
χειροκινητο εργατη
ιμαντες-κλειδια-συρματ/να-τροχαλιες
GPS-VHF-TV
SUV + MT/S γιατι OFFειλεις να ΟΝειρευεσαι.....
Άβαταρ μέλους
MAVERICKios
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 03 Ιαν 2004, 18:25
Τοποθεσία: Panorama-Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό nikglock17 » 01 Φεβ 2004, 22:39

ΕΧΩ GRAND VITARΑ,2000 ΚΥΒΙΚΑ,2003 ΜΟΝΤΕΛΟ,5ΘΥΡΟ.ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ,ΜΟΝΟ ΛΑΣΤΙΧΑ ALL TERRAIN BRIDGESTONE 694 225/70/16.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΙΣΩ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ.
nikglock17
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 11 Ιαν 2004, 17:41
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: MAVERICK

Δημοσίευσηαπό juan » 01 Φεβ 2004, 23:12

juan έγραψε:ENA MAVERICK ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΜΑ ΤΟΥ :)


Update :

Εξωτερικά :
1) Προστατευτικό μπροστινού προφυλακτήρα
2) Λάστιχα REVO A/T 225/75/15 BRIGESTONE 694
3) Φιμέ τζάμια LLumar Alu Grey
4) Eξάτμιση Αμερικάνικου τύπου

Εσωτερικό
5) Δέρματα με ηλ.ρυθμ.κάθισμα οδηγού
6) Ηλεκτρονική.Πυξίδα με θερμοκρασία (in out ) ,αλτίμετρο , βαρόμετρο
7) Αυτόματος πιλότος (το λεγόμενο ''χειρόγαζο'')
8) Ηλεκτρική οροφή

Βοηθητικά :
9) Αλυσίδες
10) Φτυάρι αναδιπλούμενο
11) Ένα ζευγάρι PMR cobra
12) Συρματόσχοινο

Αυτά και βλέπουμε ...
Ήρεμη Δύναμη.........
kj 2,8
Άβαταρ μέλους
juan
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 17:43
Τοποθεσία: Athens - Palio Iraklio

Δημοσίευσηαπό grvit » 14 Φεβ 2004, 18:50

furious έγραψε: Περιστροφή του πίσω άξονα γιατί κάνεις; Οι σταυροί δε φθείρονται τόσο ή και το διαφορικό; Μετά από πόσο ψήλωμα δηλαδή θέλει περιστροφή; Φαντάζομαι μιλάμε για μικρή περιστροφή έτσι;
Εγώ θα ξεκολλήσω ούτως ή άλλως τις βάσεις για να περάσω τις σούστες πάνω απ' τους άξονες του Rocsta. Τώρα μ' έβαλες σε σκέψεις. Μήπως πρέπει να τον περιστρέψω και λίγο; Ο μπροστινός δε χρειάζεται;


Για να βελτιώσω τη γωνία του πηνίου-άξονα,και να βάλω μακρύτερα αμορτισερ για να παρω αλλη μια ιντσα ή και δύο ,ελευθερίας ανάρτησης.Το ελατήριο εχει το περιθώριο.
Επίσης το πρόσφατο update ειναι αυτό :
GRVIT Specifications :
Suzuki Vitara SWB JLX ,1.6L,16v,2001
Suspension
- Calmini 3" super articulation suspension lift
Body lift
- Calmini 3"
Wheels - Tyres
-Yokohama Geolandar M/T 30X9,5X15
Engine
- 1600cc ,16v
- K&N Filtercharger
- Calmini Exhaust Combo
Transmission
- Calmini 5,83:1 Rings & Pinions
- Calmini Anvil front axle
- Steel third member (carrier) from 2.5L,V6 GV
-Centerforce Dual Friction Clutch
-Warn premium "fused" hubs
-Calmini Limited Slip Differential (70%) front axle
-Detroit EZ Locker -rear axle (100%) auto locker

Other Mods
-Calmini Skid Plates (all of them)
-Calmini steering stabiliser
-Calmini idler arm brace
-Safari Snorkel
GRVIT
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

Δημοσίευσηαπό tazmania » 14 Φεβ 2004, 19:37

grvit έγραψε:
furious έγραψε: Περιστροφή του πίσω άξονα γιατί κάνεις; Οι σταυροί δε φθείρονται τόσο ή και το διαφορικό; Μετά από πόσο ψήλωμα δηλαδή θέλει περιστροφή; Φαντάζομαι μιλάμε για μικρή περιστροφή έτσι;
Εγώ θα ξεκολλήσω ούτως ή άλλως τις βάσεις για να περάσω τις σούστες πάνω απ' τους άξονες του Rocsta. Τώρα μ' έβαλες σε σκέψεις. Μήπως πρέπει να τον περιστρέψω και λίγο; Ο μπροστινός δε χρειάζεται;


Για να βελτιώσω τη γωνία του πηνίου-άξονα,και να βάλω μακρύτερα αμορτισερ για να παρω αλλη μια ιντσα ή και δύο ,ελευθερίας ανάρτησης.Το ελατήριο εχει το περιθώριο.
Επίσης το πρόσφατο update ειναι αυτό :
GRVIT Specifications :
Suzuki Vitara SWB JLX ,1.6L,16v,2001
Suspension
- Calmini 3" super articulation suspension lift
Body lift
- Calmini 3"
Wheels - Tyres
-Yokohama Geolandar M/T 30X9,5X15
Engine
- 1600cc ,16v
- K&N Filtercharger
- Calmini Exhaust Combo
Transmission
- Calmini 5,83:1 Rings & Pinions
- Calmini Anvil front axle
- Steel third member (carrier) from 2.5L,V6 GV
-Centerforce Dual Friction Clutch
-Warn premium "fused" hubs
-Calmini Limited Slip Differential (70%) front axle
-Detroit EZ Locker -rear axle (100%) auto locker

Other Mods
-Calmini Skid Plates (all of them)
-Calmini steering stabiliser
-Calmini idler arm brace
-Safari Snorkel


Μετοχές της calmini έχεις :?:

:lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες