από vayero4_4 » 25 Μάιος 2006, 17:11
Το πρωι οντως ακουγεται υπερβολικα τραχυς ο κινητηρας, δεν ειναι κατι περιεργο αυτο, ετσι κανουν ολοι οι πετρελαιοκινητηρες μεχρι να ζεσταθουν. Καλο θα ηταν αν δε βαριεσαι να αφησεις τον κινητηρα στο ρελαντι για 2-3 λεπτα για να ψιλο-ζεσταθει, οχι ομως παραπανω γιατι στο ρελαντι δεν πολυ-δουλευει και η αντλια λαδιου με αποτελεσμα να λειτουργει "ξηρα" ο κινητηρας.
Τωρα για το αλλο που λες, αν σταματησες να ακους την τουρμπινα και επεσε και η αποδοση, παει να πει πως κατι χαλασε και δεν ειναι λογω ζεστης. Ειδικα για το θεμα της ζεστης, καλυτερα παιζει ο πετρελαιοκινητηρας με μεγαλυτερη εξωτερικη θερμοκρασια καθως και το πετρελαιο ειναι πιο ρευστο και σε γενικοτερη θεωρηση καταναλωνει και λιγοτερο καυσιμο. Αν μασουσε ο κινητηρας λογω θερμοκρασιας περιβαλλοντος 37 C, τι θα επρεπε να κανει με τις θερμοκρασιες που αναπτυσσονται στο εσωτερικο του? να εξαυλωθει? Ασε που το συστημα ψυξης του ειναι γιγαντιο, δεν εχει κουνηθει απο τη θεση της η βελονα, ακομα και με 44 C κατακαλοκαιρο - καταμεσημερο στο Αγρινιο...
Kia Sorento 2.5 CRDi - BFG M/T 245/75R16