padelis έγραψε:καλησπέρα σε όλους! έχω ένα niva λευκό που το πήρα τον Αύγουστο και του έχω κάνει 15000χλμ τα περισσότερα στο χώμα μόνος ή με την γυναίκα μου που ευτυχώς τρελένεται για τέτοια πράγματα, και έχω την απορία, στό σέρβις μου λένε ότι, κάθε φορά θα πρέπει να ανοίγουν και να γρασάρουν τον μπιλιοφόρο αν το λέω σωστά και να αλλάζουν τις βαλβολίνες στα διαφορικά. Βέβαια κακό δεν κάνουν αλλά χρειάζεται η απλώς βρήκαν τι να χρεώνουν; Ελπίζω να τα πούμε απο κοντά σε καμία εκδρομούλα, εμείς πάντως έχουμε βρεί πολύ καλές διαδρομές στον Ελικώνα που τον τιμάμε συχνά. Καλές βόλτες!!
Το γρασάρισμα των σταυρών, κυρίως αλλά και των μπιλιοφόρων (κακό δεν κάνει) πρέπει να γίνετε κάθε 10.000 χιλ και ίσως και κάθε 5.000 χιλ(όχι δεν είναι υπερβολικό, ανάλογα το πόσο καταπονείς το αμάξι και πόση λάσπη τρωει, πόσα πλυσίματα, περάσματα από ποτάμια κλπ. Αυτό θα σε σώσει από δυσάρεστες εκπλήξεις.
Τις βαλβολίνες στα διαφορικά τις ελέγχουν και συμπληρώνουν, εάν χρειάζεται, σε κάθε μονό servis (10.000, 30.000, 50.000 κλπ.) και τις αλλάζουν κάθε ζυγό (20.000, 40.000, 60.000 κλπ.)
Ελπίζω να σε κάλυψα.