Μιας και το μηχανακι μου ( ΚΤΜ 625 SXC) είχε τα πρώτα του γενέθλια χτές 3/3/2005 αγορασμένο καινούργιο, με ευλαβικό στρώσιμο έχω να πώ τα εξής....
Μετα από 9.000 χλμ σε 193 ώρες λειτουργίας μιας και έχει και ωρόμετρο, αλλαγές λάδια φίλτρα καθε 2.500 και σέρβις κάθε 5.000 μηχανολογικά πρόβλημα ΜΗΔΕΝ.
Παίρνει εμπρός κυριολεκτικά με μισή μιζιά χειμώνα καλοκαίρι και δουλεύει σαν ραπτομηχανή (λιγο βροντερή βέβαια), τα λάδια τα βγάζω όπως τα βάζω δεν καίει σταγόνα δεν δακρίζει από πουθενά. Λαδια Shell advance τα καλα τα συνθετικά.Μόνο στην πρώτη αλλαγη έβαλα τα ημισυνθετικά αλλά με αυτά πέραν των άλλων έχω και ΑΨΟΓΟ σασμαν, γλυκό και θετικό. Πάντα έβαζα motul σε ότι όχημα είχα και δεν ξέρω στα αλήθεια γιατι δεν το έχω κάνει και στο ΚΤΜ. Μάλλον φοβούμενος με όσα είχα ακόυσει κατα καιρούς για διάφορα προβλήμτα και απλά είπα να πάω με το γράμμα του νόμου ή της hellinmoto για να είμαι πιο σαφής. ....Σπύρο με έφτιαξες τι λές να ξαναγυρίσω στα Motul για να τα έχω και καλά και με την συνείδηση μου ή όχι??
Το μηχανάκι το αντιμετωπίζω σαν R1 ( το γυαλίζω, το πλένω, το λαδώνω το έχω σαν καινούργιο) τις καθημερινές 'οπου κάνει χρήση παπιού με παει και με φέρνει στη δουλειά όσο κυριλέ δεν φαντάζεστε. Με λοξοκοιτάνε στα φανάρια πιτσιρικάδες με φτιαγμένα 125 παπιά και σκούτερ περιμένοντας ίσως να φύγω με σούζα.....αλλά τελικά μού ρίχνουν όλοι απο Inova normal με οικονομικό μετανάστη οδηγό με κράνος απο εργοτάξιο του μετρό καί βέβαια ξεσκούφωτοι πιτσιρικάδες με κάθε λογής δίχρονο σκουτερόπαπο. Ειμαι βέβαιος ότι με σχολιάζουν ώς ξενέρωτο βλέποντας με αρματωμένο με ετοιμοπόλεμο μηχανακι να το πηγαίνω τόσο κυριλέ αλλά δεν χαλάει.
Στο Ακρόπολις που εκανε πολλά χλμ Εθνική σταμάταγα κάθε μιση ώρα για τσιγάρο και με ανωτέρα 120 - 130.
Στα trail ride το πάω όσο γρήγορα αντέχουν τα γέρικα κοκαλάκια μου και βέβαια πολύ πιο κάτω απο τις δυνατότητες του, δεν με έχει πουλήσει πουθενά αντιθέτως με έχει σώσει ουκ ολίγες φορές από στραβές ή λάθος χειρισμούς από πλαίσιο, φρένα, αναρτήσεις όπου απλά δεν παίζονται. Γκάζι μετά από και ένα σχετικά ελαφρύ κόντημα απο 15/40 της μαμάς σε 14/42 για να είναι καλό παντού ( αν και στο χώμα θέλει κι άλλο αλλά δεν) έχει ....να φαν και οι κότες και καλά είναι να μην κάθεσε και πολύ κοντα πίσω του στις εξόδους μιας και ξηλώνει ότι βρεί.
Μόνο πρόβλημα ότι έκλασαν οι εμπρός τσιμούχες από τα καλάμια ίσως και απο τις 40 ημέρες ακινησίας λόγω εγχείρησης και δεν μου άρεσε και πολύ αυτό. Δέχομε απόψεις και συμβουλές για το θέμα.
Αυτά τα ολίγα μην ξεχνάμε οτι το μοτερ είναι ίδιο ουσιαστικα με όλα τα 640 ή για να είμαστε πιό σωστοί όλα τα 640 είναι 625, έχοντας όλη την τελευταία εξέλιξη του μοτερ μαθουσάλα της ΚΤΜ ( High Flow κεφαλή, FCR 41, Competition εξάτμηση) και για όλα αυτά μόνο 6 μήνες εγγύηση!!!
Ελπίζω να μην το ματιάξω και μου τα βγάλει όλα από εδώ και πέρα.
Συμπέρασμα παρά τα όσα έχω ακούσει και διαβασει γαι τα ΚΤΜ.
Οτι λέει και ο Σπύρος πιό πανω αμα το προσέξεις θα σε προσέξει και αυτό και θα σου δώσει χαρές όσο λίγα.
....Αν όχι ας πρόσεχες. Δεν λέω βέβαια θέλει και λίγο τύχη το πράμα αλλά έτσι είναι τα μηχανοκίνητα γενικα λαχείο.
Αυτά....προς το παρόν.