kι εγώ περίπου τα ίδια θα πω με άλλα λόγια.
Θα ξεκινήσω την ιστορία πριν την στιγμή που ακούς αυτό το βίαιο ξεκούμπωμα.
Όταν σκοπεύεις να σταματήσεις το αυτοκίνητο σε ανηφόρα ή κατηφόρα ακίνητοποίησε το αυτοκίνητο πρώτα με φρένο και αμέσως με το χειρόφρενο.Εφόσον το αυτοκίνητο είναι πλέον ακινητο βάζεις το P και είσαι μια χαρά!!........όταν είναι να φύγεις τα κάνεις ανάποδα.
Δηλαδή βάζεις μπρος ....βάζεις D ή R και τελευταίο λύνεις το χειρόφρενο
Εάν κάνεις όλα αυτά και εξακολουθείς να ακούς γκούπ πάρεμε τηλέφωνο (6979794611) να με φτύσεις τηλεφωνικά
Το γκουπ ακούγετε διότι ακινητοποιήτε το αυτοκίνητο με το P και τρώει όλο το ζόρι το σύστημα που μεταφέρει την κίνηση.....
Όταν λοιπόν έρχεται η στιγμή να πάτε από το P στο D ή R με τόσο ζόρι που τραβά για να κρατήσει το όχημα στην κατηφόρα είναι λογικό να κάνει γκούπ για να ξεκουμπώσει.
ΥΓ. Είπα λογικό αλλά όχι θεμιτό.
Γι αυτό κοιτάχτε να ακινητοποιήτε το όχημα με χειρόφρενο και αν δεν το καταφέρνει το χειρόφρενο ασχοληθείτε με την βλάβη του χειρόφρενου