Γεια σας,
ειμαι ενας νεος κατοχος mav 2.3 (μολις 20 ημερων). Παρακολουθω το forum τους 2 τελευταιους μηνες και μπορω να πω οτι ψιλοτρελλαθηκα στην αρχη.
Αφου σκεφτομουνα μεχρι και την ακυρωση της παραγγελιας μου.
Στην πορεια (και πριν ακομη παραλαβω το δικο μου) επεσα κατω απο πολλα mav, αλλα και αλλα διαφορα 4x4 για να δω αυτες τις περιβοητες σκουριες. Τα περισσοτερα αυτοκινητα ηλικιας πανω απο ενος χρονου ειχαν ημιαξονια, άξονες και δισκοπλακες σκουριασμενα. Τις λιγοτερες σκουριες τις ειχαν τα κορεατικα και ειδικα τα παλια sportage. Μιλαμε για τρομερη ερευνα αγορας....
Το δικο μου οταν το παρελαβα απο τον Στακορ, το παρελαβα πανω σε ραμπα για να κανω έλεγχο απο κατω. Οι σκουριες που ειδα ηταν ελαχιστες στον κεντρικο αξονα και στην ακμη των δισκοπλακων. Τωρα μετα απο 20 ημερες χρησης και 2 καλες χωματινες (λασπωμενες) βολτες δεν διαπιστωσα κατι παραπανω. Βεβαια μιλαω για 1500 χλμ....
Ξεχασα να σας αναφερω, οτι δεν εχω καμμια πειρα απο 4x4, αλλα οδηγω μοτοσυκλεττα enduro (δηλ. on-off) καθημερινα τα τελευταια 27 χρονια και εχω στην πλατη μου 12 χρονια αγωνιστικου enduro και αλλα τοσα αγωνιστικου mountain bike.
Η συμπεριφορα του αστρωτου ακομη mav μου φανηκε πολυ καλη, αν και δεν το ζορισα ιδιαιτερα. Για παραδειγμα χτες εκανα το κομματι Αγ.Τριαδα-Αυλωνα (μεσω Βουντηματος) και το αυτοκινητο συμπεριφερθηκε καλα και χωρις να ζοριστει πολυ.
Τωρα το μελλον τι μου επιφυλασσει δεν μπορω να προβλεψω. Ελπιζω ομως να μην "τα δω ολα", οπως λετε. Πιστευω οτι το καθε αυτοκινητο, ειδικα αυτα που θα εχουν πιο απαιτητικη χρηση, παρουσιαζει προβληματα αναλογα με το επιπεδο και τις απαιτησεις του οδηγου του.
Τελος, ειδικα για το mav, πιστευω οτι πρεπει να εχουν πουληθει στην Ελλαδα γυρω στα 1500 αυτοκινητα και δεν εχουν ακουστει "ασχημες" φημες γι αυτα.
Αληθεια, δεν κανουμε ενα galop για να δουμε ποσοι κατοχοι 4x4 (ασχετως μαρκας και μοντελου) εχουν "καψει" δισκο συμπλεκτη?
Αν το ρωτουσατε αυτο σε αναβατες μοτοσυκλεττων enduro ή motocross, θα βλεπατε οτι θελουν πιθανον και 2 σετ δισκων την χρονια.
Κοινως, οτι παει στο χωμα ταλαιπωρειται και οσο πιο σκληρα οδηγειται, ακομη περισσοτερο καταστρεφεται.
Αν καποιος παρει ενα mav και δεν το "πατησει" ποτε στο χωμα, θα εχει πολυ λιγοτερα προβληματα απο καποιον αλλο που καθε Κυριακη το "σκιζει" (οσο μπορει) στα βουνα.
Συγχωρηστε με αν σας κουρασα.
Θα ηθελα ακομη να ευχαριστησω το φιλο PAPAGN γιατι με εκανε να προβληματιστω (...για το καλο μου...) και να ψαξω την επιλογη μου καλυτερα. Του ευχομαι την καλυτερη εξελιξη στο προβλημα του και πιστευω οτι εχει απολυτο δικιο.